Eli kuten jo varmasti otsikosta päättelitte niin olen täysin keltanokka ohjelmoinnissa. Lukiossa kyllä kävin ohjelmointi kurssin ja se taisi olla vieläpä java ohjelmointia jos muistan oikein. Eli pointti on siis, että olen kiinnostunut ohjelmoinnista ja haluaisin tämän upean taidon oppia edes kohtalaisesti. Olen selaillut näitä keskusteluja mutta en ole vielä päässyt oikein selville mistä kannattaisi lähteä liikkeelle. Eli kannattaisiko lähteä esim. pythonista,visual basicista,c ,javasta vai mistä?
Haluaisin myös tietää mistä noista on eniten hyötyä tulevaisuutta ajatellen ja mitä nyt käytetään esim. yrityksissä. Kiitoksia kaikille ystävällisille jotka jaksavat tämän tekstin lukea ja ehkä jopa auttaakin.
Ja windowsilla olen tottunut työskentelmään joten sillä myös mielelläni jatkaisin työskentelyä.
Keltanokka...!
Mielenkiintoisata..
1
404
Vastaukset
Pythonilla on helpointa opetella perusteita, matala kynnys. Jos ne osaa niin tämän voi hyvin skipata. C on omiaan erittäin suorituskykyisiin desktop ohjelmistoihin ja peleihin, Visual Basic on historiaa, Javalla tehdään sitten paljon bisnessoftaa nyt ja tulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077793
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1146098- 835207
- 1414563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113240- 623034
- 582948
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102464- 612447
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562076