Kalamies ja luottamus.

Minä vain

Heippa vaan kaikki!Kertokaat te viisaammat miten osaan tulkita jos Kalamies sanoo että usko itseesi ja usko häneen ja etten koskaan tule menettämään häntä.Jäi hieman ymmyrkäinen olo moisesta ja selvennystä olen kysynyt ko.asiaan mutten saanu vastaukseksi kuin pitkän syvän katseen ja lämpimän halauksen.
Itse olen kauris horoskoopiltani.

45

5484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------

      kalat-miehen heikkous ovat kauniit naiset, hän ei osaa valita vain yhtä. vaikka hän rakastaisi sinua, mutta silti hän haluaa pitää niistä muistakin kiinni.

    • yks N nainen

      odottaa kalat- mieheltä luottamusta, sillä hän ei vain pysty olla uskollinen aviomies tai poikaystävä:=)
      Ehkä ei tekis tahallaan mut se raukka ei vaín voi itselleen mitään klun ei osaa olla rehellinen tai uskollinen vaimolleen..... I m sorry mutta näin se on totuus kala- miehestä.

    • onnea sinulle

      jos sinulla on riittävästi tahdon lujuutta ja kestävyyttää.
      hyväksyt valheellisen älämän ja pettämisen kalamies rakastuu päivittäin.
      jos pidät siitä että kalamiehesi halaa kaikkia, vaikka olisit kuinka kaunis on hyväksyttävä ne muutkin.
      ymmyrkäiseen oloon on sinun tyydyttävä, et sinä sen rehellisempää vastausta saa.

      kyllähän kaurisnainen nyt yhden kalamiehen talutusnuorassa pitää.

      • pettynyt N

        aivan sama mieltä jos vain sulla on riittävästi kärsivällisyyttä ja sisua kestää kalamiehen jahkailua ja valheellinen elämää, sä saat sen kala miehen joskus itsellesi.. ehkä seuraavassa elämässä mut ei tässä:=)
        ONNEA MATKAA.


    • Kala-ukko

      Mä en ymmärrä miksi kalamies pettäisi?? . . . Jos Kalamies on päättänyt alkaa suhteeseen on hän silloin myös taatusti uskollinen!! . . .Ainakin minä olen!! . . . Silloin, kun vasta tutustuu toiseen, voi mieli muuttua. . . Kala ei aina itsekään tiedä mitä etsii ja mitä elämältään toivoo ja haluaa.
      Kala ihastuu herkästi. Ja kun hän oppii enemmän tuntemaan kumppaniaan voi Kalamies huomata ihastuneensa liian herkästi ja väärään ihmiseen.
      Kala ei halua loukata, jos häntä ei ole loukattu. Kalan on vaikeaa tai mahdotonta sanoa loukkaavia sanoja ja päättää suhdetta, siksi Kala valitsee mieluiten vaikenemisen, koska se on hänelle itselleen helpointa.
      Jos Kala jättää, niin välttämättä vika tai syy ei ole jätetyssä!!! Vaan vika ja syy löytyy Kalamiehestä, joka ei tiedä mitä elämällään tekee ja mitä toivoo ja haluaa.

      • yklsi nainen vain

        Kiitos kala-ukko just sanoit oikeat sanat ja veit mun suusta mitä ajoin kirjoittaa tässä kalat-miehestä.
        kokemusta kyllä on kala miehen kanssa sikis en koskaan syytä häntä miksi jätti ja miksi teki näin jne....
        Hänen mielestään mä olin monen miehen unelma nainen mut kun hän väitti, että itsekään ei tiedä eikä osaa päättää mitä hän hakee naiselta tai elämältään!!! siksi hän lähti hiljaan pois suhteesta joka ei edes mennyt liian pitkälle, ihan alkuhuumassa kala mies päätti suhteen.... olen sata varma että hän ei koskaan satuttais tai tekis pahaa kellekkään oli niin kiltti ja hiljainen kaveri:) sen takia en vihaa häntä enkä tuomitse. sellainen ihminen hän on... vaikka vieläkin tykkää ja välillä flirttailee mun kanssa kun näemme, mut syvempään ja vakavampaan ei menisi!!!! voiko kalat mies joskus muuttaa mieltään ja tulla takaisiin?
        olen yhä kiinni hänestä ja on voimakkaita tunteita häntä kohtaan... mut en näytä enkä kerro hänelle enää.


      • Kala-ukko
        yklsi nainen vain kirjoitti:

        Kiitos kala-ukko just sanoit oikeat sanat ja veit mun suusta mitä ajoin kirjoittaa tässä kalat-miehestä.
        kokemusta kyllä on kala miehen kanssa sikis en koskaan syytä häntä miksi jätti ja miksi teki näin jne....
        Hänen mielestään mä olin monen miehen unelma nainen mut kun hän väitti, että itsekään ei tiedä eikä osaa päättää mitä hän hakee naiselta tai elämältään!!! siksi hän lähti hiljaan pois suhteesta joka ei edes mennyt liian pitkälle, ihan alkuhuumassa kala mies päätti suhteen.... olen sata varma että hän ei koskaan satuttais tai tekis pahaa kellekkään oli niin kiltti ja hiljainen kaveri:) sen takia en vihaa häntä enkä tuomitse. sellainen ihminen hän on... vaikka vieläkin tykkää ja välillä flirttailee mun kanssa kun näemme, mut syvempään ja vakavampaan ei menisi!!!! voiko kalat mies joskus muuttaa mieltään ja tulla takaisiin?
        olen yhä kiinni hänestä ja on voimakkaita tunteita häntä kohtaan... mut en näytä enkä kerro hänelle enää.

        Omalta kohdaltani voin sanoa, etten tule takaisin, jos lopetan seurustelun. . . Ajattelen niin, että olen loukannut naista niin syvältä, ettei hän kykene enään luottamaan minuun uudelleen . . . Rikottua luottamusta ei voi koskaan palauttaa ennalleen!! . . . Ja jos vaikka yrittäisikin, niin aina riidan sattuessa asia putkahtaisi kuitenkin esiin. . . . Mutta, jos "suhderikko" on tapahtunut aivan alkuvaiheessa, ennen kuin mitään on oikeastaan edes kerennyt tapahtuakkaan, niin silloin voi yrittää uudelleen. . . Mutta siihen Kala- mies odottaa aloitetta sinulta. . . Ja jos hän torjuu sinut, niin vika ei ole sinussa, vaan Kalat-miehessä, joka ei itsekkään tiedä mikä olisi hänen parhaakseen!


      • MAKRILL

        NYT PUHUT EMEMMÄN ASIAA KALA-UKKO


      • kalaaaa9
        Kala-ukko kirjoitti:

        Omalta kohdaltani voin sanoa, etten tule takaisin, jos lopetan seurustelun. . . Ajattelen niin, että olen loukannut naista niin syvältä, ettei hän kykene enään luottamaan minuun uudelleen . . . Rikottua luottamusta ei voi koskaan palauttaa ennalleen!! . . . Ja jos vaikka yrittäisikin, niin aina riidan sattuessa asia putkahtaisi kuitenkin esiin. . . . Mutta, jos "suhderikko" on tapahtunut aivan alkuvaiheessa, ennen kuin mitään on oikeastaan edes kerennyt tapahtuakkaan, niin silloin voi yrittää uudelleen. . . Mutta siihen Kala- mies odottaa aloitetta sinulta. . . Ja jos hän torjuu sinut, niin vika ei ole sinussa, vaan Kalat-miehessä, joka ei itsekkään tiedä mikä olisi hänen parhaakseen!

        apua, nyt pelotti, kuulostit exältäni.....mutta onneks lähetyspäivämäärä vei pelon pois:D


      • Anonyymi
        MAKRILL kirjoitti:

        NYT PUHUT EMEMMÄN ASIAA KALA-UKKO

        No ohhoh ! Ompa mielenkiintoista, suorastaan järisyttävää lukea omia ajatuksiaan toisten (kalaukko) kirjoittamana. -Being there, seeing that !


    • skorppari nainen

      ei viitsi kaikkia kalamiehiä ihan lyttyyn polkea, vain ne jotka sen ansaitsevat ;) mä olen naisena huomannut, että näitä kalamiehiä on kahta eri sorttia. eka kalamies johon tutustuin oli aika ujo, kiltti, ystävällinen ja alussa juttua riitti, kunnes hän sitten perääntyi ja juttu alkoi viiletä. toista naista tähän ei liittynyt, siitä voin olla 99% varma. Kun kysyin, että miksi yhtäkkiä kalasta tuli poispäin vetäytyvä, hän sanoi että "sellainen mä vaan oon". Ei tehny siis tarkotuksella eikä ilkeyttään. Nyt muutaman vuoden jälkeen oon ymmärtäny ja oppinu, että kalat on todellakin ailahteleva merkki. Ei se tarkoita sitä, että tunteet katoasi, mutta kala tykkää olla välillä ihan omissa maailmoissa eikä koko ajan kuin takiainen turkissa. Ja joskus alkuaikoina mä aloin tenttaamaan sitä ja kysymyksillä ja sanoilla ahdistin sen nurkkaan ja siitähän kalamies meni ihan lukkoon eikä tilanteesta seurannut mitään hyvää minullekaan (paitsi sen, että kantapään kautta tunnen miehen nyt paremmin). Kun luottamus on kohdallaan eikä nainen tyrkytä itseeän ja vaadi kalamieheltä "nyt puhutaan suut puhtaaksi" -sessioita, niin homma sujuu. Ja nyt en tarkoita sitä, etteikö pitäisi olla rehellinen. Tää kalamies ei ole mikään nyhverö, laiska juoppo, todellakaan! Hän menestyy siinä missä tekee, lahjakkuus kun on, hän pitää huolta ystävistä, perheenjäsenistä, minusta eikä ikinä tekisi mitään pahaa tarkoituksella. Ja riitelyä, sitä välttelee kyllä viimiseen asti. On kiltti ja melko arka välillä, mutta myös älyttömän hauska ja huumorintajuinen, juttu luistaa ja ajatukset menee yksin näin skorpparinaisen kanssa maniosti! Kyllä naisia on ihailijoina (johtunee komeasta ulkonäöstä ja urheilutaustasta, en usko että horoskoopilla tässä on merkitystä) ja ei tämä mies heillekään halua ilkeä olla, mutta tietää kuitenki missä raja menee.

      Toinen kalamies, joka muhun halus tutustua noin vuos sitten onkin sitte jo oma lukunsa. On kans ujo, ehkä jopa vähän saamaton eikä oikee tiiä mitä elämälleen tekis. Jokin näitä miehiä yhdistää, mutta tätä toista vetää alkoholi ja lepposa elämä enemmän puoleensa. Ei hän mikään alkoholisti tai vastaava kuitenkaan ole! Tykkää tytöistä (kuka heteromies ei tykkäisi) ja osaa olla flirttikin ja kiltti naiselle. Uskoisin, että tää toinen, vähän "menevämpi" ja päivä kerrallaan elävä kala olisi niitä joihin ei voi yhtä helposti luottaa. On siis naistennaurattajan vikaa, ja ei osaa päättää kenen kanssa olis. Ailahteleva myöskin.

      • Beatrice25

        Tutustuin erääseen kalamieheen meillä synkkasi ja aloimme tapailla, ja lähennyimme kovasti sinä aikana.
        Jossain vaiheessa hän lähti matkalle ja matkalta tultuan ihmettelin kun hän ei ilmoittanut mitään. No ajattelin että minähän en hänessä roiku, saa itse ilmoittaa itsestään jos haluaa. Aloin epäillä että jos hänellä olisi ollut joku toinen nainen siellä eikä siksi kehdannut ilmoittaa itsestään mitään.
        No lopulta se paljastui juuri siksimitä olin alkanut epäillä. Turkin matkalta oli tarttunut kuvioihin toinen suomalaisnainen. Suutuin ja en halunnut olla missään tekemisissä miehen kanssa. Myöhemmi sain kuulla että he seurustelevat. Kului jonkin aikaa ja hän rupesi yhtäkkiä kyselemään että mitä kuuluu?Susta ei ole kuulunut vähän aikaan mitään?Miksi? ymsyms... vastailin hänen viesteihinsä neutraalisti. Minulla oli kyllä edelleen tunteitä häntä kohtaan mutten näyttänyt niitä millään tavoin.
        Sitten tapasin hänet yllättäen kun oltiin kaveriporukalla juhlimassa. Olin jo lähdössä kun hän tuli halusi jutella. Olin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja juttelimme niitä näitä. Lopulta päädyimme harrastamaan seksiä ymsyms.. Olin niin onnellinen(hölmö) kunnes sain kuulla että hän edelleen seurustelee tämän naisen kanssa!! Olin ollut ääliö!! Olin kysynyt että ei kai hän seurustellut ja tämä kalamies pokkana sanoi ettei. Ei olisi pitänyt uskoa.
        Olin niin raivoissani ja soitin hänelle ja sain kuulla kuinka en saisi moralisoida häntä.. Olin vielä enemmän raivoissani tuon kommentin jälkeen. En pitänyt taaskaan mitään yhteyttä häneen moneen kktauteen kunnes törmäsimme taas. Olin jo leppynyt viime kerrasta ja juttelimme. Hän sanoi että oli sen takia ruvennut seurustelemaan tämän tytön kanssa koska se oli paljon helpompaa. Minä en olisi halunnut seurustella vakavissani. Tottahan se on, en halunnut sellaista vielä vähään aikaan mutta olisin tulevaisuudessa voinut haluta. Mutta toisaalta en voi syyttää häntä. Kuka jaksaisi odotella "jo se nyt joskus haluasikin jotain vakavampaa?". Ei varmaan kukaan. Jutustelumme jatkui ja lopulta olin melko humalassa. (olimme synttärijuhlissa) Sen tietää mihin se taas johti. Tuota se on ollut siitä asti. Kissa ja hiiri leikkiä. Taas pari päivää sitten sain kuulla hänestä monen kkden hiljaisuuden jälkeen mutta minun osaltani juttu on ohi. Tiedän että hän seurustelee edelleen joten hänen ei tulisi ottaa minuun mitää yhteyttä. En enää ikinä retkahda kalamieheen.


      • Kala-ukko
        Beatrice25 kirjoitti:

        Tutustuin erääseen kalamieheen meillä synkkasi ja aloimme tapailla, ja lähennyimme kovasti sinä aikana.
        Jossain vaiheessa hän lähti matkalle ja matkalta tultuan ihmettelin kun hän ei ilmoittanut mitään. No ajattelin että minähän en hänessä roiku, saa itse ilmoittaa itsestään jos haluaa. Aloin epäillä että jos hänellä olisi ollut joku toinen nainen siellä eikä siksi kehdannut ilmoittaa itsestään mitään.
        No lopulta se paljastui juuri siksimitä olin alkanut epäillä. Turkin matkalta oli tarttunut kuvioihin toinen suomalaisnainen. Suutuin ja en halunnut olla missään tekemisissä miehen kanssa. Myöhemmi sain kuulla että he seurustelevat. Kului jonkin aikaa ja hän rupesi yhtäkkiä kyselemään että mitä kuuluu?Susta ei ole kuulunut vähän aikaan mitään?Miksi? ymsyms... vastailin hänen viesteihinsä neutraalisti. Minulla oli kyllä edelleen tunteitä häntä kohtaan mutten näyttänyt niitä millään tavoin.
        Sitten tapasin hänet yllättäen kun oltiin kaveriporukalla juhlimassa. Olin jo lähdössä kun hän tuli halusi jutella. Olin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja juttelimme niitä näitä. Lopulta päädyimme harrastamaan seksiä ymsyms.. Olin niin onnellinen(hölmö) kunnes sain kuulla että hän edelleen seurustelee tämän naisen kanssa!! Olin ollut ääliö!! Olin kysynyt että ei kai hän seurustellut ja tämä kalamies pokkana sanoi ettei. Ei olisi pitänyt uskoa.
        Olin niin raivoissani ja soitin hänelle ja sain kuulla kuinka en saisi moralisoida häntä.. Olin vielä enemmän raivoissani tuon kommentin jälkeen. En pitänyt taaskaan mitään yhteyttä häneen moneen kktauteen kunnes törmäsimme taas. Olin jo leppynyt viime kerrasta ja juttelimme. Hän sanoi että oli sen takia ruvennut seurustelemaan tämän tytön kanssa koska se oli paljon helpompaa. Minä en olisi halunnut seurustella vakavissani. Tottahan se on, en halunnut sellaista vielä vähään aikaan mutta olisin tulevaisuudessa voinut haluta. Mutta toisaalta en voi syyttää häntä. Kuka jaksaisi odotella "jo se nyt joskus haluasikin jotain vakavampaa?". Ei varmaan kukaan. Jutustelumme jatkui ja lopulta olin melko humalassa. (olimme synttärijuhlissa) Sen tietää mihin se taas johti. Tuota se on ollut siitä asti. Kissa ja hiiri leikkiä. Taas pari päivää sitten sain kuulla hänestä monen kkden hiljaisuuden jälkeen mutta minun osaltani juttu on ohi. Tiedän että hän seurustelee edelleen joten hänen ei tulisi ottaa minuun mitää yhteyttä. En enää ikinä retkahda kalamieheen.

        Juu . . . kuulostaa tutulle! . . . Kalat-mies ei halua luokata ketään, mutta ei myöskään osaa tehdä päätöksiä mistään asiasta! . . . Kalat ovat herkästi muiden vietävissä. Vasta sitten, kun Kalat-mies on saanut kiehua ja hautua rauhassa omassaliemessään hän alkaa oivaltelemaan, ettei elämä voi jatkua näin. . . Ainakin minulta meni tämän oppimiseen melkein puoli vuosisataa!!! ;)))


      • kalat+härkä?
        Kala-ukko kirjoitti:

        Juu . . . kuulostaa tutulle! . . . Kalat-mies ei halua luokata ketään, mutta ei myöskään osaa tehdä päätöksiä mistään asiasta! . . . Kalat ovat herkästi muiden vietävissä. Vasta sitten, kun Kalat-mies on saanut kiehua ja hautua rauhassa omassaliemessään hän alkaa oivaltelemaan, ettei elämä voi jatkua näin. . . Ainakin minulta meni tämän oppimiseen melkein puoli vuosisataa!!! ;)))

        Hassua miten nämä horoskooppien luonnekuvaukset pitävät paikkaansa..Tunnen yhden kalamiehen joka on juuri sellainen edellä on mainittu: rauhallinen, hieman ujo muttei liikaa, fiksu, työteliäs, huumorintajuinen, syvällinen, alussa synkkaa hyvin ja yhtäkkiä vetäytyykin eikä hänestä kuulu mitään moneen viikkoon. Sitten hän onkin yhteydessä kuin kaikki olisikin ennallaan. Pahoittelee kyllä jos arvelee loukkaavansa, mutta ainut mikä minua on loukannut on juuri nuo pitkät tauot jotka jättävät epätietoisuuteen missä mennään? Hän on luonteeltaan ja periaatteltaan niin ihana ihminen että haluaisin meistä joskus tulevan jotain, mutta kun mietityttää juuri tuo että hän vetäytyy omiin oloihin omia aikojaan ja tulee esiin taas omia aikojaan ilman ennakkovaroitusta :( Olen arvellut sitäkin että olisi parasta jos olisimme vain ystäviä, kai aika näyttää.


      • Kala-ukko
        kalat+härkä? kirjoitti:

        Hassua miten nämä horoskooppien luonnekuvaukset pitävät paikkaansa..Tunnen yhden kalamiehen joka on juuri sellainen edellä on mainittu: rauhallinen, hieman ujo muttei liikaa, fiksu, työteliäs, huumorintajuinen, syvällinen, alussa synkkaa hyvin ja yhtäkkiä vetäytyykin eikä hänestä kuulu mitään moneen viikkoon. Sitten hän onkin yhteydessä kuin kaikki olisikin ennallaan. Pahoittelee kyllä jos arvelee loukkaavansa, mutta ainut mikä minua on loukannut on juuri nuo pitkät tauot jotka jättävät epätietoisuuteen missä mennään? Hän on luonteeltaan ja periaatteltaan niin ihana ihminen että haluaisin meistä joskus tulevan jotain, mutta kun mietityttää juuri tuo että hän vetäytyy omiin oloihin omia aikojaan ja tulee esiin taas omia aikojaan ilman ennakkovaroitusta :( Olen arvellut sitäkin että olisi parasta jos olisimme vain ystäviä, kai aika näyttää.

        Tulipa mieleeni sellainen seikka . . . Kalat ei suutu helposti kenellekään ja Kalalle voi tuottaa suurta vaikeutta sanoa pahasti rakastamalleen ihmiselle . . . Jos Kalat suuttuu, niin silloin on oksat pois!! Kalat on hyvin piikikäs suuttuessaan! Ja Kalat myös varmistaa, että sanat satuttavat ja syvältä!! . . . Niimpä mieleeni tuli, että pakeneeko sinun Kala-miehesi juuri tuota tunteiden purkausta?
        Yksinolo rauhoittaa Kalaa ja Kala haluaakin välillä olla yksin ja omissa oloissaan. Kala yrittää välttää mahdollisimman pitkään riitoja rakkaimmansa kanssa. Ja silloin Kala voi perääntyä ja antaa periksi, vaikka tietäisikin olevansa oikeassa!! Kalaa ei kannata ahdistaa nurkkaan!!!!!! Puhumalla avoimesti voi tehdä ihmeitä!!


      • kalat n
        Kala-ukko kirjoitti:

        Tulipa mieleeni sellainen seikka . . . Kalat ei suutu helposti kenellekään ja Kalalle voi tuottaa suurta vaikeutta sanoa pahasti rakastamalleen ihmiselle . . . Jos Kalat suuttuu, niin silloin on oksat pois!! Kalat on hyvin piikikäs suuttuessaan! Ja Kalat myös varmistaa, että sanat satuttavat ja syvältä!! . . . Niimpä mieleeni tuli, että pakeneeko sinun Kala-miehesi juuri tuota tunteiden purkausta?
        Yksinolo rauhoittaa Kalaa ja Kala haluaakin välillä olla yksin ja omissa oloissaan. Kala yrittää välttää mahdollisimman pitkään riitoja rakkaimmansa kanssa. Ja silloin Kala voi perääntyä ja antaa periksi, vaikka tietäisikin olevansa oikeassa!! Kalaa ei kannata ahdistaa nurkkaan!!!!!! Puhumalla avoimesti voi tehdä ihmeitä!!

        mies ei halua jutella eikä puhua, miten voi sitten puhumalla selvittää asioita sen kaa??!!!!
        omalla kohdallani kyllä kävi näin kalat miehen kanssa että vetäytyi hiljaan eikä tehny selvä mulle mitä meni pieleen?? vaikka kuinka yritin saada hänet puhumaan ja järjestin satoja tapaamista sen kaa mut kun kaveri vain lähti pakoon eikä koskaan ollu valmis jutella ja selivittellä asiat mun kanssa!!
        sitä muakin ihmetyttää kun on niin hyvä sydäminen ja mukava rehellinen ihminen miksi tekee noin naiselle joka oikeesti rakasti häntä täydestä sydämestään!!!!:(


      • Kala-ukko
        kalat n kirjoitti:

        mies ei halua jutella eikä puhua, miten voi sitten puhumalla selvittää asioita sen kaa??!!!!
        omalla kohdallani kyllä kävi näin kalat miehen kanssa että vetäytyi hiljaan eikä tehny selvä mulle mitä meni pieleen?? vaikka kuinka yritin saada hänet puhumaan ja järjestin satoja tapaamista sen kaa mut kun kaveri vain lähti pakoon eikä koskaan ollu valmis jutella ja selivittellä asiat mun kanssa!!
        sitä muakin ihmetyttää kun on niin hyvä sydäminen ja mukava rehellinen ihminen miksi tekee noin naiselle joka oikeesti rakasti häntä täydestä sydämestään!!!!:(

        Jaaa . . . Kuulostaa sille, ettei Kalat-mies ole osannut/kyennyt ottamaan vastuuta omista teoistaan! . . . Toisaalta, sellainen mies joutaa mennäkin!! Parisuhteessa pitää pystyä puhumaan kaikista asioista avoimesti!


      • kalat+härkä?
        Kala-ukko kirjoitti:

        Tulipa mieleeni sellainen seikka . . . Kalat ei suutu helposti kenellekään ja Kalalle voi tuottaa suurta vaikeutta sanoa pahasti rakastamalleen ihmiselle . . . Jos Kalat suuttuu, niin silloin on oksat pois!! Kalat on hyvin piikikäs suuttuessaan! Ja Kalat myös varmistaa, että sanat satuttavat ja syvältä!! . . . Niimpä mieleeni tuli, että pakeneeko sinun Kala-miehesi juuri tuota tunteiden purkausta?
        Yksinolo rauhoittaa Kalaa ja Kala haluaakin välillä olla yksin ja omissa oloissaan. Kala yrittää välttää mahdollisimman pitkään riitoja rakkaimmansa kanssa. Ja silloin Kala voi perääntyä ja antaa periksi, vaikka tietäisikin olevansa oikeassa!! Kalaa ei kannata ahdistaa nurkkaan!!!!!! Puhumalla avoimesti voi tehdä ihmeitä!!

        En tiedä hänen suuttuneen minulle mistään, ei ainakaan pitäisi, mutta mistäpä tiedän? Tuo avoimesti puhuminen on juuri nyt hankalaa kun hän on ollut jo viikkoja jossain menoillaan. Emme asu yhdessä joten hankala saada yhteyttä.
        Arvelen hänen ehkä kyllästyneen minuun, muuksi en osaa tulkita tuota yhteyskatkosta. Sanohan, voisiko olla ettei hän kehtaa sanoa sitä? Juuri siksi ettei loukkaisi tunteitani(ko) ?


      • Kala-ukko
        kalat+härkä? kirjoitti:

        En tiedä hänen suuttuneen minulle mistään, ei ainakaan pitäisi, mutta mistäpä tiedän? Tuo avoimesti puhuminen on juuri nyt hankalaa kun hän on ollut jo viikkoja jossain menoillaan. Emme asu yhdessä joten hankala saada yhteyttä.
        Arvelen hänen ehkä kyllästyneen minuun, muuksi en osaa tulkita tuota yhteyskatkosta. Sanohan, voisiko olla ettei hän kehtaa sanoa sitä? Juuri siksi ettei loukkaisi tunteitani(ko) ?

        Se voi olla niin, tai sitten hänellä ei yksinkertaisesti ole rohkeutta sanoa asiaa kasvokkain! . . . Ota häneen etäisyyttä. Anna hänen vuorostaan tavoitella sinua! Voit sillälailla koetella hänen tunteidensä syvyyttä/lujuutta . . . siis, että rakastaako hän sinua todella.
        Mutta toisaalta, mitä kauemmin hän on omilla teillään, sitä vähemmän hän rakastaa . . . ehkä noin. . . . Voimia sinulle!


      • kyllästynyt kaloihin
        Kala-ukko kirjoitti:

        Se voi olla niin, tai sitten hänellä ei yksinkertaisesti ole rohkeutta sanoa asiaa kasvokkain! . . . Ota häneen etäisyyttä. Anna hänen vuorostaan tavoitella sinua! Voit sillälailla koetella hänen tunteidensä syvyyttä/lujuutta . . . siis, että rakastaako hän sinua todella.
        Mutta toisaalta, mitä kauemmin hän on omilla teillään, sitä vähemmän hän rakastaa . . . ehkä noin. . . . Voimia sinulle!

        tälläseen tulokseen kalat miehen suhteen että on helpomppi ja parempi että antaisit kala herran olla omissa oloissaan eikä tuhlata sen kaa aikaa eikä tunteitakaan.... Näin se menee kun kerran on niin vaikea tyyppi ja saamatonta jättäkä se suosiolla rauhaan:)
        miksi pitäis rakastua tämmöseen olentoon ollenkaan!!!!!!!!!! ei se koskaan arvosta naisten tunteita, älä hyvä nainen haaskaa aikaasi ja rakkauttasi tommoseen idioottiin:-)
        se on yksinkertaisesti saamatonta paskaaaaaaaaaa:-)


      • kalat+härkä?
        Kala-ukko kirjoitti:

        Se voi olla niin, tai sitten hänellä ei yksinkertaisesti ole rohkeutta sanoa asiaa kasvokkain! . . . Ota häneen etäisyyttä. Anna hänen vuorostaan tavoitella sinua! Voit sillälailla koetella hänen tunteidensä syvyyttä/lujuutta . . . siis, että rakastaako hän sinua todella.
        Mutta toisaalta, mitä kauemmin hän on omilla teillään, sitä vähemmän hän rakastaa . . . ehkä noin. . . . Voimia sinulle!

        Kiitos kala-ukko kun valotit kalamiehen sielunelämää. Tosin kai tiesin jo tuon kaiken, ja ihemettelet varmaan miksi aina vaan odotan häntä?! Siksi kun tiedän ja tunnen hänen olevan jotain muuta kuin miehet yleensä. En ole koskaan tavannut niin ihanaa miestä! Ainut huono puoli hänessä on tuo jahkaaminen ja päättämättömyys :( Härkänaisena olen yleensä aika kärsimätön ja haluan kaiken tapahtuvan aina heti, joten ymmärrät että erityinen mies on kyseessä joka sydämeni vei, kun olen tätä jaksanut. Luulenpa että pala palalta saan sydämeni takaisin, sillä tunteet ovat tämän viikkojen "tauon" aikana hieman haalistuneet. Enää en masennu enkä pode sydäntä kivistävää ikävää vaikka hänestä ei mitään kuulukaan. Ja luulen ettei hänkään enää välitä samoin. Järkeni siis on voittanut tunteeni, pikkuhiljaa.
        En kyllä tiedä miten reagoin jos hän kuitenkin palaa samoin tunteikkain ajatuksin elämääni, nousevatko omatkin tunteeni pintaan..
        Voi olla että pahin tunnemylläkkä on kuitenkin vielä edessä, ja varmaan onkin (tyyntä myrskyn edellä) joten kiitos, voimia varmasti tarvitaan.
        Ja tuollainen kohtelias hänkin on..


      • Kala-ukko
        kalat+härkä? kirjoitti:

        Kiitos kala-ukko kun valotit kalamiehen sielunelämää. Tosin kai tiesin jo tuon kaiken, ja ihemettelet varmaan miksi aina vaan odotan häntä?! Siksi kun tiedän ja tunnen hänen olevan jotain muuta kuin miehet yleensä. En ole koskaan tavannut niin ihanaa miestä! Ainut huono puoli hänessä on tuo jahkaaminen ja päättämättömyys :( Härkänaisena olen yleensä aika kärsimätön ja haluan kaiken tapahtuvan aina heti, joten ymmärrät että erityinen mies on kyseessä joka sydämeni vei, kun olen tätä jaksanut. Luulenpa että pala palalta saan sydämeni takaisin, sillä tunteet ovat tämän viikkojen "tauon" aikana hieman haalistuneet. Enää en masennu enkä pode sydäntä kivistävää ikävää vaikka hänestä ei mitään kuulukaan. Ja luulen ettei hänkään enää välitä samoin. Järkeni siis on voittanut tunteeni, pikkuhiljaa.
        En kyllä tiedä miten reagoin jos hän kuitenkin palaa samoin tunteikkain ajatuksin elämääni, nousevatko omatkin tunteeni pintaan..
        Voi olla että pahin tunnemylläkkä on kuitenkin vielä edessä, ja varmaan onkin (tyyntä myrskyn edellä) joten kiitos, voimia varmasti tarvitaan.
        Ja tuollainen kohtelias hänkin on..

        Sun pitää miettiä mitä elämältäsi haluat? . . . Ja samalla miettiä sitä, haluatko tulla pompotelluksi . . . ja kuinka monesti haluat tulla pompotelluksi.
        Jos sinusta tuntuu, että nyt saa riittää, niin pyrit tietoisesti unohtamaan sen miehen!! Sillä Kalat on herkkä vaistoamaan sinun epävarmuuden ja Kala osaa käyttää tilannetta hyödykseen kiltteyden varjolla!
        Sun täytyy olla päätöksessäsi luja, silloin kykenet torjumaan Kala-miehen lähestymis yrityksen. Voimia Sinulle!


      • Kala-ukko
        kyllästynyt kaloihin kirjoitti:

        tälläseen tulokseen kalat miehen suhteen että on helpomppi ja parempi että antaisit kala herran olla omissa oloissaan eikä tuhlata sen kaa aikaa eikä tunteitakaan.... Näin se menee kun kerran on niin vaikea tyyppi ja saamatonta jättäkä se suosiolla rauhaan:)
        miksi pitäis rakastua tämmöseen olentoon ollenkaan!!!!!!!!!! ei se koskaan arvosta naisten tunteita, älä hyvä nainen haaskaa aikaasi ja rakkauttasi tommoseen idioottiin:-)
        se on yksinkertaisesti saamatonta paskaaaaaaaaaa:-)

        Niimpä! . . . Jos kemiat eivät toimi, niin ei silloin suhteestakaan mitään tule!


      • kalat+härkä?
        Kala-ukko kirjoitti:

        Sun pitää miettiä mitä elämältäsi haluat? . . . Ja samalla miettiä sitä, haluatko tulla pompotelluksi . . . ja kuinka monesti haluat tulla pompotelluksi.
        Jos sinusta tuntuu, että nyt saa riittää, niin pyrit tietoisesti unohtamaan sen miehen!! Sillä Kalat on herkkä vaistoamaan sinun epävarmuuden ja Kala osaa käyttää tilannetta hyödykseen kiltteyden varjolla!
        Sun täytyy olla päätöksessäsi luja, silloin kykenet torjumaan Kala-miehen lähestymis yrityksen. Voimia Sinulle!

        Kiitos vastauksestasi. Siltä tässä on tuntunutkin että hänen pillinsä mukaan mennään, ja se ei tunnu tasapuoliselta eikä mukavalta ollenkaan.
        Tunteita kuitenkin vielä on..mutta ne eivät ole enää päällimmäisenä mielessä. Ehkä ajan kanssa olen sinut sen kanssa että meistä ei tullutkaan (?) mitään, ja että hän on sen luonteinen ihminen että haluaa enemmän omaa aikaa ja vapautta kuin pysyvää suhdetta.


      • tytttönennn
        kalat+härkä? kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Siltä tässä on tuntunutkin että hänen pillinsä mukaan mennään, ja se ei tunnu tasapuoliselta eikä mukavalta ollenkaan.
        Tunteita kuitenkin vielä on..mutta ne eivät ole enää päällimmäisenä mielessä. Ehkä ajan kanssa olen sinut sen kanssa että meistä ei tullutkaan (?) mitään, ja että hän on sen luonteinen ihminen että haluaa enemmän omaa aikaa ja vapautta kuin pysyvää suhdetta.

        mä taistellu näitä tunteita vastaan kohta 4 vuotta.. kalatmiehestä vaan ei pääse eroon. se on niin ihana mutta samalla rasittava.


      • ihanaa, ihanaa
        tytttönennn kirjoitti:

        mä taistellu näitä tunteita vastaan kohta 4 vuotta.. kalatmiehestä vaan ei pääse eroon. se on niin ihana mutta samalla rasittava.

        rasittava mutta ei ihana.
        Taistelu pian ohi, pääsee hengittämään ja vapaaksi.


      • Kala-ukko
        kalat+härkä? kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Siltä tässä on tuntunutkin että hänen pillinsä mukaan mennään, ja se ei tunnu tasapuoliselta eikä mukavalta ollenkaan.
        Tunteita kuitenkin vielä on..mutta ne eivät ole enää päällimmäisenä mielessä. Ehkä ajan kanssa olen sinut sen kanssa että meistä ei tullutkaan (?) mitään, ja että hän on sen luonteinen ihminen että haluaa enemmän omaa aikaa ja vapautta kuin pysyvää suhdetta.

        Kala pitää siitä, että häntä ajetaan takaa. . . Mutta rajansa kaikella! Ei toisen tunteilla saa leikkiä! Olkaa naiset vahvoja, silloin kun mies ei teitä miellytä!!! On parempi olla yksin, kuin huonossa suhteessa, jossa tulee jatkuvasti loukatuksi!!!
        Ei kannata tyytyä vähempään, kuin mitä kumppaniltaan toivoo ja haluaa!!
        Parisuhde ei saa olla vain toisen pillin mukaan elämistä!!!
        Rakkaus, kaikki se kestää.
        Rakkaus, kaikki se kärsii, eikä muista kärsimäänsä pahaa . . . ja tämä jos mikä, koskee molempia!!!!


      • kalat+härkä? kirjoitti:

        Hassua miten nämä horoskooppien luonnekuvaukset pitävät paikkaansa..Tunnen yhden kalamiehen joka on juuri sellainen edellä on mainittu: rauhallinen, hieman ujo muttei liikaa, fiksu, työteliäs, huumorintajuinen, syvällinen, alussa synkkaa hyvin ja yhtäkkiä vetäytyykin eikä hänestä kuulu mitään moneen viikkoon. Sitten hän onkin yhteydessä kuin kaikki olisikin ennallaan. Pahoittelee kyllä jos arvelee loukkaavansa, mutta ainut mikä minua on loukannut on juuri nuo pitkät tauot jotka jättävät epätietoisuuteen missä mennään? Hän on luonteeltaan ja periaatteltaan niin ihana ihminen että haluaisin meistä joskus tulevan jotain, mutta kun mietityttää juuri tuo että hän vetäytyy omiin oloihin omia aikojaan ja tulee esiin taas omia aikojaan ilman ennakkovaroitusta :( Olen arvellut sitäkin että olisi parasta jos olisimme vain ystäviä, kai aika näyttää.

        Voi vitsi... kuulostaa niin tutulta!? Kalamies voi ensin olla todella paljon yhteydessä. Jotenkin skorpioninaisena se ensin vähän ahdisti (kummaa -ko?) mutta olin yhtä paljon yhteydessä häneen. Ja sitten ei kuulu mitään... ja sitten taas kuuluu ja kaikki on ihan ok. Olen tehnyt päätelmiä, että kalamies tarvitsee joskus omaa aikaa ja sitä, että saa pohtia elämää yksinänsä. Itselläkin on sellaisia aikoja, mutta aina jotenkin kuitenkin haluaa toisen kanssa päästä jakamaan ne. Sitten turhauttaa jos toinen on siellä "omassa maailmassaan" mutta eihän siitä voi suuttua :) Jokaisella on oikeus tehdä niinkuin haluaa ja tilaa täytyy muistaa toiselle antaa. Mistä on hyvät parisuhteet tehty? Kärsivällisyydestä...


      • Kaurisnainen77
        swqzqws kirjoitti:

        Voi vitsi... kuulostaa niin tutulta!? Kalamies voi ensin olla todella paljon yhteydessä. Jotenkin skorpioninaisena se ensin vähän ahdisti (kummaa -ko?) mutta olin yhtä paljon yhteydessä häneen. Ja sitten ei kuulu mitään... ja sitten taas kuuluu ja kaikki on ihan ok. Olen tehnyt päätelmiä, että kalamies tarvitsee joskus omaa aikaa ja sitä, että saa pohtia elämää yksinänsä. Itselläkin on sellaisia aikoja, mutta aina jotenkin kuitenkin haluaa toisen kanssa päästä jakamaan ne. Sitten turhauttaa jos toinen on siellä "omassa maailmassaan" mutta eihän siitä voi suuttua :) Jokaisella on oikeus tehdä niinkuin haluaa ja tilaa täytyy muistaa toiselle antaa. Mistä on hyvät parisuhteet tehty? Kärsivällisyydestä...

        Itse tuntenut kalamiehen reilun vuoden ja todellakin tarvitsee sitä omaa aikaa ja rauhaa.Kuten kaikki meistä.On todella ihana mies tämä herra,ja minkäs teet.Menin mokomaan ihastumaan ja nyt jotenkin kadun sitä.Olemme viettäneet öitä yhdessä,eikä mitää seksuaalista muutamaan kuukauteen.Mutta tietynlainen jännite on välillämme.Saatan herätä yöllä kun joku silittää poskea,pitää kädestä ym...Miettinyt monesti mitä teen tai sanon..Mutta tyytynyt vaan olemaan hiljaa,nauttimaan hetkestä....


      • Mikälielohi
        swqzqws kirjoitti:

        Voi vitsi... kuulostaa niin tutulta!? Kalamies voi ensin olla todella paljon yhteydessä. Jotenkin skorpioninaisena se ensin vähän ahdisti (kummaa -ko?) mutta olin yhtä paljon yhteydessä häneen. Ja sitten ei kuulu mitään... ja sitten taas kuuluu ja kaikki on ihan ok. Olen tehnyt päätelmiä, että kalamies tarvitsee joskus omaa aikaa ja sitä, että saa pohtia elämää yksinänsä. Itselläkin on sellaisia aikoja, mutta aina jotenkin kuitenkin haluaa toisen kanssa päästä jakamaan ne. Sitten turhauttaa jos toinen on siellä "omassa maailmassaan" mutta eihän siitä voi suuttua :) Jokaisella on oikeus tehdä niinkuin haluaa ja tilaa täytyy muistaa toiselle antaa. Mistä on hyvät parisuhteet tehty? Kärsivällisyydestä...

