Oletko käyttänyt konnille.Onko turvallinen.Paljonko ja useinko käytät.En kerää tilastoja,vaan kauppiaani oli luopunut nutrosta.
NEKTON -MSA
1
551
Vastaukset
Olen käyttänyt Nekton-Rep nimistä tuotetta, lienekkö samaa tavaraa? Itselläni kävi myös niin, että kauppias luopui Nutrosta. Hän kuitenkin palautti Nutron takaisin valikoimaan, kun tarpeeksi moni asiakan oli sitä pyytänyt. Ainakin tuo Nekton-Rep oli ihan turvallinen ja hyvä tuote, käytin päivittäin ruuan seassa, lisäksi lisäsin kalkkia hiukan useammin, kuin Nutron kanssa. Muistaakseni Nekton-repissä ei kalkkia ollut ollenkaan, vain vitamiineja.
Nyt kun en ole varma, onko kyseessä sama tuote, kannattaa verrata tuoteselosteita. Mikäli sisältö on suunnilleen sama, kuin Nnutron, voit huoletta käyttää sitä konnillasi. Toki pitoisuuksiakin pitää verrata, jotta osaat arvioida oikein annostuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584