tämä jatkuva "valtuustohäirikkö" kirjoittelu. Tassä toistuu sama kuin Vestian kirjoittelussa. Miksi teille ei riitä se, että olette kirjoittaneet mielipiteenne ja "keskustelleet" siitä päivän, pari. AhonAnne on aivan oikein muistuttanut tästä pariinkin kertaan. Olen ollut ikäni vasemmistolainen ja olen sitä edelleenkin, mutta jos te kirjoittelijat kuvittelette palvelevanne näillä jatkuvilla höpötyksillänne vasemmiston asiaa, niin voin sanoa, että asiattomuus ei kuulu vasemmiston aitoihin toimintatapoihin.
yös Eskon pitäisi käsittää, että homma kääntyy esittäjäänsä vastaan, kun mennään tietyn rajan yli ja nyt on menty. Olen miettinyt myös sitä, miltä tuntuu muista vasemmiston valtuutetuista. Vasemmisto on ollut aloitteellinen kunnallispolitiikassa ja saanut tuloksia aikaan. Paavolan Reino, Raudaskosken Matti ja Saukon Ville jne. ovat aloitteillaan vaikuttaneet mm.siihen, että meillä on mm.uimahalli, kunnollinen terveyskeskus, vanhainkoti, teollisuutta jne. On nostettava Villelle hattua, että hän jaksaa vielä.
Todella vastenmielistä
33
653
Vastaukset
URHO TÖRMÄLEHTO ja KOSTI RAUTIO.
- vaihdetaan levyä
listasta puuttui mainitsemasi ja toki monta muuta SKDL:n ja myöhemmin Vasemmistoliiton keskeistä kunnallispoliitikkoa, Heikki Karvonen. Voitto Putila, Arvi Rytky, Eino Kaikkonen, Sauli Kuorilehto, Niilo Niemelä jne, jne.Tässä muutamia takavuosikymmeninä vaikuttaneita päättäjiä ja tietysti vilä mukana olevista Osmo Heiska, Seija Ristimaa, Helvi Järvenpää, Teuvo Näätanen, Esko Joentakanen, Tauno Hietasarka. Ja toki monta nuorempaa, joita en varmaan tunnne.
- ollos huoleton
vaihdetaan levyä kirjoitti:
listasta puuttui mainitsemasi ja toki monta muuta SKDL:n ja myöhemmin Vasemmistoliiton keskeistä kunnallispoliitikkoa, Heikki Karvonen. Voitto Putila, Arvi Rytky, Eino Kaikkonen, Sauli Kuorilehto, Niilo Niemelä jne, jne.Tässä muutamia takavuosikymmeninä vaikuttaneita päättäjiä ja tietysti vilä mukana olevista Osmo Heiska, Seija Ristimaa, Helvi Järvenpää, Teuvo Näätanen, Esko Joentakanen, Tauno Hietasarka. Ja toki monta nuorempaa, joita en varmaan tunnne.
häiriköi valtakunnan tasolla niin raskaasti härskisti, että muilla puolueilla ei ole mitään hätää
- inhottavaa ja
kirjoittelut on vain siitä seurausta, kun haapavetiset inhoaa näiden kaheksan valtuutetun temppuilua.
- osallistui vain
kuusi kepulaista ja kaikki kasi kokoomuslaista valtuutettua.
Eskolla
ei ole häiriköintiin mitää n osaa eikä arpaa. Hän on vaaltinut poliisia tutkimaan tapahtumat valtuustossa.
Niinkuin pitääkin.
Esko joutui aivan syyttömänä poliittisen ilkivallan uhriksi.- vaihdetaan levyä
poistuminen on tuotu jo ainakin satoja kertoja tälläkin areenalla tiedoksi. Ei ole saatavissa enään lisäarvoa tapahtuneesta, vaan päinvastoin. Viittaan avaukseeni.
- käy eespäin
vaihdetaan levyä kirjoitti:
poistuminen on tuotu jo ainakin satoja kertoja tälläkin areenalla tiedoksi. Ei ole saatavissa enään lisäarvoa tapahtuneesta, vaan päinvastoin. Viittaan avaukseeni.
olipa hyvä aavus pitkästä aikaa. Uskon , että kirjoittaja on aito pitkän linjan vasemmistolainen, joka on ollut mukana voimakkaasti elämässä Haapaveden kehitysvaiheita. Kannattaa ottaa vakavasti. Itse oon äänestänyt kunnallisvaaleissa vasemmistolaista ja muissa vaaleissa jotain muuta. Ihmiset kaipaa uusia avauksia, niin kuin ennen oli.
- höpinää vain
käy eespäin kirjoitti:
olipa hyvä aavus pitkästä aikaa. Uskon , että kirjoittaja on aito pitkän linjan vasemmistolainen, joka on ollut mukana voimakkaasti elämässä Haapaveden kehitysvaiheita. Kannattaa ottaa vakavasti. Itse oon äänestänyt kunnallisvaaleissa vasemmistolaista ja muissa vaaleissa jotain muuta. Ihmiset kaipaa uusia avauksia, niin kuin ennen oli.
tehny uutta avausta ????
- Reinonen1
höpinää vain kirjoitti:
tehny uutta avausta ????
Ai niinku sää teet kymmeniä kertoja päivässä? Höpiset vaan nuita häirikköjuttujas. Avaus ku avaus on hyvä asenteella liikkeellä olet? Pelle.
- et ees pelle
Reinonen1 kirjoitti:
Ai niinku sää teet kymmeniä kertoja päivässä? Höpiset vaan nuita häirikköjuttujas. Avaus ku avaus on hyvä asenteella liikkeellä olet? Pelle.
paa parempaa jos ei miellytä ???? mikä luulet olevas?
- tehenykki.
et ees pelle kirjoitti:
paa parempaa jos ei miellytä ???? mikä luulet olevas?
Ne vaan hautautuu tuon paskavuoren alle mikä tänne palstalle on ilmestyny. Ja sen verran hyvää käytöstä löytyy että en samasta aiheesta tee 100 alotusta, toisin kuin eräät. Ei täällä mitään asiallista keskustelua voi käydä kun varsinkin satunnaiset kävijät katoavat heti kun näkevät että sivukaupalla samaa sontaa aiheina. Päivittäisetkin lukijat on alkaneet kaikota.
Niin, ja oon kepulainen kapitalistisika. - Möhkyrä
tehenykki. kirjoitti:
Ne vaan hautautuu tuon paskavuoren alle mikä tänne palstalle on ilmestyny. Ja sen verran hyvää käytöstä löytyy että en samasta aiheesta tee 100 alotusta, toisin kuin eräät. Ei täällä mitään asiallista keskustelua voi käydä kun varsinkin satunnaiset kävijät katoavat heti kun näkevät että sivukaupalla samaa sontaa aiheina. Päivittäisetkin lukijat on alkaneet kaikota.
Niin, ja oon kepulainen kapitalistisika.PASKAA nämä käräjä hommat palstalla eikö muista osata kirjoittaa"!!?=!?!?!?!?
- rattosaa tarinaa
Möhkyrä kirjoitti:
PASKAA nämä käräjä hommat palstalla eikö muista osata kirjoittaa"!!?=!?!?!?!?
täällä piisaa.Nuo jussikkaat on parraita.
- ei hyvää
Joo vasuritkin kyllästyneet!
- Totta tosiaan
Haapaveteen kyllästynyt! Taas viime vuoden aikana väkiluku supistui sadalla . Kova vuosivauhti.
- panee pallit
huiskien ulostuksen uusiksi.
Samat temppumaakarit tietenki. - tämä kesä on
tuskan ja vaivan aikaa.
Omien syntiemme tähen tässä kärsitään.- höperöhtiminen
Vasuritki on kyllästyny sun höpinöihin!
- kepuja ja kokoo-
höperöhtiminen kirjoitti:
Vasuritki on kyllästyny sun höpinöihin!
muslaisia.
Vasurit on fiksuja ja lainkuuliaisia. - vasurit ei
kepuja ja kokoo- kirjoitti:
muslaisia.
Vasurit on fiksuja ja lainkuuliaisia.Kunnon vasurit on kyllästyny sun höpinöihin!
- tää on ku
vestija.
- ei mukana
täsä oo ku ne kymmenkunta ihimistä jokka jauhaa tätä paskaa....eestaas ja taas eestaas...
Ei tämä ole koko Haapaveden tilanne, vaan muutaman idiootin paskanjauhantaa...uskokaa jo...vuosien jäläkeen...
...tai jauhakaa vain, kyllä minä kestän...:) :) :)- tuhansia täällä
liikkuu.
- ei vasuri
Ehkä yksi vain on joka samasta asiasta kirjoittaa kymmeniä alotuksia ja sitten niihin vastailee.
- toistuu elämässä
ei vasuri kirjoitti:
Ehkä yksi vain on joka samasta asiasta kirjoittaa kymmeniä alotuksia ja sitten niihin vastailee.
sano hessu, ku housujaan nosteli puskasta tultuaan.
- haapavetinen nuori
ei vasuri kirjoitti:
Juu yksi niit vain on, kerkee kirjottaa ku niillä töillä vain on!
- nää ny oot
haapavetinen nuori kirjoitti:
tsiikannu ?
- vasuri on huijausta
nää ny oot kirjoitti:
tsiikannu ?
Sinua mää vain, en ketään muuta!
- kirjoittaja
haapavetinen nuori kirjoitti:
tyyli on niin samanlainen, että tuskin kaksi.
- lukijakin
kirjoittaja kirjoitti:
eli sinä ?
- Levy rätisee jo...
kirjoittaja kirjoitti:
Kirjoittajan tai kirjoittajien päähän on jäänyt sama levy pyörimään ja se pyörii ja pyörii...ei irti pääse.
- sannoo nuo
Levy rätisee jo... kirjoitti:
Kirjoittajan tai kirjoittajien päähän on jäänyt sama levy pyörimään ja se pyörii ja pyörii...ei irti pääse.
jalasjärviiset rehupiiklesitki.
- sama levy
Levy rätisee jo... kirjoitti:
jäänyt päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125