Onko kenelläkään tietoa että mitä ne kaksi ohutta piuhaa tekevät jotka ovat kiinni kopassa jossa ilmansuodatin on? Auto oli tänään huollossa jossa mm vaihdettiin ilmansuodatin ja sen yhteydessä yksi näistä johdoista repeytynyt irti liittimestä. Auto Volvo S40 -00
S40 ilmansuodattimen piuhat
regeh
3
604
Vastaukset
- Herra viisas
Sinä tollo menet huoltamoon uudelleen ja käsket korjata sen mitä rikkoivat ja samalla voit kysyä mitä piuhoja nuo ovat. Että olen viisas kun osaan antaa näin uskomattoman hyviä vinkkejä. Toinen vinkki, älä ihan oikeasti kysy täältä mitään, täällä kirjoittelee 90% kiusaajia jotka jäävät koulussa häviölle.
- s800
kannata täältä kysyä mitään. Kuten näkee niin ei viisaita vastauksia täältä saa...korjaamolle vaan niin pistävät piuhat takasin
- mbe320cdi2000
Sulla on oletettavasti siinä likaisuuden tunnistin ja jos on niin ne on niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774442Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112363- 1691544
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211321
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641072
- 35956