JIMillä klo 21.00 Michael Jacksonin viimeiset päivät

haveyouseenmychildhood

Aiotteko katsoa? Itse katson. Tulkaa kertomaan ohjelman jälkeen mielipiteitänne siitä tänne

3

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulihan katottua;)

onhan tuo ohjema tullut Jimiltä vissiin ennenkin mutta nyt sitä katsoi jotenkin ihan erilailla ja kiinnitti joihinkin asioihin huomiota...

mielenkiintoista :) Jacksonien ystävä tiesi jo helmikuussa ettei MJ aio vetää konserttejaan :D liikaa 50 ja tottahan se oli, aivan liikaa :s yritettiin sitten pakottaa asiaan, mihin ei olisi kyennyt ;) ja toinen asia että tanssijoilla on nuo kahden vuoden salassa pitosopimukset :o tai muuten sopimukset raukeaa jos he rikkovat sitä... mihin he tarvitsevat enää sopimuksia jos ei enää konsertteja tulossa? :s:D

• MJJForever

Oon nähnyt tuon ennenkin, mutta erityisesti mun huomion kiinnitti se, että Michaelin rakastamalla äidillä ei ollut poikansa numeroa ja joutui sitä "metsästämään". On puhuttu Michaelin edustajasta Thome Thomesta, joka on manipuloinut Michaelia ja säätänyt sen elämää oman mielensä mukaan... surullista, että perhe yritti auttaa ja Michael kuoli. Joillakin oli halua pitää Michael huumattuna ja perhe kaukana auttamasta.

• J_L
        MJJForever kirjoitti:

Oon nähnyt tuon ennenkin, mutta erityisesti mun huomion kiinnitti se, että Michaelin rakastamalla äidillä ei ollut poikansa numeroa ja joutui sitä "metsästämään". On puhuttu Michaelin edustajasta Thome Thomesta, joka on manipuloinut Michaelia ja säätänyt sen elämää oman mielensä mukaan... surullista, että perhe yritti auttaa ja Michael kuoli. Joillakin oli halua pitää Michael huumattuna ja perhe kaukana auttamasta.

Minun käsittääkseni salassa pitosopimukset ja vaitiovelvollisuudet pitävät just sen 2v,vaikka konsertteja ei enää tulekkaan ja,vaikka MJ on kuollut..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe