Hyi vittu millainen sikala nallikari on!! Kuka niissä vihreissä rötisköissä voi majoittua? Paskavedet valuu rötisköiden alle ja homeessa kait ne on. Minä en alentuisi edes paskamakkina pitämään sellaisia kömmälöitä! Eikö olisi sama tuikata tuli nurkkaan ja polttaa pois uusuin tieltä ja nostaa paikan tasoa, vai onko romanian kerjäläisille oltava halpoja paskamajoja asunnoiksi, niin jaksavat suitten paremmin kerjätä? Todella ala-arvoinen häpeäpilkku!
Nallikari on tasoton paska
7
437
Vastaukset
- veijjo
itse majoituin nallikariin Edeniin ihan kivasti ja vuokrasin hevoselle pilttuuksi selaisen mainitsemasi majapahasen. Itse en sellaiseen alennu edes kilon kappaleina!
Pollekin majoittui siellä vain sen ajan kun satoi vettä ja sitten otin pihalle. Olkia vain eteen ja houkuttelin sinne rötisköön sen. Mutta saipahan olla sataansuojassa. - denzouuu
on juuri sellainen ryssien ja romanian pummejen majoituspaikka. Ei ne ole ihmisarvoisia röttelöitä. Ne uudemmat mökit menee juuri ja juuri, mutta ne vihreet, niihin ei majoitu edes rotat!
- Anonyymi
Juva huomio
Nallikarissa ei ole huoltorakennusta vaan pari bajamajaa joten paskat on ilmeisesti levitetty suoraan uimaveteen ja se näkyy bakteerinäytteissä.🏊
Sikdi Nallikari onkin ollut käyttökiellossa 😬
- Anonyymi
Pääkii Lesta ja suksi sinne Kempeleen suunnalle jossei meijän rannat mielytä
- Anonyymi
Ihan Oulun tasoa😂
- Anonyymi
Lestoja ei kiinnosta taso kunhan rahaa tulee joka tuutista
- Anonyymi
Eipä kaikki tykkää kaikista.. Ihme, että joku on huolissaan jos ihmisryhmä nousee toista vastaan, kerran oli juttua rt lehdessä...en tiedä onko ihan noin, mutta kyllä monelta plen kuullut että niitä Saa*anoi** on joka paikassa ja että kyllä asioilla pn niin moninaiset pohjasyyt . Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643