Heippa! :)
Me oltais muuttamassa Espanjaan, Alicanteen. Sinne olisi myös tulossa meidän kanssa eläimiä, ja nyt tuli seinä vastaan. :D Elikkäs, miten on Leopardigekkojen vienti Espanjaan? Millä konstilla ne saisi myös mukaan? Tarvitsevatko kaikki (4kpl) CITES-todistukset? Vai meneekö ilman? Mulla on 2 niistä kasvattaja paperit, ( synt,aika, paikka, myyjä yms, kaikki oleelliset tiedot.) Mutta 2 ei ole papereita. Toinen on eläinkaupasta (Faunatar) ja toinen on ostettu ihmiseltä, joka osti gekon "harrastelija" "kasvattajalta". Elikkäs miten on, mistä saisin noille paperit, vai pärjäävätkö ilman?
Sitten olisi vielä..
Maakilpikonna, terve nelivarvas kyseessä. Onko CITES- laji, eli tarvitseeko EU-maahan mentäessä sen lappusen? Vai kelpaako ihan normi todistus? Jos tätä lappusta ei löydy, onko mistään mitään keinoa millä saisi uuden/korvattavan?
Entäs jyrsijät? Kanit ja hamsterit?
Tarvitsevatko ne jotakin lappusta, josta selkiää tiedot? Mistä sellaisen sitten saisi, kun molemmat (kyseessä 1 kääpiöluppakorvakani ja yksi talvikko poika) on ostettu eläinliikkeestä?
Tyhmiä kysymyksiä tosiaan, mutta jos joku viitsisi autella, kun meikä ei ole oikein älynnyt noita netin juttuja. !
Kiitos ja kumarrus jo etukäteen! :)
Vienti Espanjaan
apuatarvitseva!
2
509
Vastaukset
- apuatarvitseva
eikö kukaan tiedä asiasta mitään? :( Kasvattajat..?
- Hagedis
Tarvitsen apua samasta asiasta. Täältä voisi ehkä kysyä. http://www.travelcargo.fi/fi/elainkuljetus/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032143
- 1341178
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34751ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 10540