Moniko palstan naisita on ollut mukana lapsensa synnytyksessä. Entä monenko lapsen äidistä ei ole mitään tietoa, vaan lapsi on saanut alkunsa yhden illan jutusta:D
Moniko palstan naisista
28
444
Vastaukset
Eiköhän äiti ole aina helpommin tunnistettavissa kuin isä :)
Lapsilleni joskus olen "leikilläni" sanonut, että "tuo oletettu isäsi" ;))
Itse olin tiiviisti mukana kaikkien kolmen lapseni synnytyksissä, vaikken olisi kaiken aikaa halunnutkaan olla.Jos isä on ollut vaikka useamman naisen kanssa, niin mistäs sitä tietää mikä on se oikea äiti :DDDD
Duke.of.America kirjoitti:
Jos isä on ollut vaikka useamman naisen kanssa, niin mistäs sitä tietää mikä on se oikea äiti :DDDD
oudolta, kyllä mä luotan enemmän tuohon omaan arviooni.
Mutta mulla onkin kuumetta, ehkä mä näen/kuulen/luen väärin, huimaakin vähän =(
Jään vielä miettimään vaihtoehtoja ennen lopullisen lausunnon antamista, jos tää pää tästä
vähän selviää ;)))))Anceli kirjoitti:
oudolta, kyllä mä luotan enemmän tuohon omaan arviooni.
Mutta mulla onkin kuumetta, ehkä mä näen/kuulen/luen väärin, huimaakin vähän =(
Jään vielä miettimään vaihtoehtoja ennen lopullisen lausunnon antamista, jos tää pää tästä
vähän selviää ;)))))Älä pohdi kauaa, tai rupean epäilemään älykkyyttäsi:DDD
Älä pohdi kauaa, tai rupean epäilemään älykkyyttäsi:DDD
ja siitä huolimatta vastaan kyllä, minä olen oikeassa ;)))
Pakko mennä pitkälleen ;((- Anjaniina evk
Jos isä on ollut vaikka useamman naisen kanssa, niin mistäs sitä tietää mikä on se oikea äiti :DDDD
onkin tietämistä.
Äijät kunsitä siitepölyä ripaistelee joka paikkaan.
Näin keväälläkin auton tuulilasikin keltaisena.
Mutta mistäs tiedät onko isällä sattunu oikea lapsi, äidistä puhumattakaan? - tuli mieleen
isyystestiä olet muuten tehnyt?
tuli mieleen kirjoitti:
isyystestiä olet muuten tehnyt?
Uno, zero. noll, nul, cero, náid, núll, nolla.
- Jermuxi tms.
Kirjoituksellasi tuonne uuteen avaamaasi viestiin näistä sateenkaaripelleis...siis perheistä, niin muutaman vuoden päästä kyselysi onkin muuttunut hyvinkin ajankohtaiseksi ja trendikkääksi. Johan filmistaratkin käyvät hakemassa adoptiolapsia vaikka mistä ja lehtijuttujen perusteella tuntuu välillä siltä, ettei kukaan siinä perheessäkään tajunnut, mitä tapahtui...
Siispä tälläkin palstalla saattaa tulla vastaan kohta sellaisia äitejä, jotka eivät edes tiedä, kuinka monta lasta heillä sillä hetkellä on kirjoilla siinä asunnossa. Se katsos menee talouden suhdanteiden mukaan.
Tulee lama ja perheessä aloitetaan yt-neuvottelut ja osa porukasta ohjataan eläkeputkeen, kursseille tai saa potkut.
Hyvänä aikana sitten haetaan väkipakolla vierastyövoimaa perheeseen.
Kjäh!Ei minun viesteissä aina mitään järkevää sisältöä ole. Joskus menee ihan leikin puolelle, kuten tämäkin oli tarkoitettu. Siitähän minä sen johdattelin kun tuolla eturauhassyövällä pelleitiin ja se oli kai tarkoitettu rinnastukseksi sille kysymykselle että onko ollut vainonsa kanssa synnytyksessä mukana. Siitä minä sitten johdattelin tämän mahdottoman yhtälön hiukkasen kierolla logiikalla:D
ÖÖÖÖÖÖÖ ?????
- kawe
lasteni synnytyksissä, kun tulivat maailmaan. Vähän huono pyytää tarjouksia ja valita halvin synnyttämään puolestaan. Tosin myöhemmin minut kilpailutettiin ja kalliimpi tarjous voitti. Vertailu perustuu viiden vuoden seurantaan.
(äiti on varma, isä ei aina) - Yxitypy
Täytyy todeta, että nyt pistit hankalan kysymyksen :=))
- mitäkä mies
Asiahan ei oikeastaan minulle kuulu,mutta..Olen ollut tekemisissä parikin kertaa lapsen teko hommissa,eikä siinä todellakaan mennyt edes yhtä iltaa,vaan ihan muutama minuutti ja homma oli bueno.Olen siis syyllistynyt parin minuutin juttuun ja siitä syystä olen isä:)
yhden illan, vaan parin minuutin juttu.
Olitkos sinä, kelle kerran sanoin, että sulla on nopeat tennarit ;)))- mitäkä mies
Anceli kirjoitti:
yhden illan, vaan parin minuutin juttu.
Olitkos sinä, kelle kerran sanoin, että sulla on nopeat tennarit ;)))Mutta kyllä kannoin vastuuni,oli mukana molempien synnytyksessä ja kasvatin aikuiseksi..Tennarit on kyllä nopeat:))
mitäkä mies kirjoitti:
Mutta kyllä kannoin vastuuni,oli mukana molempien synnytyksessä ja kasvatin aikuiseksi..Tennarit on kyllä nopeat:))
että olet ihan kunnon mies ja kunnon isä ;)
Joskus nopeus on tarpeenkin.
- matai korpikuusi
Kaksi kertaa olen ollut synnyttämässä ja molemilla kerroilla miehini hotihommat:-).
- Näin on.
suurin osa vanhojapiikoja.
- ....
Moniko "isä" ei ole ollut mukana lapsensa siitostilaisuudessa. Noin 10 % ei ole ollut, kertoo tutkimus.
Minulla ei ole äidistä täysin varmaa tietoa, koska minun syntymätodistus puuttuu. Äitini väitti synnyttäneensä mut yksin kotona kamarissa, mutta ketään muita todistajia ei ole ollut paikalla, mun lisäksi. Synnytti siis yksin. Mutta olen kuullut kyllä varmempia vihjeitä siitä, että haikara oli minut oikeasti tiputtanut taivaasta...
Lapseni luovutin maailmaan nukutuksessa keisarinleikkauksella ja en ole aina varma omasta äitiydestäni, joskus olen vähän epäillyt et ei voi olla mun vaan jos vaihtui...
Lapseni synnytyksessä, siis oman lapsenlapseni syntymässä, olin mukana.- Sisältä kultaa
Ihan henkilökohtaisesti olen ollut lasteni synnytyksissä :) Ihania piiperoisia synnytinkin.
Lapset jo maailmalla.Haikeudella muistelen aikaa,jolloin lapset olivat pieniä.
Koville on ottanut lasten muutto omilleen,mutta sellaista se elämä on. olen ollu, ainakin kaikesta siitä kivusta ja sen jälkeisestä ihanasta tunteesta, mikä synnytyksen jälkeen on tullut, kun lapsi lasketaan syliin, kaikki se kertoo, että mukana oon ollu:)))))
- viivatiina
en tiedä yhtään mitä tapahtu kun olin sikeessä unessa.
- 1001+
kovin moni. Suurin osa impyitä ja vanhojapiikoja.
- Marjukka2.
E i tämän iäinen kerkiä kuin joskus vaan vilkuila nettipalstoja. Niin paljon kaikkea muuta. Mutta joillain on aikaa haaveilla.
- iltätähti
Marjukka2. kirjoitti:
E i tämän iäinen kerkiä kuin joskus vaan vilkuila nettipalstoja. Niin paljon kaikkea muuta. Mutta joillain on aikaa haaveilla.
Ollut synnytyksessä mukana,kun ei ole tyttöä mulla,vain yksi poika.Oletan,että pojan pojat saavat miniöitä ja heidän kauttaan saisin tyttären...Ellei sitten..poikani vielä tekaise tytteliä!Nyt kyllä aiheena oli synnytyksessä mukana olo.Sori,kun lipsahti.
- terve-fi
tai sitten homoseksuaaleja niillähän ei ole perheitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1471111- 511102
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601065Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo73853Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu44817Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55798Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54745Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54740KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71701- 32672