Lepuuttajan täyttäminen

Pekka ..

Ostin Biltemasta leputtajan ja nyt en tajua miten se täytetään.
Kierrettävä korkki löytyy mutta ilmaa ei mene edes painepistoolilla.

24

11553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lepar

      Moi

      Sama ongelma. Olen täytättänyt lepuuttajat nimenomaan siellä Biltemassa, heiltä löytyy jonkinlainen ihmeliitin, jolla saa ilmaa lepareihin.

      • Missä miehet ratsast

        Neulaventtiili, samanlainen, jolla enenmuinoin täytettiin potkupalloja. Tuollaisella venttiilillä minä olen saanut lepuuttajiin ilmaa, mm. Motonet myy kyseistä venttiiliä.


    • Vellu ++

      Joo, mä ostin myös samanlaisen paskan ja nyt se on ollut yli vuoden autotallissa kun en saa siihen ilmaa.

    • 31

      Minulla oli tavallinen fillarin käsipumppu, jossa oli päässä eräänlainen "kierrekorkki" pitämässä sitä kumitiivistettä paikallaan. Siis perusfillariventtiiliin, ei autoventtiiliin tarkoitettu. Kun otin sen "korkin" ja kumitiivisteen pois, sopi pumppu suoraan kiinni Biltema-fendarin kierteisiin. ja sitten vain pumppausta.

    • BiliBali

      käyppä alan liikkessä hakemassa kunnon tuotteet !

      • 20

        Siis vika on tuotteessa, jos käyttäjä on kädetön, eikä tiedä, miten ilmaa saa pumpattua?


      • haraldddd

        Eikös Bilteman nykyiset fenderit ole ihan niitä samoja norskeja kuin venetarvikeliikkestäkin saatavat?


      • 30 v. veneillyt

        Ei kannata olla tollo ja maksaa erikoisliikkeessä kolminkertaista hintaa samasta tuotteesta. Bilteeman ja Motonetin tuotteet on yhtä laadukkaita kuin muutkin.


    • Heipat sulle

      KYLLÄ NYKYVENEILIJÖITTEN TASO ALKAA HUOLESTUTTAA IHAN OIKEASTI!!!!!!!!!!!!

    • ILMAA

      ON KOVA SANA KYLLÄ MENEE

      • totisesti

        Jos veneilijä ei saa fendariin ilmaa, niin olisi syytä vaihtaa harrastusta.


      • mauho
        totisesti kirjoitti:

        Jos veneilijä ei saa fendariin ilmaa, niin olisi syytä vaihtaa harrastusta.

        Saahan sinne ilmaa , mutta se tulee heti pois sieltä.


      • Pekka ..
        mauho kirjoitti:

        Saahan sinne ilmaa , mutta se tulee heti pois sieltä.

        Minun ostamaani lepuuttajaan ei mene ilma edes sisään. Paineilmapistooli ja 7barin paine ei riitä.

        Väitän että venttiilissä on jokin valmistus vika.


      • PJ
        Pekka .. kirjoitti:

        Minun ostamaani lepuuttajaan ei mene ilma edes sisään. Paineilmapistooli ja 7barin paine ei riitä.

        Väitän että venttiilissä on jokin valmistus vika.

        ... sellaisia fenderin täyttöön tarkoitettuja suuttimia (samanlaisia kuin jalkapallon täyttämiseen tarkoitetut), kysy siitä palvelutiskiltä niin neuvovat. Jos jostakin syystä se venttiili on todella rikki, saat varmaan vaihdettua sen fenderin. Mulla on useita Biltemasta ostettuja fendereitä, veneeni painaa 10 tonnia, joten on tullut niiden laatu koeponnistettua.


      • kyllä toimii
        Pekka .. kirjoitti:

        Minun ostamaani lepuuttajaan ei mene ilma edes sisään. Paineilmapistooli ja 7barin paine ei riitä.

        Väitän että venttiilissä on jokin valmistus vika.

        ota se korkki ensin pois paikaltaan esim. kolikolla tai meisselillä, sitten työnnä se pistoolin kärki siitä reijästä noin 20 mm sisään ja eikun painat liipasimesta kunnes fensku on sopivan turpea ja ruuvaa se korkki takaisin paikalleen ja vot se on siinä.


      • antero vipunen
        kyllä toimii kirjoitti:

        ota se korkki ensin pois paikaltaan esim. kolikolla tai meisselillä, sitten työnnä se pistoolin kärki siitä reijästä noin 20 mm sisään ja eikun painat liipasimesta kunnes fensku on sopivan turpea ja ruuvaa se korkki takaisin paikalleen ja vot se on siinä.

        Ei ole nimittäin niin yksinkertainen homma mitä näin toimistojakkaralta kuulostaa. Olen käynyt huoltiksella, ja kokeillut kaikki ilmapatja, pyörä ym -pumput. Viimisenä oljen kortena vielä tuo futiksen pumppu. Jännättää kuinka käy.


      • 10c
        antero vipunen kirjoitti:

        Ei ole nimittäin niin yksinkertainen homma mitä näin toimistojakkaralta kuulostaa. Olen käynyt huoltiksella, ja kokeillut kaikki ilmapatja, pyörä ym -pumput. Viimisenä oljen kortena vielä tuo futiksen pumppu. Jännättää kuinka käy.

        Ei oikein pieni ruuvimeisseli tehonnnut tuohon korkkiin, mutta 10c kolikolla lähti kuin hauki rannasta.
        Täyttöön käykin lähes mikä tahansa pyöränpumpusta lähtien, ja huoltiksella hoituu pienimmällä ponnistuksella jos ei ole kunnollista pumppua kotona.

        Noita on vastauksista päätellen kahta mallia, toinen isommalla röörillä ja toinen sitten sillä jalkapalloventtiilillä.


    • Onnistui

      Täyttäminen onnistuu helposti pitkällä kartion muotoisella kärkikappaleella. Pumppamiseen menee minuutin verran. Pumppu on parikymmensenttinen ostetti cl olsonilta.

    • pissatettu

      Lepuuttajat kuuluu sarjaan "haista-paska-tuotteet". Veneilijöille voi myydä mitä shittiä tahansa, koska vaihtoehtoja ei ole.

    • jataatustitäyttyy

      Sieltä ilmastahan se ilma tulee,käytä esim.paineilmapistoolia.

      • Anonyymi

        millä ihmeen pistoolilla- ei kaikilla ole kotona kompuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        millä ihmeen pistoolilla- ei kaikilla ole kotona kompuraa

        No ei kai se sen fendarin vika ole?


    • Anonyymi

      Samaa ihmettelin itseki, kunnes yritin Pilipaliteman "kumipatjan" pumpulla ja sellaisella kartiomaisella kärjellä ja a'vot johan täyttyi fendari ilmalla...

    • Anonyymi

      Yhtä hyviä ne biliksen leparit on, kun muidenkin. Saisi vaan olla vähän isompia mukana mallistossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe