Tää saatana katkee aina!

Mitä mä teen?

Sanokaa mulle että miksi tää saunalahden mokkula kokoajan katkaisee yhteyden? ei siis tarvitse pitkäänkään olla kun jo yhteys katkee ja joudun vetäistä tikun irti ja liittää uudelleen ja yhdistää? MIKSI? miksi tää tekee näin? menee todella hermot kun tietää kokoajan että pian taas katkee. Joo! halpa tää kyllä on, 9,80kk mutta kun menee oikeesti hermot tään kanssa!

9

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy iisimpii

      Mokkuleit on kymenii erilaisii niiku käyttiksiiki. Aino Kassinenki on kuollu, se olis voinu selvänähä et miks sul ei skulaa joku mikä missä millo.;)

      • mnbvcxcvbn

        Täällä on DNA ja tekee ihan samaa. Ei tarvitse vastata, kun ei mitään tiedä. Ota nyt ensin selvää, että onko se kantavuusalueen rajoilla. Mastonjuurella toimii yleensä hyvin.


    • miksi tää saunalahden mokkula ei katko?

      Olsiko niin että mun "tää saunalahden mokkula" on hyvä mokkula ja se sun "tää saunalahden mokkula" on joku huonompi malli, ehkä jopa viallinen? Vaikea tietää, kun purkauksesi sisälsi suomi24-tyyliin paljon kiukkua ja kovin vähän asiaa.

      • n bc vbn

        Vastauksesi sisältää kovin vähän asiaa aitoon suomi24 -tyyliin. Se on vaan pakko vastata, kun ei muutakaan ole.


      • kddieok

        Kumma juttu että monella tuntuu nyt Saunalahti katkovan. Enpä oikein jaksa uskoa, että vika on mokkulassa, vaan pikemminkin Saunalahden verkossa.


      • katkasuhoitoo
        kddieok kirjoitti:

        Kumma juttu että monella tuntuu nyt Saunalahti katkovan. Enpä oikein jaksa uskoa, että vika on mokkulassa, vaan pikemminkin Saunalahden verkossa.

        ei katko edes viikoittain. Syitä voi vain arvailla...


    • maalaisjärki hoi!

      en tiedä saunalahden enkä vielä minkään muunkaan firman mokkuloista omakohtaisesti vielä mitään. mutta soneralta sanottiin, että koska nämä käyttää näitä, miten se nyt hienosti sanottiin, puhelinlinjoja, niin ensiksi on puhelut, sitten textarit ja sitten vasta nämä mokkulat sun muut!!! joten katkoksia tulee olemaan. ja sitten vielä on nämä katvealueet ja alueet yleensäkin on eri tasoisia..piru kun en muista kunka niitä sanoyttiin, mutta nain omin sanoin kun olet lähempänä sellaista laajan tehon aluetta, silloin on paras yhteyskin.

      • > ensiksi on puhelut, sitten textarit ja sitten vasta nämä mokkulat

        onkohan tukiasemiakin "oikeita" kaapelilla syötettyjä sekä "repeater- eli toistinasemia". Katselin antenniviidakkoa terveysaseman katolla ja sielläpä oli tusinan lähetinantennin seassa kantikkaita vastaanottoantenneja mikä mihinkin suunnattuina.

        siis osa asemista otaa vastaan samaa signaalia kuin tavallinen kuluttaja ... ja lähettää sen edelleen sadalle asiakkaalle. Riittäköhän syöttöyhteyden kaistanleveys?


    • HGcvbnmmnb

      Liitokset sulaa irti. Toimii kun vekslaa edestakaisin juuri noin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe