Suomalainen, ruotsalainen ja tietysti "Noge" olivat Frankfurtissa elektroniikkamessuilla ja kohtasivat lentokentällä odottaen lentokonettaan. Ruotsalainen ja Norjalinen istuivat, Suomipoika seisoi ja liikehti hermostuneesti.
- Mitä sinä heilut, istu alas ja rauhoitu, sanoi ruotsalainen miehelle.
- En minä malta. Olen entinen Nokian toimitusjohtaja, mutta nyt potkut saatuani joudun palaamaan kotiin turistiluokassa, enkä osaa etsiä oikeaa lähtöporttia.
- Tuosta "ovesta", neuvoi Norjalainen Kallasvuota
lentokentällä
-30% per kk
2
1498
Vastaukset
- just...
en oikee tajunnu ja mitä järkee tossa oli...
Opettele siinätapauksesssa huumorintajuisemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1181018
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 112808
- 48665
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa233653Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647- 41574
- 49569
- 25525