Jaa, mä en huomannut kyllä mitään eroo hintatasossa oikeestaan missään, ihan samaa luokkaa kuin Suomessa Hesassa tai isommissa kaupungeissa. Ostin muutaman kuteen ja laukun, jonka kuvittelin olevan niin spesiaali ja samat tavarat olisin löytänyt kotikaupunkini Sokkarilta samaan hintaa, että se siitä. Muutenkin olin tosi tylsistynyt kaikkiin kauppoihin, varsinaisen pääkauppakadun melkein kaikki kaupat oli näitä samoja monikansallisia ketjuja ja samat rääsyt roikku henkareissa. KaDeWea lyylin hyväksikin tavarataloksi Euroopassa, kun sitä kehotaan ja oikeestaan petyin, ainoastaan juusto-herkku-viinipuoli oli siellä jotenkin monipuolisempi ja hienompi kuin esim. Hesassa. Voihan se olla, jos euroja kovasti laskee, niin jotain pientä heiluntaa hinnoissa voi olla, mutta kyllä Euroopan kaikissa pääkaupungeissa osataan nyhtää rahat ihmisiltä pois.
P.S. Onhan se niinkin kuin kotosuomessakin, että jos etsit halpiskauppoja, niin onhan niitäkin, mutta laatu on sitten mitä on - kirpputoreista en puhu mitään.
Deutschland
uber alles
0
394
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4873869Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152906Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792178Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4502028Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841374- 1571293
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631158- 811065
- 561029
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411028