Mikä naisella, jos miehellä siemenneste

vielä kokematon ja koskematon

Tässä tulee hieman nolo kysymys, mutta kun mies laukeaa hänellä tulee siemennestettä, niin mitä naisella tulee silloin, kun hän saa sen tyydytyksen, sillä en halua alkaa itsetyydyttämistä harjoittamaan.

12

3380

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rambe

      Naiselta tulee valkovuotoa!!!!

      • Anonyymi

        Paskaa suolesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa suolesta

        Niin sitä tulee sultakin jos olet huomannut. Kyllä se äitis ainakin sun vaippas vaihtaa.


    • Tomppa

      Ihme ettei kyseiselle termille löydy suomalaista nimeä. Mutta naisella tulee virtsa putkesta kirkasta nestettä(siis ei kuitenkaan kusta:) vrt pillulima. Mutta on kyllä aika harvinainen ilmiö riippuu kundista/gimmasta. Eräs tyttöystäväni sai miltei aina ejukaation ja oli itsekkin aina nolona että miks ihmeessä sillä tulee kuset kesken rakastelun mutta eihan se mitään kusta nyt ollutkan;)

      • Anonyymi

        Kusta se on


    • Sirena

      ejakulaatio. Muutoin edellinen vastaus oli asiallinen.

      • Epätietoinen

        Tuleeko se virtsaputkesta ja onko se aina kirkasta nestettä?

        Minä olen ejakuloinut entisen poikaystäväni kanssa ja olimme ihmeissämme, mitä se aine on ja mistä tulee, ensimmäisellä kerralla pelästyimme, kun laukesin niin voimakkaasti, ja nestettä vain tuli. Siis minä en pelästynyt, mutta poikaystäväni pelästyi ja sitten minäkin pelästyin, kun se ei vuoto ei ollut loppua. Sitten saimme asiaan selvityksen, mutta luulimme kuitenkin, että se neste tulee emättimestä?

        Kenenkään muun kanssa sen jälkeen en ole sitä kokenut, ainoastaan hänen kanssaan, mutta hän olikin ihminen, jonka "ihon alle olisin halunnut mennä", rakastin häntä niin paljon.

        Asiallisesta vastauksesta olisi todella kiitollinen.


      • Anonyymi
        Epätietoinen kirjoitti:

        Tuleeko se virtsaputkesta ja onko se aina kirkasta nestettä?

        Minä olen ejakuloinut entisen poikaystäväni kanssa ja olimme ihmeissämme, mitä se aine on ja mistä tulee, ensimmäisellä kerralla pelästyimme, kun laukesin niin voimakkaasti, ja nestettä vain tuli. Siis minä en pelästynyt, mutta poikaystäväni pelästyi ja sitten minäkin pelästyin, kun se ei vuoto ei ollut loppua. Sitten saimme asiaan selvityksen, mutta luulimme kuitenkin, että se neste tulee emättimestä?

        Kenenkään muun kanssa sen jälkeen en ole sitä kokenut, ainoastaan hänen kanssaan, mutta hän olikin ihminen, jonka "ihon alle olisin halunnut mennä", rakastin häntä niin paljon.

        Asiallisesta vastauksesta olisi todella kiitollinen.

        kannattaa kysyä toki kynegolokilta tai asiantuntevalta sairaanhoitajalta, mutta tietääkseni jos tarkoitat seksuaalisessa kiihotuksessa tulevaa vuotoa, niin muslimina tiedän nimen olevan arabiaksi sama kuin miehellä siemenneste, eli mikä tulee ejakulaatiossa nautinnon tunteen hetkellä siittimestä. Se on ihan normaali ilmiö. Itse etsin sille nimeeä suomenkielessä, koska kirjoitan rukouskirjaa suomeksi, ja se on puhdistautumiseen liittyvä aihe, eli yksinkertaisesti silloin muslimin pitää käydä suihkussa ennenkuin rukoilee. On tosi ihmeellistä, ellei suomenkielessä ole sille selvää sanaa,, vaikka miehen vastaavalle on monia eri sanoja. Ehkä se johtuu naisten luonnollisesta ujoudesta, vaikka ujous on hyve joillekin. Halusin vain sanoa, että mitä ilmeisesti koit on normaalia ihmisen fysiologiaa, eikä oire mistään huolestuttavasta.


      • Anonyymi
        Epätietoinen kirjoitti:

        Tuleeko se virtsaputkesta ja onko se aina kirkasta nestettä?

        Minä olen ejakuloinut entisen poikaystäväni kanssa ja olimme ihmeissämme, mitä se aine on ja mistä tulee, ensimmäisellä kerralla pelästyimme, kun laukesin niin voimakkaasti, ja nestettä vain tuli. Siis minä en pelästynyt, mutta poikaystäväni pelästyi ja sitten minäkin pelästyin, kun se ei vuoto ei ollut loppua. Sitten saimme asiaan selvityksen, mutta luulimme kuitenkin, että se neste tulee emättimestä?

        Kenenkään muun kanssa sen jälkeen en ole sitä kokenut, ainoastaan hänen kanssaan, mutta hän olikin ihminen, jonka "ihon alle olisin halunnut mennä", rakastin häntä niin paljon.

        Asiallisesta vastauksesta olisi todella kiitollinen.

        vaimo googlaili asiaa, ja valkovuoto on kuulemma korrekti sana, ja se ei tule tarkalleen virtsaputkesta, vaan jostakin rauhasesta sen läheltä, ja se on naisella kirkasta yleensä. Ja Luoja tietää parhaiten.


      • Anonyymi
        Epätietoinen kirjoitti:

        Tuleeko se virtsaputkesta ja onko se aina kirkasta nestettä?

        Minä olen ejakuloinut entisen poikaystäväni kanssa ja olimme ihmeissämme, mitä se aine on ja mistä tulee, ensimmäisellä kerralla pelästyimme, kun laukesin niin voimakkaasti, ja nestettä vain tuli. Siis minä en pelästynyt, mutta poikaystäväni pelästyi ja sitten minäkin pelästyin, kun se ei vuoto ei ollut loppua. Sitten saimme asiaan selvityksen, mutta luulimme kuitenkin, että se neste tulee emättimestä?

        Kenenkään muun kanssa sen jälkeen en ole sitä kokenut, ainoastaan hänen kanssaan, mutta hän olikin ihminen, jonka "ihon alle olisin halunnut mennä", rakastin häntä niin paljon.

        Asiallisesta vastauksesta olisi todella kiitollinen.

        Vittu mikä idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittu mikä idiootti

        Siis sinä suhun hönöön uppoo kaikki jutut.


    • Anonyymi

      Minun kanssa rakastelleet naiset ovat poikkeuseutta saaneet ejakulaation ja tulevat saamaan.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe