kannattavaa? en nähny kuin pitkä soppari ptiää tehdä. mutta tää on tätä. entinen ellu 8M pelittää hyvin 34.90 kuussa ja sopparia 1v jäljellä. mites eroat kun joutus maksamaan takaisin. eli tappiolle menis.
sonera extra 10megaa 10e/kk ekat 12kk
4
386
Vastaukset
- 13
Jos sopimusehdoissa on klausuuli esim. työttömyydestä, lopeta työt. Tai vastaavaa, noita usein on.
- Ei olt järkee tos
Minä en kyllä olisi lopettanut töitä päästäkseni operaattorini kanssa tekemistäni sopimuksista eroon. Kukas sen maksaa sen uuden laajakaistasopimuksen mukaiset kulut häh?
- 13
Ei olt järkee tos kirjoitti:
Minä en kyllä olisi lopettanut töitä päästäkseni operaattorini kanssa tekemistäni sopimuksista eroon. Kukas sen maksaa sen uuden laajakaistasopimuksen mukaiset kulut häh?
Et tainnut ymmärtää pientä suunsoittoa? Itse olet sopimuksen tehnyt. Mieti seuraavan kerran.
- o-pekka
kuullostaa siltä bussipysäkeilläkin mainostetulta onnenpekka-tarjoukselta, se on voimassa vain eräillä alueilla
jossain nettikeskustelussa oltiin tietävinään että olisi valokuitu eli toimisi temputtomammin kuin kuparipiuhat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868