26v, viriili mutta pakkoselibaatissa

pian homevaurioinen

Alkaa ahistus nousemaan, ei itsestäkään seuraa loputtomiin ole. Pitkälti yli kaksi vuotta ollut ilman seksiä. Olen hyvännäköinen, urheilullinen jne. Ehkäpä ongelma on se että.. niin, mikähän se ongelma sitten olisi? Joku joskus valehteli että yksinhuoltajaisät herättää vastustamatonta kiinnostusta kun tuolla turuilla ja toreilla kulkee. Jep. Ja kun olen niin seksuaalinen ihminen, että viettäisin enemmän aikaa vällyjen välissä kuin missään muualla..
No, keskitynpä olemaan hyvä isä, samalla kun alakerta on varmaan homehtunut ennen kuin täytän 30.

3

1024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just_me^^^^

      Kyllä sä ainakin mulle kelpaisit vaikka heti:) ja tosiaan, jos olet ns. "liian komea", niin jospa ne naiset eivät uskalla sua lähestyä? Kuulemma se on liian hyvännäköisten ihmisten ongelma. Liekö totta vai tarua.

      • eka kirjoittaja

        Muistin juuri että kävin tänne avautumassa aiemmin.
        Kesä on pian ohi, ei ollut heilaa ei. Eräässäkin tapahtumassa yksi kaverini totesi minulle että uteliaita ja kiinnostuneita katseita tulee suuntaani, mutta siihen se jääkin. Itse olen sen verran huono small talkissa että en pysty aloitetta tekemään. Jos on ihan oikeaa asiaa, olen mielestäni hyvä kaikenlaisessa sosiaalisessa touhussa.
        En sentään vietä aikaani itsesäälissä rypien. Päiväni täyttyvät kyllä mielekkäistä asioista. Kausittain tulee muutaman päivän jaksoja jolloin hellyydenkipeys käy voiton päälle ja vain itkettää. Kun haluaisi seuraa, niin seksin merkeissä kuin myös syvemmällä tasolla.
        Ehkä syksyn aikana?


      • Tirrrri
        eka kirjoittaja kirjoitti:

        Muistin juuri että kävin tänne avautumassa aiemmin.
        Kesä on pian ohi, ei ollut heilaa ei. Eräässäkin tapahtumassa yksi kaverini totesi minulle että uteliaita ja kiinnostuneita katseita tulee suuntaani, mutta siihen se jääkin. Itse olen sen verran huono small talkissa että en pysty aloitetta tekemään. Jos on ihan oikeaa asiaa, olen mielestäni hyvä kaikenlaisessa sosiaalisessa touhussa.
        En sentään vietä aikaani itsesäälissä rypien. Päiväni täyttyvät kyllä mielekkäistä asioista. Kausittain tulee muutaman päivän jaksoja jolloin hellyydenkipeys käy voiton päälle ja vain itkettää. Kun haluaisi seuraa, niin seksin merkeissä kuin myös syvemmällä tasolla.
        Ehkä syksyn aikana?

        Itse olen sinua 10 vuotta vanhempi nainen. Tiedän tunteen, joskus kaipaa hellyyttä ja läheisyyttä niin että itkettää. Mutta kyllä sinä vielä ehdit 3-kymppisenäkään ei ole elämä ohi. Siinä iässä viimeistään löydät eronneita ja muita naisia joita ei lapsi haittaa. Muuten, jos tuon ikäinen mies on lapsen kanssa niin luulen että naiset automaattisesti luulevat että olet varattu.

        Itsekin olen kuulema kaunis, niin että miehet eivät kuulema uskalla lähestyä. Näin ystäväni sanovat kun tuskailen että ei löydy miestä. Enpä tiedä...Olin todella pitkässä parisuhteessa ja sen jälkeen olen ollut 3 vuotta yksin. En käy baareissa iskemässä miehiä enkä minäkään osaa alkaa tuntemattoman miehen kanssa jutustelemaan. Varsinkin jos olen vähän kiinnostunut niin iskee paha jännitys.

        En keksi muuta vaihtoehtoa kuin treffipalsta. Seksiä en siis etsi vaan ihan syvällistä ja pitkää suhdetta. Suomi24:sesta olen tavannut kahveilla pari fiksua ja hienoa miestä, mutta he vain olivat liian erilaisia kuin minä. Ja treffailu on liian jännää, meinaan menettää yöuneni mutta silti laitoin taas profiilin.

        Ai niin, sen lisäksi että olen ollut selibaatissa sinkkuaikani, olin selibaatissa jo suhteen aikana, sillä exäni kanssa meillä ei makuuhuoneessa synkannut eikä ollut läheisyyttä, se olikin yksi syy eroon. En edes muista milloin olisin harrastanut seksiä viimeksi.

        Alan tuntea itseni oudoksi. Tyttökaverini harrastavat vilkasta seksielämää useiden miesten kanssa. Ei siinä että kadehtisin, vaan mietin että olenko terve, pystynkö enää edes päästämään ketään lähelleni. Oikeastaan en ole edes ikinä harrastanut tyydyttävää seksiä, minua on lähinnä käytetty panopuuna. En tiedä pitäisikö ihan mennä jollekin terapeutille...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe