Tuossa hetkenaikaa ihmeteltiin kun pientä nukkapölyä alkoi ilmestymään huoneisiin ja sitten huomattiin, että tuosta terassimatosta sitä irtaantuu. Onko totta, että muutaman vuoden jälkeen tuo halvempi matto olikin pilalla. Vaikuttaako siinet talvipakkaset vai oliko niin, että halpa on halpaa ja kestävyys olikin huono.
Oliko muilla samoja kokemuksia.
Halpa nystyrämatto pilalla
4
472
Vastaukset
- nystyrät nöyhtää
Ei kai mikään matto kymmeniä vuosia kestä ainakaan terassilla kovassa kulutuksessa. En ymmärrä kylläkään, millainen on tuo sinun "nystyrämattosi".
- Köyhällä ei varaa ha
Kyllä maton pitää kestää parvekkeella enemmän kuin neljä vuotta, eli tuota mattoa myydään alla olevien kuplamaisten nystyröiden mukaan "nystyrämatto" nimisenä jotka myös tuntuu murenevan. Pirullisinta on tuo pintanukan irtoaminen joka sitten leviää sisätiloihin. Neljä vuotta ei ole "kymmeniä vuosia" vaan hieman vähemmän. Oletko sinä valmis ostamaan maton kolmen neljän vuoden välein, parempaa pitää löytyä.
- tyhmätyhmempi???
Köyhällä ei varaa ha kirjoitti:
Kyllä maton pitää kestää parvekkeella enemmän kuin neljä vuotta, eli tuota mattoa myydään alla olevien kuplamaisten nystyröiden mukaan "nystyrämatto" nimisenä jotka myös tuntuu murenevan. Pirullisinta on tuo pintanukan irtoaminen joka sitten leviää sisätiloihin. Neljä vuotta ei ole "kymmeniä vuosia" vaan hieman vähemmän. Oletko sinä valmis ostamaan maton kolmen neljän vuoden välein, parempaa pitää löytyä.
Minä ostan joka vuosi uusia mattoja. Ei hyvänen aika, luuletko tosiaan, että nuo vuosia kestää.
- Kysellään lisää pare
tyhmätyhmempi??? kirjoitti:
Minä ostan joka vuosi uusia mattoja. Ei hyvänen aika, luuletko tosiaan, että nuo vuosia kestää.
Osta nyt sitten 10 m2 matto joka vuosi niin pääset tosiaan kuluttajalistojen kärkeen. Kyllä kunnon parvekematto pitää kestää aluksi vaikka kymmenen vuotta niin sitten katsellaan uutta. Parempiakin näköjään löytyy kan vähän kyselee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988