Eli kuten jo varmasti otsikosta päättelitte niin olen täysin keltanokka ohjelmoinnissa. Lukiossa kyllä kävin ohjelmointi kurssin ja se taisi olla vieläpä java ohjelmointia jos muistan oikein. Eli pointti on siis, että olen kiinnostunut ohjelmoinnista ja haluaisin tämän upean taidon oppia edes kohtalaisesti. Olen selaillut näitä keskusteluja mutta en ole vielä päässyt oikein selville mistä kannattaisi lähteä liikkeelle. Eli kannattaisiko lähteä esim. pythonista,visual basicista,c ,javasta vai mistä?
Haluaisin myös tietää mistä noista on eniten hyötyä tulevaisuutta ajatellen ja mitä nyt käytetään esim. yrityksissä. Kiitoksia kaikille ystävällisille jotka jaksavat tämän tekstin lukea ja ehkä jopa auttaakin.
Ja windowsilla olen tottunut työskentelmään joten sillä myös mielelläni jatkaisin työskentelyä.
Keltanokka...!
Mielenkiintoisata..
1
411
Vastaukset
Pythonilla on helpointa opetella perusteita, matala kynnys. Jos ne osaa niin tämän voi hyvin skipata. C on omiaan erittäin suorituskykyisiin desktop ohjelmistoihin ja peleihin, Visual Basic on historiaa, Javalla tehdään sitten paljon bisnessoftaa nyt ja tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131216- 2311210
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671078Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15949- 74819
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812