Yksi keino eroon syylistä

Zede

Ratkaisu niinkin helppo kuin ilmastointiteippi. Kaksi syylää kädessä johon ei auttaneet jäädytykset tai muut mummojen poppakonstit, mutta kun teippasin tiiviisti ilmastointiteipillä. Teippi vaihdetaan heti kun alkaa löystymään. 4-6 viikkoa menee. Itsellä meni neljä. Hidas mutta varma tapa ja edullinen.

15

10439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle

      Ilmastointiteippi tosiaan tepsii syyliin! Tehoa voi parantaa apteekin syyläliuoksella. Harmaa teippi näytti sormessa oudolta, joten päällystin sen vielä laastarilla. Monta vuotta riivannut syylä katosi eikä sormeen jäänyt edes arpea. Aikaa kului ehkä noin puolitoista kuukautta, mutta kyllä kannatti.

      • Kokeillut

        Itselläni häipyi vuosia vaivannut syylä sormesta, kun aivan muun vaivan takia jouduin pitämään sormea laastarissa muutaman viikon. Oli aika yllätys, kun mitkään apteekin aineetkaan eivät ole tehonneet. Yksi syylä olis vielä, täytynee pistää sekin sormi 'hautumaan' teipin sisään jos pääsis siitäkin.


      • Paukku
        Kokeillut kirjoitti:

        Itselläni häipyi vuosia vaivannut syylä sormesta, kun aivan muun vaivan takia jouduin pitämään sormea laastarissa muutaman viikon. Oli aika yllätys, kun mitkään apteekin aineetkaan eivät ole tehonneet. Yksi syylä olis vielä, täytynee pistää sekin sormi 'hautumaan' teipin sisään jos pääsis siitäkin.

        pitääkö sitä syylää rapata välillä pienemmäksi? Olen tyhmänä -ja laiskana- menossa lääkärille poistattaan syylää -kannattaako?! En edes tiedä mimmoinen operaatio... Mun syylä on jalkapohjassa päkiän kohdalla ja alkanut kipeytymään turhan paljon, joten haluan siitä oikeastaan nopeasti eroon.


      • helppo homma
        Paukku kirjoitti:

        pitääkö sitä syylää rapata välillä pienemmäksi? Olen tyhmänä -ja laiskana- menossa lääkärille poistattaan syylää -kannattaako?! En edes tiedä mimmoinen operaatio... Mun syylä on jalkapohjassa päkiän kohdalla ja alkanut kipeytymään turhan paljon, joten haluan siitä oikeastaan nopeasti eroon.

        Jalkahoitajatkin voivat antaa ensiapua ja varmasti miellyttävämpääkin se on kuin lääkärin käsittely.
        Teippihoidossa olevaa syylää voi raspata välillä, itse käytin kynsiviilaa, jonka heitin varmuuden vuoksi roskiin joka raspauksen jälkeen. syyläthän johtuvat viruksesta.
        Apteekin syyläliuokset tehostavat teipin vaikutusta. Teipin pitää antaa olla paikoillaan mahd.pitkään, esim. viikon, jos vain mahdollista.


      • Zede
        helppo homma kirjoitti:

        Jalkahoitajatkin voivat antaa ensiapua ja varmasti miellyttävämpääkin se on kuin lääkärin käsittely.
        Teippihoidossa olevaa syylää voi raspata välillä, itse käytin kynsiviilaa, jonka heitin varmuuden vuoksi roskiin joka raspauksen jälkeen. syyläthän johtuvat viruksesta.
        Apteekin syyläliuokset tehostavat teipin vaikutusta. Teipin pitää antaa olla paikoillaan mahd.pitkään, esim. viikon, jos vain mahdollista.

        Kuolleen ihon voi siitä päältä repiä pois ja jos teippi alkaa vähänkin löystyy niin vaihda se. Valitettavasti minulla on kokemusta vain sormesta, mutta luulen että jalkaan toimii samanlailla, kunhan muistaa pitää riittävän kauan.


      • Suseli
        Paukku kirjoitti:

        pitääkö sitä syylää rapata välillä pienemmäksi? Olen tyhmänä -ja laiskana- menossa lääkärille poistattaan syylää -kannattaako?! En edes tiedä mimmoinen operaatio... Mun syylä on jalkapohjassa päkiän kohdalla ja alkanut kipeytymään turhan paljon, joten haluan siitä oikeastaan nopeasti eroon.

        Itseäni siteeraten, se yli 40 asteisessa vedessä 2 X päivässä hautominen oikeasti poistaa syylän, ja eritoten jalkapohjasta. Muutaman hautomiskerran jälkeen raaputa syylästä kuollutta kerrosta esim. känsänpoistoveitsellä tai muulla terävällä. Itseltäni lähti näin 4 suurta ja syvää syylää mihin ei mitkään teipit taikka syövyttävät apteekin litkut auttaneet.


      • mai
        Suseli kirjoitti:

        Itseäni siteeraten, se yli 40 asteisessa vedessä 2 X päivässä hautominen oikeasti poistaa syylän, ja eritoten jalkapohjasta. Muutaman hautomiskerran jälkeen raaputa syylästä kuollutta kerrosta esim. känsänpoistoveitsellä tai muulla terävällä. Itseltäni lähti näin 4 suurta ja syvää syylää mihin ei mitkään teipit taikka syövyttävät apteekin litkut auttaneet.

        syylään on hankalaa käyttää ilmastointiteippiä. Ainakin minulla se kestää pari hassua tuntia ja ihon kostuessa irtoaa/löystyy itsessään. Näin siis joutuisin monta kertaa päivässä vaihtamaan uuden teipin..


    • kärsijä

      ja ei muuten auta teippi! Kiitti vaan koitin teidän vinkistä ja nyt se syylä on kolminkertainen kooltaan, niin iso mitä oli se teippikin mitä päälle laitoin!! Kiitti hitosti!

      • kärsijä

        Niin siis se mun teippi vain pahensi sitä. Mulla on ollu syylä 11 vuotta!


      • popep

        ei kai se nyt meidän vika ole :D nyt tuli kyllä päivän naurut.


      • hehee
        popep kirjoitti:

        ei kai se nyt meidän vika ole :D nyt tuli kyllä päivän naurut.

        :DDD vähä nauroin :DDD


      • joopp
        hehee kirjoitti:

        :DDD vähä nauroin :DDD

        kolminkertanen syylä :D voi toista


    • VOCCA auttaa

      VOCCA-liuos, jota myy luontaistuotekaupat, auttaa syylien poistoon.
      Pojallani lähti syylät helposti ja nopeasti sillä liuoksella. Jo muutaman päivän päästä käytön aloittamisesta alkoivat syylät kuihtua ja häipyä. VOCCA-neste on emäksistä liuosta joka muutta ihon syylille mahdottomaksi. Neste ei vaurioita eikä syövytä ihoa.

    • itsellä auttoi

      Itsellä auttoi jalkahoito, Syylä poistettiin raaputtamalla kirugin veitsellä, eikä ole sen jälkeen uusiutunut.

    • Syylend

      Omalla pojalla oli jalkapohjissa kymmeniä, kaikki muu oli jo kokeiltu Verruxin, erilaiset jäädytykset, laastarit, ilmastointiteipit yms perinteiset.

      Syylend on muurahaishappoa sisältävä syylänpoistoliuos ja on ainoa joka tehoaa kun tarpeeksi pahaksi on päässyt.
      Liuos kuivattaa syylän sisältä päin ja sen jälkeen keho itse työntää syylän pois iholta.

      Meidän tapauksessa Syylendiä laitettiin 1 krt/vko ja ainakin pari kuukautta yhtäjaksoisestim, sen jälkeen katosi ihan jokainen eikä
      ole tullut takaisin vaikka hoidoista on jo useampi vuosi aikaa.

      Kerrankin tuote josta on oikeasti apua eikä pelkkiä mainospuheita, suosittelen kokeilemaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe