Miksi kaikki eivät pääse aukkiin?

6 kk:n tuomio...

Mun tuvassa oli paljon innokkaita "särmääjiä" jotka puhuivat vain aukista. Useimmat heistä eivät sinne kuitenkaan päässeet, mutta samalla tuvasta pakotettiin haluttomia, mutta hyvin menestyneitä.

Onko se vaan niin, että oma halukkuus ei riitä, jos muut ominaisuudet eivät ole kunnossa?

Eli jos haluaa aukkiin, pitää pälli- yms. testit tehdä oikeasti hyvin?

5

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mysteerio2

      itsekin särmääjä mutta ihan muissa kuvioissa, metalli taipuu, ihmettelen tuota intin touhua laittaa aukkiin niitäkin jotka ei sinne halua, eli ihan palikkatestin mukaan sinne kai sitten joutuu, tottakai varmaankin omakin halukkuus on yksi kriteeri mutta ihan tampio ei silti pääse, se oma halukkuus kannattaa tuoda hyvissä ajoin komppanian päällikön tms tietoon ja perustella miksi..esim halukkuus sotilasuralle..

    • tällainen tarina

      Minä olen itse tarkkispoikia, ihan omasta tahdosta. Olen kuitenkin pohjimmiltani terävä kaveri. Käytän terävyyteni sellaisiin asioihin mikä minua oikeasti kiinnostavat ja missä on haastetta. Inttiaikaan ne valitsivat aukkiin pällikokeiden perusteella, mutta en jaksanut lähteä, oli vähän muut asiat mielessä, kuten pillu ja hauskanpito;)
      Moni rillipöllö persejalka -urpo lähti aukkiin jonkun toisen kaltaiseni tilalla, ihan vaan kun nosti kätensä pystyyn ja kitisi jotain halukuuttaan pieni pippeli puoliksi kovana, eli jopa kolmisenttisenä. Meno olikin sitten sen mukaista. Ei sinne mikään alynjäöttiläinen todellakaan tarvitse olla, mutta ei mikään hiirikään, siis jos ne kyselee. Eri asia kuka sinne lähtee sitten, koska ihan moukkahan pitä ihmisen olla jos on 6kk pidempään intissä :) hah hah haaaa!!!
      Minua i ole oikein missään koskaan kiinnostanut, koska missään ei ole haastetta kaltaiselleni älykölle. Minä teen mitä haluan, muut tekee mitä ne osaa!

      • kiitosta vaan

        hahahaaaa. oliko toi tarkotettu vitsi- osioon? oli kyl hauska tarina! :D kiitos!


      • 16
        kiitosta vaan kirjoitti:

        hahahaaaa. oliko toi tarkotettu vitsi- osioon? oli kyl hauska tarina! :D kiitos!

        totta toinenpuoli.
        Vanha venäläinen sananlasku.


      • tällainen tarina
        16 kirjoitti:

        totta toinenpuoli.
        Vanha venäläinen sananlasku.

        tarina on totta ja meitä riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe