Oletteko koskaan osoittaneet mieltänne jollakin erikoisella tavalla. Siis en tarkoita mitään mielenosoitusmarssia tai vastaavaa, vaan johonkin esimerkiksi pettymykseen liittyvää mielenilmausta:D
Mielenilmaus
5
153
Vastaukset
- HTZA
50 palstalla ei ole pyhimyksiä.
Olen heittänyt letunkin seinään, se ei ollut itseni paistama.Ihan muuta asiaa. Miten sun hoikistuminen on edistynyt? Muistaakseni aioit tiputtaa painoa, ja laittaa tiukat farkut jalkaan? Joko ne on sopivat?
En ehkä tarkoituksella ole lettua heittänyt, mutta on kyllä nuotiolla paistettu lettu joskus puunoksalle jäänyt.
Omista mielenilmauksista tuli mieleen se yö jolloin Zernobilin ydinvoimala levisi. Kannoin sinä yönä patjan, tyynyn ja peiton parkkipaikalle ja kävin siihen nukkumaan ja jossakin vaiheessa rupesi satamaan vettä. Mielenilmaukseni ei liittynyt Zernobiliin, vaan sattuneesta syystä tapahtui samaan aikaan.
Vähän vaikea ymmärtää mitä tarkoitat. Olen kyllä aika selkeä osoittamaan mielipiteeni. Tulee nyt mieleen esimerkiksi semmoinen kerta kun porukka kaljoissaan mellasti pitkin yötä ja soitteli jotakin Leevi&leavingsin ruikutuskasettia kunnes leikkasin saksilla nauhan poikki ja painuin nukkumaan. Tai toinen kerta kun taas joku kaljaremmi mekasti yötä mökissä, otin makuupussini alustaksi ja painuin saunan lauteille nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945