Aiotteko katsoa? Itse katson. Tulkaa kertomaan ohjelman jälkeen mielipiteitänne siitä tänne
JIMillä klo 21.00 Michael Jacksonin viimeiset päivät
3
449
Vastaukset
- tulihan katottua;)
onhan tuo ohjema tullut Jimiltä vissiin ennenkin mutta nyt sitä katsoi jotenkin ihan erilailla ja kiinnitti joihinkin asioihin huomiota...
mielenkiintoista :) Jacksonien ystävä tiesi jo helmikuussa ettei MJ aio vetää konserttejaan :D liikaa 50 ja tottahan se oli, aivan liikaa :s yritettiin sitten pakottaa asiaan, mihin ei olisi kyennyt ;) ja toinen asia että tanssijoilla on nuo kahden vuoden salassa pitosopimukset :o tai muuten sopimukset raukeaa jos he rikkovat sitä... mihin he tarvitsevat enää sopimuksia jos ei enää konsertteja tulossa? :s:D- MJJForever
Oon nähnyt tuon ennenkin, mutta erityisesti mun huomion kiinnitti se, että Michaelin rakastamalla äidillä ei ollut poikansa numeroa ja joutui sitä "metsästämään". On puhuttu Michaelin edustajasta Thome Thomesta, joka on manipuloinut Michaelia ja säätänyt sen elämää oman mielensä mukaan... surullista, että perhe yritti auttaa ja Michael kuoli. Joillakin oli halua pitää Michael huumattuna ja perhe kaukana auttamasta.
- J_L
MJJForever kirjoitti:
Oon nähnyt tuon ennenkin, mutta erityisesti mun huomion kiinnitti se, että Michaelin rakastamalla äidillä ei ollut poikansa numeroa ja joutui sitä "metsästämään". On puhuttu Michaelin edustajasta Thome Thomesta, joka on manipuloinut Michaelia ja säätänyt sen elämää oman mielensä mukaan... surullista, että perhe yritti auttaa ja Michael kuoli. Joillakin oli halua pitää Michael huumattuna ja perhe kaukana auttamasta.
Minun käsittääkseni salassa pitosopimukset ja vaitiovelvollisuudet pitävät just sen 2v,vaikka konsertteja ei enää tulekkaan ja,vaikka MJ on kuollut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa33098Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.92138Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1141755Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus101086Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn129986Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450982- 35764
- 53723
- 67691
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30665