Eli siis miltä pillu haisee ja mihin "normaaliin" hajuun sitä voisi verrata?
miltä pillu haisee?
23
16218
Vastaukset
- kimmo
Silakka markkinoihin myös naisten kympillä silli tuoksuu kilometrien päähän.
- Joosua
Lammaskarsinalta. Tiedän kokemuksesta.
- ---------
Joosua kirjoitti:
Lammaskarsinalta. Tiedän kokemuksesta.
siellä karsinassa. Naisien p....sta oli kyse eikä lampaiden.
- ...haisee
...samalta kuin norjalaisen sillitroolarin paskahuussin ovi.
- ...mutta maistuu
...kanalle.
- Mies 27
Pillu ei haise vaan se tuoksuu. Taivaallisen hyvälle.
- Sirena
pojan ja miehen? No, vaikka just näistä vastauksista. Miehen mielestä pillu ei haise, vaan tuoksuu. Poikkeuksena tietysti emätintulehdus tai huonosti hoidettu alapään hygienia.
Millainen se tuoksu sitten on? Sekin riippuu naisesta, sanoisin lievästi hapan, kuin kuiva punaviini. Orgasmin jälkeen tuoksu voimistuu ja varsinainen tuoksujen sinfonia on ilmassa seksin jälkeen molempien osapuolien saatua orgasmin. - jösses
Sirena kirjoitti:
pojan ja miehen? No, vaikka just näistä vastauksista. Miehen mielestä pillu ei haise, vaan tuoksuu. Poikkeuksena tietysti emätintulehdus tai huonosti hoidettu alapään hygienia.
Millainen se tuoksu sitten on? Sekin riippuu naisesta, sanoisin lievästi hapan, kuin kuiva punaviini. Orgasmin jälkeen tuoksu voimistuu ja varsinainen tuoksujen sinfonia on ilmassa seksin jälkeen molempien osapuolien saatua orgasmin.Mun mielestä pillu tuoksuu yhtä aikaa hunajalta ja valkoviiniltä. Siis makealta ja happamalta.
- M24
Sirena kirjoitti:
Millainen se tuoksu sitten on? Sekin riippuu naisesta, sanoisin lievästi hapan, kuin kuiva punaviini. Orgasmin jälkeen tuoksu voimistuu ja varsinainen tuoksujen sinfonia on ilmassa seksin jälkeen molempien osapuolien saatua orgasmin.en kuitenkaan voi pillun hajua kovin miellyttävänä pitää. Eipä sitä omaakaan vehjettä kovin viitti haistella. Ei se juuri sen paremmalta tuoksu naisellakaan, kunhan on tosiaan pitänyt sen puhtaana. Ei oo kuiten mitään hirveän hajusta "toosaa" vielä tullu vastaan. Onneks!
- mmm...
Mikään ei haise niin hyvälle kuin pillu, tosin uuden auton haju pääsee aika lähelle.
- Hermannipelle
mmm... kirjoitti:
Mikään ei haise niin hyvälle kuin pillu, tosin uuden auton haju pääsee aika lähelle.
Sääpäs sen mmm... sanoit!!!!!!!
- jeah
kuin sinun munasi.Kyrvässäkin on ominaistuoksunsa,varsinkin kun alkaa touhutippoja erittyä.Eipä taida suuremmin erota pillunhajuista
- jossuliini
samalta kuin sinun munasi!! Alapään tuoksut on molemmilla samat! Voimakkuus riippuu siitä kuinka useni pesee. Pestykin haisee sille itselleen...
Näin olen ainkin itse huomannut asian olevan!
- Hajuton
Ei taida nykyajan pillut enään haista millekään,pesevät moneen kertaan päiväsä,toista oli ennen kun käytiin kerran viikossa saunassa silloin pillutkin haisivat pilluille.Ja meinaan haisivat...
- Moi!
Suihkunraikkaan pillun tuoksua ei voita mikään!!!Sellaista tuoksuttelee ja nuolee todella mielellään!!!Ja sitä tuoksua kaipaa aina...
- Tatjana
tuuhan haistelemaan sarpan ja tanen pillua ni mieluummin haistelet omaa persereikää...
- Iso Nenä
Joillakin se haisee tosi voimakkaasti ja toisilla ei juuri miltään.
Nykyisellä tyttöystävälläni on erittäin voimakas epämiellyttävä haju ja siitä syystä en enään pysty nuolemaan häntä. Joskus takaapäinkin se haju tulee ja silloin ei auta kuin vaihtaa asentoa.
Edellinen tyttöystäväni oli hajuton ja lähes mauton ja häntä tapasin nuolla usein ja pidin siitä.
Se on varmaan meillä miehilläkin sama, että maistutaan erilaiselle, mutta siitä ei mulla ole kokemusta... - PAHALLE
Oksennus meinaa tulla aina kun menee nuuskimaan liian lähelle...yöks
- Määääääää
...sitte haistella 100 vuotiaan tytön pimpulaa jos meinaa oksennus tulla...
- reima
Pillu haisee aivan saatanan pahalle. Älä IKINÄ mene nenäsi kanssa lähellekkään kyseistä elintä jos haluat haistella ensikin kevään tuoksuja...no ei se oikeesti millekkään haise, sitä voi pestä
- ~~~~~~~~
Kosketa pippeliäsi sormilla, naisen pimppi haisee aivan samalta kuin sinun pippelisi.
- mallipoika
ei se haise jos ne pesee sen pillun,mut eihän ne tietenkää sillon oo pessy ku on mulle sitä heruttanu...haisee pahemmalt ku vehje!
- Yeast baby
Hiivasieneen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849