Huomasin juuri että Nelosta ei tule nykyisin seurattua juuri lainkaan. Lähinnä viikonloppuisin jos joku katsottava leffa saattaa tulla? Hauskat videon pätkät myös ok.
Tämän päivän ohjelmia, kun tulen töistä:
- Dr. Phil. Joskus olen katsonut, mutta nykyisin ei jaksa
- Australian huippumalli. Tosi-tv paskaa
- Unelmien poikamies. Tosi-tv potaskaa
- Kylmäverisesti sinun. Joku tusina sarja? Sarjoja tulee nykyisin liikaa. True Bloodia olen seurannut, mutta ei tule Neloselta.
- Frasier. Ei jaksa enää katsoa. Tuli seurattua 1990-luvulla YLEltä
- Mad Men. Taas joku tusina sarja
Tämmöistä paskaa se on joka arkipäivä.
Maikkarilla tulee Emmerdale ja Salkkarit, jotka kuuluvat päivärutiineihin.
YLEltä tulee tosi hyviä dokumentteja ja historiallisia juttuja, niitä tulee seurattua
JIM:ltä tulee myös hyviä dokumentteja, erityisesti ufo, kummitus ja muut mysteerit hömpät kiinnostaa.
SUB:lta tulee katsottua joskus leffa jos on hyvä, Kovan onnen kundi ja Futurama.
Mutta Nelonen on näistä kanavista semmoinen jota tulee seurattua vähiten.
Maksukanavia ei minulla ole.
Neloselta ei tule kyllä mitään..
5
356
Vastaukset
- PutkiLCD
> "Maikkarilla tulee Emmerdale ja Salkkarit, jotka kuuluvat päivärutiineihin."
Salkkarit on paskaa, Emmerdale ei ihan, hakkaa kuitenkin useimmat vastaavat Suomessa esitettävät.
> "YLEltä tulee tosi hyviä dokumentteja ja historiallisia juttuja, niitä tulee seurattua"
Niin.
> "JIM:ltä tulee myös hyviä dokumentteja, erityisesti ufo, kummitus ja muut mysteerit hömpät kiinnostaa."
JIM on Nelosen sisarkanava. Niiden ohjelmistot on jaettu kanavien kesken profiileiden mukaan.
> "SUB:lta tulee katsottua joskus leffa jos on hyvä, Kovan onnen kundi ja Futurama."
Leffoja tulee kaikilta kanavilta, hyvyys on mielipidekysymys.
> "Mutta Nelonen on näistä kanavista semmoinen jota tulee seurattua vähiten."
Ihan kiva sulle.- PutkiLCD
noista luettelemistasi Nelosen sarjoista suositan tutustumaan Subin tarjontaan vastaavana aikana ja muulloinkin. Kokemukseni mukaan Sub esittää todella paljon näitä "homospurgulle levytyssopimus"-tyyppisiä mukarealityja, joita ei katso kuollut sikakaan vinkumatta.
Että sellaista "laatuohjelmistoa" Subillakin. - ap.
Salkkarit on hyvä komedia, saan aina hyvät naurut sitä seuraamalla. Emmerdalea olen seurannut jo 1990-luvun puolelta.
JIM on sentään parempi kanava kuin Nelonen, ihan sama, Nelonen on JIM:in alikanava ohjelmiston laadun perusteella.
Nykyisin yrjöää liikaa tv-sarjoja (uusintoja myös). Ei noita kaikkia voi millään seurata ja useammat on niin paskoja, kuten joku fastforward, jota jaksoin seurata 10 minuuttia. Ennen wanhaan tuli vähemmän tv-sarjoja, mutta ne olivatkin parempia, kuten Ritari Ässä, Ihmemies ja Robin of Sherwood.
Niin unohdin ihan SuomiTV, sitäkin tulee seurattua enemmän kuin Nelosta, juurikin Robin Of Sherwoodin ja Pitkän Jussin majatalon ansiosta.
- ei paljo mitään
Mä katson Neloselta noita Disneyn piirrettyjä, en juuri muuta. 4Sportia ja 4Sport Prota sitten katson enemmänkin ja myös KinoTV:tä (nekin on Nelosen kanavia), Jimiä en juurikaan.
Maikkarilta nyt ei yleensä tule yhtään mitään katottavaa, sama vaikka poistaisivat koko kanavan, samoin Sub. Ja tässäkin jälleen on niin että maksukanavat parempia, Sub Leffa ja MTV3 Scifi on niitä jotka on maikkarin ilmaiskanavia parempia.
Ylen kanavat taitaa olla 4Sportin ilmaiskanavan ja Nelosen Disney esittää-piirrettyjen lisäksi ainoita joita sentään jaksaa ilmaiskanavista katsoa, muuten katon maksukanavia.- kyllästynyt2
Yleä haukutaan lupamaksujen takia, mutta mitä tarjoaa kaupallisetkanavat?ei yhtään sen parempaa ohjelma tarjontaa kuin muillakaan.Päinvastoin jopa huonompaa...uusintoja ja uusintoja. halvalla tehtyjä amerikkalaisia tusinasarjoja.TV JA RADIO ohjelmat on kyllä mennyt laadulliseseti, niin rankkaa alamäkeä monta vuotta,että eikö pohjaa jo näy?Silloin kun ei ollut kaupallisiakanavia,haukuttiin yleä.kuunneltiin viikon luontoääni yms...nyt kuunnellaan kaupallisten uusintoja,eli ei parempi. HERÄTKÄÄ HÖLMÖT! radio ja tv toimiluville täytyy saada jonkinlainen laatu standardi.Niitä ei täytä tällä hetkellä yksikään kaupallinen kanava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279