Rattaiden pakkaaminen lentokoneeseen?

Typsykkälä

Miten ootte pakannu rattaat lentokoneeseen? Omaan jätesäkkiin vai saako kentältä jonku säkin? Matkaan lähdetään Deturilla, pitäiskö jotain huomioida?

7

3679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenniw25

vasta kentällä, saatte lähtöselvityksessä pussin johon laitatte, menevät ruumaan samalla kuin matkalaukutkin.

• käynyt

Ja kannattaa säilyttää pussi paluumatkaa varten, koska välttämättä kohdemaan kentältä ei pussia ole tarjolla.

• kivamatkustaa

kannattaa ottaa oma jätesäkki mukaan, kerran matkustin deturin kautta turkish airlinesin lennoilla eikä pussia saatu ja rattaat tuli aika likaisiksi. finnairin lennoilla ehkä pussin saisikin lähtöselvityksestä.

• höpö höpö

mennä likaiseksi? Eihän matkalaukutkaan mene? Taas näitä?

• Minä vain
        höpö höpö kirjoitti:

mennä likaiseksi? Eihän matkalaukutkaan mene? Taas näitä?

Mulla on omakohtaista kokjemusta siitä miten ihan uudet rattat palautivat naarmusina ja likasina takas:(

• meidän kokemusksia
        Minä vain kirjoitti:

Mulla on omakohtaista kokjemusta siitä miten ihan uudet rattat palautivat naarmusina ja likasina takas:(

Finnairilta saa muovipussin ilmaiseksi, mutta me lennettiin kerran Turkkilaisella koneella ja pussi maksoi 5e. Rattaat olisi saanut laittaa ruumaan myös ilman pussia, mutta en tekisi sitä missään nimessä, eikä kukaan ollut tehnytkään, kaikki rattaat tulivat hihnalle pusseissa. Se kentältä saatu pussi on paljon paksumpi ja parempi kuin jätesäkki, mielummin maksan siitä kun laitan itse jätesäkkiin.

Meilläkin rattaat kärsivät kerran kuljetusvaurion, reikä kankaassa ja kolhu putkessa vaikka olivat asianmukaisesti pakatut. Rattaita oli selvästi kuljetettu ylösalaisin, pussi oli rikki ja sen takia vauriot tulleet. Onneksi vakuutusyhtiö korvasi vahingot. Muistakaa ehdottomasti ilmoittaa vauriosta jo kentällä jos sellainen tulee, niin saatte korvauksen lentoyhtiöltä tai matkatavaravakuutuksesta.

• ---
        meidän kokemusksia kirjoitti:

Finnairilta saa muovipussin ilmaiseksi, mutta me lennettiin kerran Turkkilaisella koneella ja pussi maksoi 5e. Rattaat olisi saanut laittaa ruumaan myös ilman pussia, mutta en tekisi sitä missään nimessä, eikä kukaan ollut tehnytkään, kaikki rattaat tulivat hihnalle pusseissa. Se kentältä saatu pussi on paljon paksumpi ja parempi kuin jätesäkki, mielummin maksan siitä kun laitan itse jätesäkkiin.

Meilläkin rattaat kärsivät kerran kuljetusvaurion, reikä kankaassa ja kolhu putkessa vaikka olivat asianmukaisesti pakatut. Rattaita oli selvästi kuljetettu ylösalaisin, pussi oli rikki ja sen takia vauriot tulleet. Onneksi vakuutusyhtiö korvasi vahingot. Muistakaa ehdottomasti ilmoittaa vauriosta jo kentällä jos sellainen tulee, niin saatte korvauksen lentoyhtiöltä tai matkatavaravakuutuksesta.

Nimenomaan Deturilla käytiin turkissa alkukesästä eikä saatu matkarattaille mitään pussia vaikka kysyttiin, turkish airlines siis lentoyhtiönä. Rattaat olivat todellakin likaiset (ei nyt pahasti, mutta kankaissa likatahroja) ja naarmuiset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      350
      34989
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      63
      2653
    3. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      95
      2190
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      218
      1873
    5. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      173
      1712
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      58
      1564
    7. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      100
      1298
    8. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      37
      1160
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      114
      1103
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1088
    Aihe