Kuka tietää?

Veteranfan

Miksi tähtien sodas oli yksi muukalaine just entiiä mikä viesti se ny oli:
>Haloo
>nii kuka siel
>minä vaa
>just
>pitäiskö
>varmaanki
siin se oli kuka se oli?

17

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

      ...miksi?????

      • KyleKatarn(1987)

        jos sinäkin viimein rekkaisit sen nimimerkkisi niin kukaan ei enää voisi kirjoitella hevonpaskaa sinun nimissäsi.


      • Veteranfan
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        jos sinäkin viimein rekkaisit sen nimimerkkisi niin kukaan ei enää voisi kirjoitella hevonpaskaa sinun nimissäsi.

        ...ei se mua haittaa,vaikka aika säälittävää meininkii tuo toisen nimimerkillä provosointi onkin.


      • SW-arvostelija
        Veteranfan kirjoitti:

        ...ei se mua haittaa,vaikka aika säälittävää meininkii tuo toisen nimimerkillä provosointi onkin.

        Jaha, ei haittaa, mutta silti itket säälistä?


      • SW-arvostelija
        SW-arvostelija kirjoitti:

        Jaha, ei haittaa, mutta silti itket säälistä?

        ...eihän meikäläinen aloittanut tätä ylläolevaa ensimmäistä kirjoitusta,vaan joku samalla nimellä provosoiva kaveri,joka haalii huomiota toisten kustannuksella.Eihän tällä palsatalla voi tietää millä nimimerkillä kukin viestin kirjoittaa,vai mitä sanotte!?


      • KyleKatarn(1987)
        SW-arvostelija kirjoitti:

        ...eihän meikäläinen aloittanut tätä ylläolevaa ensimmäistä kirjoitusta,vaan joku samalla nimellä provosoiva kaveri,joka haalii huomiota toisten kustannuksella.Eihän tällä palsatalla voi tietää millä nimimerkillä kukin viestin kirjoittaa,vai mitä sanotte!?

        unohtaa tämä ketju ja antaa sen vajota mahdollisimman alas näkymättömiin, niin ei tämä provo saa enempää kieroutunutta tyydytystä.

        Useimmiten nämä valeviestit ovat kyllä niin onnettoman selviä ja heikkoja esityksiä, että täytyisi olla täysi idiootti jos ei eroa todella huomaa.


      • SW-arvostelija
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        unohtaa tämä ketju ja antaa sen vajota mahdollisimman alas näkymättömiin, niin ei tämä provo saa enempää kieroutunutta tyydytystä.

        Useimmiten nämä valeviestit ovat kyllä niin onnettoman selviä ja heikkoja esityksiä, että täytyisi olla täysi idiootti jos ei eroa todella huomaa.

        Onko se provosointia jos käytän tätä nimimerkkiä? Pitääkö minun tutkia koko palsa, että mitkä nimimerkit ovat "varattuja" kenellekkin?


      • SW-arvostelija
        SW-arvostelija kirjoitti:

        Onko se provosointia jos käytän tätä nimimerkkiä? Pitääkö minun tutkia koko palsa, että mitkä nimimerkit ovat "varattuja" kenellekkin?

        KyleKatarn, mitä eroa ja minkä välillä? Erotatko sinä, että kuka on alkanut käyttää mitäkin nimimerkkiä ensimmäisenä?


      • SW-arvostelija
        SW-arvostelija kirjoitti:

        KyleKatarn, mitä eroa ja minkä välillä? Erotatko sinä, että kuka on alkanut käyttää mitäkin nimimerkkiä ensimmäisenä?

        "...eihän meikäläinen aloittanut tätä ylläolevaa ensimmäistä kirjoitusta,vaan joku samalla nimellä provosoiva kaveri,joka haalii huomiota toisten kustannuksella.Eihän tällä palsatalla voi tietää millä nimimerkillä kukin viestin kirjoittaa,vai mitä sanotte!?" Tämän viestin kirjoittaja on selvästi joku provo, joka halii huomiota minun kustannuksellani.


      • SW-arvostelija
        SW-arvostelija kirjoitti:

        ...eihän meikäläinen aloittanut tätä ylläolevaa ensimmäistä kirjoitusta,vaan joku samalla nimellä provosoiva kaveri,joka haalii huomiota toisten kustannuksella.Eihän tällä palsatalla voi tietää millä nimimerkillä kukin viestin kirjoittaa,vai mitä sanotte!?

        Haha, nyt provosoit MINUN nimimerkillä. Taidatkin olla KyleKatarn(1987)? Aika säälittäviä yrityksiä kirjotella noita valeviestejä.


      • Veteranfan
        SW-arvostelija kirjoitti:

        Haha, nyt provosoit MINUN nimimerkillä. Taidatkin olla KyleKatarn(1987)? Aika säälittäviä yrityksiä kirjotella noita valeviestejä.

        ...vaan meikäläinen nimeltä Veteranfan.
        Halusin vain osoittaa kuinka helposti pystytään johdattelemaan harhaan väärällä nimimerkillä.Tuo yllä oleva ensimmäinen viesti on jonkun hörhön aikaansaama,ehkäpä kaljapullo peräreiässä kirjoitettu.


      • SW-arvostelija
        Veteranfan kirjoitti:

        ...vaan meikäläinen nimeltä Veteranfan.
        Halusin vain osoittaa kuinka helposti pystytään johdattelemaan harhaan väärällä nimimerkillä.Tuo yllä oleva ensimmäinen viesti on jonkun hörhön aikaansaama,ehkäpä kaljapullo peräreiässä kirjoitettu.

        Mukava lukea näitä kakaroiden huolella kirjoitettuja viestejä. Veterafan taitaa olla vielä siinä iässä, että ihmettelee peräreikiäkin.


      • Veteranfan
        SW-arvostelija kirjoitti:

        Mukava lukea näitä kakaroiden huolella kirjoitettuja viestejä. Veterafan taitaa olla vielä siinä iässä, että ihmettelee peräreikiäkin.

        SW-arvostelija taitaa olla siinä iässä, että kuuluisi vielä koulun penkille oikeinkirjoitusta opettelemaan.


      • SW-arvostelija
        Veteranfan kirjoitti:

        SW-arvostelija taitaa olla siinä iässä, että kuuluisi vielä koulun penkille oikeinkirjoitusta opettelemaan.

        Sinä et varmaankaan päätä siitä mihin minä kuuluisin, idiootti.


      • KyleKatarn(1987)
        SW-arvostelija kirjoitti:

        Sinä et varmaankaan päätä siitä mihin minä kuuluisin, idiootti.

        Ihan sama kuka tämän aloitti, tämä on typerää! Minä en tosiaan ole kirjoittanut tänne neljään päivään, koska minulla on muutakin tekemistä kuin täällä mustamaalata ihmisiä, joiden harrastuksista en pidä. Vaikuttaa siltä että täällä on taas joku Star Wars-vihaaja, joka ehdoin tahdoin haluaa haastaa riitaa fanien kanssa, mutta tekee sen taas kuinkas muutenkaan, muiden nimimerkkejä käyttäen, mikä on todella halpamaista ja lapsellista. Muistuu ihan mieleen ajat kolme vuotta sitten. Luulisi että siitä oltaisiin jo aikuistuttu jonkin verran, mutta EI. Käsittämätöntä että olette näin älyttömän aloituksen setvimiseen kuluttaneet näinkin paljon aikaa, ihan kuin suurempiakin murheita ei olisi. Ensimmäisen viestin sisältö on tasan nolla! Silti siihen on tullut jo tusinan verran vastauksia. Lukekaapa kerran koko ketju läpi ja miettikää hetki elämäänne! Ei minulla muuta.


      • SW-arvostelija
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        Ihan sama kuka tämän aloitti, tämä on typerää! Minä en tosiaan ole kirjoittanut tänne neljään päivään, koska minulla on muutakin tekemistä kuin täällä mustamaalata ihmisiä, joiden harrastuksista en pidä. Vaikuttaa siltä että täällä on taas joku Star Wars-vihaaja, joka ehdoin tahdoin haluaa haastaa riitaa fanien kanssa, mutta tekee sen taas kuinkas muutenkaan, muiden nimimerkkejä käyttäen, mikä on todella halpamaista ja lapsellista. Muistuu ihan mieleen ajat kolme vuotta sitten. Luulisi että siitä oltaisiin jo aikuistuttu jonkin verran, mutta EI. Käsittämätöntä että olette näin älyttömän aloituksen setvimiseen kuluttaneet näinkin paljon aikaa, ihan kuin suurempiakin murheita ei olisi. Ensimmäisen viestin sisältö on tasan nolla! Silti siihen on tullut jo tusinan verran vastauksia. Lukekaapa kerran koko ketju läpi ja miettikää hetki elämäänne! Ei minulla muuta.

        onko SW-arvostelija varattu sitten jollekkin muulle?


    • 11

      jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2704
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1965
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1315
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1290
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1211
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. 20
      1036
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    Aihe