että Ilveskin menee Eurooppaliigaan ,kun siellä kai tarvitaan tälläistä pisteautomaatti porukkaa ,että näytäisi paremmalta ,kun tulee reiluja voittoja
Ja kuulemma siellä tarvittaisi hyvä juniorivalmentakin ,Tiedä yhden kyllä Ilveksestä ,kun vaan lähtisi pois
onko totta
4
390
Vastaukset
- Tampereeltakin
seura, kun kerran uusi hallikin tulee.
- SuperrLiiga
Euroopan superliigan joukkueet suomesta tullee olemaan HIFK, Blues, Jokerit, Ilves, Tappara, TPS, Kärpät, Pelicans, Kalpa ja viimeisimpänä Jyp.
Lukko voisi muuten päästä mukaan mutta rauma on niin armottoman pieni paikkakunta ettei loppupeleissä mitään saumoja isojen poikien liigaan. Muutenkin on varmaan ihan hyvä että saavat vielä jatkossakin pelata hegemonia pelinsä ässiä vastaan samassa sarjassa. porilaiset ja raumalaiset voivat sitten käydä katsomassa superliigan pelejä turussa. hpk:lla ja saipalla ei myöskään ikävä kyllä mitään saumoja superliigaan.- kolmella ei riitä
halli, toisella kolmella ei rahat !
- 987654
kolmella ei riitä kirjoitti:
halli, toisella kolmella ei rahat !
ne yhden junnuvalmentajankin sekoittamasta junnu toimintaa Ipassa.
Hyvin joutaisi pois seurasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450