Olen saanut lukuisia soittoja numerosta 4721035950, alkuun soittoja tuli pari kertaa viikossa, nyt monta kertaa päivässä!!!! Ensimmäisellä kerralla tietämättäni vastasin puheluun mutta linjan auettua puhelu pistettiin samantien poikki. Eli toisesta päästä ei kuulu mitään, heti kun vastaan niin puhelu katkeaa. Tässä yksi päivä töissä ollessani alkoi taas kerran puhelin soida ja läppäpuhelinta kun ei saa hiljennettyä avaamatta läppää niin linja aukesi tietty samalla joten kaksi kertaa on noihin puheluihin tullut "vastattua". Pelottaa vähän että onko kyseessä häirikkösoitot ulkomailta missä vastaajalta velotetaan järkyttäviä summia..mihin tällasesta voi ilmottaa?!! onko kellään tietoa kyseisestä numerosta mistä puhelut voisivat tulla??! Numeronvaihto ei tule kysymykseen ja numeron salaiseksi muuttaminenkaan tuskin auttaa kun heillä on numeroni jo tiedossa. HERMOT MENEE tällaseen!!!
HÄIRIKKÖPUHELUT!
12
7396
Vastaukset
- f+d0gdfåplg
En tiedä kuka soittelee, mutta ehkä tarkoitus on saada sinut soittamaan takaisin niille. Älä soita!
Pelkästä puheluun vastaamisesta sinua ei veloiteta.
Voisit tietty otta yhteyttä esim. poliisiin jos niillä olis tiedossa kuka siellä soittelee, jos se ny kiinnostaa.
Eiks läppäpuhelinta saa säädettyä niin, että pelkkä läpän aukaisu ei riitä vastaamiseksi? - unohda vastaaminen
teksillä alä vastaa, seis, stop
- hermo menee!!!!!!!!
minulle on tullut tuosta ja vähän eroavista numeroista ainakin 8kpl jotka olen tallentanut, monta on varmasti unohtunut tallentaa, tästäkään numerosta ei myöskään kuulunut mitään, kun kerran vastasin.
- NiggeVonNiger
Siellä nigerialainen 'rahastetaan tyhmää länkkäriä'-hemmo vaan kokeilee onneaan, et jos joku soittais takas, ja se on laittanu siihe jotain 17€ sekunttiveloituksen, et saat sit onnellisen yllärin ku puhelinlasku tulee...
Eli ÄLÄ soita takas. - kk
itellä aivan sama ongelma pari kertaa on tässä päivän mittaan soitellu ja ku kerran vastasin niin meni heti kiinni..hermot meeneee!!
- ?
Minulle soitti sama numero ja joku joka ei kovin hyvin osannut suomea tarjosi ilmaisia alushousuja.
- Turun suunta?
Mitä jos joku tekeekin kiusaa ja väittää täällä jotain sellaista häirikköpuheluksi, joka ei olekaan sellaista, kuten
olen saanut soittoja numerosta 358 2 64102210
pääsiäissunnuntaina ja 26.4.2012, niin mistä tiedän, että se todella olisi häirikköpuhelun, kuten sosiaalisessa mediassa joku väittää, joku todella sairas ihminenhän tai joku, joka muuten tekee kiusaa, voisi vain väittää, että se on häirikkönumero vaikka se voisi olla jokin todellinen tärkeäkin puhelinnumero.
Mihin puhelinnumeroon viittaa 9 numeroa? Joku viranomainen ehkä.
Ja sitten joku piruilee ja yrittää väittää, ettei se olisikaan todellinen numero ja ihminen jättää turhaan vastaamatta.
Ainakin puhelinmyyntiverkkosivusto ilmoittaa, ettei se ole puhelinmyyjän puhelinnumero. - eiminua.ainakaan
Pääsiäinen tulossa taas ja haluavat toivottaa riemullista pääsiäistä!
Ketä tuo nyt haittaisi.- Aloita.jo.uusi
Kuka jaksaa kaivaa näitä 8vuotta vanhoja juttuja! Aloittakaa jo uusi!!!!
- AnnanMaria
Aloita.jo.uusi kirjoitti:
Kuka jaksaa kaivaa näitä 8vuotta vanhoja juttuja! Aloittakaa jo uusi!!!!
Mene peilin eteen ja katso kuvaasi: hämmästyt !
- Anonyymi
Äsken tuli,ketään tunnu toisessa päässä olevan ..estoon.Älä soita ainakaan takaisin !estä numerot!kyllähän nuo kerjäläiset oksettaa,,eikun vit...asiaa!!!!
- Anonyymi
Samoin täällä tullut häirikkö soittoja. jos ei ole näkynyt puhelin numeroa. Kävin siitä ilmoittamassa Dna. kaupassa. Sieltä en saanut palvelua lainkaan. oli koppava nuori mies. Ennen siellä ollut parempaa palvelua!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851