juon joka päivä

omeeba

käyn töissä eikä kukaan aavista mitään!:) ihmettelen näitä pulsuja jotka on saanu työpaikan juotua...aloittelijan huonoa säkää kenties?? juomamäärät:kontti per pvä.

21

2511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

Jos tuo kontti per päivä ei ole vitsi, niin siinä tapauksessa et tiedä, että ylpeys käy lankeemuksen edellä.
      Lisäksi juoppo tunnistetaan aina.
      Vain juoppo itse ei sitä tajua.

• duuni juoppo

Höpsis, töissä juominen on vain taitolaji mihin kaikki ei kykene. Itse olen juonut töissä liki joka päivä jo 20 vuoden ajan ilman mitään ongelmia tai kiinnijäämistä.

• juoton
        duuni juoppo kirjoitti:

Höpsis, töissä juominen on vain taitolaji mihin kaikki ei kykene. Itse olen juonut töissä liki joka päivä jo 20 vuoden ajan ilman mitään ongelmia tai kiinnijäämistä.

myös työtovereillesi ja työterveyslääkärillesi nuo juomamääräsi. Hyvä täällä on nimettömänä pullistella ja kehua omia kykyjään.

• ?
        duuni juoppo kirjoitti:

missä voi juoda joka päivä?
        Alkon mannekiiniko?

• duuni juoppo
        ? kirjoitti:

missä voi juoda joka päivä?
        Alkon mannekiiniko?

Olen raksoilla töissä, ajan työkoneita ja teen muutakin.

• omeeba
        duuni juoppo kirjoitti:

Heh! Tuo on jo vaarallista! voi tulla vahinkoja. ;) Minä pelastan henkiä!

• aamuisin pahalta
        omeeba kirjoitti:

Heh! Tuo on jo vaarallista! voi tulla vahinkoja. ;) Minä pelastan henkiä!

Ajattele, jos joudut antamaan suusta suuhun apua elämäsi naiselle. Oletan, että olet mies.

• duuni juoppo
        aamuisin pahalta kirjoitti:

Ajattele, jos joudut antamaan suusta suuhun apua elämäsi naiselle. Oletan, että olet mies.

Meinaatko, että alkolle tuoksahtava ensiapu ei kelpaa asiakkaalle? Jos ei, antaa sitten kuolla vaan.

• Kun vahinko sattuu
        duuni juoppo kirjoitti:

Toivottavasti, kun vammautat jokun niin pystyt maksaan korvaukset, sillä vakuutus yhtiö tulee perimään ne sinulta takaisin.

• omeeba
        Kun vahinko sattuu kirjoitti:

Toivottavasti, kun vammautat jokun niin pystyt maksaan korvaukset, sillä vakuutus yhtiö tulee perimään ne sinulta takaisin.

kuolleet on vaatinut korvauksia? enpä ole moisesta kuullutkaan..Hmm. En ole ketään myöskään vammauttanut, turha pelätä.;)

• 2+3

Tulipa uusi sana juopotteluun, eli KONTTI. Mitä se on Suomeksi ?

• röyh!

Sis. 24 tölkkiä.

• omeeba

kuullut??! :) heh oletko kenties juonut aivosi vai oletko syntymästä asti huonommilla eväillä liikkeellä?!

• 2+3
        omeeba kirjoitti:

kuullut??! :) heh oletko kenties juonut aivosi vai oletko syntymästä asti huonommilla eväillä liikkeellä?!

En todellakaan ole omassa kaveripiirissä kuullut kenenkään käyttävän kontti-nimeä. Ilmaisutyylistäsi päätellen, voi olla, että tuttavammekin ovat vähän eri tyylisiä.

• Väliaikaista
        2+3 kirjoitti:

En todellakaan ole omassa kaveripiirissä kuullut kenenkään käyttävän kontti-nimeä. Ilmaisutyylistäsi päätellen, voi olla, että tuttavammekin ovat vähän eri tyylisiä.

Ymmärrän 24 neljä pulloa väli kaljaa on varmaan tutumpi ilmaisu?.

• Antabus-Alma
        Väliaikaista kirjoitti:

Ymmärrän 24 neljä pulloa väli kaljaa on varmaan tutumpi ilmaisu?.

.. niinhän sä luulet, ettei huomata. Niin luuli Ahti Karjalainen, Jorma Reini ja Risto Kuismakin, kun hoitelivat maamme poliittisia asioita hitonmoisessa tuiskeessa ajoittain. Kaksi ekaa on kuollu ja Kuisma aloitti raittiin elämän.

Suomessa on liikaa päänsilittelyä ja "hienotunteisuutta" alkoholiongelmien suhteen. Pitäs rivakammin puuttua töissäkin, ettei tie vie johtajan pallilta katuojaan yhdessä hujauksessa, kun tilanne räjähtää juopon käsiin. Sama muissa ammateissa tietysti. Aina vaikeempi selviytyä, mitä kauemmin on dokannut. Omeeballa on viinan kanssa vielä "kuherruskuukausi", joka taas mulla on ohi.. :(

• samapa tuo
        omeeba kirjoitti:

Laatikko tai salkku tutumpi ilmaisu minulle, vaikka en olekaan aikoihin moista hankkinut.

• tänäänkin??

Eikö se käy yksitoikkoiseksi?

• ettepä ikinä arvais

Suomi on täynnä alkoholisteja jotka juovat jatkuvasti töissä.. juovat esim vodkaa joka ei välttämättä haise hengityksessä lainkaan.. sitte piilopullosta vaan kurkkuun, jepjep, kaikki opettajista sossutäteihin.. ja arvatkaapas paljonko hoitohenkilökunta popsii esim vanhusten lääkkeitä omaan napaan? Hahahaha

• Pirturesepti

Ja lääkäreistä puhumattakaan kun ei edes tartte kuormasta hoitajien tapaan syödä, pyytää vaan kaveria kirjoittamaan jollekin mummo-kasville rauhottavia ja käypi kipasemasssa. lisäksi lääkefirmojen mannekiinit mielellään jakavat näyteliuskoja tutille tohtoreilleen.

• drhyd

mitä porukka lesoilee täällä että juon joka päivä............ tosi viisasta sakkia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3583
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3041
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      122
      2394
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      13
      1536
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      832
    Aihe