Fjällräven Sarek

samppa.

3

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+6

      Sarekista itsestään ei ole kokemusta, mutta G-1000 kankaasta on.

      G-1000 on vanha kangas, mutta parempaa kompromissia ei mun mielestä vieläkään ole kehitetty perinteiseen, eli kalvottomaan retkeilyasuun. Kangas sisältää 65% polyesteriä ja 35% puuvillaa, joten käytännössä vain tuo puuvillaosuus imee sateella vettä.

      Kankaan kovin valtti on nopea kuivuminen ja kestävyys. Huonona puolena on se, että joskus istuessa polven päällee pingoittuneen kankaan läpi pääsee hyttynen pistämään, mutta ei noissa sun katselemissa housuissa, sillä niissä on tuplakangas polvissa ja perseessä.

    • Läni McDonald

      Icelandiin olen tyytyväinen, sama materiaali, kuivuu nopeasti, kestävä. Kovassa käytössä hankaus kuitenkin kuluttaa muttei kai kulumatonta materiaalia olekaan.
      Sain housut ja takin eri kokoa eli on minulle sopiva. Taskut sun muut asiat on ilmeisesti kokeiltu käytännössä kun ei minun mielestäni puutu mitään, enkä pidä vetoketju hirvityksistä.
      En ole käyttänyt suoja-aineita pukuun tai kenkiinkään, käyttöä vartenhan ne on.
      Jonkin samankaltaisen hankin seuraavankin.

    • Fjälluja

      Ostin kuukausi sitten Sarek-housut. Tuntuvat tosi hyviltä. Lahkeensuissa hyvät säädöt, ei mitään kumihanhaa vaan kunnolliset nepparit. Lyhyelle miehelle tärkeä ominaisuus, koska kaikkien housujen lahkeet ovat yleensä liian pitkät. Vyötärö tuntui aluksi hieman matalalta, mutta hyvin istuu. Joustavat osat parantavat istuvuutta.

      Tositoimissa en ole vielä testannut, mutta reilun viikon päästä olen lähdössä Lappiin. Vahasin housut GreenlandWaxilla, sen pitäisi lisätä vedenpitävyyttä.

      Kaikenkaikkiaan hyvältä ostokselta vaikuttaa: laadukkaat ja hyvän tuntuiset housut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe