Meille tuli tyttö tuossa puolikuukautta sitten. Neljäs lapsi, kolmas tyttö. Keksittiin nimi Melissa. Toinen nimi tuottaa hankaluuksia. Muut lapsemme ovat Amanda Suvi, Olivia Kielo ja Tomas Alvar.
Eli nimiä, kiitos!
Melissa
8
1025
Vastaukset
- Tiutiu
Sopisi hyvin Melissa Orvokki tai Melissa Iiris
Melissa Johanna
Melissa Karoliina
Melissa Lilja
Melissa Lumia
Melissa Minea
Melissa Linnea
Melissa Emilia
Melissa Ellinor
tässä muutamia :)Mikä ehdottamastani nimistä oli paras/huonoin vai olitvatko kaikki huonoja/hyviä? :)
- kortsutkortsut
Ei ketään oikeesti teidän pikku maaiman ylikuormitus kiInnosta.Näin niinku aikuisen oikeesti.Vai ootko vaan niin vitun tyhmä?
- mievaan1234
kortsutkortsut kirjoitti:
Ei ketään oikeesti teidän pikku maaiman ylikuormitus kiInnosta.Näin niinku aikuisen oikeesti.Vai ootko vaan niin vitun tyhmä?
melissa laura minulla on kääpiö siili jonka nimi on melissa
- ylpeys
Siskontytto syntyi tossa 4 kk sitten han on myos melissa Han on melissa Ada ja han on suomalais brasilialainen. Eli olis kiva jos ei oli melissa ada
- äiteekö?
meidän kakasospoikien nimet on marko-petteri ja mika-mutteri
- toisinpäin
Mielestäni lastenne nimet olisivat sopineet paremmin toisinpäin. Siis Suvi Amanda, Kielo Olivia. Tuo Tomas Alvar on hyvä noin, mutta olisin laittanut ihan Tuomakseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984