Sivut

Auttakaa mulla oli geossa sivut mutta se tuli maksulliseksi niinpä päätin tehdä uudet sivut suntuubiin. Mutta siellä on tyhmästi. Pitää ottaa sieltä jokin oma kotisuvupohja eikä saa laitettua omaa leiskaa. Olen kyllä nähnyt sellaisia sivuja missä ei ole kotisivupohjaa miten sen saisi pois niin ,että saisi lisättyä oman leiskan sivulleen?
1183
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Suntuubissä ei voi käytännössä tehdä täysin omanlaista leiskaa, vaan täytyy käyttää niitä pohjia :/ Mutta ns. yläkuvaa voi muokata ja pohjiakin on erimallisia, sekä kuvia laittamalla saa tehtyä vähän omanlaisemman näköiset sivut. Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja vaikka joutuisikin käyttämään sivupohjaa niin sisältö ja sommittelu vaikuttaa ulkonäköön todella paljon.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Apuasivujentekoon kirjoitti:

Auttakaa mulla oli geossa sivut mutta se tuli maksulliseksi niinpä päätin tehdä uudet sivut suntuubiin. Mutta siellä on tyhmästi. Pitää ottaa sieltä jokin oma kotisuvupohja eikä saa laitettua omaa leiskaa. Olen kyllä nähnyt sellaisia sivuja missä ei ole kotisivupohjaa miten sen saisi pois niin ,että saisi lisättyä oman leiskan sivulleen?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu