Ensin ei näy mitään, mutta sitten se tuleekin kahteen kertaan. Höh!
Mitä täällä tapahtuu?
11
162
Vastaukset
- GloriaJoy
tuplasattumasta kyse. Miuta harmittaa ku lumouduin yhestä alotuksesta jossa kysyttiin miltä kesä haisee tai tuoksuu. Sit ku ehin kirjautua ja olin valmis kommentoimaan niin aloitusta ei ollutkaan. Kuka sen laittoikin vois laittaa uudelleen ja lisätä viellä sen perustelun miksi on kiinnostunut aiheesta.
- henrjii
"Don't Worry, Be Happy":
Elä hötkyile, ollaav vuan ku ei oltaskaa. jos kahteen kertaan. Mutta joskus kun ensin suurella vaivalla on jotain saanut kirjoitettua ja painaa lähetä-nappia niin koko teksti häviää bittiavaruuteen. Arvaa harmittiko. Vai olisiko se pieni vihje, että parempi kun olisin kirjoittamati.
omasta mielestäni kirjoittanut vähän pitemmän ja muka perustellun jutun, on mielessä käynyt, että olisiko pitänyt kopsata se ensin ja painaa sitten lähetä-näppäintä.
Teotwawki kirjoitti:
omasta mielestäni kirjoittanut vähän pitemmän ja muka perustellun jutun, on mielessä käynyt, että olisiko pitänyt kopsata se ensin ja painaa sitten lähetä-näppäintä.
on käynyt mielessä. Mutta ei kai se nyt taas voi hävitä. Sillonhan se sitten just häviää kun jopa tuntee ylittäneensä itsensä "hengentuotteensa" kanssa.
- Sisältä kultaa
Just.Mulle kans käynyt monesti,että kirjoitan sähköpostiini kaikenmaailman liirumit ja laarumit ja hokkuspokkus teksti häviää taivaan tuuliin,kun painan lähetä nappulaa.Olen lähtenytkin nyt sille linjalle,että kirjoitan vähemmän,mutta useammin.
Sisältä kultaa kirjoitti:
Just.Mulle kans käynyt monesti,että kirjoitan sähköpostiini kaikenmaailman liirumit ja laarumit ja hokkuspokkus teksti häviää taivaan tuuliin,kun painan lähetä nappulaa.Olen lähtenytkin nyt sille linjalle,että kirjoitan vähemmän,mutta useammin.
nimimerkki sinulla;)
Mutta kuitenkin niin pieni vaiva on kopioida teksti ennen lähettämistä ja helppo sitten vain liittää kun hieno tietotekniikka pettää. Kun vain osaisi ottaa tavaksi.
Nämä nyt on vielä pikkujuttuja mutta kun joiltakin häviää vaikka koko digikuva-arkisto taivaan tuuliin. Semmonen se vasta harmittaa. Olen monellekkin "jankuttanut", että kuvat ja muut korvaamattomat tiedostot talteen vähintään kahdelle erilliselle tallennusmedialle.
on virittäneet sun laajakaistan poskelleen!
:D- ZZzzzZxxzzz
Täällä on niin ankeaa ja kankeaa, että tämäkin koetaan avauksena. Hohhoijakkaahöö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242433
- 951546
- 1201304
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa22998Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa254877- 52872
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo20858MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795