Oletko käyttänyt konnille.Onko turvallinen.Paljonko ja useinko käytät.En kerää tilastoja,vaan kauppiaani oli luopunut nutrosta.
NEKTON -MSA
1
504
Vastaukset
Olen käyttänyt Nekton-Rep nimistä tuotetta, lienekkö samaa tavaraa? Itselläni kävi myös niin, että kauppias luopui Nutrosta. Hän kuitenkin palautti Nutron takaisin valikoimaan, kun tarpeeksi moni asiakan oli sitä pyytänyt. Ainakin tuo Nekton-Rep oli ihan turvallinen ja hyvä tuote, käytin päivittäin ruuan seassa, lisäksi lisäsin kalkkia hiukan useammin, kuin Nutron kanssa. Muistaakseni Nekton-repissä ei kalkkia ollut ollenkaan, vain vitamiineja.
Nyt kun en ole varma, onko kyseessä sama tuote, kannattaa verrata tuoteselosteita. Mikäli sisältö on suunnilleen sama, kuin Nnutron, voit huoletta käyttää sitä konnillasi. Toki pitoisuuksiakin pitää verrata, jotta osaat arvioida oikein annostuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1836652- 1531895
- 1131618
- 511340
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️491083Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢411001Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98972Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5899Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248891- 41859