Kysely kaikille bi/homo/Lesbo seksuaaleille.

samurai123

kohta puoli yö, istun sängyssä ja naputtelen tässä tietokoneella tekstiä ruudulle. kesä loma pohjois-savon eteläisimmässä kunnassa on alkanut tänään käytiin pikku veljen kanssa vesitornissa katsomassa maisemia mut nyt pää aiheeseen. kirjoitan tämän loppuun. Nyt minä tästä esitän teille muutaman kysymyksen

1. Ikä ja sukupuoli

2. suhteet

3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali

4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.

5. Oletko tullut kaapista ulos.

6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.

7.lempi värisi

8.lempi paikkasi

9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)

10. tykkäätkö popista?

11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?

12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?

13. oletko harrastanut seksiä?

14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?

16. Matkailetko?

17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?

18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.

19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille. :) ;) Hyvää kesää!

66

4077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hosuli-91

      1. Ikä ja sukupuoli: 19-vuotias nuori nainen

      2. Suhteet: Mitäköhän tällä meinataan? Olen parisuhteessa miehen kanssa.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali?: Huomasin tuntevani vetoa joihinkin naisiin, varsinkin juotuani. Nyt asia on ihan selvä :) Myöskin eräs lesbo-tuttavani vaikutti asiaan paljon sillä ihastuin silloin häneen ja hänen olemukseensa kun tajusin olevani bi.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen: Bi-seksuaali.

      5. Oletko tullut kaapista ulos: En ;(

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta: Maailma täynnä erilaisia ihmisiä. Usein sosiaalisempikin maailma kuin "heteromaailma". Monien syrjimä.

      7.lempi värisi: Sininen

      8.lempi paikkasi: Oma koti ja merenranta

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä) No en ainakaan kahvia, yök. Otan jonkun limun tai kaakaon.

      10. tykkäätkö popista? Enpä oikeestaa.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo? Vuoden ajan.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo? Ekaks tuli sellanen pelko, et kamalaa mitä muut ajattelee musta, et oonko jotenki likanen tai jotain. Mut pelkään edelleen sitä ja asiasta ei siis tiedä kukaan. Ihmiset ympärilläni on aika vanhoillisia joten en uskalla kertoa.

      13. oletko harrastanut seksiä? Olen sekä miehen että naisen kanssa.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde? Oma äitini. Myös kaikki henkilöt jotka ovat samalla alalla kanssani, eli siis pelastavat ihmishenkiä.

      16. Matkailetko? Haluaisin kovasti, mutta ei oo ollu varaa.

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen? En oo seurustellu samaa sukupuolta olevan kanssa. Oon suudellu ja harrastanu seksiä. Oli todella miellyttävä kokemus.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnittelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.: Suunnittelin ensin kertovani ystävilleni ja sit ehkä perheejäsenille, en tiiä onks se niin tarpeellista ku kuitenkin mulla on oma elämä.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos? -

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta? Heteromaailma on tylsä, usein melko ahdasmielinen ja suvaitsematon.

      Siinä olis mun vastaukset, olkaapa hyvät!

      • janakana

        1. Ikä ja sukupuoli ----- 28 Nainen

        2. suhteet ----- Eli oonko suhteessa? En tällä hetkellä, erosin ex-tyttöystävästä 6 kk sitten

        3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali ------ Kai sen on aina tiedostanut, ala-asteella pussailin toisen tytön kanssa samasta koulusta, n. 7 vuotta sitten rakastuin tyttöön, sen jälkeen olin varma

        4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen. ----- Emotionaalisesti bi, fyysisesti lesbo

        5. Oletko tullut kaapista ulos.----- kyllä

        6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.-----liikaa lokerointia mun makuun mutta muuten jees ja parhaimmat bileet :)

        7.lempi värisi ------ oranssi, keltainen

        8.lempi paikkasi ------ rannalla palmun alla

        9. mitä juot kahvilassa. (yleensä) ----- kahvia

        10. tykkäätkö popista? ----- joistakin pop-biiseistä

        11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo? ---- tiesin aina olevani erilainen, seksuaalisuuden suhteen asia selkiytyi n. 19-20v.

        12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo? ----- palaset loksahtivat paikoilleen

        13. oletko harrastanut seksiä? ---- kyllä

        14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi. ----- jotkut kaverit jättäytyivät kuvioista pois, mutta kaikinpuolin perhe ja muut kaverit suhtautuivat hyvin

        15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde? ----- papit ja muut hengelliset opastajat

        16. Matkailetko? ----- kyllä

        17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen? ---- 3 suhdetta samaan sukupuoleen

        18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi. ----- kerroin ensin siskolle ja kavereille ja parin vuoden paasta äidille

        19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos? ----- siskoni, mikä oli yllättävää

        20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta? ----- suurin osa heteroista ihania, mutta jotkut tynnyrissä kasvaneita. Joskus avarakatseisempi kuin homomaailma ja homomaailman pienet piirit


    • janetteh_

      *Vastataanpa siis...* =)

      1. Ikä ja sukupuoli
      * N 27-v.

      2. suhteet
      *Siiiiiis??? Ei ole suhdetta, mutta on toki ollut. Huonoja suhteita miesten kanssa =( Naisen kanssa ei seurustelusuhdetta.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      *Tajusin sen jo varhais teini-iässä, kun ensimmäiset "rakkauden" kohteet olivat naisia... ihastuin/rakastuin aina naisiin ja ensin luulinkin olevani lesbo, mutta sitten (verrattaen myöhään) alkoivat kiinnostaa myös miehet... Kiinnostus naisiin ei kuitenkaan koskaan hävinnyt.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      *Bi.

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      *Noh... jotkut tietää, jotkut ei, toiset arvaa...

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      *Mulla on niin vähän kokemusta siitä maailmasta... en juuri tunne ihmisiä, jotka ovat avoimesti sellaisia... nekin naiset, joiden kanssa mulla on ollut kokemuksia, ovat lähes kokonaan heteroita =(

      7.lempi värisi
      *Musta, pinkki, ja moni muu...

      8.lempi paikkasi
      *Helsinki..

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      *En käy yleensä ikinä! Mutta kahvia/limua sitten..

      10. tykkäätkö popista?
      *Enpä juur. Riippuu millaisesta popista...

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      *Jotain 11-12 vuotta kai.. (Silloin siis ymmärsin, että olen bi.)

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      *Ei järkyttänyt... pidin sitä ihan normaalina!!

      13. oletko harrastanut seksiä?
      *Heh... Olen molempien sukupuolten kanssa juu, mutta naisten kanssa ihan liian vähän kokemuksia =(

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      *Ne jotka tietää, niin hyväksyy eikä ihmettele yhtään mitään.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      *En voi kertoa.

      16. Matkailetko?
      *JUnalla Suomessa joo =) Muuten ei ole varaa...

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      *Ei seurustelusuhdetta, ja se harmittaa ja tekee elämän tyhjäksi =( TAHTOO SELLAISEN!!!!  

    • qwertyuiopå123

      1. Ikä ja sukupuoli
      17 tyttö
      2. suhteet
      suhde vähän vanhempaan poikaan
      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      aloin miettimään puolisentoista vuotta sitten että mitä jos tykkään myös tytöistä
      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      bi
      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      jos on tullu puhetta niin tokihan mä sen kerron
      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      en jaksa miettiä
      7.lempi värisi
      punainen
      8.lempi paikkasi
      koti
      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      kaakao
      10. tykkäätkö popista?
      jonkin verran
      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      puolisentoista vuotta
      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      jänskää
      13. oletko harrastanut seksiä?
      vaan ton poikkiksen kanssa
      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      monetkin kaverit tietää, mitäs ne siihen, kun ne itekkin on aika lailla hyvin suuri osa vinoja
      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      äiti
      16. Matkailetko?
      kyllä
      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      ei oo vielä
      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      jos tulee puhe kerron
      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      eipä noi tiiä
      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      ei jaksa miettiä

      • BakaNeko^^

        1. Ikä ja sukupuoli
        15-v ja nainen

        2. suhteet
        -08 -94 syntyneen tytön kanssa
        -10 kokeiltiin tammikuun lopussa uudestaan tuon saman tytön kanssa, mutta sitten hän alkoi seurustella toisen tytön kanssa, kun hän tuli TET-paikaltaan ystävänpäivänä.
        -10 löysin netistä, ja on pientä säätöä. Tänä kesänä tavataan.

        3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
        Tajusin sen vuoden -07 syksyllä, kun mulle kerrotiin, että eräs tykkää minusta. Aluksi luulin että ystävänä, mutta sain selville, että hän haluaisi aloittaa seurustelun kanssani. Aluksi en voinut kuvitella seurustelua tytön kanssa, mutta sitten minulla oli sellainen pakkomielle seurusteluun. Tämä suhde tuntui vaikealta, koska moni alkoi kiusaamaan, ja sen takia ajattelin, että ero olisi paras keino.

        4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
        Bi

        5. Oletko tullut kaapista ulos.
        Kyllä. Äidille, isälle, isosiskolle, kahdelle serkulle, ystäville ja kavereille

        6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
        Mmmmm... En osaa kuvailla.

        7.lempi värisi
        Musta

        8.lempi paikkasi
        Kaupunki

        9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
        Kokiksta tai Tazza-kaakaota

        10. tykkäätkö popista?
        en

        11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
        Kaksi ja puol vuotta

        12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
        Aluksi en voinut kuvitella seurustelevani tytön kaa, kun sain tietää tytön ihastuneen minuun. Sittenpä ajattelin, että onko sukupuoli tärkee asia seurustelussa.

        13. oletko harrastanut seksiä?
        En

        14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
        Äitini, serkkuni ja kaverini järkyttyivät, miksi olen pysynyt pitkään siellä kaapissa
        .
        15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
        äiti

        16. Matkailetko?
        En nii paljoo

        17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
        Kaksi kertaa sen saman tytön kanssa. Ja nämä molemmat suhteet meni persiilleen. Ensimmäinen oli se, että kaikki alkoi kiusaamaan. Otin eron. Toisessa se, että löysin hänet netistä, eikä livenä nähty (asutaan samalla paikkakunnalla). Tavattiin eromme jälkeen livenä.

        18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
        Kertomalla

        19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
        Äiti, serkkuni ja kaverit

        20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
        Tylsä. Jotkut heterot ovat niin homofoobisia, joita en voi sietää.


    • Missingpoo

      1. 14 tyttö
      2. Ei ole.
      3. Aloin tuntea vuosi sitten vetoa myös tyttöjä kohtaan.
      4. Bi
      5. En. En edes tiedä kunnolla mitä se tarkoitaa. =D
      6. ? En osaa vastata.
      7. Punainen ja musta.
      8. Suihku. =D
      9. Limsaa? En käy kahviloissa.
      10. ?
      11. Varmaan jotain vuoden?
      12. OH SNAP! ...Noo, ei voi mittää. *Hakee juotavaa*
      13. En. Ei kukaan ole minusta kiinnostunut. =D Outo kas kun olen.
      14. -
      15. Yksi rinnakkaisluokan tyttö, tai isosiskoni.
      16. En yksin.
      17. Kaveruutta vaan.
      18. -
      19. -
      20. Hä? En ole varma.

      • 13v

        Moi olen 13v tyttö ja mä haluaisin kokeilla olla tytön kaa...mä en oo kertonu kellekään....


      • 13.v kans :)
        13v kirjoitti:

        Moi olen 13v tyttö ja mä haluaisin kokeilla olla tytön kaa...mä en oo kertonu kellekään....

        Mist päin oot?


      • 13 wee :)
        13v kirjoitti:

        Moi olen 13v tyttö ja mä haluaisin kokeilla olla tytön kaa...mä en oo kertonu kellekään....

        Mäki haluisin koska oon alkanu tuntee vetoo naisii kohtaa


    • Leenuska91

      1. Ikä ja sukupuoli:
      16, nainen olen :)

      2. suhteet:
      en ole suhteessa tällä hetkellä, erosin juuri.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali:
      Ihastuin yhteen ihanaan ihmiseen, joka sattui olemaan ystäväni.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen:
      Bi-seksuaali

      5. Oletko tullut kaapista ulos:
      En ole :(

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta:
      Mielestäni useimmat hyväksyvät asian, mutta maailma on tällä hetkellä aika kielteinen.

      7.lempi värisi:
      tulenpunainen

      8.lempi paikkasi:
      puisto, oma peti :)

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä):
      mehua

      10. tykkäätkö popista?:
      kyllä

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo? :
      2 vuotta

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo? :
      Ajattelin että: "No, kaikki on eriaisia ja persoonaanhan minä rakastun en sukupuoleen."

      13. oletko harrastanut seksiä? :
      En

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.


      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde? :
      Isäni, hän on selvinnyt monista vastoinkäymisistä ja kunnioitan sitä.

      16. Matkailetko? :
      Kyllä, yleensä n. kerran vuodessa. Lempimaa Kiina.

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Olen seurustellut kerran, ja sitten on ollut vähän tutustumisia.. eipä muuta.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      Hyväksytty, suotavaa ja ns. "normaalia" ( :( niin erilaista kuin homo-, lesbo-, trans- ja bi-seksuaali-maailmassa)

      Tässäpä tämä :)

      • ninni

        1. Ikä ja sukupuoli
        22, tyttö.

        2. suhteet
        suhteita 19 ikävuoteen saakka miesten kanssa, jonka jälkeen pelkästään naisia.

        3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
        ihastuin 16-vuotiaana tyttöön ensimmäistä kertaa. sama tyttö kummittelee joskus vieläkin takaraivossa :)

        4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
        lesbo.

        5. Oletko tullut kaapista ulos.
        olen, kavereille ja perhelle.

        6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
        minun mielikuvani on, että seksuaalivähemmistöihin kuuluvat ovat rennonpia ja suvaitsevampia ihmisinä.

        7.lempi värisi
        vihreä.

        8.lempi paikkasi
        vaikea sanoa. entisen tyttöystävän kanssa, missä vain :)

        9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
        kahvia maidolla.

        10. tykkäätkö popista?
        tykkään. lähinnä kuuntelenkin voicella soivaa musikkia nykyään.

        11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
        hmm..noin 1,5 vuotta sitten tajusin etten ole bisse vaan lesbo.

        12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
        ikäänkuin helpottunut. oudolla tavalla, kun oli ollut vähän hukassa itsensä kanssa.

        13. oletko harrastanut seksiä?
        olen. useiden miesten kanssa ja viiden tytön kanssa.

        14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
        perheenjäsenet ottivat asian todella hyvin, muutamalla kaverilla oli vähän sulattelemista mutta nekin ajat ovat ohi nyttemmin :)

        15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
        varmaankin oma äitini.

        16. Matkailetko?
        en liieemmin, suomessa tulee roadtrippailtua mutta ulkomaille ei ole oikein ollut varaa.

        17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
        on niin paljon helpompaa seurustella samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa, tuntuu että maailmat törmäävät yksiin ja kaikki on jotenkin helpomaa.

        18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
        kerroin vain, hieman ujostellen toki mutta kuitenkin ihan kertomalla asian niinkuin se on.

        19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
        luultavasti isäni. ei hän sitä sanonut, tai edes antanut ymmärtää hämmästystään mutta hän on kuitenkin sen verran vanhoillinen.

        20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
        en oikei osaa sanoa. en vaan ymmärrä sitä kun ne heterot jotka eivät ymmärrä esimerkiksi minun lesbouttani, niin puhuvat aika rumastikin, vaikka enhän minäkään heidän heteroudestaan sano mitään. seksuaalisuus on jokaisen oma juttu..toisaalta taas ne miehet(/naiset) jotka sanovat että "sunki täytyis vaan saaha kunnolla kyrpää" tms niin ärsyttävät TODELLA paljon..


    • tyttööö95

      1. Ikä ja sukupuoli
      nainen 15v
      2. suhteet
      ei ole naisten kanssa..
      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      tunnen vetoa naisiin ja olen palavasti ihastunut naiseen
      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      bi
      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      en sillee äiti tietää isä ei ja ja jotkut kaverit tietää mutta ei oikee ota todesta..
      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      mitäs siitä en oikee tiiä vasta tässä ollaan tajuttu olevasa bi.
      7.lempi värisi
      ei okeestaan ole
      8.lempi paikkasi
      koti ehkä
      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      Kahvia
      10. tykkäätkö popista?
      jooo
      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      oisko alle puol vuotta
      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      en vaan meinannu uskoo.. ja aattelin että tunteet katoo mutta eipä kadonnu..
      13. oletko harrastanut seksiä?
      olen neitsyt mutta jotain känni sähläystä on ollu miesten kanssa
      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi. no äiti kerto mulle kännissä että onpi lukenu mun päiväkirjaa ja sieltähän se sai tietää ja sit se vaan jotain et ei se haittaa vaikka oot lesbo ja kaikkee aijai olin vihane..
      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      varmaan mun ihastus!!

    • jeanneedd

      1. Ikä ja sukupuoli 16-vuotias tyttö

      2. suhteet minulla ei ole koskaan ollut varsinaista seurustelusuhdetta(yli 2 kuukauden suhteet lasken)

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali: varmaankin 11-vuotiaasta lähtien? Pojat eivät varsinaisesti kiinnostaneet enkä nähnyt poikia muina kuin kilpailijoina ja kavereina

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen. bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos.: Olen aika lailla

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.: Värikäs ja rakkaudellinen suvaitsevainen


      7.lempi värisi : Monet tummat sekä vaaleat sävyt(ei ole varsinaista lempiväriä)

      8.lempi paikkasi : Koti,Kaupunki ja ystävät/mikä tahansa paikka

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä) Kaakaon kermavaahdolla tai makusoodan

      10. tykkäätkö popista? Tykkään todella paljon!

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo? varmaankin 1,5 vuotta olen tiennyt olevani bi-seksuaali

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo? Mukava sillä tytöt(kiinnostavat ja osaan pitää heitä seksikkäinä) Samoin monet miehet voivat olla hurjan kiinnostavia ja seksikkäitä

      13. oletko harrastanut seksiä? En vielä

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi. Ystäväni tietävät ja pitävät asiaa söpönä( monet ystävänikin ovat bi-seksuaaleja) Äitini myöskin hyväksyy asiat muut sukulaiset

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde? Varmaankin äitini tai mummini

      16. Matkailetko? Kyllä silloin tällöin

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen? Varsinaista suhdetta ei ole mutta monia ihastuksia/ pientä säätöä on ollut

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi. Ei aina tulla kaapista ulos! Mielestäni huonosti muotoiltu kysymys sillä kaapista ulos tulleet ihmiset ovat mielestäni he jotka ovat kieltäneet olevansa homo/bi seksuaali ja he joilla ei ole rohkeutta. Mielestäni heterotkin voivat tulla kaapista ulos...

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?.........

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta? Mielestäni välillä sikamainen poikien kohdalla...

    • 15.v tyttö
      ei ole
      no ihastuin parhaaseen ystävääni joka oli tyttö ja yleensäkin aloin fantasioida tytöistä
      Bi-seksuaali
      en varsinaisesti läheisimmät ystävät tietää
      on maailma hetero maailmasta muuttunut paljonkin... nykyään seuraalen tyttöjä enemmän kuin poikia..
      sininen
      kotona varmaan
      kaakaota
      kyllä ehdottomasti!
      n.4 vuotta
      serkkuni.. hän on melkein smanlaisessa tilanteessa kuin minä, paitsi on tullut kaapista... ja hänen perheensä ei hyväksy sitä... joten ihailen sitä että hän jaksaa yrittää perheensä hyväksyntää...
      en paljoa suomessa lähinnä
      ei toistaiseksi ole...
      eli jos tulen kaapista ulos kerron sen vanhemmilleni mielummin erikseen... koska he ovat eronneet ja voisi tulla hankalia tilanteita jos saisivat kuulla että olen bi ja olisivat samassa tilassa...
      eli heistä jotka tähän mennessä tietävät varmasti nykyinen paras ystäväni
      ei se ole oikeastaan kovin paljoa erilainen kuin oma maailmanikaan

    • MasterZeromus

      1. 34-vuotias mies
      2. Ei yhtään ja olen vielä sinkku
      3. Olen aina tuntenut syvää kaipuuta läheisyyteen jossa sukupuolella ei ole merkitystä
      4. Enimmäkseen naiset ja pienemmässä määrin miehet kun ei löydy palvelevaa alamaista semmoista
      5. En todellakaan ja se on homo yhdistyksen syytä
      6. Pojat on poikia ja tytöt tyttöjä joten ei pitäisi pukeutua näitten rajojen yli
      7. Violetti koska siinä yhdistyvät miehellisyys ja naisellisuus yhteen ja sitäpaitsi se on lähisukulaisuuden täydellinen väri
      8. Kotini metsän lähellä
      9. En juo kahvia enkä musta enkä vihreetä teetä
      10. Syntti popista varsinkin
      11. Olen aina ollut bi vaikka salaa
      12. Ei sen ihmeellisempää koska Minä olen Minä
      13. En ole! Yksi yhdelle on mottoni! Kun yhtyy johonkin niin siinä ei sivullisia tarvita
      14.
      15. Naisista vaikka Aya Ueto Azumi elokuvasta ja pojista vaikka George DeFrasne Ma Vie En Rose elokuvasta
      16. En! Pohjoisen pallonpuolisko lajineen ja ihmeineen riittää täysin
      17. Ei todellakaan hyviä koska yksi luokkatoverini ehdotti yhdyntää bakteerien kanssa hänen sijastaan ja loput ovat liian macho tyylisiä
      18. Jos löydän naisen niin ei tarvitse tulla ja jos miehen niin emme ainakaan Gay tyylillä
      19. Ei yksikään!
      20. Kaksinaamaisuuttahan sitä sielläkin löytyy

    • ssasoi

      1. Ikä ja sukupuoli
      22N

      2. suhteet
      Satunnaisia, lyhytkestoisia parisuhteita miesten kanssa

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      Siitä kun selvästi tunsin vetoa joihinkin samaa sukupuolta oleviin ja menetin yöunet heihin liittyvien häiritsevän seksuaalisviritteisten mielikuvien takia

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      Bi (Daa)

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      En varsinaisesti

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      Ei välttämättä eroa heteromaailmasta. Mutta vähemmistö-ryhmälle tyypilliset piirteet korostuu ehkä enemmän. Herkemmin pidetään omaan kulttuuriin tai ryhmään liittyviä asioita/ilmiöitä tosi tärkeinä ja pahimmillaan nähdään rasismia omaa ryhmää kohtaan asioissa, joissa sitä ei välttämättä edes ole.

      7.lempi värisi
      Musta

      8.lempi paikkasi
      Jonkun ihanan ja rakkaan ihmisen sylissä

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      Kahvia

      10. tykkäätkö popista?
      Riippuu. Yleensä en.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      n.10vuotta

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      Pakokauhu

      13. oletko harrastanut seksiä?
      Olen

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      Aika varauksellisesti. Siis nämä ketkä tietää.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      En tiiä

      16. Matkailetko?
      Aina sillon tällön

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Olemattomia

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      En suunnitellut

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      Jos tulisin niin tuskin kukaan

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      En näe merkittävää eroa oman maailmankuvani kanssa

    • mopsie

      1. Ikä ja sukupuoli
      12 ja tyttö/nainen

      2. suhteet
      on ollut seukkaamis suhde pojan kaa

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      miten sen nyt ottaa

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      jep

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      en oikeen tiiä...

      7.lempi värisi
      musta, punainen, valkoinen ja harmaa

      8.lempi paikkasi
      emt

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      kahvii kai... ei ole tullut käytyä

      10. tykkäätkö popista?
      ihan ok

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      monta vuotta

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      ei kai kummonen

      13. oletko harrastanut seksiä?
      en

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      eivät ota tosissaan

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      en oikein tiedä

      16. Matkailetko?
      välillä

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteesta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      ei mitään muuta kuin leikkimielistä pusimista ja halimista

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      sanomalla vain suoraan

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      eivät ottaneet tosissaan

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      en osaa selittää

    • melkee.enkeli

      1. Ikä ja sukupuoli
      22v Nainen
      2. suhteet
      pari epäonnistunutta suhdetta mieheen takana... yksi naiseen... sinkku tällähetkellä..
      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      Ihastuin tyttöön 15-vuotiaana... Tyttökin oli ihastunut minuun, mutta se juttu jotenkin vain jäi..
      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      Bi-seksuaali
      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      Vain lähimmille ihmisille.
      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      En ol kauheasti siihen tutustunut...
      7.lempi värisi
      Musta
      8.lempi paikkasi
      Järven ranta, kesällä :))
      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      Kahvin mustana
      10. tykkäätkö popista?
      en eiryisemmin.
      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      15-vuotiaasta
      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      "this is me... then..." :D
      13. oletko harrastanut seksiä?
      Kyllä... miesten ja naisten kanssa..
      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      Kaapista ulos tullut ystäväni.
      16. Matkailetko?
      hyvin vähän
      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      yhdessä seurustelusuhteessa olen ollut naisen kanssa... muut jutut on jääny pelkiks jutuiksi...
      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      Jos joskus löydän naisen jonka kanssa mahd. tulevaisuus niin tulen kaapista ulos...
      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      Ahdasmielinen.

    • Hupparityttö

      1. Ikä ja sukupuoli
      - 16, tyttö.

      2. suhteet
      - Tällä hetkellä sinkku, miesten kanssa ollut suhteita, naisten kanssa vain jotain pientä,
      kaapissa olemiseni vuoksi. :)

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - Rupesin tuntemaan vetoa myös naisiin ja pikkuhiljaa tajusin olevani ihastunut
      naisiin paljon useammin/voimakkaammin kuin miehiin.

      4. Seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      - Bi-seksuaali.

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      - Enpä ole.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - Samanlainen kuin muukin maailma, eivät ihmiset siitä mihinkään muutu, ehkä hiukan
      enemmän sosiaalisempia oman "ryhmänsä" seurassa.

      7.lempi värisi
      - Musta.

      8.lempi paikkasi
      - Koti.

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      - Cappuccino.

      10. tykkäätkö popista?
      - Enpä oikeastaan.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - Viitisen vuotta.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - Säikähdys, en suostunut myöntämään sitä itselleni.

      13. oletko harrastanut seksiä?
      - Kyllä.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      - Ystävilleni olen kertonut, jokainen on ottanut sen hyvin.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - Äitini.

      16. Matkailetko?
      - En pahemmin.

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihmiseen?
      - Paljon miellyttävämpää kuin vastakkaiseen sukupuoleen, toinen tietää paljon paremmin
      mistä toinen pitää ja mistä ei.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      - Ystävilleni vain kerroin.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      -

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - Ahdasmielistä, ajatellaan paljon yksitoikkoisemmin ja erilaisia syrjitään paljon enemmän.

    • flowuw

      1. 14v tyttö.

      2. Ollut poikaystävä. Ei tyttöjä vielä

      3. Ihastuin tyttöön, ja edelleen olen ihastunut.

      4. Bi

      5. En ole.

      6. harmittaa kun ei aina hyväksytä.

      7. Liila.

      8. enpä tiedä... ei ole lempipaikkaa.

      9. Kokista tai muuta limua.

      10. En yleensä. Parempaa kuin rock tai metalli tosin.

      11. En kauaa... pohdin sitä viime keväänä.

      12. No ei ollut mitään ensireaktiota koska ei ollut mitään hetkeäkään miloin "sain tietää".

      13. En tosiaankaan :D

      15. Ei kukaan

      16. Tietty... aina ku pääsee.

      17. Eipä mitää mutta pientä säätöä on ihastuksen kans.

      18. En ole suunnitellut.

      20. tavallisesti? =P

    • pumpumpum

      1. Ikä ja sukupuoli 32v nainen

      2. suhteet miesten kanssa, viimeinen reilu 2 vuotta naisen kanssa

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali kummatkin kiinnostaa

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen. Alan kallistua täydellisesti lesbon puolelle

      5. Oletko tullut kaapista ulos. Kyllä

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta. Nykyään helpompaa

      7.lempi värisi lila

      8.lempi paikkasi kullan kainalo

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä) kahvia

      10. tykkäätkö popista? yleensä

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo? teini-iästä asti

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo? en pitänyt vaihtoehtona ennen nykyisen kultani kohtaamista

      13. oletko harrastanut seksiä? Kyllä, miesten kanssa täysin tyydyttämätöntä, naisen kanssa täydellistä!

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi. Vaihtelevasti, yleensä ottaen hyvin :)

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde? -

      16. Matkailetko? Satunnaisesti

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen? positiivisia

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi. Kerroin asiasta kaikille mikä tilanne on!

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos? Hämmentyi isää lukuunottamatta =D

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta? Ei enää niin pakkoa

    • Kuusankukka

      1. Ikä ja sukupuoli
      - 24-vuotias ja nainen

      2. suhteet
      - Ei ole

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - Yläasteella huomasin oman sukupuolen kiinnostavan ja muutama vuosi sen jälkeen se tuntui jo varmalta

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      - Bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      - Tärkeimmille ihmisille kyllä, kaikille en

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - Ööö, ei mulla mitään näkemystä siitä oo

      7.lempi värisi
      - Vihreä

      8.lempi paikkasi
      - Hmm...koti?

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      - Teetä

      10. tykkäätkö popista?
      - Juu

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - Yläasteelta suurinpiirtein

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - Eipä mikään ihmeellinen. Pitkään jouduin asiaa miettimään ja kun olin varma, olin vain helpottunut että asia selkeni.

      13. oletko harrastanut seksiä?
      - En

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      - Ok. Ei mitään erikoisia reaktioita. Yksi ystävä joutui asiaa hieman sulattelemaan, mutta hyvin suhtautui muuten.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - Vanhempani

      16. Matkailetko?
      - Silloin tällöin

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      - Ei mitään

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      - Monella tapaa. Pari vastausta leikillä heitettyihin kysymyksiin, yksi facebook kyselyn vastaus, yksi mesessä kertominen, yksi lipsahdus kaverilta, yksi möläytys leikinlaskun sekaan ja yksi tekstiviesti.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      - Äiti tai isä. Enpäs yhtään osaa sanoa kumpi.

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - Se on se normaali maailma :D . No ei, eipä mulla siitäkään mitään käsitystä oo. Maailma on mitä on, ei se jaotteluja kaipaa.

    • mnbvghuiopjhgghj

      1. Ikä ja sukupuoli
      -26-vuotias nainen

      2. suhteet
      - suhteessa miehen kanssa

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      -murrosiän kynnyksellä en ajatellut asiaa enempää ja tietoakaan ei paljolti ollut erilaisista seksuaalisista suuntautumuksista, mutta kun huomasin, että muut tytöt olivat kiinnostuneet pojista ihmettelin miksi minua ei kiinnosta ollenkaan. Yritin väkisin kiinnostua. Pidin naisia kauniimpina, naiset käänsivät katseen, herättivät mielenkiinnon jne. Mies sukupuoli ei tuntunut missään. Minua alettii nimitellä lesboksi, mutta tuokaan ei herättänyt minussa mitään eikä mieleen juolahtanutkaan mahdollisen bisseyden/lesbouden mahdollisuus kun semmoista asiaa ei vaan maailmasssa ollut. Aloin seurustelemaan hyvin myöhään miesten kanssa, mutta seksi ei kiinnostanut, en kiintynyt jne...siitä se sitten lähti se ajatus. Väkipakolla kai olen kokoajan identiteettini unohtanut vuosiksikin ja matkalla olen vielä. Jossainkohtaa ymmärsin olevani bi (tai ehkä lepakko?)

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      -Bi seksuaali, mutta nyt on kriisi (syy oma elämäntilanne) kun olenkin tajunnut että puhdas lepakko saatan olla.

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      -Muutamalla läheiselle/hyvälle tyypille.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      -Mitä? Oma näkemys..? No sen tiedän että valtaväestön mielipide on vanhakantaisen ahdasta ja tiedän hyvin erilaisissa elämäntilanteissa, mies-nainen(ehkä lapset) kin eläviä 40-70 vuotiaita homomiehiä jotka todella kärsivät sillä eivät uskalla näyttää todellista minuuttaan vaan elävät tuskaisessa valheessa. Yhteiskunta...valtaväestö....miksi heterokäsitys on iskostunut lähes kiihkolahkolaisuuden asemaan muka oikeaoppisuudellaan?

      7.lempi värisi
      -Voimakkaat tummat värit

      8.lempi paikkasi
      -Koti, bileet, hyvä seura

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      -erikoiskahveja

      10. tykkäätkö popista?
      -en

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - en tiedä..hyvin nuoresta kuitenkin

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - bisseys oli loogista, mutta tämä elämässä eteenpäinmenemisen myötä oma mahdollinen lesbous ahdistaa koska olen ajanut itseni tähän elämäntilanteeseen..

      13. oletko harrastanut seksiä?
      -kyllä

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      -

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      -en tiedä

      16. Matkailetko?
      -haluaisin enemmän

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      -mahtavia! seurustelua tms ei ole samassa mittakaavassa kuin vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta ne kokemukset, ne tunteet...miehen kanssa tunnekirjo on suppean lattea, mutta naisen kanssa tiedän nyt mitä on kun sukat pyörii jaloissa, mitä on ne väristykset kropassa, erilainen kaipuu jne

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      -Ensin on tämä nykyinen elämäntilanne saatava sellaiseen tilanteeseen rauhallisesti ja nätisti..no..erottava.. ja sen jälkeen en tee mitään sen suurempaa. Olen avoimesti oma itseni koska pidän naisen kanssa olemista niin luonnollisena, että en koe minun tarvitsevan regoida toisin kuin miehen kanssa seurustellessa.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      -

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      -?

      • still looking

        1. Ikä ja sukupuoli
        Mies, 35

        2. suhteet
        naisia, vakisuhteessa

        3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
        miehet kiinnostaa siinä missä naisetkin, erityisesti muutaman lasin jälkeen

        4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.

        ?

        5. Oletko tullut kaapista ulos.
        en, paisti naisystävälleni, joka on myös bi

        6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.

        Värikkäitä ja ihania ihmisiä, joskus hieman liian itsekeskeistä menoa

        7.lempi värisi

        musta

        8.lempi paikkasi

        DTM

        9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)

        normikahvia

        10. tykkäätkö popista?

        Sure

        11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?

        ehkä 5 vuotta, kunhan nuoruuden fobiat helpotti

        12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?

        big deal?

        13. oletko harrastanut seksiä?

        homoseksiä en, nainen on kyllä pannut mua

        14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

        15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?

        Tarja Halonen ;)

        16. Matkailetko?

        Paljon

        17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?

        vähänlaisesti

        18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
        -
        19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
        -
        20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
        samanalaisia ihmisiä, yhtä kaikki


    • tabula-rasa

      1. Ikä ja sukupuoli
      Nainen, 19 vuotta

      2. suhteet
      Vain yksi seurustelusuhde 1,5 vuotta. Erottiin vuoden 2009 alussa. Sen jälkeen olen ollut sinkkuna.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      Olen aina tuntenut vetoa naisiin, mutta myönsin sen vasta 14-15 vuotiaana itselleni. Lopullisesti tajusin asian, kun rakastuin tyttöön, jonka kanssa aloitinkin sitten suhteen.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      bi/lesbo. En osaa enää määritellä. Vielä puoli vuotta sitten luokittelin itseni täysin lesboksi, mutta kaikenlaiset luokitukset on alkanu jostain syystä ärsyttämään, ja ajattelen ihastuvani ihmiseen. Voisin kuvitella seurustelevani miehen kanssa, jos oikeanlainen osuisi kohdalle. Tähän asti vain naiset ovat sytyttäneet enempi..

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      Tulin 16-vuotiaana, kun aloitin seurustelun.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      Ahdasmielisyys ei ole vain heteroiden ongelma omien kokemuksieni mukaan. Olen havainnut myös gay-piireissä, erityisesti lesbojen parissa, ihan ihme "me ja te" -luokitteluja. Huoh. Kunpa ei tarvitsisi olla mitään homo- ja heteromaailmoja, vaan vain yksi, jossa voisimme kaikki elää sen kummempia miettimättä.

      7.lempi värisi
      todella monet värit on kauniita, sävyillä on suurempi merkitys. Yksi tämän hetken suosikkeja tummansininen (erityisesti materiaalina pitsi).

      8.lempi paikkasi
      oma sänky, työpaikka (ihan totta, viihdyn siellä), jotkut tunnelmalliset kuppilat..

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      café latte rasvattomalla maidolla. jos täytyy pihistää niin ihan maitokahvi.

      10. tykkäätkö popista?
      tykkään vähän kaikesta. popista, rockista, jazzista, r'n'b:stä, tanssimusiikista, iskelmästä, drum'n'bassista... mitähän vielä?

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      En ole varma, milloin sen tajusin. Tajusin syvällä sisälläni kuitenkin ennenkuin myönsin edes itselleni. Myönsin vinoutumiseni täytettyäni 16 vuotta.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      Hämmentynyt, pelokas, epävarma ehkä eniten..

      13. oletko harrastanut seksiä?
      Vain muutaman naisen kanssa. Miehen kanssa en ole kokeillut, koska sellaista tarpeeksi vetovoimaista ei ole osunut kohdalle.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      Kaikki sanoivat, että olivat jo kauan sitten arvanneet.. Kaverit suhtautuivat heti tosi hyvin, samoin sisko, porukatkin alkuhämmennyksen jälkeen olleet ihan mahtavia.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      oma äiti se varmaankin on.

      16. Matkailetko?
      aina kun rahaa on.

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Voisin sanoa, että naiset ovat hankalia, mutta samalla myös niin ihania ja viehättäviä. Kun se oikea osuu kohdalle, niin se on menoa...

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      Kerroin, että olen alkanut seurustelemaan tytön kanssa. Tuntuipa se silloin helpottavalta.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      Äiti, vaikka olikin arvannut.

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      Äh, taas näitä "maailmoja". EN TIIÄ. Mielestäni tässä ajetaan salakavalasti takaa mielipiteitä heteroista yhteisönä. Samanlaisia ihmisiä kuin homotkin ja kaikki siltä väliltä. Kaikista "ihmisryhmistä" löytyy ne omat oudot ja arveluttavat tyyppinsä. Suurin osa kuitenkin aivan ihania ja fantastisia. Joo sorry, yritän olla hermostumatta. ;)

    • persona-88

      1. Ikä ja sukupuoli

      Nainen, 21 vuotta

      2. suhteet

      Mitähän tää meinaa ? Muutama seurustelusuhde ja muutamat säpinät :D

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali

      Siitä kun ei miehet saanu mussa aikaan mitään sen suurempia tunteita kun, että joku on ihan mukava ja haluan ehkä tutustua siihen, mutta ei sen kummempaa..

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.

      Lesbo

      5. Oletko tullut kaapista ulos.

      Lähimmille kyllä, mutta en esim. töissä.. Ulkonäkö kyllä kertoo jonkun verran

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.

      Hmm, melko hankala kysymys.. En elä sen kummemmin lesbo-, bi-, homo-, transu- tai heteromaailmas.. Elän omaa elämääni muiden ihmisten joukossa :) Kavereita ja ystäviä on ihan kaikenlaisia, enkä haluaisi elää missään tietyissä tietynlaisista ihmisistä koostuvassa "erityismaailmassa", vaan omana itsenäni täällä ja tässä. Joten en tiedä..

      7.lempi värisi

      turkoosi

      8.lempi paikkasi

      toisinaan oma sänky ja toisinaan baari :) Riippuu omasta olosta ja paljon muusta :)

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)

      kahvin maidolla :)

      10. tykkäätkö popista?

      tietynlaisesta kyllä juu :)

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?

      Aina on ollu olo et oon jotenkin erilainen, mutta kai se lopullisesti valkeni siinä murrosiän kynnyksellä.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?

      Se, että en voi ikinä kertoa kenellekään asiasta ja kauhee pelko miten elämäni järjestän...

      13. oletko harrastanut seksiä?

      kyllä juu

    • woman love

      1. Ikä ja sukupuoli
      Nainen 33v

      2. suhteet
      Suhteita sekä naisien että miesten kanssa. Viimeisimmät kuitenkin kaikki naisten kanssa.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      -

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      Lesbo

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      Olen tullut varsinaisesti kaapista vain äitilleni ja muutamalle kaverille ja työkaverille. Muut ovat sen jostain huomanneet aikanaan ja enää en sitä kovin peittele et kyl niitä merkkejä on aikalailla esillä.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      Viihdyn kovasti siinä maailmassa tunnen oloni kotoisaksi. Se on hyvin vapaata ja hyväksyvää maailmaa. Ja siellä jotenkin hyvä meininki ventovieraidenkin kanssa. Ja ihmisiä katsotaan vaan erillälailla kaikki on sallittua (no ehkä nyt ei ihan kaikki)

      7.lempi värisi
      Oranssi ja lime vihreä

      8.lempi paikkasi
      Oma sohva kulti kainalossa

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      Maitokahvi

      10. tykkäätkö popista?
      Joo aina välillä. Välillä kyllästyn ja kaipaan vaihteluu.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      Kyllä olen tuntenut vetoa naisiin jo yläasteelta asti mutta ennenkun hyväksyin sen niin se kesti liian kauan. Totesin asian olevan varmasti niin kun olin jotain 26.Ja siitä se asia ei oo värähtänytkään.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      Olo oli niin helpottunut kun myönsin itselleni että naiset vain on niin ihania. Sen jälkeen olen vain ajatellut että omalta kohdaltani se on niin.

      13. oletko harrastanut seksiä?
      Juu sekä miesten että naisten kanssa.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      No äiti oli aika järkyttynyt ja tarvitsi aikaa mutta hyväksyi sen jotenkin mun kohdalle. Muut otti asian niin kun ei mitään. Ympäristö on niin sanotusti ottanut sen hyvin vastaan.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      Mun mumma

      16. Matkailetko?
      Kyllä mahdollisuuksien mukaan. Mutta suunnitelmat on ainakin isot.

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Kuin uusi maailma olisi auennut. Koen naisten kanssa yhdessä olon niin oikeaksi. Mua ymmärretään ja saan olla se mikä olen. Omat parhaat puolet tulee paremmin esille.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      Olen kaikille niille joille olen kertonut niin sanonu suoraan niin kun asia on. Olen tietysti suunnitellu ja miettiny mutta oikea hetki ja sanat on tullu vain itsestään. Ja jatkossa aion toimia ihan samoin sanoa vain.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      Äitipä tietysti

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      Se on vaan niin sen oman kumppanin etsimistä ja myös usein niin pinnallista. Naiset vaan ettii unelma urosta joka on jotain sellasta hienoa ilman kaikkea sitä huonoa (jota ei oikeesti ookkaan) ja miehet suunnittelee illan upeinta pokausta jotta saa kaverereiden silmissä paljon pisteitä.

      Siinäpä ne meni olkaa hyvä

    • vndsfvsdfvs

      1. Ikä ja sukupuoli
      * 15-vuotias tyttö

      2. suhteet
      * hä?

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      * Koska ihastuin tyttöihin sekä poikiin, tunsin molempiin vetoa

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      * Bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      * En, mutta se on kovassa harkinnassa

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      * No se on hienoa kun ne ihmiset on mitä on, mutta mitenkäs ne muista eroaa?

      7.lempi värisi
      * Sininen

      8.lempi paikkasi
      * Sänky :D

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      * Kahvia

      10. tykkäätkö popista?
      * No tykkään juu


      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      * Epäilin sitä vasta 14-vuotiaana, vaikka 13-vuotiaana koin ensimmäiset tyttöihastukseni


      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      *Paniikki, itseinho ): Yritin poistaa ominaisuutta musta, mutta sitä enemmän katoin myös naisia. Mä en voi sille mitään, se ei oo valinta. Nykyään alan olla sujut tän kanssa, oikeastaan tykkään olla bi, mut haluaisin lapsia ):

      13. oletko harrastanut seksiä?
      * En

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      * Kaikki, jotka on rohkeasti mitä ne on. Ja mun ihastus (tyttö :D)

      16. Matkailetko?
      * Joo

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      * Ei oo koskaan flirttailua ja sellaista pidemmälle mennyt


      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      * Kavereille ajattelin joskus ihan henkilökohtaisesti jokaiselle kertoa. Äidille ja isälle en vielä mitenkään pysty kuvitella kertovani, vasta sitten kun/jos tuun seurustelemaan tytön kanssa

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      * En halveksu heteroita siinä missä seksuaalivähimmistöjä

    • kjhggdf

      1. Ikä ja sukupuoli: 18, tyttö

      2. suhteet: en ole missään suhteissa

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali: en tiedä... tavallaan olen ollut jo melko nuoresta lähtien, mutta oli aika jolloin en hyväksynyt sitä itse, sen jälkeen se oli ok, nyt en välitä (=en tykkää luokitella).

      4.seksuaalisuutesi (huom: lesbo ja homo otetaan erikseen): bi-seksuaali

      5. Oletko tullut kaapista ulos: en ole.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi-, homo-, lesbo- /tai transumaailmasta: en näe mitään erillistä maailmaa.

      7.lempivärisi: sininen

      8.lempipaikkasi: kotona tykkään oleilla

      9. mitä juot kahvilassa (yleensä): mehua

      10. tykkäätkö popista: olen melko avoin musiikille, toisinaan myös pop menee.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi bi, homo, lesbo: en osaa sanoa. muistan kirjoitelleeni ala-asteella päiväkirjaan kuinka tykkään naisista. joten ehkä se on lähtöisin jo niiltä ajoilta.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi homo, bi, lesbo: en ole noin vain yhtäkkiä saanut sitä tietää. se vain tulee pikkuhiljaa tajuntaan. ei miulla sen kanssa mitään ongelmaa ollut, koska se tuntui luonnolliselta.

      13. oletko harrastanut seksiä: en

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde: en tiedä, en ole miettinyt tällaista.

    • örkö

      1. Ikä ja sukupuoli
      21, nainen

      2. suhteet
      Tällä hetkellä ei minkäänlaista. On ollut seurustelua.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      Se tuli luonnostaan murrosiässä.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      Bi.

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      Luulen että muutamalle kaverille on tilanne aika selvä, yksi tietää 100 % varmasti. Sukulaiset eivät luultavasti ihmettelisi suuremmin, mutta en ole kokenut aiheelliseksi kertoa.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      Tämä on ihan mystinen mulle, en oo mukana tässä ollenkaan. Vielä? En ole edes Setan bileisiin uskaltanut, kun tällä paikkakunnalla sinne menee heterotytöt "riehumaan".

      7.lempi värisi
      Vihreää valitsen aina vahingossa. Vaatteissa suht neutraalit, mutta väripilkut on kivoja.

      8.lempi paikkasi
      Luulen, etten ole vielä löytänyt sitä paikkaa.

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      Aiemmin kahvia mustana, nykyään olen siirtynyt vahingossa teehen. Espresso saattaa mennä.

      10. tykkäätkö popista?
      Riippuu popista. Radiota en kummemmin kuuntele.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      Yläasteaikana aloin ymmärtää, eli 6-7 vuotta?

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      Olen mitä olen, silloin pidin identiteettiäni vakaampana kuin nyt.

      13. oletko harrastanut seksiä?
      Naisen kanssa en.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      Tuo yksi kavereista suhtautui todellakin hyvin, sillä hänelläkin on bi-taustaa.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      Mistä alasta puhutaan?

      16. Matkailetko?
      Liian vähän!

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Kaverisuhteissa osaan toimia yleensä huonosti, joten en tiedä, mitä seurustelusta tulisi.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      Jos joskus on tarvetta kertoa vanhemmille tai muille sukulaisille, niin eiköhän se vaan kumppanin esittelyllä sujuisi. Jos eivät ymmärrä, niin heidän häpeänsä.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      Luulen että äidille se olis iso pala. Tai en tiedä. Tosi hankala kuvitella reaktioita.

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      Heteromaailmankin normit ovat hukassa, mutta en oikein pidä siitä, miltä kavereiden suhteet ovat ulospäin näyttäneet.

    • InLööv<3

      1. Ikä ja sukupuoli
      - 15, tyttö

      2. suhteet
      - seurustelen

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - Ihastuin yhteen tyttöön oikein kunnolla, ja nykyisin me seurustellaan

    • gooseberries

      1. 18, nainen
      2. Ei ole, kerran on ollut viikon verran yhden miehen kanssa
      3. Se vain naksahti päässä, luokkatoverit viehättävät
      4. Bi
      5. En
      6. Vähemmstöjä syrjitään kun enemmistöt tuhoavat maapallon.
      7. Musta
      8. Nippon, Turku/Tampere, Kalifornia
      9. Jotain maitopohjaista
      10. Tottahan toki
      11. Pari vuotta kai, ei sitä niin laskemaan
      12. "Okei sitten, sopii minulle"
      13. En.
      14. -
      15. Muumipeikko
      16. Tottahan toki, Englantiin ensi kesänä
      17. Ei ole lainkaan, haluaisin kyllä
      18. -
      19. -
      20. Suurin osa niistä on pahimmanlaatuisia rasisteja jotka tuhoavat maapallon.

    • Sinkku91

      1. Ikä ja sukupuoli: Kaksikymmentä vuotias.

      2. suhteet: Olen seurustellut kaksi kertaa elämäni aikana miehen kanssa.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali: Kun rakastuin päätä pahkaa erääsen naiseen

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen. bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos. Olen

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta. Olemme ihan normaaleja siinä missä heterotkin.

      7.lempi värisi: Keltainen

      8.lempi paikkasi: Rannalla

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä) Teetä

      10. tykkäätkö popista? En. :/

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo? 11 vuotiaasta

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo? :D Että mikäs siinä

      13. oletko harrastanut seksiä? Olen miehen kanssa muutaman kerran ja naisen kanssa kerran

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi. Ihan hyvin he siehen suhtautuivat

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?-

      16. Matkailetko? Joskus

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen? (: En ole ollut koskaan vakavassa suhteessa naisen kanssa...

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi. Kerroin ystävilleni ihan normaalisti, että olen bisse (:

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos? Isä

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta? Miten sitä pitäisi kuvailla? :D

    • 9u0ijö.__

      1. Ikä ja sukupuoli
      - 21 ja nainen.

      2. suhteet
      - Naisten ja miesten kanssa. Tällä hetkellä suhteessa miehen kanssa :)

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - Hmm.. yläasteella aloin kiinostumaan parista tytöstäkin pojat, siinä sitten huomasin olevani bi :P

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      .- Bi.

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      - Tilanne on sellainen, jotkut tietää, jotkut ei.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - täh? ei sen erikoisempaa kuin muutkaa o.O en ole edes ajatellut koko asiaa..

      7.lempi värisi
      - sininen

      8.lempi paikkasi
      - Mökki, ranta, oma koti :)

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      - Kahvia! ;)

      10. tykkäätkö popista?
      - En.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - No huh huh... tuotaa, yläasteella...öö...kait semmoonen 7 vuotta suunniilleen..

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - Ei itseasiassa mikkään :)

      13. oletko harrastanut seksiä?
      - Kyllä.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      - Ystävät ainoastaan tietää ja täti, ei niillä ole ollut mitään vastaan, olen vain oma itseni ja siinäpä sen ;)


      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - öööö....


      16. Matkailetko?
      - Joskus

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      - Noo, exän kanssa oli vähän on/off suhde, muuten ollut yhen illan juttuja...

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      -

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      -

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - blaah...

    • semisecci

      1. Ikä ja sukupuoli
      - 18-v. ja nainen.

      2. suhteet
      - olen ollut kahdesti suhteessa miehen kanssa ja kerran naisen kanssa.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - en ole ikinä ihastunut muihin kuin naisiin, mutta tunnen silti fyysistä vetoa miehiin.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      - bi-seksuaali

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      - en mitenkään virallisesti, mutta monet ovat tietoisia taipumuksestani.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - ihan samanlainen kuin muu maailmakin. Ihmiset ehkä avaramielisempiä ja mukavampia, ainakin omasta kokemuksesta voisin sanoa näin. Ennakkoluulotonta porukkaa :)

      7.lempivärisi
      - vihreä

      8.lempi paikkasi
      - Onnela

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      - jos kahvilaan menen niin kahvia. mutta en kyllä suostu sitä juomaan muuten kuin jos on pakko.

      10. tykkäätkö popista?
      - kyllä

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - aina

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - ei se minua ole koskaan haitannut

      13. oletko harrastanut seksiä?
      - kyllä.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      - ne jotka tietää eivät välitä. välissä joku saattaa kiudata jostaki ihastuksesta mutta normaaliahan se on

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - tämä sotilas, nimeä en muista, mutta joutui sähkötuoliin jenkeissä vasta "maanpetoksesta" kun julkaisi videokuvaa siitä miten jenkit hyökkäs aseettomaan siviilikohteeseen ja murhasivat kolme lasta. Nostan lakkia kun tuo totuuden ilmi.

      16. Matkailetko?
      - joskus

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      - jännittävää. Suuteleminen on ihan erilaista, seksi on ihan erilaista, jutut on ihan erilaisia. Mukava olla samalla aaltopituudella kumppanin kanssa.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      - en aio julistaa mitenkään erityisesti suuntautumistani. Sittenpähän ihmettelevät kun seurustelen taas.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      - en ole tullut.

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - ihmisiä siinä missä kaikki muutkin. Ehkä hieman ahdasmielisempiä kuin lesbo/homo/bi/trans -kommuuni.

    • kukkakärpänen_

      1. Ikä ja sukupuoli
      - Nainen ja ikää 21.

      2. suhteet
      - Ollut naisten ja miesten kanssa. Tällä hetkellä seurustelen miehen kanssa.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - Koulu aikoina tiesin jo olevani bi-seksuaali, kiinostusta ja ihastumista kumpaankin sukupuoleen silloin.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      - Bi :))

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      - Osittain.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - Ei kyllä ole sen erikoisempaa kuin heteroittenkaan maailma, normaaleja ihmisiä.

      7.lempi värisi
      - Tummat värit ja sininen.

      8.lempi paikkasi
      - Kotihan se taitaa olla lemppari, tykkään myös hengailla muuallakin :)

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      - Kahvia tottakait.

      10. tykkäätkö popista?
      - En välitä oikein, enemmin olen rock/metalli ihmisiä.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - Kauan.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - En ole koskaan ajatellut asiaa, mutta tämä bi-seksuaalisuus on sitä omaa itseäni ;)

      13. oletko harrastanut seksiä?
      - Kyllä.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?

      16. Matkailetko?

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      - Seurustelua ja seksiä.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - Eikait siinä, mutta homofoobikot ärsyttävät ja heidän seurassaan ei voi olla oma itsensä..

    • lesbo julianne

      1.18v. sukupuoli nainen 2.suhde on hyvin panin äskenkin naista 3.kun aloin panemaan naisia 4.seksuaalini on hyvin 5.tietty 6.nättinä 7.musta 8.sänky jossa on nainen 9.kahvia 10.joskus 11.2 viikkoa sitten 12.tosi hyvä 13.olen juuri äsken seksikkään naisenkanssa ja myös teko dildon 14.ei oikee miten kää 15.naiseni 16.tosi vähän 17.hyvin 18.nakuna teko dildon kanssa pikkari teko dildon 19.isoveljet 20.iha hyvi

    • khjkhlkj

      1. 35. Nainen

      2. Naimisissa

      3. Kai sen vain tietää, täysin luonnollisella tavalla.

      4.Bi

      5. jep

      6. Pitäisikö minulla olla näkemys siitä, aika arkiselta elämäni on vaikuttanut.

      7.Ruskea.

      8.Rannalla auringossa.

      9. Kahvia

      10. Pidän, kaikesta paitsi hanuri-musiikista.

      11. Aina

      12. Pidin sitä ihan luonnollisena.

      13. Paljon.

      14. Eivät olleet asiasta kiinnostuneita.

      15. Niitä on paljon, lempi yrittäjäni suomessa on Max Perttula, niin symppis ja hauskat viikset.

      16. Paljon.

      17. Hyviä kokemuksia :).

      18.Höh, kai minä vain joskus sanoa töksäytin perheelleni. En edes muista, niin vähän kiinnostusta se herätti.

      19.Ei kukaan.

      20. Saman laista kuin kaikkien arki.

    • -82 sympaattinen

      1. Ikä ja sukupuoli
      *Ikäni 29 nainen
      2. suhteet
      *Olin naisen kanssa suhteessa kuin ennen miehen kanssa ollut.
      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      *Olin joskus kai teini-ikäinen,että tunsin vähän vetoaa naisiin kun myöhemmäksi vasta vetoaa paljon.
      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      *Lesbo vaikka olin heterosuhteessa sekä myös biseksuaalinen.
      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      * Osittain,mutta kavereille,perheeni ja tuttuville kun tietävät jo.Nyt vähittellen uskallan.
      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      * Ihmisiä kyllä erilaisia,mutta en transun maailmasta tuntenut.Minulla ystäviä bi,homo sekä lesbo.
      7.lempi värisi
      * Hmm..musta,sininen ja punainen.
      8.lempi paikkasi
      * En osaa sanoa kuin sekä että
      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      * Joko kahvia tai tazza kaakao
      10. tykkäätkö popista?
      *Kyllä pidän
      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      * Hyvä kysymys eli taisi olla jo kauan jotakin 9 vuotta
      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      *Aluksi ensireaktioni oli silloin,että ensin ihastuin naiseen/tyttöön sitä tuntui pelkoa.Olin aika epävarma itsestäni miksi ihastun samaa sukupuolta ja lopulta tunteeni alkaa muuttua kunnes ei enää pelkoa.Luultavasti se vaatii aikaa.
      13. oletko harrastanut seksiä?
      *Kyllä olin miehen ja naisen kanssa ollut.
      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat?
      *Olin aika peloissani,että he suuttuisivat tai haukkuisivat,mutta onkin he suhtautuvat ihan ok ja hyväksyvät.Toki uskalsin kertoa ex-poikaystävälleni,että kiinnostan myös naisesta vaikka ex-poikaystäväni vähän vastustanut..ei voi mitään.
      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      *Vaikea sanoa,mutta kai ystävät ja perheeni
      16. Matkailetko?
      * Matkustin nuorena 5 kerta,mutta kaukomatkat haluaisin kun ei varaa ole siihen.
      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      *Aika mielenkiintoinen se on kun seurustelin miehen ja naisen kanssa samalla tai seurustelin naisen kanssa sekä joskus miehen kanssa.Hyvä kokemuksia on vaikka välillä kyllä hankala.
      18.Miten tulit kaapista ulos?
      *Mietin ja ajattelin liian kauan miten kertoisin,mutta on pakko ottaa riskiä ja näin he saivat tietää.Siis piti olla rohkeasti ettei turhaan salassa tai kertomatta kauemmaksi.
      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      *Ei kai kukaan
      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      *Olin heterosuhteessa,että kyllä ihana mutta ei riittänyt.Jotakin puutteissa tai jopa homofoobikon takia.Joskus hetero ei hyväksynyt jopa samaa sukupuolen kanssa.

    • vapaudenkaipuu.

      1. 17, nainen

      2. None. Joitain melkein suhteita, mutta oon nuori viel :)

      3. Kun kuulin ekan kerran sen sanan merkityksen, se selitti aika paljon asioita mun koko elämästä. Ehkä silleen kunnolla joskus 13-vuotiaana kun tapasin unelmieni tytön :))

      4. Bi nyt kai sitten :d

      5. Joillekin kavereille, mut yleisesti en.

      6. Hmm... noh, se on maailma siinä missä muutkin. Koostuu ihmisistä, joilla on tunteita, mielipiteitä, arvoja, unelmia toiveita. Eikö kuulosta erilaiselta ja jännittävältä?

      7. Vihreä

      8. Sängyn turvanurkka mistä möröt ei saavuta mua :)

      9. Kahvia?

      10. Popista vai popista? Musiikista en, mutta pienenä mulla oli sellanen lelulohikäärme, jonka nimi oli popi ja palvoin sitä :)

      11. 4 vuotta?

      12. Ei mulla ollu ensireaktiota >: Tai siis kun aluksi kaikki vaan vaikutti tosi selvältä. Ymmärsin paljon tunteita ja ajatuksia, joita olin pienempänä ajatellut. Myöhemmin asia tuntu lähinnä ahdistavalta.

      13. En

      14.

      15. Hmm... paras ystäväni ja tätini :3

      16. Juu kyllä mie kerta vuotee :)

      17. ohjhokjt

      18. Ajattelin että kun tulen nin tulen vaan. Tai siis esitän asiani silleen, kuin se olisi itsestäänselvin ja vähäpätösin asia maailmassa. En haluu ihmisten reaktioita sillee nähdä liian hyvin tai jotain :'D

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Maailma siinä missä muutkin?? eheh

    • postibotti

      1. Ikä ja sukupuoli
      Nainen 35v

      2. suhteet
      mieheen ja naiseen

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      ihastuin ystävääni

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen)
      en tiedä, enkä tykkää määritellä. mutta jotain bi/lesbo-akselilla kai

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      aviomiehelle ja parille ystävälle

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      kai sellainen on olemassa, ei ole kokemusta, mun maailma ei jakaudu mitenkään suuntautumisen mukaan

      7.lempi värisi
      mitä ihmeen tekemistä tällä on suuntautumisen kanssa?

      8.lempi paikkasi
      rakkaan syli

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      maitokahvia

      10. tykkäätkö popista?
      suomipop on pop

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      15 vuotta, mutta olen ottanut sen tosissaan vasta viime vuodet

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      epätodellinen, ja tuntui, ettei se voi kuitenkaan olla totta, että se olis liian hyvää ollakseen totta

      13. oletko harrastanut seksiä?
      kyllä, sekä miehen että naisen kanssa

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      ne harvat, joille olen tullut kaapista, ovat ottaneet hyvin

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      aviomies

      16. Matkailetko?
      en juuri, huono omatunto matkailun ympäristövaikutuksista

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      yksi ihana, pitkähkö suhde

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      kunhan kerroin. aviomiehelle heti suhteen aluksi ja ystävälle silloin, kun aloin seurustella naisen kanssa


      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      mun mielestä maailma ei jakaudu heteromaailmaan ja muuhun maailmaan. ympäristö toki voi olla niin heteronormatiivinen, ettei mikään muu tule edes mieleen - ehkä sitä voi kutsua sitten heteromaailmaksi

    • Tyttö-91

      1. Ikä ja sukupuoli:
      20-vuotias nainen :)

      2. suhteet:
      en ole koskaan seurustellu naisen kans, enkä edes pussannu selvin päin :)

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali:
      Rakastuin yhteen ihanaan ystävääni :)

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen:
      Bi-seksuaali :)

      5. Oletko tullut kaapista ulos:
      En, mutta kyse ei ole siitä että pelkäisin, vaan ajattelen järkevästi.. :)

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta:
      En jaksa miettiä ;<

      7.lempi värisi:
      Oranssi :)

      8.lempi paikkasi:
      Äidin luona

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä):
      Mitä milloinkin haluan! Tosi vaikea sanoa jotain tiettyä ku lähes joka kerralla on joku eri :)

      10. tykkäätkö popista?:
      Juu :)

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo? :
      3 vuotta :)

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo? :
      En meinannu hyväksyä sitä piirrettä itsessäni

      13. oletko harrastanut seksiä? :
      Olen, mutta vain muutaman kerran naisen kans ja silloinkin humalassa.. :) Miesten kans olen harrastanu paljon, niin kännissä kuin selvin päin ja onhan minulla jo lapsikin :)

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole, jätä tyhjäksi.
      Olen mie kavereille ja monille tutuille tullu ulos kaapista, mitäs ne, hyvin ovat ottaneet :) Suurin osa heistäki bi-seksuaaleja :)

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde? :
      Äiti ja isä yks ihana ystävä (rakkauden ja kiinnostuksen kohteeni)

      16. Matkailetko? :
      Tosi harvoin :< Pitäis enempi.

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Kännissä pussailua ja seksiä (tosi vähän kyllä)

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      Jos on kysytty niin oon vastannu, tai kännissä suudeltu kavereiden kesken ja sitä kautta asia on tullu selväksi, jne.. Tietyille ihmisille en aio tulla kaapista ulos koska en näe sitä järkevänä.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      Perhe ei tiedä :)

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      En jaksa selittää :< Mutta tiedän sen hyvin, pystyn hyvin samaistumaan.

    • Homo Sapiens

      1. Ikä ja sukupuoli
      - 25 v. mies.

      2. suhteet
      - On ollut kaikenlaisia, pidempiä ja lyhyempiä.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - Asia on ollut minulle aika selvä jo n. 14-vuotiaasta saakka, kun huomasin olevani "erilainen" siinä, että pidin monia muita poikia ihan viehättävinä, eikä ajatus samaa sukupuolta olevan suutelemisesta inhottanut minua niinkuin muita ikäisiäni. Kesti kuitenkin monta vuotta ennen kuin lopullisesti tulin sinuiksi itseni kanssa.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      - Biseksuaali.

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      - Kyllä. Siskoni ja useat ystäväni tietävät, ja monet minut hieman paremmin tuntevat tutut ovat ihan itse arvanneet...

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - Hyvin moninainen ja sateenkaarenvärinen.

      7.lempi värisi
      - Vihreä on mukavan rauhoittava luonnon väri.

      8.lempi paikkasi
      - Tykkään kuljeskella luonnossa, mieluiten kaukana sivistyksestä.

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      - Erikoiskahveja tai teetä.

      10. tykkäätkö popista?
      - Joo, mutta useimmiten en uusimmista listahiteistä.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - Aika kauan, kymmenisen vuotta.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - Minulle se oli normaalia. Hämmennyin, kun muut eivät ajatelleetkaan ihan samalla tavalla muista ihmisistä. :)

      13. oletko harrastanut seksiä?
      - Tottahan toki, usein ja runsaasti.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      - Sisko totesi vain tienneensä jo vuosia... :p Samoin muutamalle muulle ei tullut kovin suurena yllätyksenä. Yksi kaveri hämmästyi, mutta hyväksyi muitta mutkitta.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - Riippuu, mitä tällä tarkoitetaan.

      16. Matkailetko?
      - Kyllä. Olen tod.näk. matkaillut enemmän kuin 90% kanssaihmisistä sekä asunut muutaman vuoden ulkomailla.

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      - Olen harrastanut seksiä miehen kanssa. Seurustellut en, valitettavasti.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      - Siskon kanssa otin asian puheeksi ihan rohkeasti. Muuten lähinnä vain vastaan suoraan, jos joku kysyy.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      - Toistaiseksi vain sisko tietää. Muille en ole kokenut tarvetta kertoa, kun ei miespuolista kumppaniakaan ole. :)

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - Kykenen samaistumaan siihen. Ovat onnellisia ollessaan, samanlaisia ihmisiä kuin me muutkin. Hieman enemmän suvaitsemattomuutta ja ennakkoluuloja tosin esiintyy.

    • 1. lähiaikona 18-vuotias, nuori nainen!
      2. Tällä hetkellä olen iha sinkku, en ole seurustellut enempää kuin pari kuukautta miehen enkä naisen kanssa, enimmäkseen on ollu yhden illan juttuja ja ''seksisuhteita'' kummanki sukupuolen kanssa.
      3. hmm, vaikee muistaa mistä kaikki lähti.. kyllä mä ihan pennusta oon tienny etten iha hetero ole, vähän aikaa meni että hyväksyin asian.
      4. Bi-seksuaali.
      5. Olen tullut kaapista ulos, ystäville ja tutuille.
      6. mun mielestä kaikki ovat saman arvoisia!
      7. lempiväreiheni kuuluu ruskea, vihreä, punainen.
      8. lempi paikkani on varmaan auto,koti ja duunipaikka!
      9. kahvin mustana yleensä juon kahvilassa :D
      10. en tykkään popista, vihaan poppia enimmäkseen :D
      11. olen tienny olevani bi-seksuaali noin 3 vuotta.
      12. en hyväksynyt itse alussa suuntautumistani, mut kyl se ajan mittaan tuli ku aloin ensimmäisen kerran vehtailemaan naisen kanssa ;D
      13. olen harrastanut seksiä naisen että miehenkin kanssa mooonta kertaa ;)
      14. Olen kertonut suoraan vain ystäville ja tutuille mutta äidille ja isälle en ole sanonut suoraan asiasta mutta eiköhän tuo äitini ainaki sen sisimmissään jo tiedä ku kyseleeki '' onkos sulla poika tai tyttöystävää?'' ;D
      15. en osaa sanoa.
      16. joka kesä sitä tulee matkailtua ystävien kanssa ulkomaille!
      17. en ole seurustellut kunnolla naisen kanssa, mutta monta kuukautta olen vehdannut saman naisen kanssa.. riiippuu ihmisestä minkä ottaa seurusteluksi.
      18. olen tullut kaapista ulos ystäville mutta perheelle kerron viimeistään siinä vaiheessa jos tlee vastaan samaa sukupuolta edustava ihminen kenen kanssa alan seurusteleen vakavasti!
      19. -
      20. ei mulla mitään kummosempia mielipiteitä ole heteroihin..

    • kri-

      1. Ikä ja sukupuoli
      Nainen 20

      2. suhteet
      1.5 vuotta naisen kanssa sittemmin ollut yksi pikku juttu miehen kanssa. Nyt sinkkuna.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      Jaa-a. En tiennyt tai en halunnut tietää. Olin jo aika syvällä jutussa naisen kanssa ennen kun hyväksyin etten ole hetero.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      Bi (mutta enempi naisiin päin)

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      Olen :)

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      No. Toivoisin olevani ääripää :) Hetero tai Lesbo. Bit ovat jotenkin pohjasakkaa joka suunnasta katsoen. Omaa itseään ja erilaisuuttaan korostetaan vähän liikaakin.

      7.lempi värisi
      Ruskea

      8.lempi paikkasi
      Koti

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      Kaakaota

      10. tykkäätkö popista?
      Jjuu meneehän sekin :)

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      reilu pari vuotta :)

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      Ei sitä saa tietää vaan tajuaa olevansa ! :DDD hassusti muotoiltu..

      Kielsin asian itseltänikin..

      13. oletko harrastanut seksiä?
      Sekä miehen että naisen kanssa.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      Asuin porukoilla ja exä kävi siellä usein. Äiti kysy että ollaanko yhdessä enkä kieltänyt. Eli "ulostulokokemusta" ei varsinaisesti ollut :/ Hyvin ottivat sen eikä ikinä ole tarvinut perustella :)

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      Enpä osaa sanoa :/

      16. Matkailetko?
      Lähinnä Suomessa ja sitten paattimatkoja Viroon

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Onnen kukkuloita ja repiviä riitoja. Ihania muistoja!

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      Äiti arvas ja sen jälkeen kaikki tiesi. Ei tarvinut kenellekään erikseen kertoa :)

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      Varmaan kaikille aika ylläri ..
      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?

    • killa

      1. Ikä ja sukupuoli
      -16, Nainen.

      2. suhteet
      - ..ei lainkaan.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - No, jos nyt sanotaan, että olisin Pan seksuaalinen, se uteliaisuuden tyylinen on ollut ihan nuoresta pitäen. Kun näin kahden tytön pussaavan joskus, mahassa oli ikäänkuin "perhosia" ja sitten joskus myöhemmin ihastuin tyttöön.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.)
      -Uskoisin että jos nyt pitää luokitella niin Pan.

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      -½, olen kaikille ketkä ovat kysyneet sanonut, ettei minulle sillä sukupuolella ole väliä. Yllätyin aikoinaan, kun kaikki eivät tunteneetkaan näin kuten minä.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - Uskoisin että se on epäselvää, oman itsensä etsimistä & löytämistä, joskus tuskallista, epävarmaakin ja kenties ahdistavaakin, mutta silti jostain syystä olo on helpoittunut.

      7.lempi värisi
      -Sininen, vihreä, harmaa.

      8.lempi paikkasi
      -Olohuone. Tosin voisin sanoa myös, että paratiisin tyyliset trooppiset saaret auringon lämmössä voisi olla myös aika mahtavaa :d

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      - Peruskahvi maidolla. Joskus jos on rahaa nauttia saatan tilata suklaaespresson :)

      10. tykkäätkö popista?
      - Nojaa, kyllähän sitä joskus kuuntelee.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - En oikein tiedä, olen vuosia yrittänyt ymmärtää itseäni enkä oikein vieläkään ole ns. 'tullut kaapista ulos' kokonaan.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - Jos nyt pelkkiä uteliaita ajatuksia ei lasketa, se kerta kun ihastuin tyttöön olin paniikissa ja täysin sekaisin siitä.

      13. oletko harrastanut seksiä?
      -En ja luultavasti en vielä aikoihin tulekkaan. En nyt mihinkään avioliittoon säästä itseäni tai mitään muuta sellaista, pitää vain ensiksi selvittää pääni ja päästä eroon muutamista kuvottavista muistoista, jotta edes uskaltaisin harkita seksiä.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reagoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      - Laitan nyt kuitenkin, vaikken ihan kokonaan kaapista olekkaan. Kertoessani läheisimmälle ystävälleni, alettiin jutella aiheesta syvällisesti ja pohtivasti. Eipä paljoa liikuttanut häntä se tieto :D

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - hmm vaikea, vaikea sanoa. Veljeni ja vanhempani, etenkin isäni, joka on jaksanut vuodesta toiseen pitää itsensä elossa eikä antanut kuoleman houkutukselle pikkusormeaan. Arvostan parhainta ystävääni, joka myös on jaksanut oppia kaikista huonoista kokemuksistaan ja jaksaa yrittää olla positiivinen. Arvostan kaikkia niitä mielisairaita, jotka yrittävät parantua ja jaksavat kaikesta huolimatta ELÄÄ.

      16. Matkailetko?
      - En minä sellaista.

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteesta samaa sukupuolta olevan ihmiseen?
      - En ole ollut suhteessa joten vaikea sanoa :d

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      -En koe asiaa mitenkään suurena tai järkyttävänä, joskus vain sanoin ettei mua oikeastaan kiinnosta kumpaan minä rakastun vaan kehen minä rakastun. Tosin, kun koko perheeni kanssa asiasta en ole puhunut, leikitään että jätin tämän kohdan tyhjäksi.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      - Ainoa kelle olen puhunut on muistaakseni äitini. En edes muista mitä hän siitä sanoi, aika neutraalia. Itseasiassa jos kerron niin tuskinpa kukaan hämmentyy, isäkin ties kuinka monet kerrat 'vitsaillut' olevani lesbo kaverini kanssa.

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - Sama maailma se on kuin kaikilla muillakin? Samaa paskaa sekin on, itsensä etsimistä ja epävarmuutta ja tuskaa. Tietenkin seksuaalivähemmistöllä on lisänä se, miten muu maailma heitä kohtelee. Rasismia tosin kokee myös melkein lähes kaikki, jotka poikkeavat 'normaalista' ja säälittävää on se, kun sitä normaalia ei tässä maapallolla ole edes olemassa. Loppujen lopuksi meillä kaikilla on tämä yksi ja sama maailma, jokaisella on ongelmansa.

    • joymannn

      1. Ikä ja sukupuoli
      23, nainen

      2. suhteet
      Useita lyhyt kestoisia, max.7kk

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      Tajusin ihastuvani ystäviini. Ja varmaan heti yläasteikäisenä huomasin kiinnostuksen olevan voimakkaampaa naisia kuin miehiä kohtaan. Meni kyllä vuosia hyväksyä asia.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      Bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      En varsinaisesti

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      Kiinnostus omaan "ryhmään" liittyvään oikeudenmukaisuuteen ja tasa-arvoiseen kohteluun ehkä suurempaa. Vierastan stereotypioita (butch-femme-asetelmat, naisellisuuden/miehisyyden ylikorostaminen...) Muuten ei eroa heteromaailmasta. Samat arvot ja yksilökohtaiset erot ryhmien sisällä.

      7.lempi värisi
      Luonnon valkea

      8.lempi paikkasi
      Sängyssä peiton alla

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      Ison vahvan kahvin. Laatu riippuu kahvilasta

      10. tykkäätkö popista?
      Radiosta kuunneltuna menee

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      Jostain 13-14-vuotiaasta

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      Ahdistava. Häpesin suunnattomasti.

      13. oletko harrastanut seksiä?
      Kyllä

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      Madonna. Tai yksittäiset arjen sankarit

      16. Matkailetko?
      Harvakseltaan. Olisi aikaa ja resursseja niin haluttaisi useamminkin

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Melko huonoja. Toivoisin tulevaisuudessa hyvää ja tasapainoista suhdetta

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      Suunnittelin että jos pikkuhiljaa. En koe, että asia varsinaisesti kenellekään kuuluu, mutta voi olla että jossain vaiheessa on pakko. Luultavasti vain totean asian kiinnostuneille ja that's it.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      Luultavasti siskoni ja isovanhempani tulevat lentämään selälleen

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      Ei se sinänsä eroa kuuluipa mihin "maailmaan" tahansa. Kumppanin löytämiselle saattaa olla joissain tapauksissa eri motiivit kuin homosuhteissa... kuten halu olla vaan aviossa ja saada perhe. Kuului siihen sitten rakkautta eli ei. Eli siinä suhteessa vähän vanhanaikaista

    • britbrit

      1. Ikä ja sukupuoli
      - 16 ja nainen, täytän tänä vuonna 17

      2. suhteet
      - Tällä hetkellä mulla on poikaystävä :)

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - Mua on aina kiinnostanut saman sukupuolen edustajat enemmän kuin heteroa pitäisi kiinnostaa. Pidin itseäni tosi kauan heterona kunnes vihdoinkin vaan tajusin, että tunnen myös samaa sukupuolta kohtaan samoin kuin vastakkaistakin :) Ennen kun tajusin olevani bi, luulin että kiinnostus tyttöjä kohtaan oli vain sellaista uteliaisuutta enkä ikinä miettinyt seksuaalista suuntautumistani, koska koin olevani hetero, mutta sitten se kaikki tytöistä kiinnostuminen osottautuikin olevan osa mun seksuaalisuutta.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      - Bi (jossain määrin vähän enemmän tyttöihin päin)

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      - Olen

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - Ihan samanlaista ''täällä'' on olla kuin heteromaailmassa. ''Täällä'' on kuitenkin joskus tarve puolustaa omaa seksuaalista suuntautumista (sekä muiden) ja tukea mm. avioliitto- ja adoptio-oikeuksia. Mikäli homofobiaa ei laske mukaan niin kaikki on tasavertaisia, oli sitten homo, hetero, bi, lesbo, transu ym.

      7.lempi värisi
      - Kaikki värit menee

      8.lempi paikkasi
      - Nyt en kyllä osaa sanoa :D Viihdyn milloin missäkin. Joskus on sellainen olo että haluaisi olla rauhassa eli jossain kotona, joskus haluaisi olla poikaystävän luona, joskus kavereilla ja joskus haluaa juhlavampaa menoa eli jossain bileissä, ulkomailla, laivalla tms.

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      - Maitokahvia sokerilla tai kaakaota

      10. tykkäätkö popista?
      - Juu :)

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - Joskus 15 vuotiaana sen sisäistin

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - Se oli aika hämmentävää ja jopa pelottavaakin, kun mietti että nyt sitten joutuisi kestämään sitä kamalaa homofobiaa, mut kyllähän siitä pääsi sitten ''yli'' :) Siltä osin se oli hämmentävää, kun koko elämäni luulin olevani hetero

      13. oletko harrastanut seksiä?
      - Oon

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      - Äiti ja isäpuoli olivat vähän hämmentyneitä mut siihen se jäikin :) Ne otti asian tosi hyvin. Sisko otti asian tosi hyvin, ihan sama kuin olisin kertonut että olisin hetero :D Isä sitten otti sen vähän vakavemmin eikä pystynyt puhumaan mun kanssa normaalisti hetkeen, mutta sekin oppi hyväksymään asian. Kaverit olivat tietenkin mun tukena ja hyväksyivät asian, kaikki homofoobiset hylkäsin

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - Lady Gaga suvaitsevaisuutensa, älykkyytensä ja hienojen sanojensa puolesta :) Sitten tietenkin arvostan ystäviäni ja poikaystävääni sekä ihan yleisesti ihmisiä, jotka koen luonteidensa puolesta arvostettaviksi

      16. Matkailetko?
      - Silloin tällöin

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      - Erään tytön kanssa meillä oli todella syvä, hieno suhde mikä kesti melko kauan. On mulla ollut myös muitakin tyttöystäviä ja on niin hyviä kuin huonojakin muistoja

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      - Jankutin perheelleni aina välillä homojen oikeuksista ynnä muusta mukavasta ja kerran tuli lipsautettua, että olen bi

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      - Isä varmaan

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - Samahan se on kuin ''meidän'' maailma. Heteromaailmassa tietenkin esiintyy vähän enemmän suvaitsemattomuutta ja varsinkin sitä homofobiaa

    • 1]53 nainen
      2]ed mennyt puoliso.suhteessa 36v
      3]en edelleenkään tiedä olenko,mutta tahdon kokeilla ja kiihotun
      4]nyt hetero tunteissa bi
      5)jos olen bi niin ehdottomasti ulos
      6]suvaitsevuutta
      7]vaihtelee nyt keltainen
      8]koti
      9]vettä
      10]kyllä
      11]toisaalta kauan/toisaalta en vieläkään
      12]ilo
      13]kyllä
      14]----
      15]----
      16]kyllä
      17]ei vielä :(
      18]ei tultavaa kaikki tietää
      19]äiti
      20]hyvää seksiä

    • Bunny

      1. Ikä ja sukupuoli: Nainen 18-vuotta

      2. suhteet: Tällä hetkellä sinkku ja säätöä likan kanssa

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali: Huomasin vain, että katson likkoja silläsilmällä

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.): Tyttöihin suuntautunut bi-seksuaali. Mietin usein olenko lesbo, mutta kyllä jos joku oikeasti hyvännköinen jätkä kulkee ohitse niin katson wauu- ilmeellä X3

      5. Oletko tullut kaapista ulos.: Olen

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.: 'Homomailma' on paljon suvaitsevaisempi muidenkin 'poikkeavuuksien' kohdalla.

      7.lempi värisi: Musta, lila, pinkki

      8.lempi paikkasi: Ei ole mitään eriyistä

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä): Kahvia X3 Noh valkosuklaalatte on herkkuani :3

      10. tykkäätkö popista?: En erityisemmin

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?: Hyvin nuoresta, tarkemmin 13- vuotiaasta lähtien.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?: Sisäistin asian heti joten ei mikään sen isompi. Mietein asiaa myös pitkään.

      13. oletko harrastanut seksiä?: Olen.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.: Kaverit kohauttelivat olkia ja kaikille asia oli ok. Vanhemmat ja sukulaiset järkyttyivät ja useimmat uskovat vieläkin, että menee kyllä ohi X3

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?: Äitini

      16. Matkailetko? : En, koska minulla on suljetunpaikankammo eli lentäminen on helvettiä minulle.

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?: Tyttöjen kanssa asiat vain sujuvat hepommin. He ymmärtävät, että haluat omaa tilaa ja tulevat shppailemaan kanssasi. He kuuntelevat enemmän ja osaavat lohduttaa. Kumminkin tytöt tietävät myös mikä sattuu pahiten.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.: Sanoin kaikille kavereilleni erikseen, että olen miettinyt asiaa ja päätynyt siihen, että tykkään tytöistä. Vanhemmille sen vain möläytin.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?: Isä joka ei vieläkään usko asiaa. (Hän yleisesti on hyvin rasistinen homoja ja ulkomaalaisia kohtaan)

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?: En usko, että se on paljon homomailmaa kummallisempi. Ehkäpä heterot saisivat katsoa hieman pintaa syvemmälle ihmisiä

    • vastauksiarrrrrrrrrr

      1. Ikä ja sukupuoli

      M/21

      2. suhteet

      Ei tällä hetkellä

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali

      -

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.

      Pääasiassa homo

      5. Oletko tullut kaapista ulos.

      Osittain

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.

      Ei ole varsinaista näkemystä...

      7.lempi värisi

      Violetti

      8.lempi paikkasi

      Siellä missä kaverit

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)

      Kahvia :D

      10. tykkäätkö popista?

      Siitäkin

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?

      ~9 vuotiaasta

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?

      Ei nyt varsinaista reaktiota ollut

      13. oletko harrastanut seksiä?

      Kyllä

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      Ne joille olen eivät ole olleet oikein mitenkään. "Miten sää voit olla en olis uskonu"

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?

      Ei tule heti mieleen ketään tiettyä :D

      16. Matkailetko?

      Aina kun pystyy

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?

      Noh... valitsin vähän huonosti. Melko luuseri ja ei osannut vielä seurustelun taitoja.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?

      Monimutkaista roolittelua, rituaaleja, miehet vastaan naiset, jne.

    • moioikfnjhg

      1. Ikä ja sukupuoli
      21, nainen

      2. suhteet
      Tällä hetkellä ei mitään, takana muutamia, miesten kanssa

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      Olen tiennyt aina voivani rakastua samalla tavalla mieheen tai naiseen

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      Bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      Korkeintaan puoliksi. :(

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      Ei mulla oo mitään sen kummempaa näkemystä. Bi- ym. ihmiset joutuu kai puolustamaan itseään enemmän.

      7.lempi värisi
      Oranssi

      8.lempi paikkasi
      Koti

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      Kaakao

      10. tykkäätkö popista?
      Nojoo suomi-

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      Siitä asti kun aloin miettiä seksuaalisuuksia.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      Se tieto on ollut aina, ei se vain yhtäkkiä tullut vastaan

      13. oletko harrastanut seksiä?
      Miehen kanssa

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      Ne pari ihmistä jotka tietävät eivät reagoineet mitenkään erityisemmin

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      Ihmiset jotka uskaltavat olla mitä ovat

      16. Matkailetko?
      Kyllä

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Ei mitään

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      Täynnä "itsestäänselvyyksiä"

    • Uusherännäinen2013

      1. Ikä ja sukupuoli
      M/29
      2. suhteet
      Naimisissa naisen kanssa
      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      Huomasin, kiihottuvani myös miehistä. Alle kymmenenvuotiaana harrastin suu ja peppuseksiä lapsuudenkaverin kanssa. Ei ollut tietenkään orgasmia niissä, mutta nautin niistä hetkistä todella paljon.
      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      Bi
      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      En, julkisesti
      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      Tällähetkellä tuntuu aika sekaiselta, ja tuntuu että moni on aika hukassa. Tosin moni on aika selvilläkin tilanteestaan.
      7.lempi värisi
      Sininen
      8.lempi paikkasi
      Los Angeles
      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      Suodatinkahvia
      10. tykkäätkö popista?
      Kyllä
      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      Sisäisesti lapsuuden kokemuksista lähtien, ulkoisesti vasta nyt alan myöntää itselleni.
      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      Ei voi olla totta?!
      13. oletko harrastanut seksiä?
      Molempien kanssa.
      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      En ois sun suusta tuollaista odottanut(olin aikaisemmin kieltänyt asian monesti)
      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      XP
      16. Matkailetko?
      Kerran vuodessa.
      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Miellyttäviä, myöskin hieman hämmennystä herättäviä.
      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      Kerroin tärkeälle henkilölle, en tiedä kerronko muille.
      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      Normi meininkiä johon kaikkien pitäisi sopeutua. Ja itsekin sopeuduin kunnes kriisi kohtasi ja tajusin miten asiat oikeasti ovat. Prosessi jatkuu...

    • negatiivisuus

      1. Ikä ja sukupuoli
      - 18, naine

      2. suhteet
      - never had and never will

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - en tiedä edelleenkään

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      - emt

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      - jooo

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - no siis meijän elämä on sellasta, että synnytään, eletään ja kuollaan ja siihen elämiseen sisältyy vähän kaiken laista kivaa ja vähemmän kivaa. me syödään ja juodaan ja nukutaan ja me tunnetaa kaikkea vihan ja rakkauden väliltä... sellasta aika normia. millasta heteromaailmassa?

      7.lempi värisi
      - vaaleenpunanen

      8.lempi paikkasi
      - koti

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      - kahvia

      10. tykkäätkö popista?
      - öö?

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - always

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - en muista siit on aika kauan

      13. oletko harrastanut seksiä?
      -e

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      - hmmmmmm en jaksa ajatella ei ne vissii reagoinu? äiti osti mulle kortsuja ja kyseli tyttöystävistä ja mietin et miten ne liittyy toisiisa....

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - ne jotka selvii kaikest paskast

      16. Matkailetko?
      - joo

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      - ):

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      - öö äiti kysy oonko ja sanoin oon ja kavereille kerroin joskus

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      - emt

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - no sellast normaaliii on niilläkii mitä kysymyksii nää on`?

    • rohto

      1. Ikä ja sukupuoli
      n/noin 30
      2. suhteet
      mies, ei tällä hetkellä
      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      lapsena ihastuin tyttöihin
      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      lesboko vai bi
      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      kyllä ja en
      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      ei mitään käsitystä, pienet piirit?
      7.lempi värisi
      vihree
      8.lempi paikkasi
      koti
      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      kahvia
      10. tykkäätkö popista?
      joo
      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      aika kauan
      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      kieltäminen
      13. oletko harrastanut seksiä?

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      joku muusikko/kirjailija/taiteilija
      16. Matkailetko?
      en
      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      kilpailua

    • -Reddari-

      1. Ikä ja sukupuoli
      Nainen, 18 vuotta

      2. suhteet
      Ei ole ollut mitään niin vakavaa että suhteeksi voisi luokitella.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      Huomasin tuntevani vetoa toisia tyttöjä kohtaan. Alitajuntanikin halusi sitä usein unissani muistutella, joten näin paljon unia joissa olin läheisissä tekemisissä saman sukupuolen edustajien kanssa.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      Bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      Suurimmalle osalle kavereista ja tuttavapiiristä. Julkisesti olen avoin ja ylpeä seksuaalisuudestani mutta homovastaiselta perheeltäni ja suvulta olen tämän vielä pitänyt salassa.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      Samanlaisia ihmisiä ollaan kuin heterotkin. Välillä tuntuu että homot yms. ovat avarakatseisempia kuin heterot mutta kyllä sitä ahdasmielisyyttä löytyy joka ryhmästä.

      7.lempi värisi
      pakko laittaa monta kun ei osaa päättää: Sininen ja keltainen.

      8.lempi paikkasi
      Kotihan se on hyvä paikka. pleikkari ja mässyä

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      Kahvin maidolla ja jos oon herkuttelu tuulella lattea, kylmänä tai kuumana.

      10. tykkäätkö popista?
      Kyllähän sitä kuuntelee.

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      Tiedostamatta olen ollut varmasti jo ainaski 4 vuotta mutta olen vasta vuoden ollut täysin sinut tämän asian kanssa.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      Ensin ahdisti, koska minulle on aina opetettu kuinka "väärin" se on. Suljin silmäni tunteiltani ja koitin jatkaa elämää. Mutta minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Nykyjään olen ylpeä seksuaalisuudestani.

      13. oletko harrastanut seksiä?
      En.

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      Tosi hyvin ovat reagoineet, kuulemma se on vain "siistiä ja ihan normi juttu". Veljelle vihjailin asiasta ja hän tokaisi sen olevan vain ohi menevä vaihe. Saanen epäillä.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      Ellen Degeneres on hieno tyyppi.

      16. Matkailetko?
      En hirveästi mutta uskon että kun tulot vakiintuvat alan matkailemaan enemmän.

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      Vain ystävyys suhteita.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      Ensin saatoin ihan keskustelun ohessa sanoa jotain joka vihjailee siihen suuntaan että tykkään tytöistä. Lopulta keroin ensin muutamille ihmisille siitä kahdenkesken, sittenhän se piti laittaa facebookiikin ja muutenkin kertoiltua julkisesti kellä milloinkin.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      Perhe ei tiedä.

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      Vaihteleva, samanlaisia ihmisiä he ovat kuin homot yms. Valitettavan ennakkoluuloisia ja kapeakatseisiahan jotkut ovat mutta en pidä heteroita huonompina tai parempina kuin "me". Ihmisiähän me kaikki ollaan. :)

    • yks1

      1. Ikä ja sukupuoli

      - Nainen, 31 vuotta

      2. suhteet
      -Useita suhteita, seurustellut naisen ja miehen kanssa, yhdenillanjuttuja. Nyt pitkässä suhteessa miehen kanssa.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      - huomasin jo 9 vuotiaana että olen kiinnostunut tytöistä ja pojista, tai ihastuin niihin.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      -Bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      -Olen

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - kummatkin suhteet toimii yhtä hyvin tai yhtä huonosti.

      7.lempi värisi
      - Useita, välillä se on sininen välillä vihreä välillä musta ja välillä valkoinen.

      8.lempi paikkasi
      - Koti

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      -Kahvia
      10. tykkäätkö popista?
      - Kyllä

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      -Tosi nuorena, ensimmäinen seksikokemus oli tytön kanssa.

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?

      - Minulle ihan luonnollinen juttu joten ei aiheuttanut mitään reaktiota.
      13. oletko harrastanut seksiä?
      - KYLLÄ ja paljon
      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      - Kukaan muu ei edes ihmetellyt, äiti tuomitsi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - vaihtelee

      16. Matkailetko?
      - kyllä aina kun mahdollista

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      - hyviä kokemuksia, toimii niin kauan kun toimii.

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.

      -kerroin kavereille ja sitten aika moni huomasi itsekin.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      - Äiti

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - Ei poikkea mitenkään mm. seurustelusuhteesta. olen nyt ns heteromaailmassa. Osa hyväksyy bi seksuaalisuuden osa ei.

    • LoveMe2

      1. Ikä ja sukupuoli - 28,nainen

      2. suhteet - Suhteita vain miesten kanssa.

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali - Ihastuin lesbo kaveriini

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      - Bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos. - En

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - Samanlaisia ihmisiä kuin heterotkin.

      7.lempi värisi - Musta,violetti

      8.lempi paikkasi - Koti

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä) - Limu

      10. tykkäätkö popista? - Kyllä

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - Muutaman kuukauden

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - Ahdistus,pelko.
      13. oletko harrastanut seksiä?
      - - Vain miesten kanssa

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - Äiti
      16. Matkailetko? - En vaikka haluaisin

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      - Ei ole parisuhdetta naisen kanssa ollu,vain suutelua ja sellaista pientä kivaa

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - Mies,nainen,3 lasta,koira ja omakotitalo
      - Tylsä

    • lala1

      1. 41,nainen

      2.avoliitto,lapsia

      3.ihastuin tyttöön,jonka tiesin olevan lesbo ;D

      4.bi

      5.en virallisesti,mutta pari kaveria tietää ja tietenkin ihastuksen kohde

      6.pehmeämpää,kuin hetero maailma

      7.ei ole yhtä ainoaa väriä

      8.oma koti

      9.aika vähän tulee nykyisin käytyä,mutta kahvia maidolla,jos satun käymään :)

      10.tykkään todella paljon popista ja musiikista yleensä

      11.n.5 vuotta

      12.ei hirveitä heilahteluja mihinkään suuntaan,vissiin aika luontevaa

      13.vain miehen kanssa

      14.kaverit ei säikähtäneet

      15.oma äiti

      16.kyllä, kesäisin

      17.ainoastaan suudellut,olisin halunnut kenties muutakin,mutta toinen osapuoli kertoi,ettei haluu säätää vielä..

      18.-

      19.-

      20.noudattaa tiettyä kaavaa,joissain asioissa todella ahdasmielinen

    • ghdsq

      1. Ikä ja sukupuoli
      -20v ja mies

      2. suhteet
      -Ei ole ollut

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      -Huomasin jo ennen kun seksuaalisuutta aloin ajattelemaan ihastuvani lähinnä poikiin.

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      -Miehiin päin kallellaan oleva, mutta bi, koska tytötkin kiinnostavat jossain määrin

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      -En

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      -Avoin, iloluontoinen, tiivis

      7.lempi värisi
      -Keltainen

      8.lempi paikkasi
      -Oma koti

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      -Teetä, limonadia

      10. tykkäätkö popista?
      -En erityisemmin

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      -Olisinkohan ollut 14 kun asia lopullisesti minulle valkeni

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      -Kieltäminen ja häpeä, koska ajattelin, ettei minun kuulu ihastua poikiin. Nyt kun hyväksyn tunteet niin asia ei vaivaa

      13. oletko harrastanut seksiä?
      -En

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      -Paha sanoa

      16. Matkailetko?
      -Korkeintaan Virossa tai Ruotsissa, eli en erityisemmin

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      -Ei ole

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      -Suunnittelin tulevani ulos vasta, kun minulla on ollut suhde samaa sukupuolta olevaan

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      -

    • Tytteli 94

      1. Ikä ja sukupuoli
      - 18 ja nainen

      2. suhteet
      - Olen seurustellut kolmen pojan ja yhden tytön kanssa

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali?
      - Ihastuin kaveriini ja olen aina ollut tissien perään :D

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      - Bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      - En, mutta ovea olen raottanut. Ystäväni tietävät.

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      - Meilläpäin homot ja heterot elävät melkeinpä sopusoinnussa :D En tunne homomaailmaa.

      7.lempi värisi
      - Sininen

      8.lempi paikkasi
      - Oma sänky ja metsä

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      - Kaakaota tai mehua

      10. tykkäätkö popista?
      - Kyllä se menee

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      - Ei se ollut mikään hetkessä tajuttu juttu, mutta nelisen vuotta

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      - Ei kai se mikään ihmeellinen asia ollut. Vähän jännitti vanhempien reaktiot

      13. oletko harrastanut seksiä?
      - En

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      - Isä ei uskonut, äiti ajatteli minun kokeilevan vain ja kaverit eivät pitäneet sitä mitenkään ihmeellisenä

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      - Äiti

      16. Matkailetko?
      - Kyllä ja mielelläni

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      - Minulla oli juttua kaverini kanssa yläasteella, mutta se kariutui pahasti

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      - Kerroin kavereille, mutta en koe tarpeelliseksi kuuluttaa siitä suuremmin

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      - Eivät he vieläkään pidä sitä totena

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      - Minulle hetero- ja homomaailmat ovat sama asia. Elän vain yhdessä maailmassa

    • tarpeeksvanha

      1. Ikä ja sukupuoli
      18 n

      2. suhteet
      ei ole kai en ymmärrä elämääni oikein

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      no siis... ihastuin tyttöihin ja niin, kuinkas muuten

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      en tiedä en välitä, bi varmaan

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      joo

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      en tiedä, samanlainen se on ku muutki kai

      7.lempi värisi
      sellain vaaleevaaleenpunanen

      8.lempi paikkasi
      oma sänky

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      kahvia?

      10. tykkäätkö popista?
      luin ensin että pipoista ja olin ihan et jee! mut siis joo tykkään

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      aina?

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      siitä on kauan en muista

      13. oletko harrastanut seksiä?
      en

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.
      ei ne reagoinu heh

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      arvostukseni kohde? no yleensä ketkä jaksaa hymyillä vaik tääl on paska olla

      16. Matkailetko?
      joo

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      no en oo ollu suhteessa... säätöä ja tälläistä kyllä yh, en osaa sanoa jee?

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      sanoin vaa sillee sivumennen et tykkään tytöistä kavereille sanoin varmaa et oon ihastunu tähän ja sit ne oli vaa sillee ok

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?
      dfh

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      normiaaa

    • meikääpoika

      1. Ikä ja sukupuoli
      21 mies

      2. suhteet
      Pari vuotta sitten päättyi suhde naisen kanssa

      3. Miten tiesit olevasi bi seksuaali
      Olen kaivannut romanssia erään miehen kanssa ja homofantasiat kiihottavat

      4.seksuaalisuutesi (huom: Lesbo ja homo otetaan erikseen.
      bi

      5. Oletko tullut kaapista ulos.
      en

      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo /tai transu maailmasta.
      vaikee

      7.lempi värisi
      vihreä

      8.lempi paikkasi
      en tiedä

      9. mitä juot kahvilassa. (yleensä)
      kahvia

      10. tykkäätkö popista?
      jonkin verran

      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi Bi,homo,lesbo?
      kolmisen vuotta

      12. Mikä oli ensireaktio kun sait tietää olevasi Homo,bi,lesbo?
      pitää opetella elämään asian kanssa

      13. oletko harrastanut seksiä?
      en

      14. Jos olet tullut kaapista ulos niin kerro miten lähimmäisesi reakoivat? Jos et ole tullut jätä kohta tyhjäksi.

      15. Kuka on suurin arvostuksesi kohde?
      en osaa sanoa

      16. Matkailetko?
      myöhemmin

      17. Mitä kokemuksia sinulla on suhteestta samaa sukupuolta olevan ihimisen?
      en ole ollu suhteessa miehen kanssa vaikka olisin halunnutkin

      18.Miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullu kerro miten suunnitelit tulevasi tai jätä tyhjäksi.
      Jos päädyn suhteeseen miehen kanssa niin täräytän vain asian esille. Kertaheitolla kuin laastarin repäisy

      19.Kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?

      20. Miten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?
      heteromaailma on ihan jees

    • Anonyymi

      apua

      kaksi äkäistä lesboa taistelee huonesani eikä ne rauhoitu mitä tehdä

    • Anonyymi

      1. Ikä ja sukupuoli: 13v tyttö
      2. Suhteet: En ole ollut suhteessa, tässä iässä se olisi vielä aika tyhmää. Pari mitätöntä ihastusta.
      3. Miten tiesit olevasi biseksuaali?: tykkään tytöistä ja pojista
      4. Seksuaalisuutesi (huom: lesbo ja homo otetaan erikseen): Biseksuaali, mutta en ole täysin varma asiasta. Uskon myös olevani Demityttö.
      5. Oletko tullut kaapista ulos?: En
      6. kuvaile omaa näkemystäsi bi,homo,lesbo/transumaailmasta: Elämme samassa maailmassa heteroiden kanssa.
      7. lempi väri: Punainen
      8. lempi paikkasi: unimaailma
      9. mitä juot kahvilassa: en käy kahviloissa usein, mutta ehkä limsa
      10. tykkäätkö popista: Juu
      11. kuinka kauan olet tiennyt olevasi bi,homo,lesbo?: Puolisen vuotta, mutta ajatus on muhinut jo pidempään takaraivossani
      12. mikä oli ensireaktiosi kun sait tietää olevasi bi, homo, lesbo? En muista… en sillain ”saanut tietää” asiasta vaan ajatus kehittyi hiljalleen mielessäni. Ehkä epävarmuus
      13. oletko harrastanut seksiä: En, se olis aika sus
      14. jos olet tullut kaapista ulos niin miten lähimmäisesi reagoivat: en ole tullut kaapista ulos kenellekkään, mutta uskoisin heidän ottavan asian kevyesti :)
      15. kuka on suurin arvostuksesi kohde: en osaa sanoa…
      16. matkailetko?: en erityisesti
      17. mitä kokemuksia sinulla on suhteesta samaa sukupuolta olevaan ihmiseen?: Ei sen enempää kuin vastakkaiseen
      18. miten tulit kaapista ulos? jos et ole tullut kerro miten suunnittelet tulevasi tai jätä tyhjäksi: ehkä vain kerron suoraan :)
      19. kuka perheestäsi hämmentyi eniten kun tulit kaapista ulos?: -
      20. moten kuvailet omaa käsitystäsi heteromaailmasta?: katso vastaukseni kysymykseen 6

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe