Onko muut puh,yhtiöt samanlaisia, että kun puh lasku on 7 pv myöhässä, laittavat palveluneston päälle eli en pääse tekstiviestejä lähettämäään tiettyihin palvelunnrohin?
Eikö pitäisi edes ilmoittaa etukäteen, että tallainen laitetaan päälle esim huomenna? Onko Elisalla oiekasti oikeus mennä laittamaan tuollaisia. Puh lasku ollut joskus ennenkin 7 pv myöhässä, eihän siitä ehdi edes muistutus tulla.
Vaihdan yhtiötä ihan varmasti ja arvatkaa kehunko Elisaa. Eihän siellä ole edes asiakspalvelua, sposteihin eivät vastaa.
Palvelunesto
13
638
Vastaukset
- esto on hyvä
tuo ole vain sinun parhaaksi? Ettet soita vaan noihin rahastusviestinumeroihin kun et maksa laskuakaan ...? Televisaan tms... Itse olen aikoja sitten ottanut eston ja vielä salainen numero. laskukin pysyy hyvin 20e sen mitä puhe -ja tekstiviestipaketti on yhteensä...19.90e. en ole Elisan asiakas.
- 16+7
Kyllä menee paksuksi, kun laskut maksamatta ja pitäisi asiakaspalvelun palvella paremmin!
- huhuhu
Sekö on oikeus neuvottelematta laittaa puhelimeen estoja!?
- dilledong111
sinulla oikeus neuvottelematta jättää laskusi roikkumaan ? Minä, minä, minä..tyypillistä. Oikeuksien tulee säilyä, sen sijaan velvllisuuksilla tai muiden oikeuksilla niin väliä.
- MINÄITSE77777777777
dilledong111 kirjoitti:
sinulla oikeus neuvottelematta jättää laskusi roikkumaan ? Minä, minä, minä..tyypillistä. Oikeuksien tulee säilyä, sen sijaan velvllisuuksilla tai muiden oikeuksilla niin väliä.
mikä muu firma toimisi näin, palvelu yksipuolisesti sanotaan irti, 7 pv jälkeen, ilmoittamatta!?
Miten tuon saa pois päältä?
Elisan asiakaspalvelu ei vaivaudu vastaamaan palautteisiin. - Alli Virvaus?
MINÄITSE77777777777 kirjoitti:
mikä muu firma toimisi näin, palvelu yksipuolisesti sanotaan irti, 7 pv jälkeen, ilmoittamatta!?
Elisan asiakaspalvelu ei vaivaudu vastaamaan palautteisiin.Ovat todenneet, että sinusta todennäköisesti tulee luottotappioita.
Kun et ehkä pystykään maksamaan niiden palvelu-textareiden maksuja.
Ja todennäköisesti sieltä puhelinliittymäsopimuksen ehdoista löytyy pykälä jonka perusteella tuon saavat tehdä.
PS. Seuraavaa liittymää kun haet, joudut todennäköisesti maksamaan takuumaksua :) - cqCF
Alli Virvaus? kirjoitti:
Ovat todenneet, että sinusta todennäköisesti tulee luottotappioita.
Kun et ehkä pystykään maksamaan niiden palvelu-textareiden maksuja.
Ja todennäköisesti sieltä puhelinliittymäsopimuksen ehdoista löytyy pykälä jonka perusteella tuon saavat tehdä.
PS. Seuraavaa liittymää kun haet, joudut todennäköisesti maksamaan takuumaksua :)muutaman kerrn joku lasku ollut myöhässä ja siitä tullut muistutus.
Ei voi olla kyse siitä, aina on laskut maksettu. Siellä on nyt joku yli-innokas joka yrittää päteä. Tuskinpa olen ainoa. - ...
MINÄITSE77777777777 kirjoitti:
Elisan asiakaspalvelu ei vaivaudu vastaamaan palautteisiin.Eli siis kolmannen osapuolen tuottamista palveluista? Ei Elisan omista palveluista?
Niillä kolmansilla osapuolilla ei ole velvoitetta ilmoittaa sinulle yhtään mitään jos eivät saa maksujaan, jotka menevät Elisan laskutuksen kautta.
Esim. olet käyttänyt jotain kolmannen osapuolen palvelunumeroa vaikka johonkin peliin osallistumiseen. Saat puhelinlaskun operaattoriltasi johon on lisätty myös se palvelunumeron pyytämä hinta (eriteltynä). Jätät laskun maksamatta. Elisan odottaan maksuaan. Palvelunumeron ylläpitäjä odottaan myös maksujaan jotka tulevat Elisan kautta. Jossain välissä Elisan tietokone ilmoittaa palvelunumerofirmalle että asiakas ei ole maksanut vielä laskuaan joten ei teidänkään tilille ole mitään tulossa. Palvelunumeron ylläpitäjä, tai ko. firman tietokone, lykkää tietyn aikarajan jälkeen automaattisesti numerosi bannauslistalle kunnes saa maksun.
Eli Elisalla ei ole asiassa välttämättä osaa eikä arpaa. Eikä Elisa saa sitä estoa mitenkään pois päältä koska se ei ole heidän estonsa. Eivätkä he tietenkään osaa/voi vastat sinulle asiaa koskeviin kysymyksiin koska asia ei kuulu heille vaan sille kolmannelle osapuolelle. Eikä palvelunumeron tarjoajan tarvitse selittää sinulle yhtään mitään koska et ole tehnyt mitään kirjallista sopimusta ja jokainen viesti laskutetaan erikseen. Liittymän vaihtaminen ei auta mitään jos numerosi säilyy, koska ko. numero on siellä tietokoneella bannattuna ainakin niin kauan kunnes olet maksanut laskusi ja se kirjautuu heidän järjestelmänäs (ei siis heti kun Elisa on vastaanottanut maksusi).
Jos olet saanut esim. tekstiviestitse ohjeet ja ehdot palvelunumeron käytöstä, tai olet alkanut käyttää numeroa vaikka nähtyäsi ko. palvelusta jonkun mainoksen jonka alareunassa on ollut pienellä präntillä palvelun ehdot, niin silloin sinun olisi syytä tarkistaa nuo kyseiset ehdot ja mitä niissä lukee. Olet mahdollisesti tehnyt jonkin tällaisen sopimuksen ja hyväksynyt palvelun ehdot ottamalla palvelun käyttöösi (normi käytäntö).
Mitä oikeudenmukaisuuten ja juridisiin seikkoihin tulee, niin se olet sinä joka ei ole hoitanut hommiaan (maksanut laskuaan) ja toimit väärin. Jos rupeat vänkäämään asiasta niin koko soppa kaatuu kuminkin sinun niskaasi koska sinä olet se joka on rikkonut sopimusta. - cQEDC
... kirjoitti:
Eli siis kolmannen osapuolen tuottamista palveluista? Ei Elisan omista palveluista?
Niillä kolmansilla osapuolilla ei ole velvoitetta ilmoittaa sinulle yhtään mitään jos eivät saa maksujaan, jotka menevät Elisan laskutuksen kautta.
Esim. olet käyttänyt jotain kolmannen osapuolen palvelunumeroa vaikka johonkin peliin osallistumiseen. Saat puhelinlaskun operaattoriltasi johon on lisätty myös se palvelunumeron pyytämä hinta (eriteltynä). Jätät laskun maksamatta. Elisan odottaan maksuaan. Palvelunumeron ylläpitäjä odottaan myös maksujaan jotka tulevat Elisan kautta. Jossain välissä Elisan tietokone ilmoittaa palvelunumerofirmalle että asiakas ei ole maksanut vielä laskuaan joten ei teidänkään tilille ole mitään tulossa. Palvelunumeron ylläpitäjä, tai ko. firman tietokone, lykkää tietyn aikarajan jälkeen automaattisesti numerosi bannauslistalle kunnes saa maksun.
Eli Elisalla ei ole asiassa välttämättä osaa eikä arpaa. Eikä Elisa saa sitä estoa mitenkään pois päältä koska se ei ole heidän estonsa. Eivätkä he tietenkään osaa/voi vastat sinulle asiaa koskeviin kysymyksiin koska asia ei kuulu heille vaan sille kolmannelle osapuolelle. Eikä palvelunumeron tarjoajan tarvitse selittää sinulle yhtään mitään koska et ole tehnyt mitään kirjallista sopimusta ja jokainen viesti laskutetaan erikseen. Liittymän vaihtaminen ei auta mitään jos numerosi säilyy, koska ko. numero on siellä tietokoneella bannattuna ainakin niin kauan kunnes olet maksanut laskusi ja se kirjautuu heidän järjestelmänäs (ei siis heti kun Elisa on vastaanottanut maksusi).
Jos olet saanut esim. tekstiviestitse ohjeet ja ehdot palvelunumeron käytöstä, tai olet alkanut käyttää numeroa vaikka nähtyäsi ko. palvelusta jonkun mainoksen jonka alareunassa on ollut pienellä präntillä palvelun ehdot, niin silloin sinun olisi syytä tarkistaa nuo kyseiset ehdot ja mitä niissä lukee. Olet mahdollisesti tehnyt jonkin tällaisen sopimuksen ja hyväksynyt palvelun ehdot ottamalla palvelun käyttöösi (normi käytäntö).
Mitä oikeudenmukaisuuten ja juridisiin seikkoihin tulee, niin se olet sinä joka ei ole hoitanut hommiaan (maksanut laskuaan) ja toimit väärin. Jos rupeat vänkäämään asiasta niin koko soppa kaatuu kuminkin sinun niskaasi koska sinä olet se joka on rikkonut sopimusta.En löydä tuollaista pikkutekstipränttiä mistään, kun tarkistin. Eli palveluntarjoaja voi yksipuolisesti tehdä näi?? Eikä edes ilmoita, kuka hän on, en voi mitenkään tietää, kuka tuon on päälle laittanut ja miten se poistetaan.
Luulisi Elisan sentään voivan vastata, että eivät tiedä asiasta mitään. Mutta ei minkäänlaista vastausta, useasta pyynnöstä huolimatta. - ...
cQEDC kirjoitti:
En löydä tuollaista pikkutekstipränttiä mistään, kun tarkistin. Eli palveluntarjoaja voi yksipuolisesti tehdä näi?? Eikä edes ilmoita, kuka hän on, en voi mitenkään tietää, kuka tuon on päälle laittanut ja miten se poistetaan.
Luulisi Elisan sentään voivan vastata, että eivät tiedä asiasta mitään. Mutta ei minkäänlaista vastausta, useasta pyynnöstä huolimatta....ota yhteyttä siihen lafkaan johon sää niitä maksullisia viestejäs lähettelet.
- frref
... kirjoitti:
...ota yhteyttä siihen lafkaan johon sää niitä maksullisia viestejäs lähettelet.
olen maksanut kaikki laskuni ajallaan. vain tämä puh lasku on 7 pv myöhässä. en voi tietää mikä lafka tuon on laittanut. puhelimeen tulivain viesti, että tällainen kytketty päälle, ei mitään tietoa kuka, mistä, miksi tms.
- maksajakin
Maksa laskut ajoissa!
- ei elisalle enää
Aika erikoista toimintaa yhtiöltä, jos se 7 pv vuoksi tekee tuollaista.
Etenkin ilmoittamatta. Ymmärrän jos kyse oli pitkästä viiveestä. Onneksi tämä ei ole käytäntö muilla, varmistin asian :) 7 pv maksuviive on nykypvnä normaalia. En ole saanute edes maksumuistutusta vielä.
Turha jeesustella 7 pv vuoksi kenenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883