Kuka tietää?

Veteranfan

Miksi tähtien sodas oli yksi muukalaine just entiiä mikä viesti se ny oli:
>Haloo
>nii kuka siel
>minä vaa
>just
>pitäiskö
>varmaanki
siin se oli kuka se oli?

17

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

      ...miksi?????

      • KyleKatarn(1987)

        jos sinäkin viimein rekkaisit sen nimimerkkisi niin kukaan ei enää voisi kirjoitella hevonpaskaa sinun nimissäsi.


      • Veteranfan
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        jos sinäkin viimein rekkaisit sen nimimerkkisi niin kukaan ei enää voisi kirjoitella hevonpaskaa sinun nimissäsi.

        ...ei se mua haittaa,vaikka aika säälittävää meininkii tuo toisen nimimerkillä provosointi onkin.


      • SW-arvostelija
        Veteranfan kirjoitti:

        ...ei se mua haittaa,vaikka aika säälittävää meininkii tuo toisen nimimerkillä provosointi onkin.

        Jaha, ei haittaa, mutta silti itket säälistä?


      • SW-arvostelija
        SW-arvostelija kirjoitti:

        Jaha, ei haittaa, mutta silti itket säälistä?

        ...eihän meikäläinen aloittanut tätä ylläolevaa ensimmäistä kirjoitusta,vaan joku samalla nimellä provosoiva kaveri,joka haalii huomiota toisten kustannuksella.Eihän tällä palsatalla voi tietää millä nimimerkillä kukin viestin kirjoittaa,vai mitä sanotte!?


      • KyleKatarn(1987)
        SW-arvostelija kirjoitti:

        ...eihän meikäläinen aloittanut tätä ylläolevaa ensimmäistä kirjoitusta,vaan joku samalla nimellä provosoiva kaveri,joka haalii huomiota toisten kustannuksella.Eihän tällä palsatalla voi tietää millä nimimerkillä kukin viestin kirjoittaa,vai mitä sanotte!?

        unohtaa tämä ketju ja antaa sen vajota mahdollisimman alas näkymättömiin, niin ei tämä provo saa enempää kieroutunutta tyydytystä.

        Useimmiten nämä valeviestit ovat kyllä niin onnettoman selviä ja heikkoja esityksiä, että täytyisi olla täysi idiootti jos ei eroa todella huomaa.


      • SW-arvostelija
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        unohtaa tämä ketju ja antaa sen vajota mahdollisimman alas näkymättömiin, niin ei tämä provo saa enempää kieroutunutta tyydytystä.

        Useimmiten nämä valeviestit ovat kyllä niin onnettoman selviä ja heikkoja esityksiä, että täytyisi olla täysi idiootti jos ei eroa todella huomaa.

        Onko se provosointia jos käytän tätä nimimerkkiä? Pitääkö minun tutkia koko palsa, että mitkä nimimerkit ovat "varattuja" kenellekkin?


      • SW-arvostelija
        SW-arvostelija kirjoitti:

        Onko se provosointia jos käytän tätä nimimerkkiä? Pitääkö minun tutkia koko palsa, että mitkä nimimerkit ovat "varattuja" kenellekkin?

        KyleKatarn, mitä eroa ja minkä välillä? Erotatko sinä, että kuka on alkanut käyttää mitäkin nimimerkkiä ensimmäisenä?


      • SW-arvostelija
        SW-arvostelija kirjoitti:

        KyleKatarn, mitä eroa ja minkä välillä? Erotatko sinä, että kuka on alkanut käyttää mitäkin nimimerkkiä ensimmäisenä?

        "...eihän meikäläinen aloittanut tätä ylläolevaa ensimmäistä kirjoitusta,vaan joku samalla nimellä provosoiva kaveri,joka haalii huomiota toisten kustannuksella.Eihän tällä palsatalla voi tietää millä nimimerkillä kukin viestin kirjoittaa,vai mitä sanotte!?" Tämän viestin kirjoittaja on selvästi joku provo, joka halii huomiota minun kustannuksellani.


      • SW-arvostelija
        SW-arvostelija kirjoitti:

        ...eihän meikäläinen aloittanut tätä ylläolevaa ensimmäistä kirjoitusta,vaan joku samalla nimellä provosoiva kaveri,joka haalii huomiota toisten kustannuksella.Eihän tällä palsatalla voi tietää millä nimimerkillä kukin viestin kirjoittaa,vai mitä sanotte!?

        Haha, nyt provosoit MINUN nimimerkillä. Taidatkin olla KyleKatarn(1987)? Aika säälittäviä yrityksiä kirjotella noita valeviestejä.


      • Veteranfan
        SW-arvostelija kirjoitti:

        Haha, nyt provosoit MINUN nimimerkillä. Taidatkin olla KyleKatarn(1987)? Aika säälittäviä yrityksiä kirjotella noita valeviestejä.

        ...vaan meikäläinen nimeltä Veteranfan.
        Halusin vain osoittaa kuinka helposti pystytään johdattelemaan harhaan väärällä nimimerkillä.Tuo yllä oleva ensimmäinen viesti on jonkun hörhön aikaansaama,ehkäpä kaljapullo peräreiässä kirjoitettu.


      • SW-arvostelija
        Veteranfan kirjoitti:

        ...vaan meikäläinen nimeltä Veteranfan.
        Halusin vain osoittaa kuinka helposti pystytään johdattelemaan harhaan väärällä nimimerkillä.Tuo yllä oleva ensimmäinen viesti on jonkun hörhön aikaansaama,ehkäpä kaljapullo peräreiässä kirjoitettu.

        Mukava lukea näitä kakaroiden huolella kirjoitettuja viestejä. Veterafan taitaa olla vielä siinä iässä, että ihmettelee peräreikiäkin.


      • Veteranfan
        SW-arvostelija kirjoitti:

        Mukava lukea näitä kakaroiden huolella kirjoitettuja viestejä. Veterafan taitaa olla vielä siinä iässä, että ihmettelee peräreikiäkin.

        SW-arvostelija taitaa olla siinä iässä, että kuuluisi vielä koulun penkille oikeinkirjoitusta opettelemaan.


      • SW-arvostelija
        Veteranfan kirjoitti:

        SW-arvostelija taitaa olla siinä iässä, että kuuluisi vielä koulun penkille oikeinkirjoitusta opettelemaan.

        Sinä et varmaankaan päätä siitä mihin minä kuuluisin, idiootti.


      • KyleKatarn(1987)
        SW-arvostelija kirjoitti:

        Sinä et varmaankaan päätä siitä mihin minä kuuluisin, idiootti.

        Ihan sama kuka tämän aloitti, tämä on typerää! Minä en tosiaan ole kirjoittanut tänne neljään päivään, koska minulla on muutakin tekemistä kuin täällä mustamaalata ihmisiä, joiden harrastuksista en pidä. Vaikuttaa siltä että täällä on taas joku Star Wars-vihaaja, joka ehdoin tahdoin haluaa haastaa riitaa fanien kanssa, mutta tekee sen taas kuinkas muutenkaan, muiden nimimerkkejä käyttäen, mikä on todella halpamaista ja lapsellista. Muistuu ihan mieleen ajat kolme vuotta sitten. Luulisi että siitä oltaisiin jo aikuistuttu jonkin verran, mutta EI. Käsittämätöntä että olette näin älyttömän aloituksen setvimiseen kuluttaneet näinkin paljon aikaa, ihan kuin suurempiakin murheita ei olisi. Ensimmäisen viestin sisältö on tasan nolla! Silti siihen on tullut jo tusinan verran vastauksia. Lukekaapa kerran koko ketju läpi ja miettikää hetki elämäänne! Ei minulla muuta.


      • SW-arvostelija
        KyleKatarn(1987) kirjoitti:

        Ihan sama kuka tämän aloitti, tämä on typerää! Minä en tosiaan ole kirjoittanut tänne neljään päivään, koska minulla on muutakin tekemistä kuin täällä mustamaalata ihmisiä, joiden harrastuksista en pidä. Vaikuttaa siltä että täällä on taas joku Star Wars-vihaaja, joka ehdoin tahdoin haluaa haastaa riitaa fanien kanssa, mutta tekee sen taas kuinkas muutenkaan, muiden nimimerkkejä käyttäen, mikä on todella halpamaista ja lapsellista. Muistuu ihan mieleen ajat kolme vuotta sitten. Luulisi että siitä oltaisiin jo aikuistuttu jonkin verran, mutta EI. Käsittämätöntä että olette näin älyttömän aloituksen setvimiseen kuluttaneet näinkin paljon aikaa, ihan kuin suurempiakin murheita ei olisi. Ensimmäisen viestin sisältö on tasan nolla! Silti siihen on tullut jo tusinan verran vastauksia. Lukekaapa kerran koko ketju läpi ja miettikää hetki elämäänne! Ei minulla muuta.

        onko SW-arvostelija varattu sitten jollekkin muulle?


    • 11

      jep, olen ehdottomasti samaa mieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe