jo riittää, yhtä miestä mukiloidaan, kokoajan.
En dikkaa kokoomuksesta lähinnä sen jenkkimielisyyden ja Nato myönteisyyden vuoksi, mutta jättäkää se Kanerva jo rauhaan. Raukkamaista ottaa aina Kanerva sylkykupiksi, mies ei tässä nykyisessä asiassa ole tehnyt rikosta, eikä mitään väärin, vaikka en tunnekaan tapauksen yksityiskohtia.
Kanerva on yksi rehdeimmistä ja suoraselkäisimmistä kokoomuslaisista.
Kanervalle terveiset, ollaan me nähtykin ja sain käyntikorttisikin tupakkaa ulkona poltellessani.
- Naantali
- 60 –vuotispäivät 2006.
-masson
Kanervan toistuva rökittäminen saa kyllä
1
98
Vastaukset
- tasa-arvo kunniaan!
Kokoomuksessa ei ole yhtään suoraselkäistä tai rehellistä ihmistä. Tässä puolueessa ajetaan vaan herranretkujen etuja ei normaali keski tai vähätuloisten ihmisten joita suurinosa suomalaisista on. Tämän puolueen retkut pitävät kynsin ja hampain kiinni kansanedustajien YLISUURISTA palkoista ja kulukorvauksista...tosin niitä on joka puolueessa mutta tässä puolueessa kaikista eniten. Esimerkkinä suuri ja mahtava kataisen pelle joka vetää yli 150000 euron vuositulot ja päälle kulukorvauksia joka kuukausi 1800 euroa puhtaana lapaan ollen kirjoilla siilinjärvellä ja kuuluvansa uudenmaan vaalipiiriin niin revi siitä kokoomuksen paapoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962