Stiga ST210 trimmeri. Lähtee käyntiin mutta käy vaan sellaisen vajaan minuutin ja sammuu sitten eikä sitä saa vedettyä enää käyntiin. Pitkän ajan päästä sen voi taas saada käyntiin ja käy taas sen lyhyen aikaa ja sammuu sitten.
Tulppa on uusi, bensan suodatin on uusi (viime kesänä ongelmat ratkes tällä), ilman putsari on puhdas.
Mikä mahtaa olla vikana?
stiga ST 210 trimmeri
kypsynyt
5
3610
Vastaukset
Vie se osaavalle pienkonekorjaajalle laitettavaksi ja vot, homma pelaa!! Ai niin , mutta sehän maksaa......
- stigapoju
mulla kävi samoin.meni takuukorjaukseen.vaihdettiin 100 euron osa.tuli kuntoon.tyyppivika kuulemma.
- trimmaaja
mulla sama vika, mikä tuo vaihdettu osa oli?
- kokeilla:::
.
on laittaa tenua tankkiin
Jos auttaa niin kyseessä on vesiongelma
. - Kärkisky
Täällä samavika kun kuumenee kipinä tulpasta loppuu kun jäähtyy kipinä taasen palaa ja lähtee ensi nykäisyllä käyntiin onko sejokin tyröstöri vai mikä sen osan nimi on luulisin että siinä vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351