Naisten käyttäytyminen

Ihmetyttää

Mikä joitakin naisia vaivaa. Kun olen kävelemässä kadulla ja vastaan tuleva nainen alkaa tuijottamaan, kun katson naiseen päin samalla hetkellä tämä suutelee pikaisesti miestä, jonka kanssa nainen kävelee käsi kädessä. Sen jälkeen nainen katsoo minua "ivallisesti" (onkohan oikea sana kuvaamaan tilannetta?). Tämä on tapahtunut muutamia kertoja eri naisten kohdalla.

En ole katsonut naisia vaan he ovat itse ensin hankkineet katsekontaktinsa. Eivätkä kyseiset naiset ole minun tyyppiäni. En ole aikaisemmin edes nähnyt kyseisiä naisia???

9

2122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyn vaan

....noin tyhmästi käyttäytyviä naisia liikkuu?

• asdfdfas

Tuskin kukaan ivallisesti katselee.

• sä näet kadulla vaan käsi kädessä kulkevia pareja ?? Missä sä oikein liikut...Itse harvemmin näen nykyään käsi kädessä kulkevia...

• Ihmetyttää

Kyseessä on ollut ilmeisesti aika tuore pari.

• T....

Ihan olen vastaavaa "käyttäytymistä" todennut miehessä/miehissä,joka naisensa kanssa kävelee,ja ihmetellyt myös samaa.

• outoa:

Minä myös huomannut miesten kohdalla. Täysin tuntematon mies kävelee naisystävänsä kanssa vastaan ja katseeni sattuu osumaan mieheen(ja naiseen) koska jonnekkinhan päin se on katsottava ja yleensä eteenpäin (pari kävelee minua "vastaan") Ja sitten mies kokee tarvetta heti antaa pusun naiselleen, onko se naisystävän lepytystä ettei nainen luule minulla ja miehellä olevan silmäpeliä? Tiedä häntä, mutta nykyään katson vaan muualle kun nään pareja liikkeellä.

• jglikoi

No se voi tarkoittaa, että mies tuntee kiinnostusta sinua kohtaan ja siksi antaa pusun naiselleen. Mut ei kannata välittää sellaisista. Kannattaa katsoa muualle, niin ei pahoita mieltään turhasta.

• haluavat nähdä

Naiset pelaa aina tunteilla, ei niitä voi järjellä ymmärtää. Olen muutamalle naiselle antanut pakit, kun nämä samat naiset huomaavat minut liikkuessaan jonkun miehen kanssa, alkaa nainen usein välittömästi suutelemaan, kaupassa, kadulla jne. ja vielä aikuisia ihmisiä.

Viesti on toki selvä, yrittävät aiheuttaa mustasukkaisuutta, aika turhaa kun ei ole mitään kiinnostusta muutenkaan, typeryytensä osoittavat ja seuralaismiehet vielä itseä paljon tasottomampia. On ne naiset typeriä ja lapsellisia.

• Käsikynkkää

Et voi olla tosissas! :D Kaikenlaista sitä kuuleekin. Kyllä minä ainakin kadulla kävellessä katson eteenpäin ja saatan vaikka ajatuksissani tuijottaakin, eikä kyseessä todellakaan ole ihastuminen! Pitääpä jatkossa siis kulkea laput silmillä tai katse maassa ja varoa vielä lisäksi julkisia hellyydenosoituksia ettei vaan tule muille kaduntallaajille paha mieli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      50
      2642
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      73
      2231
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      3
      1641
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      49
      1106
    5. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      49
      947
    6. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      280
      944
    7. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      67
      824
    8. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      15
      814
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      19
      759
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      54
      741
    Aihe