että Ilveskin menee Eurooppaliigaan ,kun siellä kai tarvitaan tälläistä pisteautomaatti porukkaa ,että näytäisi paremmalta ,kun tulee reiluja voittoja
Ja kuulemma siellä tarvittaisi hyvä juniorivalmentakin ,Tiedä yhden kyllä Ilveksestä ,kun vaan lähtisi pois
onko totta
4
390
Vastaukset
- Tampereeltakin
seura, kun kerran uusi hallikin tulee.
- SuperrLiiga
Euroopan superliigan joukkueet suomesta tullee olemaan HIFK, Blues, Jokerit, Ilves, Tappara, TPS, Kärpät, Pelicans, Kalpa ja viimeisimpänä Jyp.
Lukko voisi muuten päästä mukaan mutta rauma on niin armottoman pieni paikkakunta ettei loppupeleissä mitään saumoja isojen poikien liigaan. Muutenkin on varmaan ihan hyvä että saavat vielä jatkossakin pelata hegemonia pelinsä ässiä vastaan samassa sarjassa. porilaiset ja raumalaiset voivat sitten käydä katsomassa superliigan pelejä turussa. hpk:lla ja saipalla ei myöskään ikävä kyllä mitään saumoja superliigaan.- kolmella ei riitä
halli, toisella kolmella ei rahat !
- 987654
kolmella ei riitä kirjoitti:
halli, toisella kolmella ei rahat !
ne yhden junnuvalmentajankin sekoittamasta junnu toimintaa Ipassa.
Hyvin joutaisi pois seurasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457