Eli oisko kellään kokemusta ko. veneestä? Itselläni sellainen on ja moottorin laitto edessä. Mikähän mahtais olla sopiva kone? Veneen pituus 4,1 m ja leveys 1,7 m ja on oikein tukevarakenteinen. 40 hv koneella olen samanlaisen nähnyt mutta uskaltaisiko laittaa viiskymppisen?
Lappi 400S, kokemuksia?
7
3427
Vastaukset
- Jussi
vene kuin terhi 400 bs muistan joskus nähneeni ko venee ja näytti ainaskin samalta, Terhin omistajia lienee vaan paljon enemmän. joten kyselpä niiltä. Veikkaan että on smoille muoteille tehty...
- kalle
Onko kyseessä tuulilasivene?50 heppanen tuntuu melko isolta noin lyhkäseen mutta mikä on tehtaan suositus?
Tiedätkö missä on valmistettu?- jmh
Tietääkseni Lappi 400S on tehty Sodankylän Muovi Oy:ssä. Se voi olla, että viiskymppinen on liian iso tuohon. Itselläni oli siinä 30 hv Yamaha ja se ei tuntunut riittävältä. Tosin mulla ei oo tietoa oliko potkuri sopiva. Nelikymppistä oon aatellu tuohon veneeseen ja siksi kyselin viiskymppisestä jos sopivaa 40 hv:n moottoria ei löydy.
- juhero
jmh kirjoitti:
Tietääkseni Lappi 400S on tehty Sodankylän Muovi Oy:ssä. Se voi olla, että viiskymppinen on liian iso tuohon. Itselläni oli siinä 30 hv Yamaha ja se ei tuntunut riittävältä. Tosin mulla ei oo tietoa oliko potkuri sopiva. Nelikymppistä oon aatellu tuohon veneeseen ja siksi kyselin viiskymppisestä jos sopivaa 40 hv:n moottoria ei löydy.
Itse olen uistellut ko. veneellä 3 kesää Yamahan 20:sellä ja hyvin spelaa.Ei juuri teho ole loppunut missään tilanteessa.
- liippari
Itsella kyseisessä veneessä 30 hv yamaha,liikkuu n.25 solmua,tosi hyvä ja vakaa vene,jos mielii vetää vesisuksia niin isompi kone...
- baattenbaat
"moottorin laitto edessä..." Meinaakko keulakoneen laittaa? Aika iso on 40 keulakoneeks jos on perämoottorikskii..... ääääääää!
- erkki__
typerys! Ei paljon kommentointi auttanut, ostin saman mallin ja kokeilin 20hv dt suzukin sähköstartilla. Ainakin pikaisella kokeillu nousee plaaniin ihan hyvin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875