Oletteko koskaan osoittaneet mieltänne jollakin erikoisella tavalla. Siis en tarkoita mitään mielenosoitusmarssia tai vastaavaa, vaan johonkin esimerkiksi pettymykseen liittyvää mielenilmausta:D
Mielenilmaus
5
166
Vastaukset
- HTZA
50 palstalla ei ole pyhimyksiä.
Olen heittänyt letunkin seinään, se ei ollut itseni paistama.Ihan muuta asiaa. Miten sun hoikistuminen on edistynyt? Muistaakseni aioit tiputtaa painoa, ja laittaa tiukat farkut jalkaan? Joko ne on sopivat?
En ehkä tarkoituksella ole lettua heittänyt, mutta on kyllä nuotiolla paistettu lettu joskus puunoksalle jäänyt.
Omista mielenilmauksista tuli mieleen se yö jolloin Zernobilin ydinvoimala levisi. Kannoin sinä yönä patjan, tyynyn ja peiton parkkipaikalle ja kävin siihen nukkumaan ja jossakin vaiheessa rupesi satamaan vettä. Mielenilmaukseni ei liittynyt Zernobiliin, vaan sattuneesta syystä tapahtui samaan aikaan.
Vähän vaikea ymmärtää mitä tarkoitat. Olen kyllä aika selkeä osoittamaan mielipiteeni. Tulee nyt mieleen esimerkiksi semmoinen kerta kun porukka kaljoissaan mellasti pitkin yötä ja soitteli jotakin Leevi&leavingsin ruikutuskasettia kunnes leikkasin saksilla nauhan poikki ja painuin nukkumaan. Tai toinen kerta kun taas joku kaljaremmi mekasti yötä mökissä, otin makuupussini alustaksi ja painuin saunan lauteille nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368