Onko täällä Kauhujoella joku noinkin pahasti mielenhäiriöinen, joka unohtelee lääkityksensä ja joka valvoo kaiket yöt ja kaivaa ikivanhoja ja tyhmiä ketjuja yös, kun ei itse pysty uutta luomaan. Onko hän tai he kuinka vaarallisia? Miten valvojan saa uskomaan, että tuollaiset viestit joutaa poistoon eikä ne asialliset joita tälläkin palstalla joskus harvoin näkee.
Yövalvoja
10
2126
Vastaukset
- terrorisoiva
häirikkö palstalla. Harmi, että hän ei ymmärrä olevansa ainoastaan tyhmä.
Sulkekoot koko palstan ennemmin kuin antavat häirikön terrorisoida.- kesti
Luin sen ja tulin jälleen uskoon
T:kesti
- yäksss
Ja se tekee samalla lumitöitä. Ainakin sen omasta mielestä
sillä on paree traktori kuin muilla ja sillä on kans omasta
mielestä paree sukunimi kuin muilla Kun toiset nukkuu, yksi kukkuu!
- Kuiviin_imetty
Yrittäjä on töissä 24/7, voin tehdä mitä haluan ja milloin haluan! Maksan tästä vapaudesta itseni kipeäksi, saan takaisin vain kymmenesosan panostuksistani. Ja sosiaalista elämää mulla ei enään olekaan. Mutta äänestäkää te lampaat vaan kokoomusta ja keskustaa ja kirotkaa kun vatuloivat! Itsehän äänestän Muutospuoluetta!
- pjirgtope
Täälä Kauhajoella on sekopää kyttääjä joka on jäänyt naapurien riistakameraan jo 5v sitten. Nykyään se on saanut apuvoimia kauhajoen Mahti MIEHISTÄ . Nyt kun käy öillisillä reissuilaan niin mukana on kortintyhjäys laite. Ei jää kuvaan edes kokeeksi tehty kädenheilautus jolla testataan kameran toimivuus. Kortti on tyhjätty niin jotta kansio on jäänyt kameran tekemänä asennuspäivältä. No onneksi kolmatta kameraa ei olltu nähty. =P Tämä sairas siis tunkeutuu ihmisten ulkorakennuksiin sisälle ja hiippailee takapihoilla kyyläten. Kaikenmoinen kades ilkivalta on tuttua jo vuosien ajalta koskaan ei ole pystynyt ilkivaltaansa maksamaan. Karehtii jopa ihmisten viljelykset asentaen riistnhoitopaikkoja kateuksissaan. No eipä tämä pystynyt maksamaan tätäkään tekoaan. Päästä tulevaa latinkia on pyritty hoitamaan jo vuosikymmeniä siihenkään ei olla saatu toimivaa ratkaisua.
Vastaus alkuperäseen vietiin: Kyllä sillä lääkitys on se ei vain tehoa viikkojen hoitojaksot sentään saa olla rauhas.- rautoohin--
Rautoohin tuollaaset pitää saada
- Tunne
Se oon mää. En oo paha ollenkaa. Kiertelen vähä maita ja mantuja. Joskus otan rankemmalla kädellä.
- Remana
Tunne kirjoitti:
Se oon mää. En oo paha ollenkaa. Kiertelen vähä maita ja mantuja. Joskus otan rankemmalla kädellä.
Kävitkö eilen varastaan mun veneestä tulpan? Vai mihin mää sen laitoin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2231797- 821133
- 83954
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48617
- 20611