Muista kauppiaan vanhin kikka

Kauppiaan ketkut

Kyseinen kikka kolmonen on se, että ensin nostetaan tuotteen hintaa 50 % :lla. Sitten "alennetaan" sitä 50 % :lla, ja mesotaan, että nyt on ALE ! Ja tyhmät ihmiset ovat aina menneet halpaan......

12

1531

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilkunnussija

      Alkuperäinen hinta 100.
      50% , hinta 150.
      -50%, hinta 75.

      Mutta tajusin kyllä mitä ajoit takaa...

      • ET SILLEE.....

        50 PROS. TARKOITTAA PUOLTA! ELI PUOLET SATASESTA ON VIIS KYPÄÄ


      • Matikka 3
        ET SILLEE..... kirjoitti:

        50 PROS. TARKOITTAA PUOLTA! ELI PUOLET SATASESTA ON VIIS KYPÄÄ

        PUOLET SIITÄ HINNASTA KUN SITÄ ON ENSIN NOSTETTU 50% (esim 100 50% = 150€)

        PUOLET SIIS 150€ on 75 € !!! Kokeileppas itse sitä laskuoppia uudelleen. :)


      • Nahkamakkara
        Matikka 3 kirjoitti:

        PUOLET SIITÄ HINNASTA KUN SITÄ ON ENSIN NOSTETTU 50% (esim 100 50% = 150€)

        PUOLET SIIS 150€ on 75 € !!! Kokeileppas itse sitä laskuoppia uudelleen. :)

        Ja näin huomaamme, kuinka nimimerkki "ET SILLEE..." sipsuttaa vähin äänin takavasemmalle tajuttuaan taas kerran oman tyhmyytensä.

        Hyvä ku tollaset uunot alkaa neuvomaan matematiikassa :D


      • työtön 11
        ET SILLEE..... kirjoitti:

        50 PROS. TARKOITTAA PUOLTA! ELI PUOLET SATASESTA ON VIIS KYPÄÄ

        Eeehhehhee..... Olet nero, suorastaan loistava matikassa. :))))


      • Vanha ja viisas, kai
        työtön 11 kirjoitti:

        Eeehhehhee..... Olet nero, suorastaan loistava matikassa. :))))

        Jos haluaa jonkin tuotteen alennusmyynnistä niin kannattaa ehkä käydä katsomassa hinta ennen ja jälkeen. Siinä sen huomaa onko alennus todellin vai ei.


      • Lp
        Vanha ja viisas, kai kirjoitti:

        Jos haluaa jonkin tuotteen alennusmyynnistä niin kannattaa ehkä käydä katsomassa hinta ennen ja jälkeen. Siinä sen huomaa onko alennus todellin vai ei.

        ET SILLEE.....n olisi syytä mennä uudelleen kouluun kertaamaan matematiikkaa.


      • Näitä ei palvella!
        Vanha ja viisas, kai kirjoitti:

        Jos haluaa jonkin tuotteen alennusmyynnistä niin kannattaa ehkä käydä katsomassa hinta ennen ja jälkeen. Siinä sen huomaa onko alennus todellin vai ei.

        Ehkä maailman ärsyttävin asiakas: Mä vaa kattelen, ostan sit ku on alessa.


      • harhailijaa
        Näitä ei palvella! kirjoitti:

        Ehkä maailman ärsyttävin asiakas: Mä vaa kattelen, ostan sit ku on alessa.

        Jos sohva maksaa normaalisti 250 euroa ja laitat siihen ALE lähtöhinnaksi 1250 ja annat alennusta 80 % paljonko maksat alennuksen jälkeen? Jotkut käyttävät tämmöistä hinnoittelua.


      • elon laskuopin mukaa
        Lp kirjoitti:

        ET SILLEE.....n olisi syytä mennä uudelleen kouluun kertaamaan matematiikkaa.

        Et sillee oli ainoa tässä ketjussa joka tajusi, miten tuo lasketaan. Muut saisivat mennä opiskelemaan edes sen lyhyen matematiikan, jotta yksinkertaisen prosenttilaskun oppisivat. Koulun penkille kipin kapin nimimerkit Lp, työtön 11 (nyt selvisi, miksi olet työtön) , Matikka 3 ym.

        Kumma ettei nykyajan pullamössöt osaa edes enää laskea.


      • ressukkaa.......
        Nahkamakkara kirjoitti:

        Ja näin huomaamme, kuinka nimimerkki "ET SILLEE..." sipsuttaa vähin äänin takavasemmalle tajuttuaan taas kerran oman tyhmyytensä.

        Hyvä ku tollaset uunot alkaa neuvomaan matematiikassa :D

        kun et edes yksinkertaista laskuoppia osaa. no, tuollaiselle ei auta kun purujen vaihto pääkoppaan, jos sekään.


      • koita käsittää
        Matikka 3 kirjoitti:

        PUOLET SIITÄ HINNASTA KUN SITÄ ON ENSIN NOSTETTU 50% (esim 100 50% = 150€)

        PUOLET SIIS 150€ on 75 € !!! Kokeileppas itse sitä laskuoppia uudelleen. :)

        puolet satkusta on viis kypää. sanoi ihan oikein tuo et sillee....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe