Kanervan toistuva rökittäminen saa kyllä

jo riittää, yhtä miestä mukiloidaan, kokoajan.

En dikkaa kokoomuksesta lähinnä sen jenkkimielisyyden ja Nato myönteisyyden vuoksi, mutta jättäkää se Kanerva jo rauhaan. Raukkamaista ottaa aina Kanerva sylkykupiksi, mies ei tässä nykyisessä asiassa ole tehnyt rikosta, eikä mitään väärin, vaikka en tunnekaan tapauksen yksityiskohtia.

Kanerva on yksi rehdeimmistä ja suoraselkäisimmistä kokoomuslaisista.

Kanervalle terveiset, ollaan me nähtykin ja sain käyntikorttisikin tupakkaa ulkona poltellessani.

- Naantali
- 60 –vuotispäivät 2006.

-masson

1

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tasa-arvo kunniaan!

      Kokoomuksessa ei ole yhtään suoraselkäistä tai rehellistä ihmistä. Tässä puolueessa ajetaan vaan herranretkujen etuja ei normaali keski tai vähätuloisten ihmisten joita suurinosa suomalaisista on. Tämän puolueen retkut pitävät kynsin ja hampain kiinni kansanedustajien YLISUURISTA palkoista ja kulukorvauksista...tosin niitä on joka puolueessa mutta tässä puolueessa kaikista eniten. Esimerkkinä suuri ja mahtava kataisen pelle joka vetää yli 150000 euron vuositulot ja päälle kulukorvauksia joka kuukausi 1800 euroa puhtaana lapaan ollen kirjoilla siilinjärvellä ja kuuluvansa uudenmaan vaalipiiriin niin revi siitä kokoomuksen paapoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      97
      2167
    2. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1915
    3. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      42
      1879
    4. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      32
      1745
    5. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1349
    6. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1342
    7. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      50
      1158
    8. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      90
      989
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      7
      924
    10. Hyvää rakkaushuomenta

      Tässä tulee rakkautta päivääsi. ❤️🤍💙💚💛💜💝💞💕💓💖💗💘💟🩷🩵🫶🏼❤️‍🔥😘😍😻💌🏩
      Ikävä
      179
      918
    Aihe