eläke 39 v 4000e kk

saivartelija 55

Mitä pahaa olemme tehneet kun olemme saaneet ahneet ja häikäilemättömät pedot hoitamaan asioitamme.
No olemme tietysti itse nämä pedot valtaan äänestäneet.
39 vuotias kansan edustaja tahtoo lopettaa hommat ja jäädä kotiin, no mikäs on jäädessä kun kansanedustajat ovat itse itsellensä säätäneet sopeutumiseläkkeen eli tämä 39 v nainen saisi noin 4000e kk eläkettä jos vain jättäytyisi pois politiikasta eikä se ole paha että semmoinen että moinen mulkku sieltä poistuu vaan että joku kehtaa ottaa vastaan ko. korvauksen kun samaan aikaan huutaa eläkeiän nostamisesta koko kansalta. paitsi tietysti eduskunnalta. ..... potkikaa potkikaa kyllä se vielä takaisin tulee.

6

1411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kateelliset parkuvat

      Vaaleihin on kymmenen kuukautta. Voit äänestää sinne toisenlaisia ihmisiä tai vaikka asettua itse ehdolle.

      • pahoin pettynyt

        Samat pellet valitaan uudelleen, ei äänesty mitää auta. Koska politiko valitsee ehdokkaat.


      • oma lehmä ojassa
        pahoin pettynyt kirjoitti:

        Samat pellet valitaan uudelleen, ei äänesty mitää auta. Koska politiko valitsee ehdokkaat.

        poliitikoilla, kansanedustajilla on valta laatia sellaisia lakeja ja säädöksiä joista hyötyvät itse. Itse ovat petanneet ja ajaneet etunsa ja eivät luovu helpolla. Katsotaan vain, niin eläke-etuudet pysyvät, sanokoon Niinistö mitä.


    • hähähähähähäää

      Niinistö laittoi lopun tälle "loppuelämän" kestävälle sopeuttamiseläkkeille. Tämän hallituskauden
      aikana ne LOPETETAAN ja hyvä niin.

    • Ajatella

      Tämänhän voisi ajatella (huumorimielessä) niinkin,että yhteiskunta on tyytyväinen ettei hän enää tule tekemään suurempia virheitä vaan pysyy pois päätöksenteosta.Hänelle siis maksetaan huippukorvaus ettei lisävahinkoa enää pääse syntymään.Logiikka tässä on sama,kuin työmarkkinoilla.Siis päällikkötason henkilölle maksetaan vastuun kantamisesta,mutta kun vastuu pitäisi kantaa vastuu siirtyy suorittajaportaalle.Näin näennäisesti vastuussa oleva vain kuittaa hyvän tilin tekemättä mitään asian eteen.Näin siis valtion ja kuntien vastuunkantaminen menee.Yksityisellä puolella pelisääntö on toisin kuten pitääkin olla.

    • raivostus

      Kreikan matalia eläkeikiä moitaan, mutta ei ne ole mitään Suomen eduskuntaan verrattuna. Miksi eduskunnasta pitää päästä aikaisemmin eläkkelle kuin muualta, ei miksikään. Tolkutonta korruptiota ja rikollisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe