ja valiojoukon moraali tai sen puute vaivaa etenkin nykyistä PM:ää maitomiehenäkin (Valion sellainen) tunnettua.
Mut mielestäni tuokin oli vain jäävuoren huippu, ehkä pitäis vaatia että PM osaa edes dokata kuten Urkki ja pojat lähinaapurista kattavasti osoittivat aikoinaan.
Mut ehkä nykypoliitikon moraali onkin "Fyrkka mulle, paska sulle".?
Poliitikan loiset
15
174
Vastaukset
kyllä sanon ennen Hatzaa, tää jauhettu moneen kertaan!
Kuka jaksaa politikoida lauantai-iltana?- +50 ukko
Olen jäänyt paitsi jauhamisesta, eikä moinen ole (valion) äidinmaidosta siirtynyt minuun, olen toki pahoillani että pahastuit.
- HTZA
tässä iässä kaikille tuttua.
Varsinkin tämän päivän politiikka.
Mehän sen olemme luoneet.
Urkinkin.
Tässä iässä kannattaa kasvattaa Ruusuja.- +50
on jopa lauantai illassa, silloin naiset shoppailee ja miehet raahustaa perässä venynein käsin sekin on politiikkaa se.
- HTZA
+50 kirjoitti:
on jopa lauantai illassa, silloin naiset shoppailee ja miehet raahustaa perässä venynein käsin sekin on politiikkaa se.
olet huomannut, palstan naiset huomaavat feikin hyvin.
- +50 ukko
HTZA kirjoitti:
olet huomannut, palstan naiset huomaavat feikin hyvin.
Siksikö miesten kädet ovat venähtäneet?
- sinkut
Meille poikamiehille jää ainoastaan politiikka kun ei ole " akkaa " jota voisi sortaa ja solvata ,
- +50 ukko
sinkut kirjoitti:
Meille poikamiehille jää ainoastaan politiikka kun ei ole " akkaa " jota voisi sortaa ja solvata ,
Politiikkaa harrastaa joka iikka, ei varttuneemmat poikamiehet tee poikkeusta.
- HTZA
+50 ukko kirjoitti:
Siksikö miesten kädet ovat venähtäneet?
aikuistuminen ei ole helppoa.
- ruusuja sulle
kimpun ruusuja juhlan kunniaksi.
- +50 ukko
En tiedä pitäisikö olla otettu, no hö posiitivisenä ihmisenä totean että kiitos.
PM:stä mitään sanoa. On se kuitenkin kuin heinäseiväs, siihen kun latoisi, ei ilmekään värähtäisi, tarvinneeko tappia laittaa...no no.
Tänään olen minä raahustanut tytön kansssa mm kaupungilla. MP-soitin on elämisen ehto. Paha juttu oli se, että minulla oli "lainakengät" jotka rupesivat pahasti ahdistamaan. Ratkaisin asian ja heitin ne reppuun, tallustelin paljain jaloin ja kyllä oli mukavaa.- +50 ukko
PM on julkista riistaa, heinäseiväshän se on ilmeisesti tappikin kunnossa seikkailuista päätelleen ilman promille apuja, jaa no en nyt siitä Valion maidosta sitte tiedä. Sitä sillä on varmaan taskumatissakin.
- -50 kaunokainen
Elä pohdi politiikkoja ja tuhlaa energiaasi, ne ovat kuin hitler aikoinaan ja ajavat nyt vain useiden maiden voimilla maitamme konkurssiin. Ihmettele sitä jottei kukaan tee mitään järkevää ja lopeta peilleilyä se vasta onkin outoa. Ajattele sitten tulee uusi alku, kun on pakko oppia elämään ilman rahanahneuttaan.
Paska käy hyvin lehmänlanta varsinkin lähden perustamaan tulevaisuuden luomutilaa ja valkkaamaan kunnolliset pellot, tulet sitten renkipojaksi sinne jos et muuta keksi niin pidän sinut leivissä. - Anonyymi
ukko tietää mitä puhuu,mutta tietääkö SUOMALAISET
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386