Fenno-laina?

kyselijä??

Hei!
Onko kenelläkään kokemuksia Luottotalo Fennon fennolainasta? Kertokaahan mielipiteitä/kokemuksia.
Kiitos!

13

1667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • looom

joo kallista se on,,jos pakko on lainata niin ihan ok firma

• Shit Fenno

Älä missään nimessä ota lainaa Fennolta. Se niin sika kiskuri paikka ettei toista Suomen maasta
      löydy. Aivan hirvittävät korot. Varokaa kaikki tuota Fennoa ja niiden Heti-lainaa ja muita tuotteita.

• laina on lainaa

• näin on :)
        laina on lainaa kirjoitti:

halvempiakin löytyy kyllä tosiaan. Hae pankista tai vaikka Santanderilta (http://www.satnander.fi) tai Aasa Oy:ltä (https://www.aasa.fi). Molemmat edukkaampia.

tässä
        www.lainahaku.com
        kannattaa verrata todellista vuosikorkoa.

• hihihihhihadaadadsd

todellakin. mikäli jäät maksuissasi yhtään jälkeen alkaa semmoinen koronkiskonta että ei mitään järkeä. eka muistutus 5 eur toinen 40 eur. neuvottelu varaa ei ikinä ole ja lopuksi saattaa tulla vielä 150 eur sopimusakko.

• Rehellinen urpo

Hei herää todellisuuteen:

Maksuhuomautus 5 euroa lähetetään AINA jos saatava myöhässä 14 päivää. Tämän tekevät kaikki puhelinyhtiöist lähtien

Maksuvaatimuksen 20-40 euroa saat kun laina on ollut kuukauden päivät myöhässä. Ei kai kukaan ihan vaan huomaamattaan unohda kuukaudeksi jättää lainan lyhennystä hoitamatta VARSINKIN kun saa aikaisemmin jo maksuhuomautuksen.

Mutta niin joo... eihän mikään ole oma vika, ainakaan sinun tapauksessasi.

• Aasa on hyvä

www.aasa.fi on mielestäni erittäin hyvä ja toimiva vaihtoehto. Laina on lähes yhtä edullinen kuin Nordean joustoluotto ja palvelu toiminut minun tapauksessani erittäin hyvin. Aasa oli muuten ilmeisesti kuluttajaviraston tutkimuksessa ainut toimija jonka verkkosivuilla oli kaikki kunnossa.

• 10+7

No ihan perseestä Aasa on! Taidat olla asalla vaan töissä kun joka paikkaan viljelet noita suosituksia.

Miksi aasa ei myönnä lainoja kuten muut normaalit rahoituslaitokset. Aasa myöntää esim 1000€ 6kk maksuajalla eli maksuerä on aina joku 140€

Itse ottasinkin aasalta jos antaisivat vaikkapa 1000€ ja 2v jolloin kk-erä olsi about 50€ joka sopisi mun kukkarolle...mutta kun ei niin ei!

• Ritva314435

Tekeekö Aasasta huonon se, että ei myöntänyt sinulle pidempää laina-aikaa. Kyllä mielestäni on vastuullista luotonantoa että mitoittaa lainasumman ja ajan järkeväksi. Mielestäni 1000 euron laina pitää pystyä maksamaan takaisin alle vuodessa, muuten se vasta kalliiksi käykin. En ole töissä Aasalla. Minulla on erittäin hyviä kokemuksia yrityksestä kuitenkin ja olen ottanut sieltä 1000 euroa viime tammikuussa (2011) ja maksoin viimeisen erän jotakuinkin äskettäin.

• Aasa toimii

Aasa on erittäin toimiva rahoitusratkaisu alle 3000 lainoihin mielestäni. Tämän lisäksi jos lainat kiinnostavat yhtään aiheena niin kannattaa seurata niiden blokia. Ovat suhteellisen pikavippi-kriittisiä ja ovat avanneet minun silmäni kyllä siihen miten pikavipit tienaavat. Bloki löytyy osoitteesta https://www.aasa.fi/blogi/

• MathiasXyZ245
        Aasa toimii kirjoitti:

Aasa on erittäin toimiva rahoitusratkaisu alle 3000 lainoihin mielestäni. Tämän lisäksi jos lainat kiinnostavat yhtään aiheena niin kannattaa seurata niiden blokia. Ovat suhteellisen pikavippi-kriittisiä ja ovat avanneet minun silmäni kyllä siihen miten pikavipit tienaavat. Bloki löytyy osoitteesta https://www.aasa.fi/blogi/

Aasalta sain itsekin 1000 euroa 10/kk maksuajalla, korko oli tarjouskirjeen perusteella 4,9% tietty järjestelypalkkio. Mielestäni aika hyvä diili kuitenkin, vertasin Nordean vastaavaan ja Aasa oli lähes saman hintainen joten oli järkevää ottaa sieltä. Ei tarvetta ajanvarauksille tai muullekkaan hutulle. Eivätkä kysyneet myöskään liitteitä hakemukseen. Suosittelen.

• 6+13
        MathiasXyZ245 kirjoitti:

Aasalta sain itsekin 1000 euroa 10/kk maksuajalla, korko oli tarjouskirjeen perusteella 4,9% tietty järjestelypalkkio. Mielestäni aika hyvä diili kuitenkin, vertasin Nordean vastaavaan ja Aasa oli lähes saman hintainen joten oli järkevää ottaa sieltä. Ei tarvetta ajanvarauksille tai muullekkaan hutulle. Eivätkä kysyneet myöskään liitteitä hakemukseen. Suosittelen.

No nyt kun vertasit Nordeaan niin nordeasta olisit saanut sen rahan tilillesi vähintään seuraavana päivänä....eli ei tarvetta ajanvarauksille tai muullekkaan hutulle. ..Ja halvemmaksikin olisi varmaan tullut.

kiertäkää aasa kaukaa!

• ABBUBB

Nordeasta en itse saanut lainaa vaikka olen ollut asiakas pitkään. Aasasta sain nopeasti. Pelkkää hyvää sanottavaa Aasan toiminnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1420
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      290
      1255
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1115
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1061
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1038
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1019
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe