"seksitön suhde"

samira8

Heips!
Onko kenelläkään samoin kuin meillä?
Olemme olleet avomieheni kanssa yhdessä yli 4,5v josta asuneet yhdessä 1,5v.
Meillä on alusta asti ollut melko hiljasta sängyssä.
Kumpaakaan tämä ei haittaa (puhuttu on) koska välillämme on päivittäin hellyyttä, pusuja, haleja ja muutenkin lähellä oloa.
Tuntuu, että nykyään suhteissa pitäisi olla järkyttävästi seksiä ilman että siitä saa kuitenkaan mitään.
Olen välillä harmitellut "seksittömyyttämme", mutta alan pikku hiljaa ymmärtämään ettei kaikki vaan tarvitse sitä yhtä paljon ku muut.
Kun rakastelemme, rakastelemme kunnolla.
Pidän miestäni komeana ja hän minua kauniina. (Ettei ketään luule että olemme petolinnun perseestä kiskottuja ;) )
Onko teitä muita samanlaisia ?

19

3330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon nussija

      Miksi niin luulet että pitää olla seksiä paljon suhteessa? en minä ainakaan ole huomannut minkään sortin tiedotusvälineen niin kertovan, niin minäkin rakastelen ihan kunnolla kun rakastelen vaikka kolme kertaa päivässä ja sillä nyt tuskin on mitään merkitystä teidän suhteessanne oletteko nättejä vai ette.

      • kypsynyt

        Täällä mies pihtaa. Vituttaa. Millon on kello liian paljon ja väärä ajankohta..helvetti!


      • lskjdf
        kypsynyt kirjoitti:

        Täällä mies pihtaa. Vituttaa. Millon on kello liian paljon ja väärä ajankohta..helvetti!

        Täällä kohtalotoveri! Meillä tilanne että olemme naispari mutta meidän suhteen "mies" ei vain ole enää kiinnostunut seksistä. Yhteiselo takana vajaa 2 vuotta ja ensimmäinen vuosi oli mahtava! Aina on jotain selitystä miksi ei kiinnosta =/ Prkl....


    • 3f3ff3f

      Mitä tarkoitat tuolla "melko hiljaista sängyssä"? Kerran viikossa, kerran kuussa, vai harvemmin? Itselläni on ollut 2 pitkää seurustelusuhdetta, jossa kummassakaan ei ole harrastettu seksiä kovin usein, ehkä keskimäärin parin kolmen viikon välein. Molemmissa suhteissa tuo määrä on ollut kummallekin ok. Seksin määrä on suhteessa ongelma vain, jos toinen haluaa huomattavasti useammin kuin toinen.

      • Seksiä vailla

        Meillä vaimo pihtaa jatkuvasti. Itse haluaisin seksia noin kaksi kertaa viikossa. Vaimo ei tunnu haluavan seksiä ollenkaan tai noin kerran kuussa ja silloinkin vain sen tähden kun ukko haluaa. Ottaa päähän. Koska itse haluaisin että kun rakastellaan niin kumpikin haluaisi/tykkäisi siitä ettei se olisi niin sanottua sääli seksiä, joka on perseestä. Joka menee näin. No rakastele nyt olen valmis vieläkö pitää olla paikoillaan ja heti kun on homma tehty vaimo lähtee välittömästi pesulle ja huokailee että taas piti rakastella.

        Ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta ja lapsia meillä on kolme. Silti haluan olla vaimoni kanssa mutta tämä tilanne seksin kanssa aiheuttaa turhaa stressiä.


      • Patti Tilanne
        Seksiä vailla kirjoitti:

        Meillä vaimo pihtaa jatkuvasti. Itse haluaisin seksia noin kaksi kertaa viikossa. Vaimo ei tunnu haluavan seksiä ollenkaan tai noin kerran kuussa ja silloinkin vain sen tähden kun ukko haluaa. Ottaa päähän. Koska itse haluaisin että kun rakastellaan niin kumpikin haluaisi/tykkäisi siitä ettei se olisi niin sanottua sääli seksiä, joka on perseestä. Joka menee näin. No rakastele nyt olen valmis vieläkö pitää olla paikoillaan ja heti kun on homma tehty vaimo lähtee välittömästi pesulle ja huokailee että taas piti rakastella.

        Ollaan oltu yhdessä kymmenen vuotta ja lapsia meillä on kolme. Silti haluan olla vaimoni kanssa mutta tämä tilanne seksin kanssa aiheuttaa turhaa stressiä.

        ongelmia tulee jos toinen haluaa usein, mutta toinen ei koskaan. Näin meillä ja itse olen se haluava osapuoli, nainen. Olen alkanut verrata itseäni muihin, en enää ole tyytyväinen ulkonäkööni, kuten ennen olin ja tunnen itseni mieheni silmissä jotenkin vastenmieliseksi. Tästä ei saa puhua, muuten mieheni loukkaantuu ja masentuu. Hellyydenpuute näkyy kaikessa, varmastikin yleisenä tyytymättömyytenä, en voi olla aivan täysin iloinen oma itseni. Kaipaan seksiä koko ajan enemmän. (Minulle seksi on muutakin kuin yhden tarpeen tyydyttämistä.) Pattitilanne. Mistään ei voi kuitenkaan kysyä neuvoa.


    • Suorittajako?

      Olen haikaillut seksittömän suhteen perään jo tovin. Avioliitto päättyi, kun suorituspaineet veivät voiton. En kyennyt suorittamaan seksiä vaimolleni lapsen syntymän jälkeen ja erohan siitä tuli 10 vuoden jälkeen.

      Pari satunnaista seurusteluyritystä on ollut, mutta olen liuennut, kun vonkaaminen on alkanut.

      Onko huonoa tuuria vai mitä, mutta kohtaamani naiset vaikuttavat joltain nymfomaaneilta. Eikö missään ole naista, joka tyytyisi älykkäisiin keskusteluihin ja kädestä pitämiseen??

      • Sagaliini

        nainen joka kaipaa lähellä oloa muttei seksiä. Haluaisin VAIN hellyyttä ja ihania keskusteluja, romanttisia kuutamo hetkiä,ilman että seksi on aina se ykkönen. En vain koskaan ole ollut mikään seksuaalinen olento vaan olen saanut tyydytykseni läsnäolosta ja huomioimisesta muutoin. Olen kait aika outo, ainakin mieheni mielestä. Seksistä kinaaminen on jokapäiväistä ja aiheuttaa mielestäni turhia riitoja...


      • Suorittajako
        Sagaliini kirjoitti:

        nainen joka kaipaa lähellä oloa muttei seksiä. Haluaisin VAIN hellyyttä ja ihania keskusteluja, romanttisia kuutamo hetkiä,ilman että seksi on aina se ykkönen. En vain koskaan ole ollut mikään seksuaalinen olento vaan olen saanut tyydytykseni läsnäolosta ja huomioimisesta muutoin. Olen kait aika outo, ainakin mieheni mielestä. Seksistä kinaaminen on jokapäiväistä ja aiheuttaa mielestäni turhia riitoja...

        Kuutamoa, kynttilöitä, takkatulta, käden kosketus, mukavaa jutustelua - oiskohan joskus vielä totta? Ja ettei toinen olisi mankumassa, että "minua pitää haluta, monta kertaa viikossa"....

        Sanasi lisäsivät uskoani, oikeesti!!


      • Sagaliini
        Suorittajako kirjoitti:

        Kuutamoa, kynttilöitä, takkatulta, käden kosketus, mukavaa jutustelua - oiskohan joskus vielä totta? Ja ettei toinen olisi mankumassa, että "minua pitää haluta, monta kertaa viikossa"....

        Sanasi lisäsivät uskoani, oikeesti!!

        Olisi tosiaan ihanaa vain heittäytyä siihen romantiikkaan ilman että takaraivossa tietää mihin toinen toivoo sen johtavan....

        Uskon ja toivon kuitenkin että löydät vielä ihmisen rinnallesi, joka ajattelee samoin. Miljoonasti tsemppiä elämääsi :)


      • JgV
        Sagaliini kirjoitti:

        Olisi tosiaan ihanaa vain heittäytyä siihen romantiikkaan ilman että takaraivossa tietää mihin toinen toivoo sen johtavan....

        Uskon ja toivon kuitenkin että löydät vielä ihmisen rinnallesi, joka ajattelee samoin. Miljoonasti tsemppiä elämääsi :)

        Meillä on niin, että kaikenpuolista "läheilyä" on useita kertoja päivässä ja rakkautta ei tunnu puuttuvan kumpaankaan suuntaan, mutta seksiä ei todellakaan ole tarpeeksi. Joskus saattaa tulla useamman kuukaudenkin tauko. Olemme olleet 5 vuotta yhdessä ja välillä kyllä tekisi mieli käydä purkamassa paineita jossain ihan muualla, ei mahda mitään. En oikein tiedä miten sen sängyn saisi taas lämpimäksi? Ensimmäiset 2-3 vuotta olivat aika villejä, mutta sen jälkeen alkoi alamäki...mitä tehdä?


      • jepjepjee
        JgV kirjoitti:

        Meillä on niin, että kaikenpuolista "läheilyä" on useita kertoja päivässä ja rakkautta ei tunnu puuttuvan kumpaankaan suuntaan, mutta seksiä ei todellakaan ole tarpeeksi. Joskus saattaa tulla useamman kuukaudenkin tauko. Olemme olleet 5 vuotta yhdessä ja välillä kyllä tekisi mieli käydä purkamassa paineita jossain ihan muualla, ei mahda mitään. En oikein tiedä miten sen sängyn saisi taas lämpimäksi? Ensimmäiset 2-3 vuotta olivat aika villejä, mutta sen jälkeen alkoi alamäki...mitä tehdä?

        Minulla taas kuvio on sellainen, että en ole koskaan pystynyt yhdyntään. Olen kohta 40v mies ja terapiassa asian tiimoilta. Seksiä kyllä muuten on ollut, mutta ei varsinaista yhdyntää. Se tuntuu vastenmieliseltä ja likaiselta.


      • jepulisjepjep
        jepjepjee kirjoitti:

        Minulla taas kuvio on sellainen, että en ole koskaan pystynyt yhdyntään. Olen kohta 40v mies ja terapiassa asian tiimoilta. Seksiä kyllä muuten on ollut, mutta ei varsinaista yhdyntää. Se tuntuu vastenmieliseltä ja likaiselta.

        terapiaa niin ehkäpä syy selviää... jotain on mielessäsi "piilossa".


      • pilleritön nainen
        JgV kirjoitti:

        Meillä on niin, että kaikenpuolista "läheilyä" on useita kertoja päivässä ja rakkautta ei tunnu puuttuvan kumpaankaan suuntaan, mutta seksiä ei todellakaan ole tarpeeksi. Joskus saattaa tulla useamman kuukaudenkin tauko. Olemme olleet 5 vuotta yhdessä ja välillä kyllä tekisi mieli käydä purkamassa paineita jossain ihan muualla, ei mahda mitään. En oikein tiedä miten sen sängyn saisi taas lämpimäksi? Ensimmäiset 2-3 vuotta olivat aika villejä, mutta sen jälkeen alkoi alamäki...mitä tehdä?

        niin ehdotapa pillerimerkin vaihtoa, joskus ne vie halut ihan tyystiin. Näin mulle kävi.
        Ilman pillereitä olen erittäin seksuaalinen!


      • Aikuinen mies
        JgV kirjoitti:

        Meillä on niin, että kaikenpuolista "läheilyä" on useita kertoja päivässä ja rakkautta ei tunnu puuttuvan kumpaankaan suuntaan, mutta seksiä ei todellakaan ole tarpeeksi. Joskus saattaa tulla useamman kuukaudenkin tauko. Olemme olleet 5 vuotta yhdessä ja välillä kyllä tekisi mieli käydä purkamassa paineita jossain ihan muualla, ei mahda mitään. En oikein tiedä miten sen sängyn saisi taas lämpimäksi? Ensimmäiset 2-3 vuotta olivat aika villejä, mutta sen jälkeen alkoi alamäki...mitä tehdä?

        Seksissä on ongelmana monilla, että toinen kumppaneista haluaa enemmän kuin toinen.

        Itsekin olen elänytsellaisessa suhteessa aikoinaan. Minusta ratkaisu ei siihen ole, että enemmän haluava vonkaa sitä seksiä toiselta tavalla tai toisella, koska se johtaa ainoastaan vähemmän haluavan ahtaalle ja entistä VÄHEMPÄÄN seksiin.

        Seksiä enemmän haluvan kumppanin on tyydyttävä osaansa ja mukauduttava vähemmän haluvan tasolle seksin määrässä ja kiinnitettävä huomiota romantiikkaan ja muuhun läheisyyteen toista kumppania kohtaan. Tämä on mielestäni ainoa ratkaisu, jos suhteessa haluaa jatkaa enemmän haluavalle osapuolelle. Tämä voi ola tietenkin rankkaa, jos halut ovat aivan erilaiset kumppaneilla.

        Toinen vaihtoehto on sitten ottaa ero kumppanista ja etsiä itselleen sopivampi enemmän haluva kumppani. Arvion siitä, onko tähän ratkaisuun päädyttävä, on enemmän haluavan tehtävä ja se on vastuullista kumppanuutta niin itseä kuin sitä vähemmän haluavaakin kohtaan. Jos ratkaisu on suhteessa jatkaminen, on enemmän seksiä haluvan turha ruikuttaa, että kumppanilta ei saa. Jos tuntuu julmalta, niin koittakaa nyt tajuta, että vastuu omasta (seksi)elämästä on itsellä, ei sitä voi sen vähemmän seksin tarvitsevan niskoille asettaa. Hän elää tietenkin niiden tarpeiden mukaan, joita hänellä on, ei hän voi loihtia itseään muuksi.


      • Elinaikaa jäljellä

        Jo on ihmisillä ongelmat, kun ei saa tarpeeksi, niin maalima tuntuu kaatuvan. Seksin puutteeseen ei kuole. Nauttikaa elämästä, jos teillä ei ole mitään muuta (?) vakvaa sairautta, niinkö esim. syöpä


    • ....

      Kyllä itsarin kuole!

    • Ai,,tuu,,,liii...

      Kyllä sisältä kuolee jotain ilman seksiä. Mielestäni se on elämän kauneimpia asioita. Harvoin liian harvoin meidänkään liitossa sitä on tarjolla ja todella on tunne surkeudesta,ni kunnes pikkupiru nostaa päänsä ja huutaa hiljaisesti, MINÄ olen hyvä, kaunis, haluttu, jos en sinulle Rakas mieheni, niin ottajia on! Nouseepa omantunnon arvo sillekuuluvalle tasolle! En aio alistua, vaikka ajottain puutetta kärsinkin!!

    • ....

      Voi kun mun vaimoni olisi niin kuin sinä....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe