Miksi nainen haluaa kahta?

erästosimies

Miksi nainen haluaa kahta miestä? Mikä virka sillä toisella miehellä on naisen kuvitelmassa? Jos heteropari(!) haluaa naiselle toisenkin miehen sänkyyn, mikä tämän kakkosmiehen tehtävä on sängyssä?

14

11432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerrotaan.

Kerronpa sinulle,kun et tiedä.
      Toinen mies panee samaan aikaan kakkoseen ja saa aikaan sellaisia tuntemuksia että ei sanoin voi kuvailla.
      Sekä jatkaa sinun jälkeen nonstoppina naimista ,kun sinulla loppuu puhti.
      On selviö ettei mies jaksa naimista yhtä paljon kun nainen,ja mies siementää yleensä kymmenen min sisällä siitä kun on siitin mennyt pimppiin.
      Siis tuohon ainakin minä tarvin kahta miestä,olen kerran jopa kolmea miestä saanut ,vaan siinä oli melkeimpä yksi liikaa.

• erästosimies

on kyllä ihan loogista eli kun on kaksi miestä niin nainen voi saada patukkaa kauemman aikaa.

En usko, että kaikilla naisilla on haaveena kakkosmiehen kohdalla kumpaakin reikään saaminen yhtaikaa. Vai onko?

• toinen erästosimies
        erästosimies kirjoitti:

on kyllä ihan loogista eli kun on kaksi miestä niin nainen voi saada patukkaa kauemman aikaa.

En usko, että kaikilla naisilla on haaveena kakkosmiehen kohdalla kumpaakin reikään saaminen yhtaikaa. Vai onko?

Voihan sitä paneskella erästosimiehen jälkeen se toinen erästosimies jos nainen ei ole saanut kylläkseen munaa. Ei yhtä aikaa vaan erikseen. Toinen tyytyy katseluun sillä aikaa kun toinen panee.

• soikealle pimpille

minä yleensä suoritan vaimolle useat orkut, ennen kuin alan itse nauttimaan panosta yleensä n. 40 minuuttia ennen kuin siemennän. mitä mieltä olet riittäisinkö yksin. naisen tyydyttäminen on ihanaa.

• tyydyttävä

Jos nainen ei saa tarpeeksi ilman "kakkosmiestä", niin sit on siinä ykkösmiehessä vika tai nainen kyltymätön, eikä yhden miehen nainen.

• Kosteaa

Kiihottaa jo pelkkä ajatuskin ja mikä ihanampaa kun toiselta puhti loppuu,toinen jatkaa panemista.
      Itse ainakin olen kyltymätön.Sekin vielä,että toinen panee sua täysillä ja samanaikaseti voit otta toiselta
      mieheltä suihin ja tietty loppuun saakka.Sit itse olet nuoltava ja viel mahdollisuus saada kulli suuhun.Nautinnon lopuksi sua pannan molempiin reikiin ja voi että huudan siitä nautinnon määrästä.
      Vielä kysyt,miksi kaksi miestä.

• jfdiiofj

kaks patukkaa,se on ois nannaa...

• perjantaipillu
        jfdiiofj kirjoitti:

kaks patukkaa,se on ois nannaa...

se johtuu miehen perimästä kilpailla naaraista. Tuo tilannehan on monille eläimille aivan normaalia.
        Minusta on kiihottavaa, kun mieheni korttipelikaverit käyvät joka perjantai meillä ja illan mittaan naivat minua vuorotellen.

• Mrs YYY

... pitäisi haluta vain yhtä? Meillä onnellinen avioliitto yli 25 vuotta. Piristää kummasti kun saa välillä vierasta. Kumpikin nautitaan, myös minä, kun katselen, miten ukko saa vierasta pimppiä. Ei tuota nyt yhtenään tehdä, muutaman kerran vuodessa, kun halut siihen herää. Ei ne värkit siitä kulu, meillä ainakaan :-).

• Me kolme

kun se on kivaa. Ja se toisen miehen tehtävä on, ainakin meillä, sama kuin sen ensimmäisenkin. Ehkä hiukan liukkaampi, tai sitten päinvastoin.

• vaimo34

se on ihanaa, ja kestää kauemmin ja antaa useamman orkun. Meillä kylläkin se tapahtuu toisen parin kanssa. Toisinaan vaan olemme vaihdoksissa, eli "saamme vierasta", mutta aika usein se menee siihen, että molemmat meistä naisista saamme kahta, joko erikseen tai jopa yhtäaikaa.

Ainoa syy mielestäni on se, että siitä vaan nauttii niin kovasti. Se kai seksin tarkoitus onkin.

• en ymmärrä minäkään miksi naiset sen toisen siihen haluaa. itse olen nainen ja minun mielestä seksi on kahden ihmisen välinen asia. enemmän minä nautin siitä kun minulla on siinä yksi mies eikä huomiota tarvitse jakaa toiselle vaan voi täysin keskittyä siihen yhteen. fantasiat fantasioina; onhan siitä joskus tullu fantasioitua mutta tositilanteeseen en lähtisi ikinä. pitäisin itseäni vaan huomiota kaipaavana huorana joka tarvitsee useamman pönkittämään heikkoa itsetuntoa.

• ---------------

Juu ei sitä voi mies tajutakaan, kun teillä on niin suppea kyky saada nautintoa ja orgasmi.

• aikuinen...

...ja en ole koskaan halunnut kahta miestä yht'aikaa,mieluummin yksi mies kerrallaan tai 2 naista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      476
      1723
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1497
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1338
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1299
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      905
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      856
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      47
      804
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      736
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      701
    Aihe