että Ilveskin menee Eurooppaliigaan ,kun siellä kai tarvitaan tälläistä pisteautomaatti porukkaa ,että näytäisi paremmalta ,kun tulee reiluja voittoja
Ja kuulemma siellä tarvittaisi hyvä juniorivalmentakin ,Tiedä yhden kyllä Ilveksestä ,kun vaan lähtisi pois
onko totta
4
390
Vastaukset 4
- Tampereeltakin
seura, kun kerran uusi hallikin tulee.
- SuperrLiiga
Euroopan superliigan joukkueet suomesta tullee olemaan HIFK, Blues, Jokerit, Ilves, Tappara, TPS, Kärpät, Pelicans, Kalpa ja viimeisimpänä Jyp.
Lukko voisi muuten päästä mukaan mutta rauma on niin armottoman pieni paikkakunta ettei loppupeleissä mitään saumoja isojen poikien liigaan. Muutenkin on varmaan ihan hyvä että saavat vielä jatkossakin pelata hegemonia pelinsä ässiä vastaan samassa sarjassa. porilaiset ja raumalaiset voivat sitten käydä katsomassa superliigan pelejä turussa. hpk:lla ja saipalla ei myöskään ikävä kyllä mitään saumoja superliigaan.- kolmella ei riitä
halli, toisella kolmella ei rahat !
- 987654
kolmella ei riitä kirjoitti:
halli, toisella kolmella ei rahat !
ne yhden junnuvalmentajankin sekoittamasta junnu toimintaa Ipassa.
Hyvin joutaisi pois seurasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5002238Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35888Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39844SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht453842- 71828
- 55741
- 44695
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40640Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40626- 63573