HÄIRIKKÖPUHELUT!

hermotriekaleina

Olen saanut lukuisia soittoja numerosta 4721035950, alkuun soittoja tuli pari kertaa viikossa, nyt monta kertaa päivässä!!!! Ensimmäisellä kerralla tietämättäni vastasin puheluun mutta linjan auettua puhelu pistettiin samantien poikki. Eli toisesta päästä ei kuulu mitään, heti kun vastaan niin puhelu katkeaa. Tässä yksi päivä töissä ollessani alkoi taas kerran puhelin soida ja läppäpuhelinta kun ei saa hiljennettyä avaamatta läppää niin linja aukesi tietty samalla joten kaksi kertaa on noihin puheluihin tullut "vastattua". Pelottaa vähän että onko kyseessä häirikkösoitot ulkomailta missä vastaajalta velotetaan järkyttäviä summia..mihin tällasesta voi ilmottaa?!! onko kellään tietoa kyseisestä numerosta mistä puhelut voisivat tulla??! Numeronvaihto ei tule kysymykseen ja numeron salaiseksi muuttaminenkaan tuskin auttaa kun heillä on numeroni jo tiedossa. HERMOT MENEE tällaseen!!!

11

7007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f+d0gdfåplg

      En tiedä kuka soittelee, mutta ehkä tarkoitus on saada sinut soittamaan takaisin niille. Älä soita!

      Pelkästä puheluun vastaamisesta sinua ei veloiteta.

      Voisit tietty otta yhteyttä esim. poliisiin jos niillä olis tiedossa kuka siellä soittelee, jos se ny kiinnostaa.

      Eiks läppäpuhelinta saa säädettyä niin, että pelkkä läpän aukaisu ei riitä vastaamiseksi?

    • unohda vastaaminen

      teksillä alä vastaa, seis, stop

      • hermo menee!!!!!!!!

        minulle on tullut tuosta ja vähän eroavista numeroista ainakin 8kpl jotka olen tallentanut, monta on varmasti unohtunut tallentaa, tästäkään numerosta ei myöskään kuulunut mitään, kun kerran vastasin.


    • NiggeVonNiger

      Siellä nigerialainen 'rahastetaan tyhmää länkkäriä'-hemmo vaan kokeilee onneaan, et jos joku soittais takas, ja se on laittanu siihe jotain 17€ sekunttiveloituksen, et saat sit onnellisen yllärin ku puhelinlasku tulee...
      Eli ÄLÄ soita takas.

    • kk

      itellä aivan sama ongelma pari kertaa on tässä päivän mittaan soitellu ja ku kerran vastasin niin meni heti kiinni..hermot meeneee!!

      • ?

        Minulle soitti sama numero ja joku joka ei kovin hyvin osannut suomea tarjosi ilmaisia alushousuja.


    • Turun suunta?

      Mitä jos joku tekeekin kiusaa ja väittää täällä jotain sellaista häirikköpuheluksi, joka ei olekaan sellaista, kuten

      olen saanut soittoja numerosta 358 2 64102210

      pääsiäissunnuntaina ja 26.4.2012, niin mistä tiedän, että se todella olisi häirikköpuhelun, kuten sosiaalisessa mediassa joku väittää, joku todella sairas ihminenhän tai joku, joka muuten tekee kiusaa, voisi vain väittää, että se on häirikkönumero vaikka se voisi olla jokin todellinen tärkeäkin puhelinnumero.


      Mihin puhelinnumeroon viittaa 9 numeroa? Joku viranomainen ehkä.


      Ja sitten joku piruilee ja yrittää väittää, ettei se olisikaan todellinen numero ja ihminen jättää turhaan vastaamatta.

      Ainakin puhelinmyyntiverkkosivusto ilmoittaa, ettei se ole puhelinmyyjän puhelinnumero.

    • eiminua.ainakaan

      Pääsiäinen tulossa taas ja haluavat toivottaa riemullista pääsiäistä!
      Ketä tuo nyt haittaisi.

      • Aloita.jo.uusi

        Kuka jaksaa kaivaa näitä 8vuotta vanhoja juttuja! Aloittakaa jo uusi!!!!


      • AnnanMaria
        Aloita.jo.uusi kirjoitti:

        Kuka jaksaa kaivaa näitä 8vuotta vanhoja juttuja! Aloittakaa jo uusi!!!!

        Mene peilin eteen ja katso kuvaasi: hämmästyt !


    • Anonyymi

      Äsken tuli,ketään tunnu toisessa päässä olevan ..estoon.Älä soita ainakaan takaisin !estä numerot!kyllähän nuo kerjäläiset oksettaa,,eikun vit...asiaa!!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe