Hei!
Paljonko menee suurin piirtein pankille valuutanvaihtomaksua, jos minulla on Ruotsin kruunuja noin 2500? Taitaa olla euroissa jotain 250. Eli voinko mennä pankkiin esim. laittamaan nuo kruunut tililleni ja muutetaanko ne siinä vaiheessa euroiksi (ja jääkö jäljelle mitään...) vai miten pitäisi toimia?
Ruotsin kruunut euroiksi?
6
9036
Vastaukset
- Mikko
Helpommin saat rahat tilillesi pankissa. Pankki vaihtaa kruunut euroiksi käteisvaluutan kurssillaan ja ottaa päältä pois jokusen euron palvelumaksua, ellet satu olemaan vaikkapa Nordean kanta- tai avainasiakas. Forexilta voit saada paremman kurssin, mutta sitten pitää vielä erikseen jonottaa pankkiin.
- MoILoLlLypop
Montako kruunua on 1 euro? ( ruotsin kruunuja)
- Salainen_Agentti
Älä ihmeessä ainakaan käy minkään pankin tai forexin sivuilta sitä itse katsomassa. Voisit vaikka oppia jotain, hui kamala sentään.
- Anonyymi
Salainen_Agentti kirjoitti:
Älä ihmeessä ainakaan käy minkään pankin tai forexin sivuilta sitä itse katsomassa. Voisit vaikka oppia jotain, hui kamala sentään.
Mikä pankki Jyväskylässä enää vaihtaa kruunuja euroiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pankki Jyväskylässä enää vaihtaa kruunuja euroiksi?
Kaikki valuuttaa vaihtavat pankit. Onhan kruunu tunnettua ja luotettavaa valuuttaa.
Bitcoiniin en luottaisi pätkääkään.
- Anonyymi
Joko vaihdoit vai mietitkö vielä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1211771
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391477Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231446Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461260
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521251- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531029