Kysymys odottaville

Isäntä.

Onko kenellä hävinnyt kaikki halut raskausaikana?

Emännällä ei ole mitään haluja seksiin eikä kuulema halua edes orgasmia kertoi että vasta raskausajan jälkeen haluaa orgasmin eli antaisin mielelläni mutta ei kelpaa nyt.

Raskastelua on vain kerran kuukaudessa ja se on liian vähän.

Löytyykö vastaavia naisia jotka eivät halua saada orgasmia en todellakaan ymmärrä tilannetta koska yleensähän naiset valittavat kun eivät SAA orgasmia.

Kuinka nainen pystyy olemaan 9kk ilman orgasmia?

53

1734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskaana...

      itsellä ei ole paljoa haluja, välillä tuntuu että inhottaa seksuaalinen koskettaminen. Orgasmia en nyt raskaus aikana saa edes kunnolla, joten ei sinäänsä edes kiinnosta ollenkaan, monen naisen halut häviää kun hormooni toiminta muuttuu, ja halut palaa kyllä raskauden jälkeen, ja eiän se 9kk naiselle ole mitään, kun toiset ovat jopa ilman raskautta vuoden taikka yliki selibaatissa eikä edes tyydytä itseään. Mun mies kanssa valittelee että seksiä/rakastelua on liian vähän, mutta olen lohduttanut häntä sillä tiedolla että kun raskaus on ohi ja synnytyksestä palauduttu kunnolla niin normaali elämä taas alkaa.

    • 11+1

      Yhdyn edelliseen, itselläni on ensimmäinen kolmannes menossa ja ei tee sitten yhtään mieli.. Toki yritän pitää mieheni tyytyväisenä mutta enemmänkin on mielessä nukkuminen kuin seksi. Mutta onhan se niinkin että viimeisen kolmanen kohdalla naisen seksuaaliset halut kasvavat, tiedä sitä näin olen vain lukenu..

    • rv 26+0

      itellä on kans halut hävinny ties minne. ei kiinnosta yhtään makkarin puolella touhuta. tiedostan ongelman siis itse ja haluaisin siihen apua. miestä käy sääliksi kun en aina anna mutta eipä hänkään paljoon rakkautta ilmaise niin jos ei rakkautta, ei seksiä.

      • Avovaimo.

        Jos yhdyntää ei halua harrastaa ni mikä siinä suuseksin tai käsihoidon antamisessa miehelleen on niin vaikeaa onko se muutaman minuutin uhraus liikaa vaadittu?


      • rv25.26
        Avovaimo. kirjoitti:

        Jos yhdyntää ei halua harrastaa ni mikä siinä suuseksin tai käsihoidon antamisessa miehelleen on niin vaikeaa onko se muutaman minuutin uhraus liikaa vaadittu?

        Olen raskaana, minä inhoan ottaa suihin. Joten en ota. yhdyntää harrastamme silloin tällöin, vaikka vähän halut vähentynyt on halut.
        En myöskään "runkkaa" miestäni sillä alan oksentamaan kun mälliä on käsis. :S


      • hotmamax
        rv25.26 kirjoitti:

        Olen raskaana, minä inhoan ottaa suihin. Joten en ota. yhdyntää harrastamme silloin tällöin, vaikka vähän halut vähentynyt on halut.
        En myöskään "runkkaa" miestäni sillä alan oksentamaan kun mälliä on käsis. :S

        Voi sun mies parkaa!!!! ootko ennen raskautta ollut myös noin "kiihkeä" nainen??


    • määpä vaan

      Minulla hävisi halut raskaana eivätkä palautuneet synnytyksen jälkeenkään. Mies tietenkin oli puutteessa ja välillä hän melkein painosti minua seksiin. Se vain sai oloni surullisemmaksi ja me etäännyttiin toisistamme. Muutenki ku kyseessä oli esikoinen, roolimme muuttui isiksi ja äidiksi emmekä tajunneet irrottautua ja ottaa aikaa parisuhteelle. Miehen ratkaisu oli lopulta lähteminen. Hän ei halunnut edes yrittää hakea apua tai yrittää muuttaa asioita.
      Toivon, että et päädy samaan ratkaisuun. Sillä mielestäni lähteminen ei ole ratkaisu. Raskaus ei kestä ikuisuutta mutta apua on saatavilla ja jos voitte puhua asiasta ja saada asiat ratkaistua. Itselleni jäi ikuinen paha mieli, että miehen oli lopulta niin helppo lähteä kuitenkin niin mitättömän asian takia...asian mikä olisi voitu saada kuntoon.

      • Näin muuten on

        Antakaa nyt akat ukoillenne älkääkä olko niin itsekkäitä.

        Miehesi teki oikein kun lähti...


      • "elämän eliksiiri"
        Näin muuten on kirjoitti:

        Antakaa nyt akat ukoillenne älkääkä olko niin itsekkäitä.

        Miehesi teki oikein kun lähti...

        ittekin pari kertaa ku muijat ei hoitanu hommiaan tiineenä. Mies tarttee vakoo, kättä, suuseksii koko ajan, se pitäs muijien ymmärtää. Yksi viisas naine tuossa ylhäällä vastasikin "onko muutaman minuutin uhraus liikaa vaadittu". Todella älykäs ja rakastettava nainen, huomioi miehenkin. Miehen saa tyytyväiseks vähällä ja seksi on tärkee. Kukaa järkevä mies ala 9 - 12 kuukauden selibaattiin siks että perhe lisääntyy. Mä kävin vierais ja sitte lähdin, lapsista oon pitäny huolen silti, täydellisesti. Nyt vanhempana on rauhoittunu jo.


      • parisuhtees viel

        Minulla ja miehelläni oli kanssa ero lähellä monta kertaa raskauden alkuvaiheessa, kun hän ei vielä ymmärtänyt että se johtuu raskauden hormonaalisista mielialan vaihteluista. Asia kuitenkin selvis hänelle kun parin riitaisan kuukauden aikana monta kertaa huusin, että etkö ymmärrä minua yhtään! ja otin syyt omille niskoilleni. Vaikka vaikeaa olikin, nyt olemme yhdessä, raskauden viimeinen kolmas alkamassa ja meillä on ollut elämämme onnellisimpia aikoja. Harvoin suuria riitoja enää. Harmittaisi kovasti, jos olisimme eronneet noiden riitaisten aikojen aikana, mutta kyllähän se silloin tuntui siltä, että ei tätä juttua voi enää korjata. Kyllä me yhteen kuulutaan, vaikka ei silloin siltä tuntutkaan. Ja jos oltais erottu sillon, emme tietäisi että kuulumme yhteen.


    • EmmaLiina.

      Tietysti halut vähän vähentyneet mutta en itse pystyisi elämään ilman seksiä edes raskausaikana ja varsinkin jos on esikoinen kyseessä niin kannattaisi raskausaikana harrastaa sitä seksiä ja saada se orgasmi vielä kun voi koska ikinä ei tiedä tiedä pilaako synnytys alapään naisella niin pahasti että seksi ei enää tunnukkaan samalta vaikka todella harvoin näin käy mutta on käynyt kuiteskin.

    • nuori äiti 87

      ..tai en tiedä toisinpäin, mutta haluja löytyy, meillä ongelma onkin mies, jota ei olekaan haluttanut niin paljon enää kun näkee vaimon pyöristyvän.
      Painoa mulle ei ole tullut kuin juuri se tarvittava, masu on vaan pallo.
      Joten olen joutunut yksinäni haluilleni tehdä jotain.. Ja ihan päivittäin, joskus kaksikin.
      Orgasmin saan todella helposti.
      Mitä siis tehdä miehelle, jota ei pallomahat kiihota ? :)
      niin ja raskaus on nyt toinen ja rv 28 mennään

      • rv 30

        meillä samanlainen juttu että miestä ei haluta kun pelkää satuttavansa vauvaa :) oon kyllä sen miljoona kertaa koittanu selittää että näin ei todellakaan ole.. mutta minkäs teet.. ja onhan se jo aikas hankalaa ison masun kanssa alkaa peuhaan ;)


      • nuori äiti 87

        piti vielä sanomani, että orgasmi tuntuu vauvasta kuin hieronnalta, eikä vahingoita tai aiheuta muuta haittaa vauvalle, että ihan rohkeasti vain.
        Ei sitä ainakaan syynä voi käyttää :)


      • sellaisia syitä
        rv 30 kirjoitti:

        meillä samanlainen juttu että miestä ei haluta kun pelkää satuttavansa vauvaa :) oon kyllä sen miljoona kertaa koittanu selittää että näin ei todellakaan ole.. mutta minkäs teet.. ja onhan se jo aikas hankalaa ison masun kanssa alkaa peuhaan ;)

        Normaalilla järjellä varustettu aikuinen mies tietää kyllä, että vauvaa ei ole mahdollista satuttaa seksillä. Voi olla, että pyöristynyt vaimo ei vain kiihota ja on hienotunteisempaa keksiä tuollainen syy. Ja onhan se tietysti vaimonkin kivempi ajatella, että mies vain huolehtii vauvasta eikä niin päin, että minä en ison vatsani takia sytytä miestä seksiin. Jotkut miehet suorastaan villiintyy raskausaikana, jotkut taas ei voi sietää ajatusta seksistä ihomahaisen naisen kanssa, vaikka olisikin oma vaimo.


      • rv 30
        sellaisia syitä kirjoitti:

        Normaalilla järjellä varustettu aikuinen mies tietää kyllä, että vauvaa ei ole mahdollista satuttaa seksillä. Voi olla, että pyöristynyt vaimo ei vain kiihota ja on hienotunteisempaa keksiä tuollainen syy. Ja onhan se tietysti vaimonkin kivempi ajatella, että mies vain huolehtii vauvasta eikä niin päin, että minä en ison vatsani takia sytytä miestä seksiin. Jotkut miehet suorastaan villiintyy raskausaikana, jotkut taas ei voi sietää ajatusta seksistä ihomahaisen naisen kanssa, vaikka olisikin oma vaimo.

        tietääkö??
        arvaa kuinka paljon neuvolassa yleensä kysellään mahdollisuudesta satuttaa vauvaa seksin aikana??
        mistä sen voi tietää osuuko se lapsen päähän vai ei? jos lapsen pää on koko ajan ollut laskeutunut??
        no mutta sittenhän gynekin valehtelee että tuntee lapsen pään kohdunsuulla.. hyvä tietää :)


      • gugguu
        rv 30 kirjoitti:

        tietääkö??
        arvaa kuinka paljon neuvolassa yleensä kysellään mahdollisuudesta satuttaa vauvaa seksin aikana??
        mistä sen voi tietää osuuko se lapsen päähän vai ei? jos lapsen pää on koko ajan ollut laskeutunut??
        no mutta sittenhän gynekin valehtelee että tuntee lapsen pään kohdunsuulla.. hyvä tietää :)

        ihan oikeasti kyllä sen tietää.
        Ja vauvahan on perätilassa useimmalla vielä tuossa vaiheessa


      • rv 30
        gugguu kirjoitti:

        ihan oikeasti kyllä sen tietää.
        Ja vauvahan on perätilassa useimmalla vielä tuossa vaiheessa

        no pitää sanoa miehelle että teidän mukaan hän ei ole oikein viisas :)
        ja vauva on ollut anteeksi vain koko ajan mitä olemme äitipolilla kulkeneet ollut raivotarjonnassa.. minä en kuuluukkaan niihin useisiin tapauksiin joihin sinä varmasti kuulut..


      • sellaisia syitä
        rv 30 kirjoitti:

        no pitää sanoa miehelle että teidän mukaan hän ei ole oikein viisas :)
        ja vauva on ollut anteeksi vain koko ajan mitä olemme äitipolilla kulkeneet ollut raivotarjonnassa.. minä en kuuluukkaan niihin useisiin tapauksiin joihin sinä varmasti kuulut..

        Voi hyvänen aika sentään... Tarkoitin juurikin sitä, että jos asiaa kysytään ammattilaisilta ja vastaus on, että vauvaa ei ole mahdollista satuttaa niin terveellä järjellä varustettu mies kyllä ymmärtää että näin siis on. Mutta onhan se tosiaan mukavampaa äidillekin, ettei mies sano ettei vain syty isosta mahasta.


      • gugguu
        rv 30 kirjoitti:

        no pitää sanoa miehelle että teidän mukaan hän ei ole oikein viisas :)
        ja vauva on ollut anteeksi vain koko ajan mitä olemme äitipolilla kulkeneet ollut raivotarjonnassa.. minä en kuuluukkaan niihin useisiin tapauksiin joihin sinä varmasti kuulut..

        itseasiassa en. Vauva on mulla tosi tosi alhaalla ja pääalaspäin. Mutta se nyt ei ollut se koko homman pointti. Sanoin vain että yleensä.
        Ja siis mä luulen kans, et miestä häiritsee enemmän sun muuttuva muoto, kuin vauvan sijainti..


      • ----
        gugguu kirjoitti:

        itseasiassa en. Vauva on mulla tosi tosi alhaalla ja pääalaspäin. Mutta se nyt ei ollut se koko homman pointti. Sanoin vain että yleensä.
        Ja siis mä luulen kans, et miestä häiritsee enemmän sun muuttuva muoto, kuin vauvan sijainti..

        Hyvä mennä tommosta sanomaan että;"Ja siis mä luulen kans, et miestä häiritsee enemmän sun muuttuva muoto, kuin vauvan sijainti.."
        Ethän sä edes tunne koko ihmistä! Vai? Meitä kun on täällä moneen junaan..
        Mä tiedän miehen joka ihan oikeasti esikoista saadessaan pelkäsi sattuvansa vauvaa. Ja tämä mies todellakin jumaloi omaa vaimoaan ja hänen kasvavaa masuaan. (siis kirjoitan itsestäni ja miehestäni) Ja puhuimme tästä avoimesti neuvolassa ja se auttoi meitä! :)
        Onko itselläsi sitten kokemusta moisesta että miestäsi häiritsee sinun muuttuva muotosi ja ei halua lykkiä sinua.. Jos näin on, niin en voi sanoa muutakuin voi voi..


      • sellaisia syitä
        ---- kirjoitti:

        Hyvä mennä tommosta sanomaan että;"Ja siis mä luulen kans, et miestä häiritsee enemmän sun muuttuva muoto, kuin vauvan sijainti.."
        Ethän sä edes tunne koko ihmistä! Vai? Meitä kun on täällä moneen junaan..
        Mä tiedän miehen joka ihan oikeasti esikoista saadessaan pelkäsi sattuvansa vauvaa. Ja tämä mies todellakin jumaloi omaa vaimoaan ja hänen kasvavaa masuaan. (siis kirjoitan itsestäni ja miehestäni) Ja puhuimme tästä avoimesti neuvolassa ja se auttoi meitä! :)
        Onko itselläsi sitten kokemusta moisesta että miestäsi häiritsee sinun muuttuva muotosi ja ei halua lykkiä sinua.. Jos näin on, niin en voi sanoa muutakuin voi voi..

        No täytyy sanoa, etten pidä sellaista aikuista ihmistä ihan viisaana joka ei pysty käsittämään niinkin yksinkertaista asiaa naisen anatomiasta, että vauva on turvassa siellä kohdussaan eikä siihen yhdyntä vaikuta. Ikävää muuten, että seksi on sinulle "lykkimistä".


      • gugguu
        ---- kirjoitti:

        Hyvä mennä tommosta sanomaan että;"Ja siis mä luulen kans, et miestä häiritsee enemmän sun muuttuva muoto, kuin vauvan sijainti.."
        Ethän sä edes tunne koko ihmistä! Vai? Meitä kun on täällä moneen junaan..
        Mä tiedän miehen joka ihan oikeasti esikoista saadessaan pelkäsi sattuvansa vauvaa. Ja tämä mies todellakin jumaloi omaa vaimoaan ja hänen kasvavaa masuaan. (siis kirjoitan itsestäni ja miehestäni) Ja puhuimme tästä avoimesti neuvolassa ja se auttoi meitä! :)
        Onko itselläsi sitten kokemusta moisesta että miestäsi häiritsee sinun muuttuva muotosi ja ei halua lykkiä sinua.. Jos näin on, niin en voi sanoa muutakuin voi voi..

        totta, en tunne, siksi pyydänkin anteeksi, rupes vaan ärsyttää
        "minäpäs en kuulukaan niihin mihin sinä taidat kuulua"
        "teidän mukaanne mieheni ei ole kovin viisas" *knih knih*

        ei se kyl ihan oikesti oo kauheen viisasta, et mies pökkii vauvaa päähän.


      • ----
        sellaisia syitä kirjoitti:

        No täytyy sanoa, etten pidä sellaista aikuista ihmistä ihan viisaana joka ei pysty käsittämään niinkin yksinkertaista asiaa naisen anatomiasta, että vauva on turvassa siellä kohdussaan eikä siihen yhdyntä vaikuta. Ikävää muuten, että seksi on sinulle "lykkimistä".

        Eihän siinä oo mitään ikävää jos sanoin että seksi voi olla myös "lykkimistä".. Vähän huumoria kato! ;) Meille on tälle rakkaalle harrastukselle monen monta nimitystä.. Ei tätä elämää kannata niin tiukka piposesti ottaa..


      • sellaisia syitä
        ---- kirjoitti:

        Eihän siinä oo mitään ikävää jos sanoin että seksi voi olla myös "lykkimistä".. Vähän huumoria kato! ;) Meille on tälle rakkaalle harrastukselle monen monta nimitystä.. Ei tätä elämää kannata niin tiukka piposesti ottaa..

        Humoristinen voi olla, mutta " onko itselläsi sitten kokemusta moisesta että miestäsi häiritsee sinun muuttuva muotosi ja ei halua lykkiä sinua.. Jos näin on, niin en voi sanoa muutakuin voi voi.. " ei kuulosta erityisen humoristiselta, vaan ainoastaan halveksuvalta. Ilmeisesti näiden ero ei ole sinulle ihan selvä.


      • gugguu
        ---- kirjoitti:

        Hyvä mennä tommosta sanomaan että;"Ja siis mä luulen kans, et miestä häiritsee enemmän sun muuttuva muoto, kuin vauvan sijainti.."
        Ethän sä edes tunne koko ihmistä! Vai? Meitä kun on täällä moneen junaan..
        Mä tiedän miehen joka ihan oikeasti esikoista saadessaan pelkäsi sattuvansa vauvaa. Ja tämä mies todellakin jumaloi omaa vaimoaan ja hänen kasvavaa masuaan. (siis kirjoitan itsestäni ja miehestäni) Ja puhuimme tästä avoimesti neuvolassa ja se auttoi meitä! :)
        Onko itselläsi sitten kokemusta moisesta että miestäsi häiritsee sinun muuttuva muotosi ja ei halua lykkiä sinua.. Jos näin on, niin en voi sanoa muutakuin voi voi..

        kyllä miestäni häiritsee kasvava mahani,eikä pidä sitä seksikkäänä.
        Ja että tisseistä on alkanut valua maitoa :)
        lykkii se silti.
        Ja mulla siis on ihanan rehellinen mies. Eipä yritä turhia mielistellä, ja kun sanoo jotain ihanaa, todella sitä tarkoittaa.
        Tosin kuin teillä taidetaan hieman asioita kierrellä ja hyvä että silti hyvin lykkii.


      • ----
        sellaisia syitä kirjoitti:

        Humoristinen voi olla, mutta " onko itselläsi sitten kokemusta moisesta että miestäsi häiritsee sinun muuttuva muotosi ja ei halua lykkiä sinua.. Jos näin on, niin en voi sanoa muutakuin voi voi.. " ei kuulosta erityisen humoristiselta, vaan ainoastaan halveksuvalta. Ilmeisesti näiden ero ei ole sinulle ihan selvä.

        Joo, myönnän kyllä että tuo kirjoitus; "Jos näin on, niin en voi sanoa muutakuin voi voi.."
        varmasti ei ollu ihan parhaimmalla tavalla kirjoitettu. Joten anteeksi siitä. Ja meillä on tuo lykkiä sana huumooria.. :)


    • äpskäks

      Kerta kuukaudessa kuulostaa luksukselta lapsiperheessä, saati sitten raskausaikana! Hellikää toisianne muuten, niin läheisyys säilyy.

      • nuori äiti 87

        ei ole luksusta kerran kuussa!
        ihan oikeasti, on sillä miehellä kuin vaimollakin velvollisuus seksielämään. Vaikkakin hehkuhan siitä taitaa mennä jos AJATTELEE SEN VELVOLLISUUDEKS.
        meillä oli ennen lapsia kerran päivässä, synnytyksen jälkeen itse en pystynyt 3kk seksiä harrastamaan, kun teki niin kipeää , niinpä annoin miehelle nautintoa muulla keinolla. Suuseksillä ym. Kun lapsi alkoi nukkumaan meidän vieressä, siirryttiin sohvalle, saunaan, keittiöön. Tehtiin lemmenpesä olohuoneen lattialle..

        Miks naiset oikeasti lopettaa sen antamisen miehille? Nautintoa se seksi kaikille osapuolille on.


      • äpskäks
        nuori äiti 87 kirjoitti:

        ei ole luksusta kerran kuussa!
        ihan oikeasti, on sillä miehellä kuin vaimollakin velvollisuus seksielämään. Vaikkakin hehkuhan siitä taitaa mennä jos AJATTELEE SEN VELVOLLISUUDEKS.
        meillä oli ennen lapsia kerran päivässä, synnytyksen jälkeen itse en pystynyt 3kk seksiä harrastamaan, kun teki niin kipeää , niinpä annoin miehelle nautintoa muulla keinolla. Suuseksillä ym. Kun lapsi alkoi nukkumaan meidän vieressä, siirryttiin sohvalle, saunaan, keittiöön. Tehtiin lemmenpesä olohuoneen lattialle..

        Miks naiset oikeasti lopettaa sen antamisen miehille? Nautintoa se seksi kaikille osapuolille on.

        En ole lopettanut antamasta, mutta mies on lopettanut pyytämästä... Ei tunnu hänkään jaksavan iltasuukkoa enempää!


    • gytyr

      kans tee yhtään mieli, olen kuudennella viikolla raskaana. Ennen raskautta teki mieli useinkin :) ja nyt ei vois vähempää kiinnostaa! Tosin mulla on syynä kans se, että pelkään jos yhdyntä aiheuttaisi keskenmenon, kun on aiemmin mennyt kesken. Eihän sen pitäisi aiheuttaa, mutta en silti oikein uskalla.

    • minnea!

      Mulla on just toisin päin, haluttaa ennemmän kuin aiemmin. Myös orgasmin saan helpommin ja voimakkaammin kuin ennen raskautta.

    • pirkkoliisi

      Minun haluni eivät ole muuttuneet raskausaikana miksikään. Meilllä on ollut suhteen alkuhuuman laannuttua viimeiset kolme vuotta tasainen tahti: seksiä 2-3 kertaa viikossa ( joitakin poikkeuksi tietty määrässä suuntaan ja toiseen tilanteesta riippuen).

      Tosin minulla raskaus ei ole muutenkaan aiheuttanut kummempia muutoksia elämään. Tarkoitan nyt käyttäytymistä tai elämäntapoja. Ainut mikä on tullut uutena on loputon väsymys ja ajoittainen huono olo mutta ei se kyllä seksielämää ole haitannut.

    • Halutun ja halulline

      Välillä on ollut haluttomuutta, mutta enimmäkseen kivut ovat olleet syynä seksittömyyteen :(
      Niillä kerroilla kun ollaan seksiä harrastettu, niin olen koettanut vältetellä orgasmin saamista, sillä orgasmi aiheuttaa minulle niin järkyttävän kipeät supistukset ja siinä saa sitten pelätä masuasukinkin puolesta.

      No minulle orgasmin saaminen ei ole seksissä tärkeintä, eikä seksi muutenkaan elinehto.
      Kyllä tässä tosin on monesti ruvennut vähän harmittamaan kun tekisi mieli, mutta ei voi kun sattuu niin pirusti.
      Onneksi oma mieheni ymmärtää tämän ja hyväksyy myös sen ettei aina haluta.

      Toivottavasti synnytyksessä ei paikat repeä ainakaan pahasti, jotta päästäisiin taas tosi toimiin :)

    • täällä piisaa

      Noi halut voi olla kiinni hormoneista, ja silloin sille ei mitään voi. Koita silti huomioida ja helliä emäntääsi, maksanee vaivan joskus myöhemmin.

      Itsellä halut eivät kadonneet minnekkään ,päinvastoin ihanaa kun ei kortsun kanssa tarvi pelleillä. Alussa O:t oli reippaitta ja kosteita, nykyään näin loppusuoralla on hieman kuivempaa, mutta kiitos äitiyspakkauksen liukkarin siitä on selvitty. Eipä ois tullut ehkä muuten itse hankittuakaan. Meillä tää raskausaika on kyllä ollut tavattoman helppoa ja lähentymistä entisestään. Yhdessä on oltu n. 7v josta puolet naimisissa.

      • mama_86

        Täällä on kyllä kanssa ihan päinvastoin!ollaan mieheni kanssa harrastettu seksiä koko suhteemme ajan (4v) 3-4 kertaa viikossa,joskus jopa päivittäin :) ja nyt raskaana ollessa seksin harrastaminen on ollut vieläkin ihanempaa kun aikaisemmin.pahoinvointikin unohtuu seksin aikana ja sekös se vasta luksusta onkin!muutenkin orgasmin saaminen tuntuu entistäkin helpommalta nyt.Harrastamme seksiä nyt raskausaikana n.2 kertaa viikossa,ja tehtäis sitä vielä enemmänkin jos vaan jostain löytyisi yhteistä aikaa enemmän,molemmat nimittäin 3-vuorotyössä ristiin rastiin.Mutta huomenna alkaa yhteinen loma,niin saa kokonaiset 3 viikkoa olla vaan lähekkäin!:)


      • mama_86
        mama_86 kirjoitti:

        Täällä on kyllä kanssa ihan päinvastoin!ollaan mieheni kanssa harrastettu seksiä koko suhteemme ajan (4v) 3-4 kertaa viikossa,joskus jopa päivittäin :) ja nyt raskaana ollessa seksin harrastaminen on ollut vieläkin ihanempaa kun aikaisemmin.pahoinvointikin unohtuu seksin aikana ja sekös se vasta luksusta onkin!muutenkin orgasmin saaminen tuntuu entistäkin helpommalta nyt.Harrastamme seksiä nyt raskausaikana n.2 kertaa viikossa,ja tehtäis sitä vielä enemmänkin jos vaan jostain löytyisi yhteistä aikaa enemmän,molemmat nimittäin 3-vuorotyössä ristiin rastiin.Mutta huomenna alkaa yhteinen loma,niin saa kokonaiset 3 viikkoa olla vaan lähekkäin!:)

        ainiin sitä piti vielä sanoa,että eilen juuri neuvolassa sanottiin,että kohdussa voi olla joku heikompi kohta joka alkaa vähän vuotaa seksin takia.mutta missään nimessä normaalissa raskaudessa se ei vauvaa vahingoita!


    • mami 85

      kuulun niihin myös joiden halut ovat kadonneet aivan kokonaan ja kun teemme en osaa todellakaan nauttia siitä lainkaan.alussa haluja oli mutta ne pikkuhiljaa katosivat.olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja nauttinut seksistä ja olen ollutkin hieman ihmeissäni halujeni menetyksestä.ehkä pieni loma kullan kanssa muuttaisi suuntaa ;)

    • 33+2

      oma puolisoni on sen verran fiksu ettei nimittele vaimoaan emännäksi. Vai onko teillä maatila jossa isännöitte ja emännöitte?!

      Jos vaimosi ei halua kanssasi seksiä niin ei se tarkoita ettei hän halua orgasmia. Sanoahan voi aina mitä tahansa. Orgasmin saamiseen ei miestä tarvita.

      • Voi pyhä sylvi

        Eli nainen siis tyydyttää itseään, mutta ei anna miehelle seksiä mitäs järkeä tuossa on eikö silloin kannattaisi elää yksin eikä kiristää miestä seksin pihtaamisella.

        Joku nainen vielä väitti ettei masturbointi ole parisuhteen seksistä pois...no mitäs tuo sitten on jos nainen tyydyttää itseään, mutta ei anna miehelle eikö tuo ole juuri siitä parisuhteen seksistä pois?


      • Isäntä.

        Kerroin juuri tuossa aloitusviestissä HALUAISIN antaa orgasmin vaimolle mutta vaimo ei halua. MIksi vaimo muka haluaisi tyydyttää itseään, kun minäkin voin hänet tyydyttää ja mitä järkeä olisi vielä pihdata siihen päälle?

        Sama käänteisesti minä tyydyttäisin itseni ensin ja sen jälkeen haukottelisin, kun vaimo kysyy haluanko seksiä ja minä haukottelun jälkeen kertoisin en halua seksiä.

        Toki tuo logiikka koskettaa juuri noita pihtarimuijia, mutta niiden logiikkaa ei ole koskaan ymmärtänyt kukaan.

        Siinä vaiheessa, kun itsetyydytys on tärkeämpää kuin parisuhteen seksi kannattaa ryhtyä sinkuksi ei parisuhteessa kannata toista pillulla kiristää.


      • kaik mahd.
        Isäntä. kirjoitti:

        Kerroin juuri tuossa aloitusviestissä HALUAISIN antaa orgasmin vaimolle mutta vaimo ei halua. MIksi vaimo muka haluaisi tyydyttää itseään, kun minäkin voin hänet tyydyttää ja mitä järkeä olisi vielä pihdata siihen päälle?

        Sama käänteisesti minä tyydyttäisin itseni ensin ja sen jälkeen haukottelisin, kun vaimo kysyy haluanko seksiä ja minä haukottelun jälkeen kertoisin en halua seksiä.

        Toki tuo logiikka koskettaa juuri noita pihtarimuijia, mutta niiden logiikkaa ei ole koskaan ymmärtänyt kukaan.

        Siinä vaiheessa, kun itsetyydytys on tärkeämpää kuin parisuhteen seksi kannattaa ryhtyä sinkuksi ei parisuhteessa kannata toista pillulla kiristää.

        antaa vaimollesi orgasmin, mutta jos vaimo ei haluakaan saada sitä sinulta?


      • Isäntä.
        kaik mahd. kirjoitti:

        antaa vaimollesi orgasmin, mutta jos vaimo ei haluakaan saada sitä sinulta?

        Ennen raskautta kyllä vaimo halusi saada orgasmin minun kanssa miksi raskaus muuttaa asiaa?

        Miksi raskaana ollessa ei halua mieheltä orgasmia?


      • Onko järkeä?

        Ensin naiset valittavat, kun mies ei anna yhdynnässä orgasmia sitten kun mies haluaa antaa orgasmin niin nainen ei halua mitä järkeä on tuossa yhtälössä?


      • zxzx
        Isäntä. kirjoitti:

        Ennen raskautta kyllä vaimo halusi saada orgasmin minun kanssa miksi raskaus muuttaa asiaa?

        Miksi raskaana ollessa ei halua mieheltä orgasmia?

        Mä osaan ainostaan sanoa, että taitaa olla ne raskauden ajat kuuluisat hormoonit jotka tekee tepposiaan vaimollesi. Ymmärrettävää että olet ihmeissäsi asiasta. Mutta usko vaan että tämän odotus ajan jälkeen saat normaalin vaimosi takaisin tai voipi käydä hyvin niinkin että hän palaa takaisin jo jossain vaiheessa raskauden aikana.. :) Ja niinkuin olet jo huomannut täällä vastauksista, niin täältä on melkeinpä turhaa hakea asiallista vastausta. Neuvoisinkin että jatkossa jos tuntuu että on jotain mieltä painavaa, niin ota rohkeasti yhteyttä teidän neuvolan "tätiin". Sitä varten ne on siellä että voivat auttaa odotus aikana niin tulevaa äitiä kuin tulevaa isää odotus aikana! :)


    • Lauantai-iltaseksi

      Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä, ettei naisilla ole edes tarkoitusta harrastaa seksiä vaan ennemminkin tulla raskaaksi, mikäli seksi loppuu kuin seinää muijan tullessa raskaaksi. Muu on seksi on siis turhaa seksiä?

      Jos meillä päättyy seksi kun vaimoni on raskaana niin otan vaimostani avioeron.

      • :((((((((((((((((

        kypsyyttä:(((

        "Jos meillä päättyy seksi kun vaimoni on raskaana niin otan vaimostani avioeron. "


      • Pastorisilli.
        :(((((((((((((((( kirjoitti:

        kypsyyttä:(((

        "Jos meillä päättyy seksi kun vaimoni on raskaana niin otan vaimostani avioeron. "

        On huolehtia kumppanin seksuaalisesta tyydytyksestä eli mikäli pimppa on kipeä ja anaaliin ette anna kai teillä suu ja kädet toimii?


    • nainen itsekkin

      "Ei ole vaikeaa tehdä naista onnelliseksi..." XD
      Tarvitsee vain olla:

      1. ystävä
      2. kumppani
      3. rakastaja
      4. veli
      5. isä
      6. opettaja
      7. kasvattaja
      8. rippi-isä
      9. uskottu
      10. kokki
      11. mekaanikko
      12. asentaja
      13. sähkömies
      14. kuljettaja
      15. kantaja
      16. siivooja
      17. hovimestari
      18. hydraulikko
      19. puuseppä
      20. malli
      21. sisustusarkkitehti
      22. seksologi
      23. psykologi
      24. psykiatri
      25. psykoterapeutti

      Myös luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Tarvitsee vain olla:

      1. miellyttävä
      2. urheilullinen mutta
      3. älykäs
      4. voimakas
      5. hyvätapainen
      6. luja
      7. lempeä
      8. herkkä
      9. päättäväinen
      10. romanttinen
      11. miehekäs
      12. vitsikäs
      13. iloinen
      14. vakavasti otettava
      15. arvokas
      16. rohkea
      17. nallekarhu
      18. energinen
      19. huolehtiva
      20. luova
      21. idearikas
      22. taitava mutta
      23. vaatimaton ja
      24. ymmärtäväinen
      25. elegantti mutta
      26. johdonmukainen
      27. lämmin mutta
      28. viileä mutta
      29. intohimoinen
      30. suvaitsevainen mutta
      31. periaatteellinen mutta
      32. kunniallinen ja
      33. jalo mutta
      34. käytännöllinen ja
      35. pragmaattinen
      36. oikeudenmukainen mutta
      37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa (esim. pankkiryöstön) eli
      38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta
      39. hillitty
      40. charmikas mutta
      41. pysyvä ja
      42. uskollinen
      43. valpas mutta
      44. haaveileva mutta
      45. kunnianhimoinen
      46. luotettava ja
      47. kunnioitettava
      48. valmis uhrauksiin
      49. maksukykyinen.

      Samaan aikaan miehen on kiinnitettävä huomiota siihen, että hän:

      a) ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut.
      b) tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle.
      c) antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt.
      d) pukeutuisi elegantisti, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.

      On tärkeää olla unohtamatta hänen:

      1. syntymäpäiviään
      2. nimipäiviään
      3. hääpäivää
      4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
      5. kuukautisiaan
      6. hammaslääkäriaikaansa
      7. vuosipäiviään
      8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.

      Valitettavasti täydellisinkään edellä mainittujen ohjeiden noudattaminen ei takaa menestystä. Nainen saattaa nimittäin väsyä ihanteellisen miehen läsnäoloon elämässään ja kokea olevansa hänen dominoimansa ja siksi karata ensimmäisen kohtaamansa kitaransoittajan kanssa.
      Ja mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:

      1. seksiä ja
      2. ruokaa

      Pääosa naisista kokee nämä miesten korkealentoiset vaatimukset äärimmäisen orjuuttaviksi. Niiden tyydyttäminen käy yli heidän voimiensa.
      Johtopäätös:
      Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan! xDxDxDxD

      • äiti 87

        :D hahaa mä ymmärsin pointin, kai :D sait mut kyllä nauramaan.
        itse olen nuori vaimo, nyt kotiäiti ja vaimo, olen uskolllinen miehelleni, joka siis ei tarkoita vain etten petä, vaan joka aamu laittaudun miestäni varten, miellytän, kyselen kuulumisia, hymyilen, olen kiinostunut, lämmitän ruuan hänelle katettuun pöytään,
        pesen vaatteet ja viikkaan ne kaappiin, pesen kodin, että kun mies tulee kotiin, hän voi vain rentoutua puhtaassa kodissa, syödä lämmintä vastavalmistettua ruokaa, pukea puhtaat vaatteet päälleen ja saada vaimoltaan nautintoa, suullista, seksiä, melkeinpä mitä vain, olen miellyttämishaluinen.

        Ja en todellakaan tunne oloani jotenkin alistetuksi vaimoksi, olen vaimo miehelleni, osaan olla äiti lapsilleni ja vielä osaan olla nainen itselleni. Ja ihan rehellisesti, olen ihan helvetin onnellinen.
        naisten pitäisi olla enemmän naisia ja nauttia ja rentoutua, ja lopettaa se miehien kiusaaminen,
        koska on meilläkin aika kovat vaatimukset miehiltämme, eikö ? :D


      • Kerrankin

        Asiaa


    • äiti21

      Meillä näin;
      Halut pysyneet samana sekä minulla että miehellä. Päivittäin seksiä jos vain mahdollisuus.
      Itse tunnen olevani seksikkäämpi raskauden myötä, itsestä se lähtee. Myös mies on kehunut ulkonäköäni useammin nyt kuin ennen, kuulemma hehkun ulkoisesti ja masu on todella kiva :)
      Suurin syy haluttomuuteen on huono seksi, puolin ja toisin. Ei minuakaan aina ole näin haluttanut, nyt on vain paras mahdollinen mies :)

    • Anonyymi

      Mun kaverin vaimo Jaana oli raskaana, maha oli jo aika iso. Jouni sanoi että vaimo on tosi kiivas kun päästään sänkyyn, lähdettiin asuntoautolla kalalle nakeltiin uistinta paikka oli ruohikkoinen Jouni huomasi tutun veneellä uistelevan ja kohta oli siinä kyydissä.
      Menin autolle siellä Jaana pyörähteli käytävällä sanoin nätti maha joko potkii, kokeilin vatsaa sanoi siitä alempaa tuntuu potkivan nosti äitiysmekkoa kokeilin vatsaa tuntuu potkivan, nauroin potkiiko täällä ja kokeilin pikkaria. Nauroi on sinne joku potkinut.
      Katsoi kontallaan sängynpäällä ulos tuolla kaukana ovat katsoin vierestä pidin källä pyllyllä ei pannut vastaan hyväilin paljasta jalkaa nauroi miten tämmöinen isomahanen kiinnostaa.
      Kiinnostaa siksi kun tiedän olet antanut, hieroin röyhkeästi pikkuhousujen päältä huokasi onkohan mulla kesto kiima työnsin sormea vähän ihana on.
      Nostin mekkoa laskin housut turpea pillu märkänä työnsin sisään , Jaana sanoi voi jumalauta pane minua miten voin näin haluta pane reilusti en säry, Hieroin isoja tissejä kerroin että sun rinnat saa jo seisomaan panin kovaa Jaana huusi en voi enää ja kiljahteli laskin sisään sitä tuli ja tuli. Nousin ja annoin paperia. Jaana nousi ja sanoi kiitos mutta ei puhuta tästä.
      Jaana soitti Jounille mihin piruun sinä olet mennyt, kuulin kun sanoi menee ainakin puoli tuntia tai tunti.
      Sanoin Jaanalle mitä tehdään, nauroi ja otti asun pois tule meni sängyn reunalle ja levitti jalat saanhan sitä ihanaa vielä, oiih onko se jo noin valmis. Panin sisään Jaana masi ja piti jalkoja haluan olla hutsu mieli on semmoinen tykkäätkö kun haluan antaa ? Tykkään näykin rintoja siitä Jaana innostu rakasteltiin pitkään Jaan kysy välillä näkyykö venettä. Jaana hiero pillua ja sai ainnakin kahdesti kunnolla kun laskin sisään Jaana suuteli olet ihana varamies. Se ajatus kun lasket sisään että tulen paksuksi kiihottaa vaikka en minä nyt voi tulla.
      Syötiin paistettua ahventa illemmalla, menin heittelemään kuulin kuinka Jaana nautti ja varmaan enemmän kun muisteli meitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1439
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe