moi, olen 26-vuotias nainen. Kuulun siis myös ryhmään"seksin tarve loppui kuin seinään". Olen syönyt samoja pillereitä 16-vuotiaasta lähtien ja seksin tarve oli SUURI vielä muutama vuosi sitten. seksi on ollut kohta vuoden aivan pakkopullaa ja pahenemaan päin(miesystävässäni ei ole vikaa), viimeiset kuukaudet ovat muuttuneet ihan helvetillisiksi, mieheni on todella aktiivinen seksin suhteen ja haluaa edelleen kokeilla uusia asioita seksissä. Kun kultani laittaa minulle esim töihin viestin jossa ehdottelee seksiä illaksi, heti ensimmäinen reaktio on miten vältän tilanteen, mitä voisin keksiä miksi en tänään pystykkään ja siirrän asiaa päivällä ja seuraavana päivänä alan jo aamusta stressaamaan tulevaa iltaa. Olen myös purskahtanut itkuun seksin aikana koska minua on ahdistanut se tilanne niin paljon. mikä minua vaivaa???En ajattele seksiä enään millään tasolla!
Kuulin ,että e-pillerit ovat monesti haluttomuuden syinä, mutta voiko se ilmetä vasta monien vuosien jälkeen sillä olen ollut todella himokas samoja pillereitä syödessäni vuosia sitten?
Jos lopetan pillerit, koska huomaa alkaako halut palautumaan?siis tarkoitan onko kyse kuukauksista vai pidemmästä ajasta?
mitä miehet ylipäätänsä ajattelee tällaisesta? pelottaa,että mieheni ajattelee ,että tämä on vain pääni sisässä ja olen jotenkin itse päättänyt etten enään halua seksiä.
oli tämä sitten pään sisässä tai ei, niin ongelma on todella kamala ja vaivaa minua todella.
haluton!
no sex no stress
1
634
Vastaukset
Muuten tuo sun seksin pelko tulee estoksi ja ihan sama mikä se alkuperäinen syy on ollut. Ja sittenkin... Mistä tiedät ettei syy ole miehessäs? Tai siis teidän suhteessa. Eihän se miehen syy oo, mutta teidän suhteessa voi kuitenkin olla. Ethän sä luota miehees tossakaan, että kertoisit sua vaivaavan asian, joka koskettaa miestäsikin. Itse väittäisin syyksi teidän suhdetta, en pillereitä. Toki voi varmaan olla hormonaalinenkin, mutta jotenkin vain tuntuisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648