vit***lee haja-asutusalueiden asukkaille!
http://www.tietokone.fi/uutiset/sonera_laskee_laajakaistan_hintaa_nostaa_nopeuksia?utm_source=uutiskirje&utm_medium=uutiskirje&utm_campaign=uutiskirje
Näin Sonera
2
373
Vastaukset
... koskee myös epävarmuus 450 MHz:n verkosta. Kyllähän radioteitse nettijakelu tuntuu viisaimmalta. Toivottavasti löytyy paremmin johdettu firma tuota 450-verkkoa hoitamaan
- ääni syrjästä
Jos Digita lopettaa @450 verkon kannattamattomana ja Qualcom ei enää valmista modeemeja, kenen muun toimijan luulette pystyvän ylläpitämään tappiollista toimintaa tai taikomaan asiakkaille laitteita joita kukaan ei valmista?
Qualcom oli ainoa joka toimitti tekniikkaa @450:een ja se on lopettanut sen kehittämisen jo, kuten myös laitevalmistuksen. Yhtiö pettyi kun se otettiin käyttöön vain Suomessa ja Sloveniassa. Kahdessa teknologian huippumaassa.
@450 verkolle ei löydy jatkajaa, sitä on etsitty jo toista vuotta ja etsitään yhä. Jos vaikka taivaasta laskeutuisi? Suomessa on 18000 käyttäjää jotka maksaa teoreettisesta 1 megan yhteydestä niin vähän että edes juoksevia kuluja ei peitetä. Kuka operaattori ottaisi tuon riesoikseen? Halvempaa on laajentaa 3G 900 MHz peittoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102928
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16590- 35511
- 25495
- 43492
- 46486