Tietämättäni (hölmöyttäni), tarkoitan tätä nettitikkua, lapussa lukee näin:
Etämyynnissä (esim internet ja puhelinmyynti) liittymäsopimukseen sisältyy kuluttjansuojalain etämyyntisäännösten mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus. Peruutamisoikeus päättyy ottaessasi liittymän käyttöön.
Eikö minulla nyt sitten olekaan palautamisoikeutta kun olen tässä pari päivää sitä testaillut ?
Tosin tämä lapun teksti näyttäisi koskevan vain puhelinta, mutta kun ei erikseen ole ehtoja nettitikun käytölle, niin oletan sen koskevan myös sitä.
Ostinko sian säkissä
Höl Mökö
2
277
Vastaukset
- ggfh6767
Liittyneekö liittymän laskutukseen siinä mielessä että kun otat sen käyttöön et voi perääntyä laskutuksesta, mutta palautusoikeus ei pitäisi lakata, kyllä niitä käytettyjäkin tuotteita palautetaan Anttilaan ihan joka päivä.
- Höl Mökö
Huomenna selviää lopullisesti kun soitan sinne, taidan palauttaa, jos ottavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883678Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921949Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871773- 1441632
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478- 1621473
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287