Taisi remontti jo alkaa ja kadun varrelta jo puretaan taloa ja valitukset meni nurin ja jätettiin tutkimatta osa lehtitiedon mukaan,tuleeko sitten jatkoa? MK
Pielisentie
23
499
Vastaukset
- Taliban-Pekka
Pielisentie on mielenkiintoinen ongelma ja sen työstäminen suomi24.fi forumilla on tuonut mielenkiintoisia asioita esiin. Mutta kehitystä ei voida pysäyttää, koska kehitys ei pysähdy (paitsi Lieksassa viimeiset 30 vuotta). Onko 2010 lopulta Lieksan vuosi, jolloin saadaan asiat vihdoinkin eteenpäin ja uusi Pielisen kukoistuskausi alkaa? Aika näyttää.
- kehittyy
Toivottavasti vauhti ei kiihdy niin kovasti, että tulee äkkipysäys. Katsotaan.
- on nopsampi
kuin Laihialainen, Laijialainen rakentaisi, mutta kun ei ruahi purkaa entistä, joten hiän miettii vielä!!??
Niin seurakunta ja osuuskauppa pitäisi yhdistää niin hautuumaa olisi kaupan edessä puolen metrin syvyyteen haudattaisiin polvet koukussa niin olisi pyöräteline valmiina. Saattaisi olla tuttukin teline entuudestaan.
Niinhän se oli kun ruohoa ei oltu leikattu hautuumaalta niin timotei kutitti mommon kinttua, niin mummo tuumaa voi Jussi kun sä olet leikkisä. kun oli miehensä haudalla MK- poloista
markkukorpinen kirjoitti:
Niin seurakunta ja osuuskauppa pitäisi yhdistää niin hautuumaa olisi kaupan edessä puolen metrin syvyyteen haudattaisiin polvet koukussa niin olisi pyöräteline valmiina. Saattaisi olla tuttukin teline entuudestaan.
Niinhän se oli kun ruohoa ei oltu leikattu hautuumaalta niin timotei kutitti mommon kinttua, niin mummo tuumaa voi Jussi kun sä olet leikkisä. kun oli miehensä haudalla MKkaksimielinen vieläpä ja hautuumaalla, minun mummoni on jo siellä Jussinsa vieressä, ei pidä pilkata.
poloista kirjoitti:
kaksimielinen vieläpä ja hautuumaalla, minun mummoni on jo siellä Jussinsa vieressä, ei pidä pilkata.
Olen sitten vaikka jakomielinen mutten yksinkertainen. joten anteeksi
On minullakin ensin mennyt hautaan vaimo ja sitten isä ja äiti viimeksi vuosi sitten jotta kyllä minä asian tunnen ja mikä poloista sitten vaivaa olisit sanonut ainakin polvi minulla ja välillä riemu repii MKMikä tarve oli uudistaa viesti joka näkyy kyllä joten miten on tekijänoikeudet? Olisit sitten lainannut toisenkin tekstin missä pyysin anteeksi jos loukkasin mutta kukin tuntee oman läheisensä ja suree omalla tavalla vaikka olen hieman "härski" niin omalta kohdalta voinen sanoa, jotta minun läheiseni eivät olleet nynnyjä joten sielussani tiedän jotta he asiasta nauraisi jotka ovat eläneet aikansa kanssani jopa synnyttänyt minut ja myös synnyttänyt minulle lapset ,joten elämää se on ollut muutenkin kuin istua saarnastuolin vieressä virsikirja kainalos ja toisenkylän pojat/ tytöt mieles on kansanlaulu MK
Mutta remottia tehdään ja taloja puretaan jokohan on uusi pian tulossa samaa vauhtia joten onnea ja kaikille oikein hyvää ja rakkaudenlämpöistä jatkoa.MK
- Mies Hämeestä.
aivan oikein olet nähnyt. talo, tuo vanha rumilus puretaan, on aivan ok. Lieksassa ei ole kehitystä ilmeisestikään ollut liiemmin moneen kymmeneen vuoteen. Tuntuuhan se oudolta, kun yht´äkkiä osa Lieksaa pistetään uuteen modernimpaan suuntaan. Jo oli aikakin. Ollaan tyytyväisiä, että on vihdoinkin saatu kehityksen pää auki. Tällähetkellä kaipaisin liikennevaloja tiettyihin paikkoihin. Kesän ruuhka-aikana Pielisentien liikenne takkuaa. Kun tulijoita on neljästä eri suunnasta yhtäaikaa, niin sumppu on valmis. Odotin Oltermannin risteyksessä kääntymistä vasemmalle. eihän se onnistunut, niinpä käänsin oikealle ja sieltä sitten taas oikealle ja onnistui. Mutta, ei ole käytännön mukaista.
kolmatta kuukautta Lieksalainen ja hyvin tyytyväinen, mutta ei niin tyytyväinen, etteikö vähän olisi purnattavaa. Ei niinkuin entinen tyttö, eli, "oli läpeensä tyytyväinen".- urpolainen
Lieksa kehittyy, sanokaat puskajussit mitä hyvänsä. Parempi vain lähttee mukaan kehityksseen..
- juppejee
urpolainen kirjoitti:
Lieksa kehittyy, sanokaat puskajussit mitä hyvänsä. Parempi vain lähttee mukaan kehityksseen..
johan lehikoinen sai näppärästi etupihan uudelle "pienois kerrostalolle" kun rajasi pielisentieltä vähän tilaa;)
- oikea suuntaista
juppejee kirjoitti:
johan lehikoinen sai näppärästi etupihan uudelle "pienois kerrostalolle" kun rajasi pielisentieltä vähän tilaa;)
Pielisentie ,siirtolapuutarha Mamut ja näille ajokortit ja sokerina pohjalla yli sadantuhannen euron säästöt lasten kouluruokailussa on meillä Lieksassa arvot kohdillaan.
- koululainen minäkin
oikea suuntaista kirjoitti:
Pielisentie ,siirtolapuutarha Mamut ja näille ajokortit ja sokerina pohjalla yli sadantuhannen euron säästöt lasten kouluruokailussa on meillä Lieksassa arvot kohdillaan.
Kouluilla tarjotaan hyvää ruokaa jos vain näille nirppanokille kelpais.
- joopajoo..
koululainen minäkin kirjoitti:
Kouluilla tarjotaan hyvää ruokaa jos vain näille nirppanokille kelpais.
hyvää on ollut toi kouluruoka, että viimeset syöjät on jääneet ilman (ruoka loppunut kesken). Tapahtunut omien lasten kohdalla jo n 5 vuotta sitten ja sen jälkeen on määrärahoja vielä leikattu.
- aivan ulkopuolisena
kysästä, onko valituksien takana suomen kalleimmmat "polittiset" ajattelijat
niin kuin tiedät suomen kalleimat puolueet on, entiset smp:n eli nykyiset pSSn kannattajat( ei tarkoita kaikkia puolueloikkareita), vihersiepot ja
ihan tavalliset "kylähullut"
pSSn porukka on vissiin kallein, valitusten aiheuttamien kulujen suhteen,
sitten vihersiepot ja sirputtajat, sata ihmistä ei pysäytä rakentamisesta muutaman gramman liito-oravan paska aiheuttaa suuret kulut ja viivästymiset ja sitten tavalliset kylähullut, valittavat oven saranasta ja kiinnitysruuveista, avaruusaluksiin ja tuntevat itsensä tärkeäksi
ihan vaan uteliaisuutta ja hyvää kesää sinulle- planeetalta
nämä meidän #päättäjät# ei tämä kyläpahanen nouse mihinkään Pielisentie remonteilla ja älyttömillä siirtolapuutarha höpinöillä,tosi asia on esimerkiksi kouluruokailu ja kouluterveyden huolto aivan surkeassa jamassa ja nämä meidän viisaat ovat vain huolissaan Pielisen tiestä ja Mamuista i,kivikaudella koko porukka.
Rakennetaanko tätä kaupunkia Mamuja ,tavallisen ihmisen saavuttanmatta olevien siirtolapuutarha mökkien omistajia vai tavallisia Lieksalaisia varten. Ensin perusasiat kuntoon sitten kuut taivaalta.
Eipä ole tämänkään palstan dementikoilla kuulunut huolta omasta nuorisosta vaan kyllä Mamut ,Pielisentie ,siirtolapuutarha aiheuttavat suorastaan fanaatttisia kannanottoja. - teitoinen...
planeetalta kirjoitti:
nämä meidän #päättäjät# ei tämä kyläpahanen nouse mihinkään Pielisentie remonteilla ja älyttömillä siirtolapuutarha höpinöillä,tosi asia on esimerkiksi kouluruokailu ja kouluterveyden huolto aivan surkeassa jamassa ja nämä meidän viisaat ovat vain huolissaan Pielisen tiestä ja Mamuista i,kivikaudella koko porukka.
Rakennetaanko tätä kaupunkia Mamuja ,tavallisen ihmisen saavuttanmatta olevien siirtolapuutarha mökkien omistajia vai tavallisia Lieksalaisia varten. Ensin perusasiat kuntoon sitten kuut taivaalta.
Eipä ole tämänkään palstan dementikoilla kuulunut huolta omasta nuorisosta vaan kyllä Mamut ,Pielisentie ,siirtolapuutarha aiheuttavat suorastaan fanaatttisia kannanottoja.Pielisentie on pakko remontoida, nykynäkymä kuin Venäjän surkeissa kylissä
- olisi pärjätty
teitoinen... kirjoitti:
Pielisentie on pakko remontoida, nykynäkymä kuin Venäjän surkeissa kylissä
pienemmällä remontilla,ja laitettu säästyvällä rahalla omien veronmaksajien ja oman nuorison asiota paremmalle tolalle.
- 6+2
olisi pärjätty kirjoitti:
pienemmällä remontilla,ja laitettu säästyvällä rahalla omien veronmaksajien ja oman nuorison asiota paremmalle tolalle.
Menee niitä verorahoja huonompiinkin kohteisiin
- parempia .,
6+2 kirjoitti:
Menee niitä verorahoja huonompiinkin kohteisiin
kohteita pilvin pimein
parempia ., kirjoitti:
kohteita pilvin pimein
Hyvin nopeasti oli asia tapahtunut kun olin poissa katselemassa hieman maailmaa joten kyllä oli näkymiä siten,että kyllä oli niin jo Vilnassa amerikkalaista ja voinen sanoa yleisnäkymä eri puolilla oli siistiä vaikka jotkut talot oli vanhoja niin ei ainakaan joka puolella ollut rojua.
Myöskin kaupunkikuvassa oli paljon nuoria ja muodikasta vaatetusta joten siten meitä pilkataan laulussa vaihdan verkkarihousuun eli pohjois-karjalaan ja siten rusketusraita näkyy kun on lyhyt t paita vielä, sellaista näkymää ei noissa maissa ollut joten kehitys oli mennyt vauhdilla siellä MKmarkkukorpinen kirjoitti:
Hyvin nopeasti oli asia tapahtunut kun olin poissa katselemassa hieman maailmaa joten kyllä oli näkymiä siten,että kyllä oli niin jo Vilnassa amerikkalaista ja voinen sanoa yleisnäkymä eri puolilla oli siistiä vaikka jotkut talot oli vanhoja niin ei ainakaan joka puolella ollut rojua.
Myöskin kaupunkikuvassa oli paljon nuoria ja muodikasta vaatetusta joten siten meitä pilkataan laulussa vaihdan verkkarihousuun eli pohjois-karjalaan ja siten rusketusraita näkyy kun on lyhyt t paita vielä, sellaista näkymää ei noissa maissa ollut joten kehitys oli mennyt vauhdilla siellä MKHuomasitteko,että nyt on suunnitelmat nähtävillä teknisessä virastossa ja nyt on aika sitten toimia asiassa.MK
- Mies Hämeestä.
markkukorpinen kirjoitti:
Myöskin kaupunkikuvassa oli paljon nuoria ja muodikasta vaatetusta joten siten meitä pilkataan laulussa vaihdan verkkarihousuun eli pohjois-karjalaan ja siten rusketusraita näkyy kun on lyhyt t paita vielä, sellaista näkymää ei noissa maissa ollut joten kehitys oli mennyt vauhdilla siellä MKOlin Myöskin Vilnassa, vuosi taisi olla 2007. Silloin Vilnasta oli saneerattu, noin 40% Heillä oli kiire saada Vilna edustuskuntoon, se oli valittu vuoden 2009 Kulttuurikaupunkiksi. Ei siellä silloinkaan roskia paljon näkynyt, mutta en käynyt missään laitakaupunkilla. Lisäksi siellä on vielä muistissa neukkuaikainen komento, joka näin on säilynyt.
Lieksa on kuitenkin, katsottuna suomalaisnäkökannalta, hyvin siisti kaupunki. Olen joissakin yhteyksissä todennut Lieksan asukkaiden jonkinasteisen alemmuuskompleksin. Tällähetkellä Lieksa on ikärakenteeltaan aikapaljon vanhempi kuin jokin pääkaupunki, joka Vilnakin on.
Lieksan kaupungin päättäjien, tämänhetkisen, -Lieksan kasvojen kohennusohjelmalle nostan hattua. Ymmärrän hyvin, jos jossainkohdin jokin asia ei ole kaikkien kuntalaisten kohdalla sujunut, niin kuin asukas on sen halunut.
Kyllähän Markku sinäkin, maailmaa nähneenä, tajuat, että Lieksan kasvojen kohotus on tarpeen.
Näin saamme Lieksankin nykyaikaiseksi kaupunkiksi, Etelässä asuneena voin sanoa, että ei se etelä ole mikään paratiisi. Siihen "Hornankattilassa" on monen Lieksalaisenkin nuoren elämä mennyt raiteiltaan.
Kaikesta huolimatta. Onnitteluni pärjäämisestä musiikin saralla. Mies Hämeestä. kirjoitti:
Olin Myöskin Vilnassa, vuosi taisi olla 2007. Silloin Vilnasta oli saneerattu, noin 40% Heillä oli kiire saada Vilna edustuskuntoon, se oli valittu vuoden 2009 Kulttuurikaupunkiksi. Ei siellä silloinkaan roskia paljon näkynyt, mutta en käynyt missään laitakaupunkilla. Lisäksi siellä on vielä muistissa neukkuaikainen komento, joka näin on säilynyt.
Lieksa on kuitenkin, katsottuna suomalaisnäkökannalta, hyvin siisti kaupunki. Olen joissakin yhteyksissä todennut Lieksan asukkaiden jonkinasteisen alemmuuskompleksin. Tällähetkellä Lieksa on ikärakenteeltaan aikapaljon vanhempi kuin jokin pääkaupunki, joka Vilnakin on.
Lieksan kaupungin päättäjien, tämänhetkisen, -Lieksan kasvojen kohennusohjelmalle nostan hattua. Ymmärrän hyvin, jos jossainkohdin jokin asia ei ole kaikkien kuntalaisten kohdalla sujunut, niin kuin asukas on sen halunut.
Kyllähän Markku sinäkin, maailmaa nähneenä, tajuat, että Lieksan kasvojen kohotus on tarpeen.
Näin saamme Lieksankin nykyaikaiseksi kaupunkiksi, Etelässä asuneena voin sanoa, että ei se etelä ole mikään paratiisi. Siihen "Hornankattilassa" on monen Lieksalaisenkin nuoren elämä mennyt raiteiltaan.
Kaikesta huolimatta. Onnitteluni pärjäämisestä musiikin saralla.Kyllä tänne on saatu monenlaista toimintaa ja on hyvä että meillä on monipuolinen elinkeinorakenne, mutta muutoksia on tulossa lisää jamyöskin huomasin että on tullut uutta elinkeinoa eli uusia yrittäjiä palvelujen tarjoajaksi ja myöskin hyvä osoitus oli messut olsi hyvä monen yrittäjän tulla vaikka iltatorille jos aikoo myydä palveluja edelleen jotta ihmiset tulisi tietoiseksi millaista elinkeinotoimintaa meillä on.
On myöskin hyvä että on hyvää ja laadukasta opetustoimintaa eri osa alueilla.
Mutta kuitenkin kuten sanoin pielisen tien asiat ovat ajankohtaiset ja tällä hetkellä suunnitelmat etenevät.
Kiitos kannustuksesta musiikin saralla MK
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345308Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271219JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5992En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16947Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7924Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41802HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8713