        Näinhän se on. Itsekkin myönnän et olen aikamoisen aktiivinen välillä ja yllättäen saatanki vetäytyä hetkeksi taka alalle. Ei se ainakaan minulle tarkoita mitään, ettenkö välittäisi. Kait me kalat ollaan aika mietteliäitä, noin yleensä. Pohditaan omissa mielissämme syvällisiä ja niin pois päin. Toki myös puhutaan, kun oikea ihminen osuu kohdalle, mut sekin tarkoittaa sitä et tulee niitä "omia" hetkiä aikanaan.
        Itse joskus huomaan miettiväni sitä miksi se toinen osapuoli ei ota yhteyttä. Tavallaan tarvitsee sellaista varmistusta, että on tärkeä vaikka sen tietäisikin. Voin myös samaan syssyyn lisätä, ettei se hiljaisuus todellakaan merkitse ainakaan itselle sitä, että olisin unohtanut tai ettenkö rakastaisi.

        Että ollaan me niin helppoja ;)


      • JouskariN
        Mikälielohi kirjoitti:

        Näinhän se on. Itsekkin myönnän et olen aikamoisen aktiivinen välillä ja yllättäen saatanki vetäytyä hetkeksi taka alalle. Ei se ainakaan minulle tarkoita mitään, ettenkö välittäisi. Kait me kalat ollaan aika mietteliäitä, noin yleensä. Pohditaan omissa mielissämme syvällisiä ja niin pois päin. Toki myös puhutaan, kun oikea ihminen osuu kohdalle, mut sekin tarkoittaa sitä et tulee niitä "omia" hetkiä aikanaan.
        Itse joskus huomaan miettiväni sitä miksi se toinen osapuoli ei ota yhteyttä. Tavallaan tarvitsee sellaista varmistusta, että on tärkeä vaikka sen tietäisikin. Voin myös samaan syssyyn lisätä, ettei se hiljaisuus todellakaan merkitse ainakaan itselle sitä, että olisin unohtanut tai ettenkö rakastaisi.

        Että ollaan me niin helppoja ;)

        Sinnehän se Kalamieheni taas katosi, vaikka kuinka nätisti ja rauhallisesti yritin selittää "mikä mua nyt riivaa". Miehen kolme viimeisintä "tuun illalla/huomenna" tapaamisehdotusta ovat kariutuneet kun ei jaksa tai lähtikin tapaamaan kaveriaan... "Tuun sit illalla jos ei mee myöhään", arvatkaa vaan tuliko...

        Tänään muina miehinä jutusteli netissä kaikkea muuta, kunnes sanoin ettei hänen tarvitse huomenna tulla sukulaistätini luo kanssani (ensi tapaaminen heillä), ellei Kalamies halua. Siitähän tuo suutahti, ei hän noin pitkälle ole vielä edes ajatellut! Ja fiuh, mies hävisi sen sileän tien:)

        Voihan h......ti hänen kanssaan, omaa kantaani en saisi tuoda esiin, odotella vaan koska hänellä mahtaisi olla aikaa minullekin... Olemme n.40v uusiopari, ja olen miehelle kokoajan sanonut että saa mennä ja olla, en sido enkä määräile, mutta haluan myös oman elämäni, enkä pysty sitä pitämään hänen epämääräisten "huomenna" -lupausten jälkeen vaan löydän itseni häntä odottamasta. Tuu vaikka kolmen viikon päästä, mutta pidä kiinni siitä mitä sanot... Näinköhän tässä tosiaan kolme viikkoa menee:) Onneksi tuntuu olevan nopea leppymään, joten annan hänen olla rauhassa piilossa missä lie onkin:)


      • Kala-ukko
        JouskariN kirjoitti:

        Sinnehän se Kalamieheni taas katosi, vaikka kuinka nätisti ja rauhallisesti yritin selittää "mikä mua nyt riivaa". Miehen kolme viimeisintä "tuun illalla/huomenna" tapaamisehdotusta ovat kariutuneet kun ei jaksa tai lähtikin tapaamaan kaveriaan... "Tuun sit illalla jos ei mee myöhään", arvatkaa vaan tuliko...

        Tänään muina miehinä jutusteli netissä kaikkea muuta, kunnes sanoin ettei hänen tarvitse huomenna tulla sukulaistätini luo kanssani (ensi tapaaminen heillä), ellei Kalamies halua. Siitähän tuo suutahti, ei hän noin pitkälle ole vielä edes ajatellut! Ja fiuh, mies hävisi sen sileän tien:)

        Voihan h......ti hänen kanssaan, omaa kantaani en saisi tuoda esiin, odotella vaan koska hänellä mahtaisi olla aikaa minullekin... Olemme n.40v uusiopari, ja olen miehelle kokoajan sanonut että saa mennä ja olla, en sido enkä määräile, mutta haluan myös oman elämäni, enkä pysty sitä pitämään hänen epämääräisten "huomenna" -lupausten jälkeen vaan löydän itseni häntä odottamasta. Tuu vaikka kolmen viikon päästä, mutta pidä kiinni siitä mitä sanot... Näinköhän tässä tosiaan kolme viikkoa menee:) Onneksi tuntuu olevan nopea leppymään, joten annan hänen olla rauhassa piilossa missä lie onkin:)

        En ymmärrä oikein minäkään hänen käytöstään. . . Kyllä miehen on sanansa pidettävä, jos jotain lupaa!!!. . . . Eikä omaa rakastaan saa jättää huomioimatta. . . Tavallisesti Kala suorastaan palvoo omaa rakastaan!!


      • JouskariN
        Kala-ukko kirjoitti:

        En ymmärrä oikein minäkään hänen käytöstään. . . Kyllä miehen on sanansa pidettävä, jos jotain lupaa!!!. . . . Eikä omaa rakastaan saa jättää huomioimatta. . . Tavallisesti Kala suorastaan palvoo omaa rakastaan!!

        Tuokin kun yhdessä ollaan on mitä ihanin ja huomioivin; kunhan pidän kieleni kurissa enkä sano suoraan mitä mieleeni ensin tulee, niin tyypillistä jouskaria kuin se olisikin. Kalamies on uskomattoman herkkänahkainen, pari kertaa jopa yöllä häipynyt sängystä ovet paukkuen kun olen jotain "väärää" sanonut.

        Mutta tuo tapa sitten kadota vaieten keskustelusta (!), mitään sen kummempaa riitaa ei ollut, kunhan mies nyt vaihteeksi otti itseensä viestini. Outoa, typerää ja turhauttavaa käytöstä aikuiselta mieheltä. Edellinen suhteeni oli Oinas, jonka kanssa riita sentään oli Riita ja asiat puhuttiin selviksi kerralla...

        Yhden viestin lähetin perään, sen jälkeen poistin varmuudeksi numeron puhelimesta:) Jospa se siitä sitten taas tilanne rauhoittuisi, minun syytänihän tää kaikki tietysti on:)


      • Kala-ukko
        JouskariN kirjoitti:

        Tuokin kun yhdessä ollaan on mitä ihanin ja huomioivin; kunhan pidän kieleni kurissa enkä sano suoraan mitä mieleeni ensin tulee, niin tyypillistä jouskaria kuin se olisikin. Kalamies on uskomattoman herkkänahkainen, pari kertaa jopa yöllä häipynyt sängystä ovet paukkuen kun olen jotain "väärää" sanonut.

        Mutta tuo tapa sitten kadota vaieten keskustelusta (!), mitään sen kummempaa riitaa ei ollut, kunhan mies nyt vaihteeksi otti itseensä viestini. Outoa, typerää ja turhauttavaa käytöstä aikuiselta mieheltä. Edellinen suhteeni oli Oinas, jonka kanssa riita sentään oli Riita ja asiat puhuttiin selviksi kerralla...

        Yhden viestin lähetin perään, sen jälkeen poistin varmuudeksi numeron puhelimesta:) Jospa se siitä sitten taas tilanne rauhoittuisi, minun syytänihän tää kaikki tietysti on:)

        Niin . . . herkkiähän me Kalat ollaan, mut kyllä silti aikuisen miehenkin pitäisi osata keskustella kaikista asioista . . . vaikeistakin. . . Hän ei ilmeisesti ole tottunut suoraan ja satuttavaan puheeseen . . . Mut minkäs sille mahtaa . . . totuus joskus kirpaisee ;))) . . . Eikä siitä pidemmän päälle tule mitään, jos joutuu jatkuvasti varomaan sanojaan tai kiertämään ja peittelemään totuutta!!!! . . . Kyllä sie jonkun aikaa jaksat niin tehdä, mut sitten joskus jysähtää ja kunnolla!!! ;)))) . . . Ja Kala-mies pakenee syvästi loukaantuneena ;))). . . Sitä en tiedä, et onko hän vihainen/katkera sinulle ja satuttaville sanoillesi, vai itselleen kun ei kestä totuutta tai ei löydä sanoja kertoakseen tunteistaan ja tuntemuksistaan.


      • Kala-ukko
        JouskariN kirjoitti:

        Tuokin kun yhdessä ollaan on mitä ihanin ja huomioivin; kunhan pidän kieleni kurissa enkä sano suoraan mitä mieleeni ensin tulee, niin tyypillistä jouskaria kuin se olisikin. Kalamies on uskomattoman herkkänahkainen, pari kertaa jopa yöllä häipynyt sängystä ovet paukkuen kun olen jotain "väärää" sanonut.

        Mutta tuo tapa sitten kadota vaieten keskustelusta (!), mitään sen kummempaa riitaa ei ollut, kunhan mies nyt vaihteeksi otti itseensä viestini. Outoa, typerää ja turhauttavaa käytöstä aikuiselta mieheltä. Edellinen suhteeni oli Oinas, jonka kanssa riita sentään oli Riita ja asiat puhuttiin selviksi kerralla...

        Yhden viestin lähetin perään, sen jälkeen poistin varmuudeksi numeron puhelimesta:) Jospa se siitä sitten taas tilanne rauhoittuisi, minun syytänihän tää kaikki tietysti on:)

        Kalalla on vaikeaa sanoa toisesta ja varsinkin rakastamastaan ihmisestä pahasti, luokkaavasti tai edes suoraan, niin kuin Kala hänestä ajattelee. . . Kala patoaa negatiiviset tunteet sisälleen . . . Ja auta armias sitä, joka erehtyy loukkaamaan Kalaa niin syvästi, että hän purkaa kaiken sisälleen kertyneen katkeruuden loukkaajaan!!! . . . Kala ei suutu, ennen kuin hän on aivan varma, että osaa/kykenee loukkaamaan toista todella syvästi. Se joka on suututtanut Kalan saattaa katua tekoaan! Kala ei suutu ennen, kuin hän tietää loukkaajansa arankohdan!!!
        Tässä on vähän Kalan luonteesta. Jos Kalaa kohdellaan oikeudenmukaisesti, niin hän on todella lojaali ja uskollinen kumppani!


      • Mikälielohi
        Kala-ukko kirjoitti:

        Kalalla on vaikeaa sanoa toisesta ja varsinkin rakastamastaan ihmisestä pahasti, luokkaavasti tai edes suoraan, niin kuin Kala hänestä ajattelee. . . Kala patoaa negatiiviset tunteet sisälleen . . . Ja auta armias sitä, joka erehtyy loukkaamaan Kalaa niin syvästi, että hän purkaa kaiken sisälleen kertyneen katkeruuden loukkaajaan!!! . . . Kala ei suutu, ennen kuin hän on aivan varma, että osaa/kykenee loukkaamaan toista todella syvästi. Se joka on suututtanut Kalan saattaa katua tekoaan! Kala ei suutu ennen, kuin hän tietää loukkaajansa arankohdan!!!
        Tässä on vähän Kalan luonteesta. Jos Kalaa kohdellaan oikeudenmukaisesti, niin hän on todella lojaali ja uskollinen kumppani!

        Tuo on kyllä täysin totta. Itse ainakin olen juuri tuollainen. En sano mielelläni mitään pahaa, ennemmin vaikenen ennenkuin sanon mitään peruuttamatonta. Siten saakin se vastapuoli semmosen ryöpytyksen (mikäli koen olevani syvästi loukattu)ettei todellakaan olisi halunnut sitä kuulla.
        Voisin myös kyllä sanoa, että olen oppinut antamaan myös takaisin jos minua loukataan. Joskus sitä oli mukamas niin herkkä ettei tahtonut ketään loukattavan. Ei kiitos enää semmosta nöyristelyä.
        Enkä nyt tarkoita et heti riitelemässä tms. Vaan sitä ettei se paikalta pakeneminen aina auta. Kyllä pariskunnan tai minkä tahansa keskusteluparin, täytyy pystyä puhumaan asioista. On ne sitten miten vaikeita tahansa.

        Lupauksista.
        Tuossa ylempänä oli juttu noista ja olen kyllä myös sitä mieltä, että lupaus täytyy vaikka mikä olis. En siedä sitä ettei lupauksia pidetä ja sen takia itse ainakin olen lupaukseni pitänyt. Kyllähän aikuisessa miehessä pitää sen verran munaa olla että lupauksensa pitää. On se merkki sitten mikä tahansa. Suorastaan helvetin ärsyttävää lupausten rikkominen, on sitten kyseessä mies tai nainen.


      • kaurisnainen &&&
        JouskariN kirjoitti:

        Sinnehän se Kalamieheni taas katosi, vaikka kuinka nätisti ja rauhallisesti yritin selittää "mikä mua nyt riivaa". Miehen kolme viimeisintä "tuun illalla/huomenna" tapaamisehdotusta ovat kariutuneet kun ei jaksa tai lähtikin tapaamaan kaveriaan... "Tuun sit illalla jos ei mee myöhään", arvatkaa vaan tuliko...

        Tänään muina miehinä jutusteli netissä kaikkea muuta, kunnes sanoin ettei hänen tarvitse huomenna tulla sukulaistätini luo kanssani (ensi tapaaminen heillä), ellei Kalamies halua. Siitähän tuo suutahti, ei hän noin pitkälle ole vielä edes ajatellut! Ja fiuh, mies hävisi sen sileän tien:)

        Voihan h......ti hänen kanssaan, omaa kantaani en saisi tuoda esiin, odotella vaan koska hänellä mahtaisi olla aikaa minullekin... Olemme n.40v uusiopari, ja olen miehelle kokoajan sanonut että saa mennä ja olla, en sido enkä määräile, mutta haluan myös oman elämäni, enkä pysty sitä pitämään hänen epämääräisten "huomenna" -lupausten jälkeen vaan löydän itseni häntä odottamasta. Tuu vaikka kolmen viikon päästä, mutta pidä kiinni siitä mitä sanot... Näinköhän tässä tosiaan kolme viikkoa menee:) Onneksi tuntuu olevan nopea leppymään, joten annan hänen olla rauhassa piilossa missä lie onkin:)

        kulutat aikaasi vähäpätöiseen luumuilijaan, etkö sinä miehiä osaa katsella.
        jos sinä et suostu tekemään niin ku kalamies haluaa sun tekevän kyllä sä odotella saat loppuelämäs.
        jouskarinaisia tuntien ei ole edes sun vertaisesi ryhdikäs ihminen.

        tällä palstalla on jatkuva narina kalamiesten herkkyydestä, huitsin nevadaan semmoset.
        miehen pitää olla mies ei nahjus.


      • sssssskorpioninainen
        kaurisnainen &&& kirjoitti:

        kulutat aikaasi vähäpätöiseen luumuilijaan, etkö sinä miehiä osaa katsella.
        jos sinä et suostu tekemään niin ku kalamies haluaa sun tekevän kyllä sä odotella saat loppuelämäs.
        jouskarinaisia tuntien ei ole edes sun vertaisesi ryhdikäs ihminen.

        tällä palstalla on jatkuva narina kalamiesten herkkyydestä, huitsin nevadaan semmoset.
        miehen pitää olla mies ei nahjus.

        Siis sunko mukaan ihminen ei ole mies jos se on herkkä, ujo, epävarma tai varovainen? En ymmärrä mikä teillä naisilla on siellä pääkopassa vikana kun mies ei saisi tunteilla liikaa tai muuten ei ole mies?? Haloo hei on ne miehetkin ihmisiä ja niilläkin tunteet ja oikeudet olla ihan yhtä herkkiä ja vaikka samanlaisia itkupillejä kuin me naiset. Ymmärtäkää et ei ne miehet ole mitään teräsmiehiä ja että herkkyys ja ns. tunteilu ja vetkuttelu olis vaan naisten oikeus...


      • Ymmälläään
        kalat n kirjoitti:

        mies ei halua jutella eikä puhua, miten voi sitten puhumalla selvittää asioita sen kaa??!!!!
        omalla kohdallani kyllä kävi näin kalat miehen kanssa että vetäytyi hiljaan eikä tehny selvä mulle mitä meni pieleen?? vaikka kuinka yritin saada hänet puhumaan ja järjestin satoja tapaamista sen kaa mut kun kaveri vain lähti pakoon eikä koskaan ollu valmis jutella ja selivittellä asiat mun kanssa!!
        sitä muakin ihmetyttää kun on niin hyvä sydäminen ja mukava rehellinen ihminen miksi tekee noin naiselle joka oikeesti rakasti häntä täydestä sydämestään!!!!:(

        Voi että oli helpottavaa lukea näitä kaikkien kokemuksia! Olen tutustunut kalat-mieheen n. puoli vuotta sitten ja hän on niiin ailahtelevainen, eten ole koskaan moista tavannut (ja ikää kuitenkin jo yli puoli vuosisataa..hoh hoijaa). Lupaa yhtä ja tekee toista..loukkaantuu jos vastaan johonkin hänen lupaukseensa, että katsotaan sitten, miltä sinusta tuntuu, kun sinne asti eletään ("sinne asti" voi tarkoittaa seuraavaa päivää). Oltiin esim. sovittu yksi juttu, jonne hänen piti tulla..ei tullut, ei vastannut puhelimeen ja kun vihdoin myöhemmin vastasi, ei halunnut mitenkään kommentoida ohariaan, ei pystynyt/halunnut jutella asiasta eikä edes vaivautunut pyytämään anteeksi.. ainoa syy oli vain, että kun ei huvittanut! Eikö aikuinen kalat-mies oikeasti osaa asettua toisen asemaan ollenkaan?? ja kun oltiin juuri edellisenä päivänä puhuttu, miten tärkeää ja peruskohteliasta noin yleisestikin on ilmoittaa, ellei pääse johonkin tai jos myöhästyy. Ei hän todellakaan näytä tietävän, mitä tahtoo ja elää vain päivän kerrallaan. On kyllä mitä hurmaavin naistenmies, vastustamaton kerrassaan, mutta hulluksihan tuommoisen kanssa tulisi ja olo on aina kuin heikoilla jäillä :(( niiiiin ihana kuin hän muuten olisikin. Harrrmittaa ihan, mutta pakko on lopettaa suhde ennen kuin se onedes päässyt alkuunkaan. Mies on esim. jo monta kuukautta puhellut, että voisin tulla käymään hänen luonaan kahvilla, mutta ei ole saanut kutsutuksi millään ilveellä ja olen tullut siihen tulokseen, että ei noin saamaton mies saakaan. En todellakaan halua olla kynnysmatto ja pompoteltava sen mukaan, miltä toisesta milloinkin sattuu tuntumaan.


    • paperikaveri

      kauris on kalalle ainaki hyvä keskustelukumppani.

      • Kala-ukko

        En tiedä mikä horoskooppimerkki olisi paras Kalalle ja ymmärtäisi Kalaa parhaiten. Sanotaan, että vedenmerkit ymmärtävät toisiaan . . . Mutta Rapu se ei ainakaan ole!


    • Nti Mercury

      Olen taiteellinen Neitsyt ja täysin ihastunut Kala mieheen. Hänessä on paljon samanlaista kuin itsessäni, miettii asioita ja ajattelee muita. On herkkä ja tunteellinen.

      Alussa olimme koko ajan yhdessä ja nyt on mennyt monta viikkoa ilman että hän pitäisi aktiivisesti yhteyttä. Ei vastaa välillä puhelimeen. Jossain vaiheessa ottaa kuitenkin yleensä yhteyttä. Kertoo aika avoimesti asioista ja on rehellinen, mikä on minulle uutta.

      Olen hänelle kertonut että ymmärrän hänen omantilan tarpeensa. Olen myös kertonut että ymmärrän asiat joista hän puhuu ja että pystyn ja haluan olla hänen tukenaan.

      Yhteydenpidon harvetessa ajattelin tietenkin että hän vain jättää minut. Ilmoittamatta mitään jne. tai että hänellä on toinen (tai toisia) mutta haluaa kuitenkin pitää minua otteessaan ja onnistuukin siinä vaan aina välillä ilmaantumalla. Kärsin siitä, että hän pitää minut elämässään ja jättää silti epätietoisuuteen. Olen kertonut hänelle hyvin tarkasti miltä minusta tuntuu.

      Hänellä on aivan asuntooni. Pari viikkoa olen n. kerran viikossa sanonut että tuo sitten avain jos ei yhteyttä ala löytymään. Aina sanoo tuovansa. Tiedämme molemmat että se avain on ratkaisija ja sisimmässäni toivon ettei hän halua luopua siitä (ja meistä) ja että jos haluaisi niin se avain olisi ollut jo aikaa sitten keittiön pöydälläni.

      Ystäväni eivät ymmärrä miksi alistun tällaiseen. En minä aiokkaan olla mikään kynnysmatto mutta hän on antanut minulle paljon. Hän on ollut rehellinen näin vaikeassa tilanteessa ja sanoo yrittävänsä. Tottakai minä kärsin mutta ymmärrän myös kuinka paha olo hänellä on. Kärsin oman tuskani ja myös hänen. Minä vain haluaisin että hänellä olisi parempi olla ja haluan osoittaa että olen häntä varten.

      Pitääpä muuten sanoa, että kun kaksi parasta ystävää on Kaloja ja tämä mies niin jokainen heistä osaa suuttuessaan tähdätä juuri siihen ihmisen arimpaan paikkaan.

    • Laura K

      Ei horoskoopin avulla voi sanoa kuka pettää kuka ei!

    • raputyttönen

      Täytyypä itsekin kirjoittaa tänne, epäilen vahvasti yhden tutun olevan kalat (miespuolinen hlö siis) ja jösses, en oo ikinä tavannut kuumempaa kaksilahkeista! Vaikka mitään kummempaa ei oo kuitenkaan tapahtunut. En ehkä ole itsekään ollut täysin varma mitä haluan ja kuten joku mainitsi niin homma on täälläkin todella ollut kuin kissa ja hiiri leikkiä. Ja tuntuu aavistavan aavistavan aivan uskomattoman tarkasti mitkä on omat fiilikseni häntä kohtaan. Välillä ottaa just yhteyttä mut heti kun itse oon rauhoittanut/viilentänyt tunteitani etten ois koko ajan ihan tillin tallin niin heti on myös tämä kalat mies suhtautunut muhun viileästi. Tuntuu olevan tosi semmonen että sitä saa mitä tilaa, jos jaksaa/pystyy/haluaa suhtautua myönteisesti siihen, niin huh huh mitkä fiilikset (ei oo tullut vastaavia viboja kenestäkään muusta). Ehkä pitäis vaan ite päättää mitä siltä haluan... Ja sit oon kans miettinyt sitä et onks se oikeesti kiinnostunut, niin kuin oon ajatellut vai oonko mä itse kuvitellut kaiken päässäni. Ja jotenkin on vaan niin hassua kun tässä vajaan vuoden aikana ei olla loppujen lopuks vaihdettu kauheen monta lausetta keskenämme. Eli aika paljon semmosella sanattomalla ttunteiden tasolla homma on mennyt.

      Kiitokset kala-ukolle, että on kertonut mitä kalamiehen päässä liikkuu :)

    • raputyttönen

      Muuten, jos Kala-ukko luet tätä, niin taisit kommentoida joskus aiemmin että ravut eivät sovi kaloilla, onko tohon mitään erityistä syytä? Ite haaveilen kovasti kalamiehestä, tuntuvat olevan ihanimpia kaikista, mutta voi voi kun on niin vaikeaa saada kiinni, tuntuu että kaiken pitäis olla niin pumpulista ja ihanaa mut kaipaan kuitenkin ehkä sitä realismia, liekö siihen sitten hommaa kaatuu. Tuntuu kuin veistä käännettäis sydämmessä kun kala lähtee pois. Huomaan vaan itsestäni et kun on itellä hyvä fiilis, niin saan kalojen huomiota, kun on huono fiilis, niin skorpionien... Ja niitä en haluais yhtään! Ja tietenkin niitä just ympärillä liikkuu, ärsyttävää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe